ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3749 3750 3751 3752 3753 3754 3755 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 15:36

De 2e keer dat ik bij mn schoonouders thuis kwam, kwam mn schoonmoeder heel trots met het babyfotoalbum van Pieter aan, tot grote ergernis van Pieter die de foto s van een schattig lief mollig ventje niet zo kon waarderen. Ik weet niet of ik meer lol had om de foto s of om zijn gezicht toen ze met het boek aankwam.

Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat mn eigen moeder de overtreffende trap van generende foto s tonen heeft ontdekt.
Mijn hippe mams heeft facebook ontdekt Verraste, verbaasde smiley en zojuist kom ik opeens mn eigen babyfoto tegen Geschokte, onthutste smiley
En nu maar eens navragen of ze haar instelling wel op afschermen voor onbekenden gezet heeft! Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 16:19

ANNETTE792 schreef:
De 2e keer dat ik bij mn schoonouders thuis kwam, kwam mn schoonmoeder heel trots met het babyfotoalbum van Pieter aan, tot grote ergernis van Pieter die de foto s van een schattig lief mollig ventje niet zo kon waarderen. Ik weet niet of ik meer lol had om de foto s of om zijn gezicht toen ze met het boek aankwam.

Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat mn eigen moeder de overtreffende trap van generende foto s tonen heeft ontdekt.
Mijn hippe mams heeft facebook ontdekt Verraste, verbaasde smiley en zojuist kom ik opeens mn eigen babyfoto tegen Geschokte, onthutste smiley
En nu maar eens navragen of ze haar instelling wel op afschermen voor onbekenden gezet heeft! Gefrustreerde smiley

annet, mag ik even de link van je moeders facebook? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 16:44

SHANITA130 schreef:
Ik word altijd heel gelukkig van jullie foto's en dingen die jullie weleens schrijven. Dan denk ik van wat moeten jullie gelukkig zijn Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Shanita....jij bent ook gelukkig....maar op een andere manier!!!
Ik verkijk me ook weleens op het geluk en de voorspoed van een ander.....
Oke...ik mag niet klagen...ik heb lieve kinderen..
Als je die niet hebt...is dat ook niet iets waar je op terug kunt vallen of van kunt genieten...
Ook jij maakt mooie dingen mee....

En bedenk...het gras is altijd mooier en groener bij de buren!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 17:00

HANNAH810 schreef:
ah goed plan, cootje; ik doe mee!!
zullen we saampies een catering bedrijfje opzetten?
ik het aanrecht; jij de administratie?

Administratie...?? nou da's niet aan mij besteed hoor....Twijfelende smiley
Ben al blij dat ik m'n belastingdinges op orde heb.. Knipoog smiley
'' hekel'' noemen ze zoiets

Laat m'n (groene) vingers maar gewoon wapperen...

Laatst aangepast door
COOTJE711
op woensdag 11 april 2012, 17:02
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 17:07

ZEELAND736 schreef:
Shanita....jij bent ook gelukkig....maar op een andere manier!!!
Ik verkijk me ook weleens op het geluk en de voorspoed van een ander.....
Oke...ik mag niet klagen...ik heb lieve kinderen..
Als je die niet hebt...is dat ook niet iets waar je op terug kunt vallen of van kunt genieten...
Ook jij maakt mooie dingen mee....

En bedenk...het gras is altijd mooier en groener bij de buren!!!!

Is het gras echt groener, of komt dat door de bril waarmee je naar dat gras kijkt?
Ja ik ben een gelukkig mens, maar ik heb ook genoeg zorgen en verdriet in mn leven gekend, en nog steeds.
Ik kies er enkel bewust voor dat laatste niet de overhand te laten krijgen in mn leven.
Ik heb ook echt wel mensen om me heen die die zorgen en verdriet kennen, maar dat is voor mij iets dat ik niet met heel de wereld wil delen.
En dan krijg je dus een heel eenzijdig beeld van iemand, alsof er enkel maar goeie dingen op iemands pad komen.
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 17:08

nu het hier ook nog eens over belgische pralienen gaat, dan gaat diene lijst gelijk groeien Knipoog smiley
ik zal ook wel een dozeke meebrengen Kwijlende smiley

en toch ben ik geen taart en chocola madam Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 17:14

