ChristianMatch

Forum

Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3725 3726 3727 3728 3729 3730 3731 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:16

ZEELAND736 schreef:
Het gaat niet zozeer om ruzie....maar wanneer ben je dan wel serieus???
Ik neem aan dat Jaconsu dit verhaal WEL serieus meende...(overigens zo serieus dat hij er nu al niet meer is)
En jij...wanneer ben je wel serieus???
Als wij denken dat je serieus bent...komt er weer...dat we dit allemaal met een knipoog moeten nemen...
En lukt het niet dan gooi je de Libelle in de strijd...(wat altijd lukt)
Moeilijk wanneer je dan echt serieus bent..
Tja, dat is een kwestie van iemand kennen en aanvoelen. En nooit meteen van het negatieve uitgaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:18

GERRIT084 schreef:
Hoe is het eigenlijk met je gluurder Smiley die vol vragen zit wellicht kun je die koppele aan je schoonzusje Engeltje smiley zijn er gelijk 2 blij Lachende smiley of 3 Smiley met dichtgeplakte mond

Die is 15..........zij is 52..........
Heb je nog meer briljante ideeen? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:21

FRANKT627 schreef:
Wordt er ook ge-BBQ-t?

ik heb alleen van Harald een positieve reactie gelezen, frank.

enneh......harald; er staan daar twee bbq's, hoewel vorige keren namen mensen hem mee van huis, omdat men toch wel op enige hygiene gesteld was/is...... Knipoog smiley

zijn er nog meer mensen die bbq-interesse hebben?
zelf vind ik het nog vrij vroeg in het jaar; maar het geeft wel een stukje gezelligheid, natuurlijk, zo met zn allen om een vuurtje vleesjes prikken.

(daarnaast; susannah en nog een aantal anderen vonden het de laatste keer ook wel zo prettig hun handen even te kunnen warmen af en toe, herinner ik me........... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:22

LEANNE226 schreef:
Die is 15..........zij is 52..........
Heb je nog meer briljante ideeen? Lachende smiley

Nou en, in een ander topic lopen jullie weer te klagen, en is grijs niet goed genoeg Gefrustreerde smiley
En is 50 niet echt oud voor een vrouw toch Smiley die vol vragen zit en voor dat ventje is er ook nog een oud gezegde, iets over fietsen geloof ik Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:25

CHATULIEM619 schreef:
Tja, dat is een kwestie van iemand kennen en aanvoelen. En nooit meteen van het negatieve uitgaan.

Er is altijd wel iemand die ergens negatief op reageert.
Wie de schoen past trekke hem aan....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:27

GERRIT084 schreef:
Nou en, in een ander topic lopen jullie weer te klagen, en is grijs niet goed genoeg Gefrustreerde smiley
En is 50 niet echt oud voor een vrouw toch Smiley die vol vragen zit en voor dat ventje is er ook nog een oud gezegde, iets over fietsen geloof ik Zieke smiley

ja maar Gerrit... er staat in dat spreekwoord toch niets over de oudijzerboer?? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:43

Na het sucses van het vorige etentje heb ik wederom een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland)
Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden.

- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen
- mag binnen gerookt worden
- een echte aanrader!!
- bei uns ist ALLES großer und beßer...

Datum 21 april om 19.30 uur
Geen kinderen of andere introducees
Tafel voor 15 man m/v

Deelnemers:

- Annette 792
- Pieter 649

Laatst aangepast door
PIETER649
op zondag 1 april 2012, 20:03
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:45

Datum 21 april om 20.00 uur
Tafel voor 15 man m/v

Deelnemers:

- Annette 792
- Pieter 649
Chatuliem619
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 23:00

Na het sucses van het vorige etentje heb ik wederom een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland)

- een echte aanrader!!

