Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 april 2012, 21:52
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat jij buiten bent geweest zegt toch niet iets van het weer??? Misschien ben je wel het liefste buiten met regen...dat kan toch??? Maar inderdaad het viel mee...het weer...al hoewel ik vond het te koud.... |
ooooooooooooooooooooooooo, ik dacht dat je bedoelde dat het niet lang zou duren dat ik buiten zou zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 april 2012, 21:57
|
|
|
PIETER619 schreef: | Ik zie dat inderdaad geheel anders. Het burgelijk huwelijk heeft vandaag de dag totaal geen inhoud meer. Men gaat daar gewoon mee om als was het even regelen en klaar zijn Klara en Kees en met de zelfde rotgang gaan we de zooi ook even uit elkaar helpen, alleeen al even met zijn 2en naar een advocaat en klaar is het weer. We hebben nu samenlevingscontracten die even rechtsgeldig zijn als een huwelijk. Dus al met al, heeft men wat burgelijke relaties aangaat er een zootje van gemaakt, zo ook met andere relaties en hun rechten.
Het kerkelijk huwelijk ga je een drieëenheid aan. Ik gaf al ergens aan dat ik een bevrijding voelde toen ik ja zei in de kerk, na een tijdje samen wonen. Het was een nu, nu is het goed gevoel. We wilden in de kerk trouwen om God er bij te betrekken, helaas menen velen (ook mijn ex) dat als de wet een huwelijk ontbind, ook het kerkelijk huwelijk ontbonden is, maar daar is weldegelijk ook een scheidbrief voor nodig, dus staat God en Zijn woord, wat mij betreft, nog steeds boven de wet. | Eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit van gehoord, Pieter. Ik vind het een flauwe smoes. Je huwelijk is over, je vrouw heeft een ander en je zit jezelf te straffen met vreemde voorwaarden. In bijbelse tijden was de manier van scheiden door middel van een scheidingsbrief, bij ons is de rechter die daar een uitspraak over doet... Ik vraag me af hoe je houding naar je ex is. Want ik kan me er alles bij voorstellen dat je ook moeite hebt haar los te laten. En dat lijkt me geen gemakkelijke scheiding toe tussen jullie.... Meestal zorgt zo'n vasthoudendheid voor veel problemen en ruzie. Voldoende basis voor een vechtscheiding lijkt me. Of daarmee Christus gediend is, is ook maar de vraag.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 8 april 2012, 19:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 april 2012, 22:00
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
(heeft iemand een paracetamolletje voor me) |
Bij hoofdpijn mailen naar Erika 129 ( zie topic slechtste moment 11 maart)
Wat een armoe als je niet weet hoe je de linc van dat topic hier moet kopiëren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 april 2012, 22:37
|
|
|
In iedere kerkdienst worden collectes gehouden, maar wat gebeurd er eigenlijk met dat geld? Een gedeelte is duidelijk, onderhoud gebouw, salaris voorganger of dominee, kosten kinderwerk, electra en verwarming etc.
Een ander gedeelte is onduidelijker. We gaan er altijd maar van uit, goedgelovig als we zijn, dat dat geld wijs besteed wordt.
Maar is dat altijd zo? Ik werd deze week onaangenaam verrast toen ik er achter kwam dat de PKN bijvoorbeeld geld geeft aan anti-israel organisaties. Via Kerk-in-actie word de stichting Vrienden van Sabeel financieel ondersteund. Deze organisatie verspreid doelbewust valse informatie en schurkt tegen terrorisme aan!
Persoonlijk heb ik dus besloten het collectezakje voor de diaconie niet meer te vullen.
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op zaterdag 7 april 2012, 22:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 april 2012, 22:51
|
|
|
PIETER649 schreef: | In iedere kerkdienst worden collectes gehouden, maar wat gebeurd er eigenlijk met dat geld? Een gedeelte is duidelijk, onderhoud gebouw, salaris voorganger of dominee, kosten kinderwerk, electra en verwarming etc.
Een ander gedeelte is onduidelijker. We gaan er altijd maar van uit, goedgelovig als we zijn, dat dat geld wijs besteed wordt.
Maar is dat altijd zo? Ik werd deze week onaangenaam verrast toen ik er achter kwam dat de PKN bijvoorbeeld geld geeft aan anti-israel organisaties. Via Kerk-in-actie word de stichting Vrienden van Saheel financieel ondersteund. Deze organisatie verspreid doelbewust valse informatie en schurkt tegen terrorisme aan!