ANNETTE792 schreef:
Is het gras echt groener, of komt dat door de bril waarmee je naar dat gras kijkt?
Ja ik ben een gelukkig mens, maar ik heb ook genoeg zorgen en verdriet in mn leven gekend, en nog steeds.
Ik kies er enkel bewust voor dat laatste niet de overhand te laten krijgen in mn leven.
Ik heb ook echt wel mensen om me heen die die zorgen en verdriet kennen, maar dat is voor mij iets dat ik niet met heel de wereld wil delen.
En dan krijg je dus een heel eenzijdig beeld van iemand, alsof er enkel maar goeie dingen op iemands pad komen.
Daarom laat ik Shanita ook maar weten dat elk huis zijn kruis heeft...
Maar dat ook in haar leven mooie dingen zijn...
Soms zien we ze niet...(of willen ze niet zien)
Dat geld ook voor mij hoor!!!!
Ik ken ook stil verdriet....trouwens ook soms openbare tranen....
Soms ook van blijdschap...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 17:17

ANNETTE792 schreef:

Haha...maar wel leuk hoor!!!
Toch leuk als mams facebook heeft ontdekt....
Het is dat mijn moeder er net iets te oud voor is.....
Maar wel ondeugend genoeg!!!
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 17:32

JOL252 schreef:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=18p8OyYgUhU#![/quote]
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 17:41

XABIA794 schreef:
]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=18p8OyYgUhU#!
[/url][/quote]

ik heb jou link even tussen de URL geplaatst dan kan men die gelijk aanklikken... mooie link
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 17:46

Op het forum lees ik met regelmaat onderwerpen die over kinderen gaat.
Velen onder ons hebben ze.
Men verteld over het wel een wee van kinderen.

Maar op CM zitten ook mensen die geen kinderen hebben.
Ik lees weinig tot niets over wat hun ervaring is met het kinderloos zijn.

Mijn ervaring is met het kinderloos zijn is, is dat tweëerlei gevoel bij heb.
Enerzijds: ik blij dat ik geen kinderen heb die in de puberfase zitten en dwarsliggen.
Anderzijds een heel gemis, niemand die je mama noemt.
Al heel jong besefte ik dat ik een kinderwens had.
Ik heb nooit een juiste vader voor mijn kinderen kunnen vinden.

Ik heb wel periodes in mijn leven gehad dat ik wel kinderen kon krijgen.
Maar dan zou ik een alleenstaande ouder zijn geweest.
En in mijn ogen is dat niet Gods bedoeling.

Hoe verdrietig was ik wel niet dat ik leeftijdsgenoten zag die zwanger waren.
Hoeveel verdriet bracht het wel niet mee als dat kindje gedoopt werd,
wetende dat ik zelf daar nooit zou staan om een kindje op te dragen aan God.

Toen ik eenmaal 40 was, had ik de ergste fase wel gehad.
Ik had me erbij neergelegd dat ik nooit moeder zou worden.
Ik had alleen maar een lijstje voor mezelf gemaakt:

Wat is er positief aan om kinderloos te zijn.

Je kan gaan en staan waar jezelf wilt.
Geen oppas regelen.
Geen gedoe met naar school brengen.
Geen gedoe met dokters.
Geen gedoe met problemen.

Graag zou ik er met meer mensen erover willen praten die kinderloos zijn gebleven, of nog kinderloos zijn.

Nee geen reactie van mensen die besloten hebben om kinderen op te nemen in het kader van pleegzorg/adoptie.
Want ik vrees dat het dan over de kinderen gaat die zij hebben opgenomen in het gezin.
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 18:03

HANNAH810 schreef:
tja, dat is ook nog een mogelijkheid;
ik ben wel benieuwd hoe anderen de (eventuele) bezoekregeling ervaren?

