ChristianMatch

Forum

armoede in nederland
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3729 3730 3731 3732 3733 3734 3735 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 10:25

LISA610 schreef:
He Gerrit, op de een of andere manier lees ik dit toch met gemengde gevoelens. Ik kan me best verplaatsen in jouw reactie tegenover die kennis: hij wou jou niet helpen, dus help jij hem nu ook niet.... En toch vraag ik me af of dat de juiste weg is die we moeten gaan. Beland je zo niet in een vicieuze cirkel: jij hielp mij niet, dus ik help jou niet, dus helpt die ander jou de volgende keer ook niet enzovoorts.. Uiteindelijk helpen we elkaar niet meer op het moment dat de ander onze hulp nodig is, omdat die ander ook niets voor ons heeft willen doen. We gaan uit van voor wat hoort wat... Tja, menselijkerwijs gezien heel logisch en heel begrijpelijk. En toch: hoe verhoud zich dat tot "je naaste liefhebben als jezelf". Welk voorbeeld geef je hiermee als christen in een maatschappij waarin mensen al zo individualistisch ingesteld zijn, waarin het motto "voor wat, hoort wat" al zo duidelijk zichtbaar is? Zou het niet juist goed zijn om totaal anders te reageren dan menselijkerwijs gezien verwacht wordt? Let wel: ik veroordeel je niet hoor, kan me jouw reactie best voorstellen. En noem mij rustig een idealist als ik zeg dat wij als christenen nou juist anders zouden moeten reageren, al is het maar om dat soort vicieuze cirkels te doorbreken. En ja, ik weet dat dit heel idealistisch klinkt... En nee, ik ben zelf zeker niet perfect in dat opzicht. Knipoog smiley

Ik heb het hier niet over een noodlijdende, maar over een gelukzoeker, die je overal vind.
Zo een die het nooit leert, of wil leren, zo ene die overal wat krijgt, maar die moet leren omgaan met wat die heeft.
En dat had je vroeger al, ik kreeg elke maandag, 3 stuivers mee naar school voor de zending.
En 1x in het jaar kon je dan een of ander puzzeltje of kleurplaat uitkiezen en het was in mijn ogen altijd voor de zelfde man.
Die zat met een rode sjaal om voor zijn plagge hutje, 7 jaar lang ook op de poster in de school.
Elk jaar met een nieuwe foto van de zelfde man het zelfde plagge hutje, alleen en het enige wat er veranderde was die man (hij werd ouder) en voor de rest veranderde er niets.
Tot dat er iets veranderde, ik kreeg op een vrijdag, maandag was het pasen, dus ik kreeg op vrijdag mijn geld voor de zending mee.
Dat was ook de dag dat ik mijn zakgeld kreeg, 2 stuivers, ik keek in mijn handje, en ik zag 5 blinkende stuivers.
Er was markt naast de school, en dan kon je koek kruimels kopen, en ik dacht, hij doet toch niks voor dat geld.
1x een grote zak kruimels, en ik ben de koning te rijk op school, met de grootste zak.
Hij zit al 7 jaar voor dat hutje, en is in die 7 jaar niet een keer veranderd ik moet elke dag, afwassen, kamer opruimen, elke week de schuur opruimen, elke dag kolen halen uit de schuur 4 verdiepingen omhoog sjouwen.
En ik krijg maar 2 stuivers! en hij voor niets 3 stuivers, zo gewonnen zo geronnen.
Het enige nadelige wat ik er aan overgehouden heb, ja ze kwamen er achter mijn ouders, een fiks pak op mijn bliksem .
En of ik er in al die jaren spijt van heb gehad? ja, alleen dat pak slaag, wat ik er verder van geleerd heb?
Ja heel veel, het is vooral pappen en nat houden, de goeden daar gelaten, en ja, dan ben ik maar selectief . Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 10:46

VISSER278 schreef:
Ik geloof niet dat de man dat zèlf bepaalt maar dat de rechter dat bepaalt hoeveel er aan alimentatie betaald moet worden.