Persoonlijk heb ik dus besloten het collectezakje voor de diaconie niet meer te vullen. |
Bedoel je niet sabeel? Die stichting onderhoud contacten met alle christenen van pallestijnese kerken. En verzorgd ook vele projecten voor hun.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 7 april 2012, 22:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 april 2012, 22:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Bedoel je niet sabeel? Die stichting onderhoud contacten met alle christenen van pallestijnese kerken. En verzorgd ook vele projecten voor hun. |
klopt, tiepvautje van me
maar deze stichting ziet ALLEEN de staat Israel als het probleem van palestijnse christenen. Dat is een leugen, want de palestijnse overheid is moslimfundalistisch en vervolgd de christenen. Daarbij vervalst sabeel veel feiten om Israel in een zo kwaad mogelijk daglicht te stellen.
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op zaterdag 7 april 2012, 23:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 april 2012, 23:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Bij hoofdpijn mailen naar Erika 129 ( zie topic slechtste moment 11 maart)
Wat een armoe als je niet weet hoe je de linc van dat topic hier moet kopiëren. |
hihi heb zat in huis dus buuf kom maar halen!!! Scheeld visser ik weet dat ze ze zelf zat in huis heeft
Maar wauwie wat allert van jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 april 2012, 23:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | hihi heb zat in huis dus buuf kom maar halen!!! Scheeld visser ik weet dat ze ze zelf zat in huis heeft
Maar wauwie wat allert van jou |
De vooraad begint hier aardig te slinken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 april 2012, 23:16
|
|
|
Het zal in alle vroegte zijn als toen. De steen is weggerold. Ik ben uit de grond opgestaan. Mijn ogen kunnen het licht verdragen. Ik loop en struikel niet. Ik spreek en versta mijzelf. Mensen komen mij tegemoet - wij zijn in bekenden veranderd.
Het zal in alle vroegte zijn als toen. De ochtendmist trekt op. Ik dacht een dorre vlakte te zien. Volle schoven zie ik, lange halmen, aren, waarin de korrel zwelt. Bomen omranden het bouwland. Heuvels golven de verte in, bergopwaarts en worden wolken. Daarachter, kristal geworden, verblindend, de zee die haar doden teruggaf.
Wij overnachten in elkaars schaduw. Wij worden wakker van het eerste licht, alsof iemand ons bij naam en toenaam heeft geroepen.
Dan zal ik leven.
Huub Oosterhuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 april 2012, 23:25
|
|
|
MARISKA: De vraag is en blijft hoe gaan we met armoede om.
Goed, steeds beter...en zo arm ben ik ook weer niet hoor, ja, geld maakt niet gelukkig he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 april 2012, 23:36
|
|
|
PIETER649 schreef: | In iedere kerkdienst worden collectes gehouden, maar wat gebeurd er eigenlijk met dat geld? Een gedeelte is duidelijk, onderhoud gebouw, salaris voorganger of dominee, kosten kinderwerk, electra en verwarming etc.
Maar is dat altijd zo? Ik werd deze week onaangenaam verrast toen ik er achter kwam dat de PKN bijvoorbeeld geld geeft aan anti-israel organisaties. Via Kerk-in-actie word de stichting Vrienden van Sabeel financieel ondersteund. Deze organisatie verspreid doelbewust valse informatie en schurkt tegen terrorisme aan!
Persoonlijk heb ik dus besloten het collectezakje voor de diaconie niet meer te vullen. |
Ik vind het zelf dan wat kort door de bocht om helemaal niet meer de diaconie te steunen....Ik zou wel een kritische brief sturen over de besteding van de diaconale gelden.......(ga gelijk eens kijken of mijn diaconie er ook aan geeft.....)