Hier doet men dochter het regelen zelf met haar pa...
gewoon omdat zijn situatie met zijn partner en werktijden zo vaak vast lopen dat ze het dan ook maar liever zonder stress regelen wanneer het voor dochterlief een wens is en voor pa een mogelijkheid...

uiteraard is dat dan ook weer pas mogelijk naar gelang de situatie en leeftijd...
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 18:09

JOL252 schreef:
Yes. Dwars door onze onvolkomenheid heen ziet Hij ons hart.

[url]http://youtu.be/aRXt5OjIe5E[/url]
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 18:45

HERMAN968 schreef:
http://youtu.be/aRXt5OjIe5E
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 18:52

XABIA794 schreef:
nu het hier ook nog eens over belgische pralienen gaat, dan gaat diene lijst gelijk groeien Knipoog smiley
ik zal ook wel een dozeke meebrengen Kwijlende smiley

en toch ben ik geen taart en chocola madam Twijfelende smiley

Marre....dien Belgse bonbonnekes zijn ook zo overheerlijk!!!!!

En ik...zijn een akelige chocoladefanaat!!!

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op woensdag 11 april 2012, 18:53
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 19:10

XABIA794 schreef:
[/url]
ik heb jou link even tussen de URL geplaatst dan kan men die gelijk aanklikken... mooie link[/quote]

thanks! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 19:28

ZEELAND736 schreef:
Marre....dien Belgse bonbonnekes zijn ook zo overheerlijk!!!!!

En ik...zijn een akelige chocoladefanaat!!!

Dus je gaat tòch?
Vergeet dan niet om bolussen voor Hannah mee te nemen he! Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 19:51

Woensdag 11 April, Psalm 42: 7-12; Vleugellam.

Twee keer komt het refrein in psalm 42 voor. En dan ook nog aan het slot van de volgende psalm, psalm 43 – de psalm die eigenlijk met psalm 42 één psalm vormt. Telkens wanneer de dichter zich in wanhoop tot God keert of in moedeloosheid in zichzelf naar binnen keert, is daar dat refrein. En wat zegt, wat zíngt dat refrein? Dat het nu eens afgelopen moet zijn! Waarmee? Met dat geweeklaag van de dichter! En dan is het niet een ander, een medemens of de Allerhoogste, die de dichter tot de orde roept, nee, het is de dichter zelf. Hij neemt zijn eigen ziel tot drie keer toe eens flink onder handen. Nu moet het maar eens afgelopen zijn! Stoppen jij! Wat zit je toch te miezeren,man? Wat ben je bedroefd, mijn ziel? Wat ben je toch onrustig in mij? Kijk omhoog! Kop op! Hoop toch eens op God! ‘Eens zal ik hem weer loven, mijn God die mij ziet en redt.’
Zeker, de dichter van deze psalm weet heel goed waar zijn heil te vinden is. Hij moet alleen zichzelf er telkens weer aan herinneren. Hij moet zichzelf onder handen nemen, toespreken, toezingen. En dat doet hij dan ook. Dat doet hij tot drie keer toe. Eigenlijk moet je daar nooit mee ophouden. Dan moet je leven lang doorgaan, die toespraak tot je eigen ziel. Wee je gebeente als je op een dag die toespraak achterwege laat. Dan is pas echt het einde in zicht! Je mag, je moet, je zúlt de hoop nooit opgeven. Nooit!

Hart, onrustig, vol van zorgen,
vleugellam geslagen ziel,
hoop op God en wees geborgen.
Hij verheft wie nederviel.
Eens verschijn ik voor den Heer,
vindt mijn ziel het danklied weer:
Hij, mijn God, Hij heeft mijn leven
altijd aan de dood ontheven.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 20:03

5 dagen zonder internet en zonder telefoon.
Morgen krijg ik nieuwe modem.
6 jaar oude modem is met pensioen gegaan. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 20:53

PIETER619 schreef:
Het is onder de voorwaarden van de kinderen gegaan en ik heb mij zoals gewoonlijk aangepast aan het belang van mijn gezin. Helaas wil je niet lezen wat ik meer schrijf en gaat puur van je eigen interpretatie uit, lees eens wat beter. Zij had zich afgesloten van de wereld maar in eerste instantie voor haar gezin en een paar weken later ook voor haar familie, JUIST dankzij dat ik de kinderen naar haar toe heb gestuurd konden er na 2 x van de kids naar haar toe, door toeval van wat ik hoorde, er voor zorgen dat daarna 2x met goede begelieiding er pas gespreken zijn gevoerd, waarbij de kinderen zeiden, dat er nu geluisterd werd naar hun, maar dat zij ook naar haar moesten luisteren.