Ooooh, het gaat niet over de hoeveelheid alimentatie.
Het gaat erom dat als een moeder niet wil dat de vader de kinderen ziet, dat dat dan ook niet gebeurd. Daar kan je niets aan doen. Ook al is bezoekrecht afgesproken met de rechter.

Dan zou zo'n vader kunnen zeggen van dan betaal ik ook geen alimentatie meer. maar blijft die wel doen, en nog meer, juist omdat ie wil, dat zijn kinderen het iig niet financieel moeilijk hebben, juist makkelijk. Dit is een voorbeeld van wat ik kon.

Dat bedoel ik. Als een moeder elke keer, of niet thuis is, of andere smoes, als de vader voor zijn kinderen komt, dat gebeurd vaak.
Er is ook een oranisatie, die heet 'dwaze vaders'over vaders die hun kinderen niet meer mogen zien.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 10:47

LISA610 schreef:
He Gerrit, op de een of andere manier lees ik dit toch met gemengde gevoelens. Ik kan me best verplaatsen in jouw reactie tegenover die kennis: hij wou jou niet helpen, dus help jij hem nu ook niet.... En toch vraag ik me af of dat de juiste weg is die we moeten gaan. Beland je zo niet in een vicieuze cirkel: jij hielp mij niet, dus ik help jou niet, dus helpt die ander jou de volgende keer ook niet enzovoorts.. Uiteindelijk helpen we elkaar niet meer op het moment dat de ander onze hulp nodig is, omdat die ander ook niets voor ons heeft willen doen. We gaan uit van voor wat hoort wat... Tja, menselijkerwijs gezien heel logisch en heel begrijpelijk. En toch: hoe verhoud zich dat tot "je naaste liefhebben als jezelf". Welk voorbeeld geef je hiermee als christen in een maatschappij waarin mensen al zo individualistisch ingesteld zijn, waarin het motto "voor wat, hoort wat" al zo duidelijk zichtbaar is? Zou het niet juist goed zijn om totaal anders te reageren dan menselijkerwijs gezien verwacht wordt? Let wel: ik veroordeel je niet hoor, kan me jouw reactie best voorstellen. En noem mij rustig een idealist als ik zeg dat wij als christenen nou juist anders zouden moeten reageren, al is het maar om dat soort vicieuze cirkels te doorbreken. En ja, ik weet dat dit heel idealistisch klinkt... En nee, ik ben zelf zeker niet perfect in dat opzicht. Knipoog smiley

Toch zie ik het ook zo Lisa...
Niet dat ik dat altijd zo kan...en ben ook wel eens bedrogen uit gekomen.
Maar ik heb er veel meer vrede mee...als ik spreekwoordelijk die boterham kan en mag delen met de ander...
Mijn gevoel is daar gewoon goed bij...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 10:54

GERRIT084 schreef:
Smiley die vol vragen zit

Ga je nog reageren op een reactie van 14 dagen terug???
Teveel vrije tijd???
Advies...ga forums lezen...heel interessant...!!!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 11:17

ZEELAND736 schreef:
Ga je nog reageren op een reactie van 14 dagen terug???
Teveel vrije tijd???
Advies...ga forums lezen...heel interessant...!!!

Moeilijk he Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 11:23

LISA610 schreef:

Zoiets kan je doen, als je heel veel wijsheid hebt, én als de ander bereid is om te veranderen en dat ook wil en inziet waar het eerst verkeerd liep bij hem. En dat ook laat zien, en niet ff een keer, maar langdurig. En je door je wijsheid kan zien of het terecht is, of gespeeld, die verandering.