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 7 april 2012, 23:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 april 2012, 23:44
|
|
|
PIETER649 schreef: | klopt, tiepvautje van me
maar deze stichting ziet ALLEEN de staat Israel als het probleem van palestijnse christenen. Dat is een leugen, want de palestijnse overheid is moslimfundalistisch en vervolgd de christenen. Daarbij vervalst sabeel veel feiten om Israel in een zo kwaad mogelijk daglicht te stellen. |
ben ik met je eens, lees onderstaande link eens.....
http://likud.nl/2011/05/kerk-in-actie-spreekt-zich-zichzelf-tegen-inzake-israel-bashing/
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 april 2012, 23:46
|
|
|
PIETER619 schreef: | Ik zie dat inderdaad geheel anders. Het burgelijk huwelijk heeft vandaag de dag totaal geen inhoud meer. Men gaat daar gewoon mee om als was het even regelen en klaar zijn Klara en Kees en met de zelfde rotgang gaan we de zooi ook even uit elkaar helpen, alleeen al even met zijn 2en naar een advocaat en klaar is het weer. We hebben nu samenlevingscontracten die even rechtsgeldig zijn als een huwelijk. Dus al met al, heeft men wat burgelijke relaties aangaat er een zootje van gemaakt, zo ook met andere relaties en hun rechten.
Het kerkelijk huwelijk ga je een drieëenheid aan. Ik gaf al ergens aan dat ik een bevrijding voelde toen ik ja zei in de kerk, na een tijdje samen wonen. Het was een nu, nu is het goed gevoel. We wilden in de kerk trouwen om God er bij te betrekken, helaas menen velen (ook mijn ex) dat als de wet een huwelijk ontbind, ook het kerkelijk huwelijk ontbonden is, maar daar is weldegelijk ook een scheidbrief voor nodig, dus staat God en Zijn woord, wat mij betreft, nog steeds boven de wet. |
Als ik jouw verhalen zo lees over je scheiding en je kinderen krijgt je ex-vrouw wel een erg zwarte pietenrol toebedeeld en jij een wel heel erg goede....Wat zal haar verhaal zijn als ze jouw verslagen over de scheiding en haar kinderen hier zou lezen vraag ik me dan altijd af als ik jouw stukjes lees......Natuurlijk, het is jouw verhaal en jouw beleving.....maar probeer de andere partij dan ook enigszins heel te laten....Je gaat niet van iemand scheiden omdat je zo gelukkig met iemand bent en misschien leek het haar wel het beste om de kinderen bij jou te laten en was en is het een moeilijke keus voor haar...Dus eigenlijk heb ik een beetje moeite met jouw persoonlijke verhalen omdat het zo éénzijdig is.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 00:03
|
|
|
Wauw...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 00:31
|
|
|
Zondag 8 april, Psalm 40: 14-18; Kom.
Soms denk ik: ik begrijp God niet. Nu zijn er al eeuwen en eeuwen mensen zoals de dichter van deze psalm, mensen die vurig verlangen naar Hem. We hopen op de dag waarop Hij recht zal doen op aarde. We doen wat ook in deze psalm overluid wordt gedaan: we smeken, soebatten of God niet langer wil wachten maar eindelijk, nú, nu direct zal doen wat Hij belooft. Sinds de komst van Jezus op aarde, roept de kerk: ‘Kom, Heer Jezus, kom haastig!’ Maar het lijkt wel alsof de hemel als een winkel is: dicht wegens vakantie. Of: wegens verbouwing tijdelijk gesloten. Dat laatste is misschien nog niet eens zo’n gekker gedachte: wegens verbouwing tijdelijk gesloten. Soms zie je dat een winkelier tijdens een verbouwing zijn zaak elders, zo goed en kwaad als het gaat, voortzet. Zo – zou je kunnen zeggen – heeft God zijn werkterrein verplaatst: van de hemel naar de aarde. Min of meer incognito werkt Hij, niet alleen onder mensen, maar ook door mensen. Door mensen heen komt Hij tot ons. Terwijl in de hemel druk gebouwd wordt aan de nieuwe stad, het hemelse Jeruzalem, zet Hij hier op aarde zijn werk voort. Wat zou God graag gratis en voor niets ons zijn liefde verkopen! Maar we herkennen Hem niet, wij zien medemensen niet als zijn winkelbedienden aan, maar hooguit als radeloze klanten. En intussen roepen wij: Wacht niet langer, kom! Maar in Christus ís Hij gekomen. En in mensen komt Hij nog steeds tot ons. Ook vandaag.
Laat wie uw heil beminnen hier en nu in U verheugd zijn, U ter eer uitroepen: groot is onze Heer! Laat wie U zoeken jubelen in U! Al leef ik in ellende, de Here zal het wenden, de Heer ziet naar mij om. Gij die mijn helper zijt, mijn God die mij bevrijdt, o toef niet langer, kom!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 00:47
|
|
|
SHANITA130 schreef: | MARISKA: De vraag is en blijft hoe gaan we met armoede om.