Tafel voor 15 man m/v

Deelnemers:

- Annette 792
- Pieter 649
- Chatuliem 619
- Erika 129
- Mariska 601

Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 27 maart 2012, 23:01
Naar boven

Auteur Bericht
JOHANNA992

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 23:12

Oke,even genoeg over de Polen.Hoe gaan wij als Christen om met dit probleem.Hoe staan we naast onze broeders en zusters die het minder hebben?Bij ons in de Christen gemeente gaan wij er zo mee om;Via de pc kunnen gemeenteleden die het financieel moeilijk hebben op een lijst invullen wat nodig is in hun gezin.Het gaat dan om levensmiddelen.Andere gemeenteleden tekenen in wat zij kopen.Op de zondag na de dienst staat alles klaar en kan het meegenomen worden.Het is fijn om te ontvangen maar nog mooier om te geven.
Naar boven

Auteur Bericht
TRIJNIE671

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 00:42

ERIKA129 schreef:

- een echte aanrader!!

Tafel voor 15 man m/v

Deelnemers:

- Annette 792
- Pieter 649
- Chatuliem 619
- Erika 129
- Mariska 601

-ikke
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 01:15

[quote=ERIKA129]Na het sucses van het vorige etentje heb ik wederom een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland)

- een echte aanrader!!

Tafel voor 15 man m/v

Deelnemers:

- Annette 792
- Pieter 649
- Chatuliem 619
- Erika 129
- Mariska 601
- Leonard480

Laatst aangepast door
LEONARD480
op woensdag 28 maart 2012, 01:15
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 01:17

MARISKA601 schreef:
Er is altijd wel iemand die ergens negatief op reageert.
Wie de schoen past trekke hem aan....

Ach... waarom deze reactie Mariska?
Naar boven

Auteur Bericht
CHARLES730

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 03:07

Bidstond donderdag 29 maart 20.00 - 21.30 gebedsroom

Een nieuwe lente

Lieve mensen donderdagavond is het al weer zover.
Aanbidding en voorbede in de gebedsroom van 20.00 tot 21.00 (21.30).

Tussen alle drukte door, ben ik nog even bij het Kennemermeer geweest
vlak bij mij om de hoek. Even gewaald over het strand, gedwaald door
de duinen. Het is weer mooi weer, de zon schijnt, de hemel is weer open,
de lente breekt nu echt door.
Hier kan ik me echt ontspannen,
hier kom ik tot rust.

Toch geloof ik dat er meer is dan al deze mooie ook door God gegeven
dingen.

Ik denk dat het tijd is voor een nieuwe lente in ons hart,
steeds weer opnieuw.
Bij de Heer God is het nooit winter.
Hij heeft altijd voor ons een warm Hart
en een warme Hand in ons leven.

Een tijd voor een nieuw seizoen in ons hart,
een tijd om dichter bij Hem te komen.

Een tijd voor een nieuwe lente in onze relaties.

Misschien een tijd voor een nieuwe relatie met een man
of met een vrouw met wie je een warm hart voor Jezus Christus
kunt delen.

Misschien een tijd om jouw verhouding met je kinderen te verdiepen.

Misschien een tijd om nieuwe vrienden te ontmoeten waarmee je mag delen.

Misschien een tijd om gebrokenheid van je hart door Hem te laten genezen,
je verdriet, je wanhoop, je twijvel.

Misschien een tijd om genezing te ontvangen in je lichaam.

Donderdagavond staan (?) we voor je klaar met open armen.
We zullen blij zijn als je erbij kunt zijn.

Kom met een warm hart voor Hem om hem te aanbidden voor wie
Hij is.
Daarna mag je hart uitstorten voor Hem.

Als je dat nodig hebt, zullen we met of voor jou bidden.
Als je met een hart vol geloof komt kan Hij veel doen.

Een voorbede kun je ook plaatsen op dit forum.
Ook kun je mailen met de leiding.

Liederen van Youtube

voorbede

getuigenis

De gebedsroom kun je vinden

door op CHAT te klikken, dan rechts naar beneden scrollen,
en gebedsroom aanklikken.

