Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 15:12
|
|
|
Ik heb nooit een andere provider gehad...
Ja in een ver verleden alleen voor tv/radio upc.... Overstappen naar digitenne was een fluitje van een cent.... Alleen overstappen van alles in 1 ging niet echt vlotjes...
En ziggo... Ja die is verplicht om gegevens van hun abonees te geven aan de rechter als dat word gevraagd...
Heeft te maken met stichting brein...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 15:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | jawel hoor, we grappen er toch een beetje over? Niet alles hier zo serieus nemen......hoewel? 50 en al een oud dametje gevonden worden..... |
Willemijn,de man is afgewezen door 6 50-plus dames,je moet er de humor van kunnen zien toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 15:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Willemijn,de man is afgewezen door 6 50-plus dames,je moet er de humor van kunnen zien toch? |
Vast en zeker en hij dacht natuurlijk: mijn wraak zal zoet zijn........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 15:24
|
|
|
Ben als sinds men 46 een bomma ... Maar anderzijds vind ik wel dat je een verscheidenheid in datesoorten zou kunnen verwachten in zo'n speed ding. Nu weet ik weer waarom het men ding ook niet is die speed ... ik zou er niet aan moeten denken dat een ander zou bepalen wie bij mij zou kunnen passen Ik vraag me trouwens ook af of de matchen die je hier krijgt zelf ook jou als match op hun profiel krijgen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 16:06
|
|
|
Chat, heb je wel gecontroleerd of die snelheden van 50 op je adres bereikt kunnen worden? Het is denk ik een theoretisch maximum. Als die in de praktijk tien is kun je net zo goed bij KPN blijven. En Ziggo is geen topprovider hoor, ze bezuinigingen sterk op ondersteuning.
Thomas, de lijfspreuk van keizer Augustus was: Festina Lente. Haast u langzaam.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 26 maart 2012, 16:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 16:40
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Was er ook niet zo'n consumentenprogramma op tv met giga veel klachten over Ziggo? Nou Chat, we zien je ergens in september wel weer.....
|
Dat hoop je september, maar misschien zien we Chat wel eerder bij Radar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 16:42
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat hoop je september, maar misschien zien we Chat wel eerder bij Radar |
En dan weten we niet eens dat hij het is want hij heeft nog steeds geen internet........en hij zal zich daar niet voorstellen als Chatuliem denk ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 16:55
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Chat, heb je wel gecontroleerd of die snelheden van 50 op je adres bereikt kunnen worden? Het is denk ik een theoretisch maximum. Als die in de praktijk tien is kun je net zo goed bij KPN blijven. En Ziggo is geen topprovider hoor, ze bezuinigingen sterk op ondersteuning.
Thomas, de lijfspreuk van keizer Augustus was: Festina Lente. Haast u langzaam. | Wat zeker is, dat als ik nu een film van 4 Gb wil downloaden, ben ik er twee weken mee bezig. Slechter dan dit kan niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:01
|
|
|
Vanmorgen een planten (broei) kastje gekocht, in elkaar gezet.... , grond erin en..... over 6 weken sla eten.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:06
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat zeker is, dat als ik nu een film van 4 Gb wil downloaden, ben ik er twee weken mee bezig. Slechter dan dit kan niet. |
pc dag en nacht aan laten staan... doe ik als ik aan het downloaden ben...
naar de winkel gaan voor die dvd kan ook nog....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:30
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hebben jullie wel eens geprobeerd van internet provider te wisselen? Vanaf 9 mei wil ik overstappen. Ik verwacht 6 weken ellende. De bedoeling is over te stappen van KPN naar Ziggo. Dit mede omdat ik hier maar een snelheid heb van 8 Mbit en Ziggo biedt 50 Mbit aan.
Ik krijg dus een brief van Ziggo, dat KPN weigert om mn abbo over te zetten voor 15 mei. Ik moet dus een week extra wachten. Bel ik dan naar de klantenservice van KPN willen ze me niet helpen. Ik verzoek om een melding te laten maken, zodat ze me er over kunnen terugbellen, weigert hij dat ook. Bovendien vermeldt hij mij dat bij KPN nog niks bekend is over opzegging. Ik bel naar Ziggo, zij vertellen me dat het proteringsverzoek door KPN geaccepteerd is, en dat ik dus per 8 mei via Ziggo kan bellen. Het is de eerste week, welke problemen zal ik de komende tijd nog ondervinden? Het verbaast me niks als KPN in juni nog steeds van mn rekening gaat afschrijven. Het zou me ook niks verbazen als de monteur van Ziggo op 12 juni pas komt......