Kun je nu eindelijk eens begrijpen tegen wat voor onbegrip ik steeds weer aanloop. Op 1 na (maar die weet ook wel wat hij wil is 17) zijn onze kinderen volwassen en ik hoef dus niets voor hun te bepalen. Aaanstaand schoondochter vroeg laatst of men tijdens het gehele proces tot nu toe, men ooit eens heeft gevraagd wat mijn gevoelens waren, waar ik haar een onkennend antwoord heb gegeven. Ik heb wel gezegd dat ik het geprobeerd heb, maar het belang van het gezin boven alles staat. Ik had een fantastisch moeder, ze runde een groot gezin en ook daarnaast een keuterboerderij met 6 koeien. Ze stond altijd voor iedereen klaar en iedereen was welkom. Zij is een groot voorbeeld voor mij geweest later kwam ik er achter waarom zij dat deed, namelijk ze had en nog groter Voorbeeld. Ik probeer in de buurt te komen van wat zij was, heb natuurlijk wel mijn gebreken, maar als men mij beticht van waardeloze vader, heeft men totaal geen kaas gegeten van wat ouderzijn inhoud.

Het gaat mij erom dat je zo over je vrouw praat terwijl zich niet kan verdedigen...Dat vind ik niet christen eigen en zeker niet gepast.....
Zij kan dus geen weerwoord geven op jouw verhaal.....en dat staat me tegen......ik vind dat niet fair.....
Als jij jezelf een prima vader vind wie ben ik dan om te zeggen dat jij dat niet bent? Totaal niet boeiend wat ik daar van vind.....
Maar mensen heel laten en niet over ze praten waar ze bij zijn dat is je christenplicht........niets meer en niets minder......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:00

VISSER278 schreef:
Dus je gaat tòch?
Vergeet dan niet om bolussen voor Hannah mee te nemen he! Smiley met dichtgeplakte mond

Ze reed toch met jou mee Visser?

Knipoog smiley Wel eerst even je auto poetsen he? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:06

PIETER649 schreef:
ik zou een hengel pakken en lekker gaan vissen Coole smiley met zonnebril

Goed plan!!! De wormen ervoor waren vast wel in die keuken te vinden! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:07

ANNETTE792 schreef:

En dat jouw mams Facebook heeft ontdekt........ is niet toevallig op aanraden van Pieter?? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:30

ZEELAND736 schreef:
Maggikokmeedoe?????

Zorg ik voor de taarten!!!!

Oke...even mijn mooiste moment....De verjaardag van mijn dochter gevierd vandaag.... 21...Waar blijft de tijd...
Het was een klein clubje visite maar niet minder gezellig...
Ik hoop dat de toekomst een beetje vrolijker voor haar mag worden...
Het zit nog niet allemaal mee...

Gefeliciteerd!!!!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:53

STEENTJE178 schreef:
En dat jouw mams Facebook heeft ontdekt........ is niet toevallig op aanraden van Pieter?? Coole smiley met zonnebril

welnee, ik wist geeneens dat ze daar internet hebben in kneuzendorp.
enne... dat eucalypta kon schrijven of typen is mij ook nooit verteld. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:54

WILLEMIJN232 schreef:
Het gaat mij erom dat je zo over je vrouw praat terwijl zich niet kan verdedigen...Dat vind ik niet christen eigen en zeker niet gepast.....
Zij kan dus geen weerwoord geven op jouw verhaal.....en dat staat me tegen......ik vind dat niet fair.....
Als jij jezelf een prima vader vind wie ben ik dan om te zeggen dat jij dat niet bent? Totaal niet boeiend wat ik daar van vind.....
Maar mensen heel laten en niet over ze praten waar ze bij zijn dat is je christenplicht........niets meer en niets minder......