Anders loop je een heel groot risico dat je je gewoon ordinair laat gebruiken. Ik denk altijd als ik met een ander iets afspreek: wat heb ík eraan? en dat hoeft niet altijd financieel te zijn, dat is het nu en dan.
En dan doel ik op dingen fifty/fifty doen, als je beide een zelfde hoogte van uitkering hebt, en niet dat de een de ander átijd dingen laat betalen, en ook nog gaat manipuleren enzovoort als dat niet gebeurd.(voorbeeld)
Ja, dan moet je gewoon meteen grenzen zetten en zeggen wat je ervan denkt, zonder woorden te vermijden maar beestjes bij hun naam noemen.

Ziet degene het in, doet ie alles om 't goed te maken, ok. Gaat ie verder, of een keer, meteen weer grenzen trekken.

Een grens,
Is een wens,
Om verder te gaan.

Loesje.

Maar gewoon, in het algemeen.
En dat is niet egoïstisch, dat is gewoon gezond aan jezelf denken.

Vooral degenen die dat nooit hebben geleerd, aan zichzelf te denken, lopen risico gebruikt te worden, en juist door mensen die (heel erg) verwent zijn als kind.(bijvoorbeeld)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 30 maart 2012, 22:21
Naar boven

Auteur Bericht
MARC212

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 11:49

Ik draag je op van elkaar te houden. Johannes 15:17
Naar boven

Auteur Bericht
MARC212

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 11:52

MARIO216 schreef:
wel 5 keer vandaag op tv geweest:

http://www.rtl.nl/xl/#/u/54ed5935-d94e-38aa-81b1-72159b25dfd8

Das leuk Mario! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 12:22

houden we dit topic gezellig, mensen? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBEKKA369

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 12:36

Ik was graag gekomen, maar ben verhinderd.
Voor de mensen die twijfelen om te gaan: gewoon doen! Knipoog smiley Ik ben verschillende keren geweest en heb het als heel positief ervaren.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 13:11

HANNAH810 schreef:
houden we dit topic gezellig, mensen? Knipoog smiley

Ja hoor...dat zal ik doen!!!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 13:18

Nog even een blik werpen op die leuke lammetjes die Mario plaatste...

Moest ik ineens aan iets denken...
Je ken dat vast wel...je ziet het heel veel...
In de bermen...die prachtige velden met narcissen....
Soms langs het fietspad..of in plantsoenen(dus gemeentegrond )
Dat je handen jeuken om een bosje te plukken!!!!!!!!!
Nou de mijne wel...(maar je doet het niet)
De kinderen plukten vroeger ook spontaan en namen ze mee voor mama...
Dat had ik vanmorgen...maar ik deed het niet...
Immers...ik vermaande de kinderen ook dat dat geen bloemetjes van ons waren...en we dus ook niet mochten plukken...
Maar ik zei wel dat ik het heel lief vond...
Dan maar gewoon even de lente KOPEN!!!
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 13:22

Daarom kan men oneindige argumenten zoeken om niets meer voor een ander te betekenen. Is Gods Woord niet meer voor deze cultuur en tijd??? Sorry, dit vind ik een uitspraak die Gods Kracht en Woord heel eng maakt en inderdaad voor ieders interpretatie mogelijkheden biedt Twijfelende smiley Barmhartigheid is geen uiting van wetvervulling maar een vrucht van Zijn Geest. als je wel of niet een doek op je hoofd wilt, heeft hiermee niets te maken.
bij deze moet ik chatuliem's bijdrage toch eens tegemoet komen. Inderdaad hebben we de opdracht om voor elkaar van betekenis te zijn. De verantwoordelijkheid en de oprechtheid van eender welk mens ligt alleen bij God zelf. en wat de diaken of de gemeente invult hierin heeft niet met onze eigen bijdrage te maken.
Naastenliefde maakt meer uit dan wetsvervulling...