Wat zijn jullie ervaringen met overstappen van internet provider??? |
Wat ik weet en hoor is dat Ziggo veel problemen geeft ik ben nooit overgestapt! Ik stap alleen over van KPN gewoon naar Glasvezel!!! Veeeeel meer mb en interactive tv en dat voor minder geld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:32
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vanmorgen een planten (broei) kastje gekocht, in elkaar gezet.... , grond erin en..... over 6 weken sla eten....... |
nee maar jij hebt lef
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:35
|
|
|
Vanmorgen lekker lui gedaan ben ik heel goed in Vanmiddag maar eens begonnen met 30 cm graspollen naast mijn heg weg te halen leuk hoor een groenhaag van de gemeente maarre dan leggen ze direct ernaast gras aan met alle gevolgen van dien Of te wel de gemeente krijgt weer 25 meter graszoden terug van 30 centimeter gaan ze maar een ander mee pesten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En dan weten we niet eens dat hij het is want hij heeft nog steeds geen internet........en hij zal zich daar niet voorstellen als Chatuliem denk ik.... |
Oh maar das heel makkelijk hoor, gewoon even googelen naar de ........ ........ en .. de rest zet ik hier niet neer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:36
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ach Erika, is het nu zo erg wat hij schrijft? Ik kan er wel om lachen hoor. Volgens mij is 50 een bepaalde psychologische grens bij veel mensen. Ben je 49, dan lijkt 53 wel heel oud toe. |
Nee chat het 50 maakt niet zoveel uit het gaat mij erom dat die mensen gelijk ook oma moeten zijn terwijl er hier zat zitten die nooit kinderen hebben gehad!! Wat erg pijnlijk kan zijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLASKE044
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:40
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zelf vind ik dat één huwelijksinzegening in de kerk voldoende is. Bij de tweede wordt het ongeloofwaardig naar mijn idee. |
Op basis waarvan trek je die conclusie? :) De meeste mensen zullen er hier mee worstelen. Maar mag ik hier de conclusie uittrekken dat als je gescheiden bent van een ongelovige man, waarmee je nooit in de kerk bent getrouwd, je alsnog een soort "eenmalig" recht hebt om met een gelovige man in de kerk te mogen trouwen...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee chat het 50 maakt niet zoveel uit het gaat mij erom dat die mensen gelijk ook oma moeten zijn terwijl er hier zat zitten die nooit kinderen hebben gehad!! Wat erg pijnlijk kan zijn!! | Dat vind ik nu wel een heel gevoelige reactie, Erika. Natuurlijk heeft hij daar nooit aan gedacht met het schrijven van zn stukje. En het zeker niet zo bedoeld. Je kunt niet op een algemeen forum rekening houden met de gevoelens van iedereen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:52
|
|
|
KLASKE044 schreef: | Op basis waarvan trek je die conclusie? :) De meeste mensen zullen er hier mee worstelen. Maar mag ik hier de conclusie uittrekken dat als je gescheiden bent van een ongelovige man, waarmee je nooit in de kerk bent getrouwd, je alsnog een soort "eenmalig" recht hebt om met een gelovige man in de kerk te mogen trouwen...? | dan zou ik de hele discussie overnieuw moeten doen. Je kunt het ook terug lezen op de volgende link: http://www.chatuliem.nl/index.php/inleiding-ethiek/eth
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:57
|
|
|
Ik wil, ook namens Brigit, aan iedereen duizend maal dank voor emails, topics en sms voor mijn verjaardag. Het was echt toppie.
Groetjes Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 18:00
|
|
|
Vandaag met mijn familie voor mijn verjaardag gevierd, het was heerlijk weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 18:17
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dat vind ik nu wel een heel gevoelige reactie, Erika. Natuurlijk heeft hij daar nooit aan gedacht met het schrijven van zn stukje. En het zeker niet zo bedoeld. Je kunt niet op een algemeen forum rekening houden met de gevoelens van iedereen. |
Dat weet ik maar dan mag ik er toch wel op reageren??? als ik die leeftijd zou hebben en er verdriet over hebben kan dit zo overkomen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 18:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee chat het 50 maakt niet zoveel uit het gaat mij erom dat die mensen gelijk ook oma moeten zijn terwijl er hier zat zitten die nooit kinderen hebben gehad!! Wat erg pijnlijk kan zijn!! |
Nog een geluk dan dat "je gekwetst voelen" GEEN dodelijke ziekte is dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HELEEN296
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 18:53
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dan kun je beter op het Libelle forum een topic openen. Grote kans dat daar geen vaders meelezen... |
De Libelle schijnt vrij veel door mannen te worden gelezen, die ook actief op allerlei forums zijn......