Grtjes He bless you on your way

Charles
Martha (ziek bid voor haar)
Rodjer

en medebidders

Bettie
Gemma
Moppie
[/color]

Laatst aangepast door
CHARLES730
op woensdag 28 maart 2012, 03:10
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 04:17

JOHANNA992 schreef:
Oke,even genoeg over de Polen.Hoe gaan wij als Christen om met dit probleem.Hoe staan we naast onze broeders en zusters die het minder hebben?Bij ons in de Christen gemeente gaan wij er zo mee om;Via de pc kunnen gemeenteleden die het financieel moeilijk hebben op een lijst invullen wat nodig is in hun gezin.Het gaat dan om levensmiddelen.Andere gemeenteleden tekenen in wat zij kopen.Op de zondag na de dienst staat alles klaar en kan het meegenomen worden.Het is fijn om te ontvangen maar nog mooier om te geven.

En hoe zit het dan met de privacy van die desbetreffende personen?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 04:21

LEONARD480 schreef:
Ach... waarom deze reactie Mariska?

Ik vind de reactie van Mariska ook een beetje overtrokken......Ik reageer ook op zo''n verhaal omdat ik tot de categorie behoor waarover geschreven wordt......maar aan de andere kant zie ik de humor ook wel van het verhaal......en het gaat erom hoe je je zelf voelt he? en in hoeverre laat je jezelf kwetsen?
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 09:20

JOHANNA992 schreef:

Hoe het gaan, van het Christelijke gedachtegoed is, kan je lezen in al de vorige antwoorden.
En wat die nood potjes betreft van jullie gemeente, daar zet ik zo mijn vraagtekens bij, niet bij die gemeente, maar bij de gebruikers.
Er zit veel kaf onder het koren, ook bij al die Christelijke gemeenten.
De sociale dienst, ligt iedereen streng door, maar een Christelijke gemeente zijn door de band genomen ter goeder trouw.
Wat je tegenwoordig ook veel hebt, mensen die om economische reden, in ene het licht zien, en zich aansluiten bij zo,n gemeente.
En dat is heus niet alleen van deze tijd, dat was ook zo in de jaren 30 van de vorige eeuw, en na de oorlog.
De kerken zaten vol, en na de wederopbouw stroomden de kerken aanzienlijk leger.
En nu, nu worden ze steeds voller.
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 09:30

[quote=LEONARD480]
je vergat de vorige schrijfster Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 09:53

Sjonge, jonge jonge, wat een drama allemaal Geschokte, onthutste smiley en dan zeggen ze dat ik altijd loop te mopperen Smiley die vol vragen zit
Eerlijk gezegd vraag ik mij een paar dingen af: a) hoeveel van deze klagers ook zijn geweest, b) en of ze het wel goed gelezen hebben.
Persoonlijk vind ik het wel een leuk stuk, humorvol en eerlijk, wat had hij dan moeten zetten?!
Hij zette neer hoe hij die avond beleeft heeft, hij kon moeilijk neer zetten, hoe jullie, die hoogst waarschijnlijk, niet geweest zijn, die speed gebeuren hadden willen beleven.
En had hij ongelijk Smiley die vol vragen zit ik denk van niet, zijn verwachtingen waren waarschijnlijk hoger, en wilde jong.
De man met witte stok en rode bandjes, die had waarschijnlijk qua uiterlijk geen verwachtingen.
Uiteindelijk stond deze met een jonge schone, en de schrijver met een iets oudere Gefrustreerde smiley
En ook buiten CM om kennen we onze voorkeuren, en benamingen, grijs is wijs Lachende smiley en blond is ... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 10:12

LEANNE226 schreef:
Onzin Shanita,ze wordt niet gekort,sterker nog,ze kan er zelfs op vooruit gaan want als zoonlief zoveel inkomsten heeft dat hij gekort wordt kan hij ook bijdragen aan zijn eigen onderhoud.......lijkt me een normale zaak........