Laatst aangepast door
XABIA794
op vrijdag 30 maart 2012, 13:24
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 13:27

Men leukste moment is dat ik elk moment 2 lieverds van CM mag verwachten... ze willen me helpen met men oerwoud waar ik door de bomen het bos niet meer zie...
Heb allerlei lekkers in huis gehaald om met hen een plezante tijd te mogen hebben
Coole smiley met zonnebril
thnks hannah en willem
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 13:36

control alt delete

by Jo's

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 12 mei 2012, 10:48
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 13:59

XABIA794 schreef:
Men leukste moment is dat ik elk moment 2 lieverds van CM mag verwachten... ze willen me helpen met men oerwoud waar ik door de bomen het bos niet meer zie...
Heb allerlei lekkers in huis gehaald om met hen een plezante tijd te mogen hebben
Coole smiley met zonnebril
thnks hannah en willem

Wat gezellig...wat fijn joh!!!
Heb een fijne dag met elkaar....in en om het oerwoud!!!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 15:30

XABIA794 schreef:
Daarom kan men oneindige argumenten zoeken om niets meer voor een ander te betekenen. 1) Is Gods Woord niet meer voor deze cultuur en tijd??? 2) Sorry, dit vind ik een uitspraak die Gods Kracht en Woord heel eng maakt en inderdaad voor ieders interpretatie mogelijkheden biedt Twijfelende smiley Barmhartigheid is geen uiting van wetvervulling maar een vrucht van Zijn Geest. als je wel of niet een doek op je hoofd wilt, heeft hiermee niets te maken.
bij deze moet ik chatuliem's bijdrage toch eens tegemoet komen. Inderdaad hebben we de opdracht om voor elkaar van betekenis te zijn. De verantwoordelijkheid en de oprechtheid van eender welk mens ligt alleen bij God zelf. en wat de diaken of de gemeente invult hierin heeft niet met onze eigen bijdrage te maken.

Op wie reageer je?
Ik vind namelijk wel, door elke keer de naam van God te plaatsen, om een bepaald doel te kunnen bereiken, ook lastering.
En in heel het leven mogen mensen keuzes maken, en het is ons gegeven, goed en kwaad en er tussen in.
En naasten liefde kan heel lief zijn, maar soms doet het ook pijn, en dat mag ook, al was het enkel om er van te leren.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op vrijdag 30 maart 2012, 16:28
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 16:02

GERRIT084 schreef:
Op wie reageer je?
Ik vind namelijk wel, door elke keer de naam van God te plaatsen, om een bepaald doel te kunnen bereiken, ook lastering.
En in heel het leven mogen mensen keuzes maken, en het is ons gegeven, goed en kwaad en er tussen in.
En naasten liefde kan heel lief zijn, maar soms doet het ook pijn, en dat mag ook, al was het enkel om er van te leren.

Ik probeer hier zo neutraal mogelijk te reageren. Ik reageer niet op iemand specifiek. ik reageer gewoon naar de gedachten die hier rondgaan.
Bedoel je nu dat ik mijn mening niet mag ondersteunen vanuit men christelijk denken dat ik beleef?? Smiley die vol vragen zit Lastering ??
Natuurlijk is ieder vrij in zijn denken, laten en doen. Daarom dacht ik ook vrij te zijn om hier deel te nemen aan uitspraken.
Of is het ook Gods lasteren als ik geloof in naastenliefde ?
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 17:01

XABIA794 schreef:
Ik probeer hier zo neutraal mogelijk te reageren. Ik reageer niet op iemand specifiek. ik reageer gewoon naar de gedachten die hier rondgaan.
Bedoel je nu dat ik mijn mening niet mag ondersteunen vanuit men christelijk denken dat ik beleef?? Smiley die vol vragen zit Lastering ??
Natuurlijk is ieder vrij in zijn denken, laten en doen. Daarom dacht ik ook vrij te zijn om hier deel te nemen aan uitspraken.
Of is het ook Gods lasteren als ik geloof in naastenliefde ?