Je kunt je uberhaupt afvragen wat een forum als op CM met daten te maken heeft. Maar goed dat is dan weer een ander forumonderwerp......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 19:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vanmorgen lekker lui gedaan ben ik heel goed in Vanmiddag maar eens begonnen met 30 cm graspollen naast mijn heg weg te halen leuk hoor een groenhaag van de gemeente maarre dan leggen ze direct ernaast gras aan met alle gevolgen van dien Of te wel de gemeente krijgt weer 25 meter graszoden terug van 30 centimeter gaan ze maar een ander mee pesten |
Tjonge krijg je wat... weer niet goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 19:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | nee maar jij hebt lef |
Ze zijn nog niet groot hoor.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 20:04
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vanmorgen een planten (broei) kastje gekocht, in elkaar gezet.... , grond erin en..... over 6 weken sla eten....... |
als ze niet groot willen groeien, kun je ze kant en klaar bij het tuincentrum kopen, cootje!! (uiteraaaaard ga ik er van uit dat ze het bij jou wél gaan doen)
er gaat niets boven sla uit eigen moestuintje!! nou ja...........ehh....rucola uit eigen tuin; das toch wel het toppunt!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 26 maart 2012, 20:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 20:25
|
|
|
Maandag 26 Maart, Psalm 37: 1-11; Hij maakt het wel.
In deze psalm vind je het complete alfabet van de verborgen omgang met God! Letterlijk, omdat elk vers begint met een volgend letter uit het Hebreeuwse alfabet. Figuurlijk, omdat in deze psalm breed uitgemeten wordt waar het in het leven met God op aan komt: te vertrouwen op Hem. Er is – zo zegt de dichter – reden tot jaloezie. Er zullen er altijd zijn die je de ogen uitsteken met hun brallerige humbug, hun opschepperij over bezittingen, producties en prestaties. Er zullen er altijd zijn die om het minste en geringste hun toevlucht nemen tot zwaarden, messen, bommen en granaten. Dat laatste staat natuurlijk niet in de psalm; dat vul ik, mens van de 21e eeuw, maar aan. Deze psalm is werkelijk een lied van alle eeuwen! En wat nu te doen als de vijandschap je omringt, als de jaloezie je naar de keel grijp? Niets. Helemaal niets. Wachten. Verwachten. Vertrouwen op de Eeuwige. ‘Zoek je geluk bij de Heer, hij zal je geven wat je hart verlangt.’ Maar mijn hart verlangt zoveel wat ik nog nooit gekregen heb… Dat zal waar zijn. Maar wees kritisch naar jezelf en vraag je af of je die verlangens ook hebt als je je geluk zoekt bij God. Hem, zijn in feite al mijn hartewensen al in vervulling gegaan! Wat zou ik meer wensen dan bij Hem te zijn, Hem te hebben en door Hem te worden bemind?
Verlustig u, mijn ziel, in God den Here. Hij maakt het wel voor wie op Hem vertrouwt. De Heer vervult uw diepste zielsbegeren. Wentel op Hem al wat u weg benauwt. Uw recht zal eenmaal helder triomferen, zoals het middaglicht zijn intocht houdt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 20:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat weet ik maar dan mag ik er toch wel op reageren??? als ik die leeftijd zou hebben en er verdriet over hebben kan dit zo overkomen! | Als je zegt dat iemand je kwetst uit je een verwijt. En dat vind ik dus totaal niet terecht. Je mag hem niet verwijten dat hij je gekwetst heeft. Hoe moeten mensen zich voelen als wij het over kinderen hebben. Moeten ze zich dan ook maar gekwetst voelen? Of anderen die gescheiden zijn, kwetsen die mensen omdat ze nooit getrouwd zijn? Nee dit verwijt vind ik heel onterecht en daar reageer ik dus op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 20:57
|
|
|
Ik had twee keer raak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 20:58
|
|
|
MARIA211 schreef: | Dinnerdaten lijkt mij leuk! Dat het in het noorden is is ook best fijn |
Nu nog inschrijven.
|
|
Naar boven |
|
|