Goed, steeds beter...en zo arm ben ik ook weer niet hoor, ja, geld maakt niet gelukkig he....
|
Niet teveel smiley's Shanita ...anders zijn de paracetamol niet aan te slepen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 06:21
|
|
|
Juist wel, ik heb aandelen in de paracetamol
neem er nog eentje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 08:04
|
|
|
Amen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 09:09
|
|
|
Ze had het vaak gelezen, haar leven lang gehoord, dat Jezus was gekruisigd. Zijn handen diep doorboord en dat Hij na drie dagen uit 't graf verrezen was. Maar 't wist haar niet te raken als zij dit wonder las.
Haar eigen levenspad was van vele tranen nat, tot de verrijzenis haar ineens gegrepen had. De Heer gaf het bewijs dat de opstanding bestaat die boven al het lijden en 't zwaarste kruis uitgaat.
Zo werd die grootste morgen de aanvang van een dag, waarop zij heel haar leven in 't licht van Pasen zag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 09:18
|
|
|
Een graf ademt de geur van dood, van angst,van rotting en bederf, van ziekte,lijden en stervensnood, aardse weg van ondergang en verderf.
Toch heb ik van een graf gehoord, waaruit helder licht kwam schijnen een Man, wiens handen doorboord. Dood kon Hem niet weg doen kwijnen.
Hij kwam buiten in het volle licht, terwijl de engelen voor Hem bogen heeft Hij zich tot de mens gericht, en hem vergeven vol mededogen.
Op een morgen was Zijn graf open, de steen weggerold voor het graf, kwam als overwinnaar buiten lopen, een verslagen dood ontgaat geen straf.
Niet meer een donker dodenrijk als de toekomst voor de mens zo zwart. Zelfs satan nam voor Hem de wijk Voor Hem die alle zorg en ellende tart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 09:29
|
|
|
Veracht,geslagen, zijt Gij zonder vragen, deze weg gegaan. Bleef zonder klagen, voor "de vierschaar" staan.
Een doornkroon op Uw hoofd, van glans en eer beroofd, als "Man van smarten" Wij ,die hebben geloofd, versteen niet onze harten.
Een rieten staf, die men U gaf, ten spot en hoon. Behandeld, ruw en laf, o God, Uw eigen Zoon.
Een koningsmantel, die U sierde, terwijl de menigte tierde; "Kruisig,ja kruisig Hem!!" 't Sanhedrin zijn feest al vierde, verhief Gij niet Uw stem.
O, zie mij in gebed, Gij, die de zielen redt. O Heil,met spot doorboord, o nieuw verbond en wet, mijn Koning,en mijn levenswoord.
Dat eens ,Uw Liefde ons wekt. Uw dood,ons tot weldaad strekt. Uw mantel, in bloed doordrenkt, ons als "MANTEL DER LIEFDE" bedekt, ons weer de vrede brengt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 13:11
|
|
|
Het leven wordt door de Heilige Geest gegeven, lichamelijk leven heeft op zichzelf geen nut. Johannes 6:63
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 13:28
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Fijn dat het zo kan.....Hier echter niet....en toch doet me dat soms verdriet.
Onze dochter komt nog vaak bij haar vader...dat gun ik haar... Af en toe merk ik echter zelf...dat het feit dat ik wilde scheiden...me soms nog even duidelijk gevoeld moet laten worden.... Als er iets gevraagd moet worden....doet zij dat....(dat is vrije wil) Maar ja...zij heeft dezelfde gevoelens als haar vader....(het autisme) Vader zal dat niet merken....(merkte dat ook niet) De moeilijkheden die er zijn...zijn echter voor mijn rekening... De zorgen echter ook...want doordat ik er niet over praat met hem...weet hij er niet van... |
Af en toe merk ik echter zelf...dat het feit dat ik wilde scheiden...me soms nog even duidelijk gevoeld moet laten worden...
Zou het niet zo kunnen zijn Zeeland dat die opmerkingen richting jou over je scheiding niet jouw zwakke plek is en waarschijnlijk helemaal niet bedoeld om het nog even te laten voelen? Misschien is het een constatering van haar kant en treft het jouw schuldgevoel als moeder want scheiden hoe dan ook blijft altijd op je eeuwige schuldgevoel als ouder werken..... Je verhaal is heel herkenbaar denk ik voor vele ouders maar probeer het een beetje te relativeren.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 8 april 2012, 13:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 14:22
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Moeders die kinderen van vaders vervreemden, vaders die zonder reden wraak uitoefenen via dreiging en via kinderen.