Je eerste 3 zinnen waar ik op reageerde, zeggen genoeg lijkt mij, (ik kan niet quoten) Gefrustreerde smiley
En of je, je mening niet mag ondersteunen zeg ik niet, maar de manier waarop, vind ik te ver gaan.
Jij hebt het over uitspraken, die Gods kracht en woord heel eng maken.
Dat is nogal wat, waarschuwingen en vermaningen komen ook van Hem,
en geven en nemen, daar kan je alle kanten mee op.
Luiheid wordt ook beschreven, en dan heb je nog de gelijkenis van de talenten, het is niet zo dat iedereen maar af kan wachten, tot zijn bord gevuld wordt.
Oog om oog tand om tand is ook niet alleen van deze tijd, daar lijkt voor wat hoort wat heel veel op.
We mogen (moeten) elkaar wel stimuleren, om actie te ondernemen, het doel heiligt de middelen, en niet andersom.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 17:22

SHANITA130 schreef:
Haha

Ik heb daar een pc Knipoog smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Op je werk op CM valt onder de categorie grijs verzuimen volgens mij.....
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 17:49

LISA610 schreef:

Ik denk dat we een beetje van het beeld afmoeten dat christenen een bijzonder soort mensen zijn......Mensen die liefhebbend, vergevingsgezind, eerlijk en wat al nog meer.....
Christenen zijn net echte mensen en dat is maar goed ook......want we leven ook in de maatschappij met regels en voorwaardes........
Je kan wel idealistisch zijn maar enige realiteitszin kan ook geen kwaad.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 17:52

XABIA794 schreef:
Daarom kan men oneindige argumenten zoeken om niets meer voor een ander te betekenen. Is Gods Woord niet meer voor deze cultuur en tijd??? Sorry, dit vind ik een uitspraak die Gods Kracht en Woord heel eng maakt en inderdaad voor ieders interpretatie mogelijkheden biedt Twijfelende smiley Barmhartigheid is geen uiting van wetvervulling maar een vrucht van Zijn Geest. als je wel of niet een doek op je hoofd wilt, heeft hiermee niets te maken.

Als ik zo eens reacties lees en hoor van sommige cm leden merk ik af en toe weinig van de naastenliefde die men zegt te pretenderen.......
Veel woorden over hoe het moet maken nog geen naastenliefde......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 17:54

HERMAN388 schreef:
Fiets gekocht en morgen ophalen Lachende smiley
Straks ga ik samen met Brigit heerlijk fietsen.
Voortaan hoef ik niet meer achterop te zitten van haar fiets Knipoog smiley

Wel een foto op het forum zetten he?
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 18:04

WILLEMIJN232 schreef:
We gaan er zo gemakkelijk mee om van ik hou niet meer van jou dus stap ik maar eens op, terwijl God het geheel anders wil.

Ik ben toch wel benieuwd wie je met we bedoelt......mijn ervaring is dat scheiden een moeizaam proces is en niet zo simpel als jij het stelt.......

Met we bedoel ik eigenlijk de mensheid in het algemeen. Natuurlijk zijn er veel mesnen die vechten omdat wat er is toch te behouden/redden en van daaruit toch weer de zaak op te pakken, niets mis mee. ik wilde ook wel maar werd zwaar tegengewerkt.

Maar het gemak waarmee men van elkaar kan scheiden is vooral hier in Nederland ergens een crime, het kan nu al alleen met een advocaat als beide partijen overeenstemming hebben ocer alles.

Ik wilde dat er een mediator zou komen, maar wist niet hoe en wat (ook niet gesteund door mijn advocaat). Krijg ik later een oproep om naar de rechtbank te komen, daar werd er raar op gekeken dat het niet gebeurd was, dus scheiding uitgesproken. Er was met goede begeleiding weer heel veel te maken geweest, als door de mediation de misverstanden uit de wereld waren geholpen. Ik heb geprobeerd altijd in liefde te leven met respect voor mijn ex en de kinderen. De kinderen wilden eerst niets meer met hun moeder van doen hebben, maar door wat we hun hebben voorgeleefd, hebben ze op aandringen van mij, weer contact gekregen met hun moeder.