"Het loon van kinderen van 16 tot 18 jaar telt tot een bedrag van € 827,- netto per maand per kind niet mee. En inkomsten van thuiswonende kinderen van 18 jaar en ouder, die studiefinanciering of een tegemoetkoming voor schoolkosten (WTOS) krijgen of kunnen krijgen, tellen niet mee als het totaal (ook uit een baantje) niet hoger is dan € 1.059,49 netto per maand. Heeft uw studerende kind meer inkomsten? Dan tellen de inkomsten boven dit bedrag mee voor de bijstandsuitkering;"

Hoi Leanne,

Ohhh, zit dat zo. ja, ik vond het al een raar verhaal, een moeder in een sd-uitkeringssituatie. en haar zoon van 18 moest zijn hele inkomen inleveren, want dat werd van haar uitkering afgetrokken. het betrof een minumumloon, enkele euro's verschil tussen de uitkering van moeder. en als hij naar een vervolgopleiding zou gaan, welke weet ik niet, avondonderwijs dacht ik, dan zou hij dus geen inkomen hebben om dat te bekostigen.

Ja, ik dacht ook hoor van als je als kind echt wil leren kan dat wel is daar wel een mogelijkheid voor.

Ja, niet als je door ouders wordt gesaboteerd. maar gewoon, als ouder(s) daar achter staan, moet daar toch een optie voor zijn. als ik haar zie zal ik zeggen wat je schreef. Bedankt!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 10:18

HELEEN296 schreef:
Shantine; mooi dat het je oplucht hier je levensloop neer te zetten en dat een opluchting is, alle sterkte daarmee. Ik kan me voorstellen dat zo'n levensloop nu ook nog invloed op je leven heeft!

Wel vind ik dat je bepaalde meer niet-persoonlijke dingen wat te zwart-wit voorstelt of beschrijft, maar dat heb je ook snel als je alleen dingen opschrijft zonder emoties/gezichtuitsdrukking erbij.....

Bijv:
Maar geld voor een vloer en gordijnen? Dát kan niet 2de hands, want dat is maatwerk.
En zo raken die mensen in een impasse.

Ik geloof niet dat iemand niet op kamers kan wegens vloer of gordijnen. Of er ligt of hangt al wat, of je koopt het allergoedkoopste bij een Leen Bakker, Kwantum enz. of een bekende heeft nog wat voor je! En er zijn nog meer mogelijkheden die die persoon zelf kan oplossen!

Ja, en kinderen van 'rijke' ouders, ja, die kópen gewoon een flatje voor de kids als ze gaan studeren, ingericht en wel. en betalen de studie. En zo kom je in een situatie waar niet meer iedereen kan studeren

Met die rijke mensen die soms idd een flatje kopen voor hun kind en dat soms weer verhuren aan kinderen die ouders hebben die geen flatje kunnen kopen krijgen we heel wat belasting binnen, zodat we geld kunnen overhouden dat iedereen kan studeren!
Het is echt stukken beter dat rijke mensen hun geld dat ze vaak zelf verdiend hebben en al belasting over hebben betaald uitgeven en als ze dat mooi vinden tbv hun kinderen! Heel menselijk om als je geld hebt ervan te genieten hoor, wat weg te geven en je kinderen met mate te verwennen en te verzorgen!

Ja, ik zou ook een flatje kopen voor mijn kind als ik een kind zou hebben en het geld Knipoog smiley

Ik heb gewoon gehoord van deze situaties. En dan nog enkelt van de moeders. that's all.

Ik geloof nog steeds dat het in Nederland zo is, als je als kind door wilt leren en je hebt ouder(s) die erachter staan(dus niet financieel als dat niet mogelijk is, maar gewoon an sich), dan moet daar een mogelijkheid voor zijn. Dat het kind werkt, studie ermee betaald, je kan lenen voor een studie bij de svb, enzovoort.

Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 28 maart 2012, 10:21
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 10:21

ZEELAND736 schreef:
Het gaat niet zozeer om ruzie....maar wanneer ben je dan wel serieus???
Ik neem aan dat Jaconsu dit verhaal WEL serieus meende...(overigens zo serieus dat hij er nu al niet meer is)
En jij...wanneer ben je wel serieus???
Als wij denken dat je serieus bent...komt er weer...dat we dit allemaal met een knipoog moeten nemen...
En lukt het niet dan gooi je de Libelle in de strijd...(wat altijd lukt)
Moeilijk wanneer je dan echt serieus bent..
en toen was de topicopener er opeens weer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 10:22

WILLEMIJN232 schreef:

Nou, inderdaad....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 10:24

GERRIT084 schreef:
Hoe het gaan, van het Christelijke gedachtegoed is, kan je lezen in al de vorige antwoorden.
En wat die nood potjes betreft van jullie gemeente, daar zet ik zo mijn vraagtekens bij, niet bij die gemeente, maar bij de gebruikers.
Er zit veel kaf onder het koren, ook bij al die Christelijke gemeenten.
De sociale dienst, ligt iedereen streng door, maar een Christelijke gemeente zijn door de band genomen ter goeder trouw.
Wat je tegenwoordig ook veel hebt, mensen die om economische reden, in ene het licht zien, en zich aansluiten bij zo,n gemeente.
En dat is heus niet alleen van deze tijd, dat was ook zo in de jaren 30 van de vorige eeuw, en na de oorlog.
De kerken zaten vol, en na de wederopbouw stroomden de kerken aanzienlijk leger.
En nu, nu worden ze steeds voller.

Nou Gerrit,

Mensen die inene het licht zien, voor een paar levensmiddelen? Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 10:28

GERRIT084 schreef:
Ach ja Shanita er zijn overal uitersten in, maar we moeten ook niet vergeten dat bijstand, eigenlijk is dat ze je bijstaan.
En je mag toch wel hopen dat je er nooit inkomt, en kom je er wel in, dan mag je dankbaar zijn dat het er is.
Dat daar in nu het een en ander gaat veranderen, is meer dan terecht.
Ik heb van jou onderwerpen ook, in het verleden meegemaakt dat , vader in de bijstand zat, moeder was gewoon thuis, en de twaalf koters aan ut werk.
Die moesten weer een hopen kostgeld betalen, pa lief ging zijn briefje wekelijks inleveren bij de gemeente, in een vette mercedes.
Ze gingen met zijn allen 2x in het jaar op vakantie, maar zijn buurman, iets minder kinderen, ging ook naar de gemeente op een roestige fiets.
En mede door al die oneerlijkheid, zijn zij die misschien tergoeder trouw zijn geweest, nu de sigaar.
Dus als je kan sparen van je bijstand, gaat er volgens mij iets niet goed.

Inderdaad, bijstand is om bij te staan, en niet om zelf nog eens bakken geld te verdienen, zelfs drie á vier keer zoveel als je krijgt van de bijstand....dan gaat je moraal omlaag, denk ik zo. Ook met andere zaken.

En sparen van bijstand, bedoel ik mee, 2 of 3 tientjes in de maand Knipoog smiley

Ik ken ook iemand met bijstand in een grote stad, die gaat vier keer per jaar op vakantie. Zet alleen op de spaarrekening, wat kan. De rest....rek. familie, plekkie in huis, etc.
Huis heel mooie nieuw ingericht om de paar jaar, zelfs badkamer van huurhuis nieuw laten maken....zwart natuurlijk....

Ja, in grote steden zijn die dingen meer geaccepteerd, heb er zelf gewoond...Ja, niet onder christenen natuurlijk.

Ik merk wel, dat mensen die dat doen, zonder scrupules, ook op andere zaken veel minder gewetensbezwaren kunnen hebben.....minder moraal.

Het erge is, men gaat het gewoon vinden, sommigen vinden het zelfs raar in grote steden als je niet bijklust als je een uitkering hebt, omgekeerde wereld.