Gatver
Je zou bijna je boeltje verkopen en naar een ander land opnieuw beginnen, als dat mogelijk zou zijn....denk ik zo. |
dat laatste kan ik iedereen aanraden!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 14:26
|
|
|
Zes uur 's morgens strijk en zet Stap ik vrolijk uit mijn bed Brood belegd met oude kaas Rep ik rap mij naar de baas Ik heb op school nooit opgelet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 16:18
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Juist wel, ik heb aandelen in de paracetamol
neem er nog eentje |
Sluipreclame is strafbaar toch ....misschien moet je de extra reclame inkomsten storten voor een goed doel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 19:14
|
|
|
Hoewel ik weet, dat met Pasen je met andere dingen bezig moet zijn, wil ik toch iets anders vertellen wat we vandaag hebben meegemaakt. Onze hoofdweg was nl. opgenomen in het parcours van de meerdaagse wielerwedstrijd door Groningen voor dames, het was voor mij jaren geleden dat ik in de gelegenheid was om eens een wedstrijd van dichtbij mee te maken. En dit keer had ik nog meer geluk, want ze kwamen vandaag maar liefst vier keer bij ons langs. Misschien voor de mensen die dit fenomeen niet kennen, zal ik een korte beschrijving geven wat het betekent als zo'n peloton bij je voorbij trekt. Ik had verwacht dat alles afgesloten was met dranghekken, maar dat was helemaal niet het geval. Ze hadden daar één medewerker staan aan het einde van onze straat die met een vlaggetje de auto's moest tegenhouden. De weg was dus gewoon berijdbaar als er geen wielrenners langs kwamen. Dit had gemakkelijk tot ongelukken kunnen leiden, omdat sommige mensen nu eenmaal heel dom kunnen zijn. Ik zag mensen met loslopende honden, die in het publiek stonden. Degene die voor mij er echt wel een potje ervan maakte was een vrouw, die rustig op haar fiets zat, terwijl je achter haar de motoren al zag aankomen. Wij met zn allen roepen, ga aan de kant, ze zei ja, maar reed rustig door. Sommige mensen krijg je echt een punthoofd van. Maar dit terzijde. Als de fietsers in aantocht zijn, worden ze voorafgegaan door een hele stoet motoren, die met knipperlichten aangeven, dat ze er aan komen. En eigenlijk is het moment dat ze je voorbij vliegen tekort, want in vier minuten was het over. Ze werden gevolgd door 30 volgauto's en na een uur herhaalde zich dit weer. Ik weet niet hoe de finish geweest is, ik heb gehoord dat miss Cook gewonnen had, maar het geluid van die wielen op het asfalt, het harmonieuze gevoel dat je op het moment had dat ze voorbij kwamen, de verbazing van de snelheid, het grootse van alles, is iets wat ik niet snel zal vergeten.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 8 april 2012, 19:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARMAND362
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 19:45
|
|
|
Heb elkander Lief...
Als je elkaar innig lief hebt... dan kan je vergeven zonder er ook maar 1 woord over te hoeven wisselen En zo is het ook met ons allen... zo is het zoals Hij ons allen vergeeft... Doordat Hij ons innig lief heeft wegen al onze goede dingen zooo veeel zwaarder dat de slechte eigenschappen, deze zijn slechts bijzaak geworden en eigenlijk totaal onbelangrijk...
Lees het verhaal over de verloren zoon nog maar is.. dat is een mooi voorbeeld over hoe wij mensen elkaar zouden moeten vergeven... alle slechte daden van de zoon waren al vergeven door de vader nog voordat hij hem er om kon vragen... sterker nog de vader was totaal niet kwaad, hij was vol vreugde!
Ik ben ontzettend blij dat de Heer mij al mijn fouten op deze manier vergeeft...
Probeer op Hem te lijken... en probeer ook in deze situatie Zijn voorbeeld te volgen!
Laatst aangepast door
|
ARMAND362
|
op zondag 8 april 2012, 19:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 19:52
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Sluipreclame is strafbaar toch ....misschien moet je de extra reclame inkomsten storten voor een goed doel.... | Het is sluikreclame...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|