Ondanks wat men meemaakt wens ik een ieder alle goeds toe. en voora, Gods zegen
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 18:39

zilvervliesrijst met kalkoenragout van:
blokjes kalkoen, spekjes, groene paprika, bosui, tomatenpuree, bouillon, kookroom en allesbinder.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 20:44

WILLEMIJN232 schreef:
Wel een foto op het forum zetten he?
Knipoog smiley

Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 21:13

SHANITA130 schreef:
Ooooh, het gaat niet over de hoeveelheid alimentatie.
Het gaat erom dat als een moeder niet wil dat de vader de kinderen ziet, dat dat dan ook niet gebeurd. Daar kan je niets aan doen. Ook al is bezoekrecht afgesproken met de rechter.

Dan zou zo'n vader kunnen zeggen van dan betaal ik ook geen alimentatie meer. maar blijft die wel doen, en nog meer, juist omdat ie wil, dat zijn kinderen het iig niet financieel moeilijk hebben, juist makkelijk. Dit is een voorbeeld van wat ik kon.

Dat bedoel ik. Als een moeder elke keer, of niet thuis is, of andere smoes, als de vader voor zijn kinderen komt, dat gebeurd vaak.
Er is ook een oranisatie, die heet 'dwaze vaders'over vaders die hun kinderen niet meer mogen zien.

En als pa de alimentatie niet betaalt dan is er nog wel een instantie die pa weet te vinden hoor om de centjes te halen.
Visser , die dat extra'tje voor zn kids dan maar liever rechtstreeks aan zn kids geeft , hetzij zo in het handje of op hun spaarbankboekje zodat moeder er niet van profiteert.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 21:18

Wouwww....de ....( bekende politieke partij) die vandaag een werkbezoek kwam brengen aan ons bedrijf.
Alle radio's uit , iedereen stemmig zich zelf gedragen...... wat zullen ze een geweldige indruk er aan over hebben gehouden. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 21:20

ZEELAND736 schreef:
Ja hoor...dat zal ik doen!!!

Knipoog smiley

Gedraag je nou eens als een echte voorbeeldige zeeuw Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 21:24

PIETER649 schreef:
dat vin ik nou zo min en laag he, dat ik gewoon beschuldigd word dat ik alleen op jong val. Huilende smiley, smiley in tranen
okee, ik heb de schijn tegen omdat ik via cm met de knapste en strakste van alle dames ben getrouwd en die toevallig 12,5 jaar jonger is. Verlegen lachende smiley
en ja, ik heb hoofdzakelijk met vrouwen van gemiddeld n jaar of 10, hooguit 8 jaar jonger gedate in mn vrijgezelleperiode, maar ik heb dat nooit gezocht!
het is me overkomen.

Dus bij deze wens ik zeer duidelijk te stellen dat ik nooit problemen met oudere vrouwen heb gehad, zelfs niet als ze oma zijn.
echt, ik was dol op mijn ouwe omaatje Verliefde smiley
en ja, ware ik nog niet getrouwd, had mijn keuze ook zomaar op een oude vrouw kunnen vallen Engeltje smiley

(maar dan wel van minimaal 90 jaar oud, 60 miljoen euro op de bank en een zeer broos gestel)

Sjonge, het is toch wat Knipoog smiley
Ze zeggen toch dat je bij een jonge vrouw zelf ook jong blijft (als je over tig jaar toch wat ouder gaat worden Knipoog smiley). Hoeveel mannen hierzo zullen je nu benijden? Knipoog smiley
Het geluk is je iig van harte gegund. Evenals Annette trouwens Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3729 3730 3731 3732 3733 3734 3735 ... 6194 Volgende
Pagina 3732 van 6194