Ik blijf het wel schandalig vinden hoor Boze smiley

Nb: Die bijklusbaantjes worden wel aangeboden door mensen met geld, zelfde soort mensen van de buitenkant dan, die zo klagen over de zwartwerkers, dat dat hun zoveel belasting kost. Door zwart voor je te laten werken bespaar je een hele hoop belasting heb ik gehoord.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 28 maart 2012, 11:04
Naar boven

Auteur Bericht
REBEKKA369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 11:22

SHANITA130 schreef:

Ik geloof nog steeds dat het in Nederland zo is, als je als kind door wilt leren en je hebt ouder(s) die erachter staan(dus niet financieel als dat niet mogelijk is, maar gewoon an sich), dan moet daar een mogelijkheid voor zijn. Dat het kind werkt, studie ermee betaald, je kan lenen voor een studie bij de svb, enzovoort.

Lachende smiley

Er is ook niets mis mee om als kind zelf al te gaan werken om zo (een groot deel van) je studie zelf te betalen. En dat hoeft helemaal geen zwaar werk te zijn!! En vaak is het voor de kinderen zelf ook heel goed.
Ik heb zelf ook (met veel plezier) gewerkt om mijn studie te kunnen betalen, mijn ouders hebben nooit een cent hoeven (en kunnen) mee betalen.
En ik weet wel dat de kosten nu allemaal wel hoger zijn dan in mijn tijd, maar het gaat om het principe. Ik merk dat de kinderen tegenwoordig soms te lui zijn om hun handen te laten wapperen. Maar hebben wel allemaal een iPhone oid.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 11:57

- een echte aanrader!!

Tafel voor 15 man m/v

Deelnemers:

- Annette 792
- Pieter 649
- Chatuliem 619
- Erika 129
- Mariska 601
- Trijnie 671
- Leonard480

zo nu klopt tie weer!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 12:03

WILLEMIJN232 schreef:

Idd Willemijn zat het net te lezen idee is mooi maar zou me wel 10 keer bedenken denk voordat ik me opgaf!
Zo weet de hele gemeente hoe moeilijk jij het hebt daar zou ik toch niet zo graag mee te koop lopen!
Want ook al zou het anoniem zijn je neemt de spullen mee naar huis dus ziet iedereen je ermee lopen.
Kan het niet anoniem en dat een persoon die het coordineerd het bij desbetreffend persoon thuis brengt?
Nogmaals het idee is mooi hoor!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOHANNA992

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 12:36

t, Ja je kunt met z'n allen wel moeilijk doen over privacy maar de overheid doet niets.Jezus zegt;wat van Mij is is van u!!Delen .....moet je je daar voor schamen??Zijn wij niet 1 lichaam van Christus??Wat van mij is is van jou.
Wat zou JEZUS DOEN????Wie geeft op deze laatste vraag antwoord??
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 13:01

JOHANNA992 schreef:
t, Ja je kunt met z'n allen wel moeilijk doen over privacy maar de overheid doet niets.Jezus zegt;wat van Mij is is van u!!Delen .....moet je je daar voor schamen??Zijn wij niet 1 lichaam van Christus??Wat van mij is is van jou.
Wat zou JEZUS DOEN????Wie geeft op deze laatste vraag antwoord??

je hebt gelijk ja... allen samen één in Hem lijkt voor velen een illusie.
Als menig christen transparant zou zijn, zou de eenheid veel sterker zijn en zouden we samen veel meer kunnen betekenen voor de wereld als licht.
we zijn zoveel bezig alleen met ons eigen wereldje, ons eigen bezit, en ons ego dat we de weg van Jezus niet meer voor ogen hebben.
Zelfs het delen van onze moeites en tekortkomingen mogen blijkbaar niet meer geweten worden. De tegenstander lacht alleen maar in zen vuistje, omdat we daardoor denken alleen op weg te kunnen.
Juist door het delen, verkrijg je opbouw en steun in meerdere richtingen. ... eenheid in Hem ervaren is het mooiste wat je hier op deze wereld kan ontvangen Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3725 3726 3727 3728 3729 3730 3731 ... 6194 Volgende
Pagina 3728 van 6194