Ik heb meende ik, al menig keer gezegd dat ze een fantastische moeder was en nu ook weer zo stadig aan ook weer wil zijn gelukkig. Ze is aan de beterende hand, mede daardoor belde een zoon op, om te vragen wat haar preciese adres was (hij is 2 weken thuis) en wilde omdat hij even ergens heen moest ook even bij haar langs gaan. Ik heb met plezier hem haar adres gegeven en hij had het goed bij haar gehad.

Wat er allemaal is gebeurd is niet zo zeer aan haar te wijten maar meer aan de omstandigheden waar ze zich in ging vertoeven en zo helaas verkeerde keuzes maakte. Ze geeft nu zelf ook toe, dat ze toen als het ware door een hel is gegaan.
Ze was toen even (simpel gezegd)ontoerekeningsvatbaar, dit heb ik ook tegen haar zuster gezegd (eerst ging ze elke dag, op zondag na, even bij haar op de koffie en nu moet ze niets meer van haar weten en heeft haar veel pijn gedaan) om zo toch een deur open te houden om conctacten te kunnen herstellen, gelukkig kan haar zus dat nu ook zien.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:54

STEENTJE178 schreef:

Ik verdenk mn nichtje ervan dat ze oma heeft geholpen.....dus denk dat ik de dag dat ik tante werd maar eens ga vermelden.....met foto natuurlijk Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 22:03

ZEELAND736 schreef:
Zoals Pieter zei....
Is op you tube te vinden....

http://www.youtube.com/watch?v=oZIz-Zs0P88&feature=channel
Even kopiëren en plakken, snap niet waarom het de ene keer wel eenlink word en waarom de andere keer niet

Laatst aangepast door
PIETER619
op dinsdag 17 april 2012, 02:20
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 22:04

PIETER619 schreef:

]http://www.youtube.com/watch?v=oZIz-Zs0P88&feature=channel

De link selecteren, geen spatie voor of achter en dan op URL drukken.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 13 april 2012, 00:04
Naar boven

Auteur Bericht
HENKEMAN399

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 22:11

hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) BBQ
Joëlle 246, 53 jaar, regio 015
trijnie671, regio 0549, 50 jaar
Erika129, regio 0318, 37 jaar
roos489, regio 0180, 38 jaar
myrthe113, regio 075, 34 jaar met 3 kinders (7, 9 en 10 jaar)
xabia794, regio belgie, 48 jaar met dochter (12 jaar) BBQ heeft nog ruimte over in de auto (via eindhoven A50)
Angel086, regio 036, 44 jaar
riaatjuh149, regio 030, 49 jaar, etv met zoon (12 jaar)
Tink100, regio 072, 43 jaar, evt met dochter
blomke935, regio 030, 54 jaar
miekjes, regio ???, leeftijd: jong
mariach, regio 026, 54 jaar
anoniem, drie kinders
qsjes546, 43 jaar, regio 035 zou graag met iemand meerijden

markvos129, regio 0548, 32 jaar
bert364, regio 0321, 42 jaar met zoon (10 jaar)
willem618, regio 0344, 43 jaar, met drie kinderen (15, 13 en 8 jaar)
frankt627, regio 076, 48 jaar BBQ
harald940, regio 038, 36 jaar, BBQ heeft nog ruimte over in de auto
marsjg370, regio 0346, 44 jaar, evt met zoon
bommie663, regio 0184, 46 jaar
gerrit 084, regio 071, 53 jaar
vergevorderde gezellige vriend van gerrit
fredbunt, regio 0113, 50 jaar
mar907, regio 0596, 49 jaar
jan853, regio 078, 51 jaar BBQ met twee kinderen (11 en 14 jaar)
buzzly904, regio 0317, 39 jaar
ludovis284, regio 0184, BBQ 55 jaar
leonard480, regio 0184, 44 jaar
...naam volgt nog.... regio 0172, 36 jaar, BBQ
jan578, regio 0172, 52 jaar BBQ
herman968, regio belgie, 56 jaar
bert168,regio 0599,43 jaar.BBQ

Ik meld me bij deze af... sorry mensen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3749 3750 3751 3752 3753 3754 3755 ... 6194 Volgende
Pagina 3752 van 6194