ChristianMatch

Forum

WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3708 3709 3710 3711 3712 3713 3714 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 19:10

STEENTJE178 schreef:
Hachee met aardappeltjes en broccoli Kwijlende smiley

(dus geen visite vanavond Coole smiley met zonnebril )

Hier ook geen visite na een broodje shoarma, maar zonder knoflooksaus is visite toch geen probleem Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDWIN451

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 19:32

jammer dat de TS geen lid meer is. Het onderwerp snijdt wel hout.

Er is een filmpje op youtube die daar over gaat:

Jerusalem, Jews & Muslims
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 20:14

PIETER649 schreef:
Geplaatst: maandag 19 maart 2012, 17:00

GERRIT084 schreef:
1) Mensen willen geen lid meer zijn, van een vakbond, reden? ze doen geen ene bliksem meer, en het enige dat ze gedaan hebben. wankele bewindslieden kweken.
Waardoor wij min of meer in de sjit zitten.
2) voor de producten die P produceert gaan wij echt niet in de supermarkt in de rij staan.
3) is waarschijnlijk het enige goede dat hij heeft, en wij niet, en das werk

Daniel777 schreef:
wat punt 2 betreft heb je gedeeltelijk gelijk, wat ik hier meebedoelde is dat zijn personeel minder loon krijgen waardoor ze minder in supermarkten besteden en idd niet bij pieter kopen
en wat het werk betreft pieter maakt de borden die tie maakt dus niet hufterproof waardoor tie wel werk houd

@ Gerrit: Als zoals jij in punt 3 schrijft werk het enige goede is dat ik heb, beweer jij dus dat ik verder niets goeds heb.
Graag zou ik daar een toelichting op willen hebben omdat ik eerst jouw gedachtengang op dit forum wil lezen voordat ik respektvol ertegenin kan gaan zodat mijn reactie niet verwijderd word door de redactie.

@Daniel: Als jij goed begrijpend zou lezen, was jou vast niet ontgaan dat ik zei dat wanneer mijn personeel in mijn ogen loonsverhoging VERDIEND, zij dat ook gewoon krijgen. Loon is namelijk iets wat je verdiend, en niet iets dat je krijgt, er moet voor gepresteerd worden, lijkt me logisch toch?

Die laatste opmerking van jou, neem ik je zeer kwalijk.
Ik accepteer niet dat hier op een openbaar forum gezegd word dat ik mijn produkten met opzet van inferieure kwaliteit maak om maar vervolgorders te kunnen krijgen.
Hoe durf je!!!

Hier blijkt maar weer uit dat mijn reactie eerder op dit forum naar jou toe vrij correct was, je praat zeer verongelijkt over dingen waar je geen verstand van hebt in reactie op bijdragen die je geeneens begrepen hebt.

Het staat er een beetje onduidelijk denk ik, en bedoelde het naar jou eigenlijk positief.
Wij hebben geen werk, en jij wel, plus dat je anderen een kans geeft om weer aan de slag te kunnen komen.
En dat jij daar een tegemoetkoming voor krijgt is meer dan terecht, en dat jij niets goeds zou hebben is flauwe kul.
Ik zal in het vervolg een beetje meer opletten hoe het er staat.
Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op maandag 19 maart 2012, 20:22
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 20:18

GERRIT084 schreef:
Het staat er een beetje onduidelijk denk ik, en bedoelde het naar jou eigenlijk positief.
Wij hebben geen werk, en jij wel, plus dat je anderen een kans geeft om weer aan de slag te kunnen komen.
En dat jij daar een tegemoetkoming voor krijgt is meer dan terecht,
Verlegen lachende smiley

okee, duidelijk!
sans rancune
Naar boven

Auteur Bericht
HELEEN296

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 20:28

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden. Je bent nog zoveel meer dan deze status. Toen ik zelf net gescheiden was dacht ik zelf ook nu ben ik gescheiden, maar verder veranderde ik eigenlijk niet veel, dat komt dus omdat je veel meer bent dan dat en vooral jezelf mag blijven! Ik denk eigenlijk ook nooit als ik met een vrouw praat die getrouwd is oh die is getrouwd...... Nergens voor nodig en ook hoef je wat mij betreft er niet bij te zeggen wie wie verlaten heeft. Het is geen schande en ik denk dat het wel zonde is net als bv roddelen, maar als je iemand ooit hebt horen roddelen zeg je ook niet aldoor 'die heeft geroddeld', zo zeggen mensen ook echt niet aldoor 'die is gescheiden'! Ik vind dat niet van deze tijd!
Naar boven

Auteur Bericht
EDWIN451

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 20:29

Hallo,

Ik hou van een lekkere discussie en vin dhet helemaal geweldig om over de evolutietheorie te discussieren met voorstanders daarvan.
Die discussies lopen vaak uit op boosheid of zelfs gescheld van de tegenpartij: Hoe kan ik nou toch zo'n idioot zijn om in God te geloven, als de evolutie al lang is bewezen? dat is hun reactie in het kort.

Heeft iemand ook dergelijke ervaringen?

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Enerzijds denk ik aan wat er in de bijbel staat; "Schud het stof van je voeten en ga verder." of niet opgeven, vriendelijk blijven (lukt me goed hoor), met argumenten aan blijven komen zetten in de hoop dat mensen eens gaan nadenken, terwijl ik me toch enigzins laat vernederen door de bespottingen en boosheid.

Het mooie is, dat die bespottingen me helemaal niet deren. Ik heb medelijden met hun blindheid en alle dingen waar ze mij nu juist van beschuldigen.

Zijn er meer ervaringen? Tips?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 20:29

GERRIT084 schreef:
Uitgelegd Smiley die vol vragen zit iets anders in jou ogen? net als wat er in het nieuws gezegd is, ook iets anders is in jou oren.
Nee, dan zijn jou stukjes altijd positief, breek me de Huilende smiley, smiley in tranen niet open. Gefrustreerde smiley

We zijn wat off topic Gerrit.....Dit ging toch over donor zijn? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 20:35

HELEEN296 schreef:
Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden. Je bent nog zoveel meer dan deze status. Toen ik zelf net gescheiden was dacht ik zelf ook nu ben ik gescheiden, maar verder veranderde ik eigenlijk niet veel, dat komt dus omdat je veel meer bent dan dat en vooral jezelf mag blijven! Ik denk eigenlijk ook nooit als ik met een vrouw praat die getrouwd is oh die is getrouwd...... Nergens voor nodig en ook hoef je wat mij betreft er niet bij te zeggen wie wie verlaten heeft. Het is geen schande en ik denk dat het wel zonde is net als bv roddelen, maar als je iemand ooit hebt horen roddelen zeg je ook niet aldoor 'die heeft geroddeld', zo zeggen mensen ook echt niet aldoor 'die is gescheiden'! Ik vind dat niet van deze tijd!

Het woordje gescheiden wordt volgens mij toch aanzienlijk vaker gebruikt dan het woord getrouwd...... en ik ben van harte met je eens dat het niet van deze tijd is!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 20:36

WILLEMIJN232 schreef:
We zijn wat off topic Gerrit.....Dit ging toch over donor zijn? Knipoog smiley

Precies Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EDWIN451

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 20:52

Het is een kwestie die me al een tijd lang bezighoudt:

ik ben nu dus (weer) lid van CM, maar zeg ik daarmee eigenlijk niet tegen God, onze alvoorzienende God (Genesis 2:18): "U voorziet me niet snel genoeg, ik heb er eigenlijk maar weinig vertrouwen in, dus ik ga zelf maar op zoek."?
Moet ik niet eigenlijk gewoon alles in Zijn handen leggen, met het vertrouwen dat er vanzelf wel iemand op mijn pad komt? Uiteindelijk beweeg ik me genoeg buitenshuis en kom ik eigenlijk genoeg mensen tegen, maar niet haar (of misschien - vrouwelijke lezer van dit bericht- jou wel), zo lijkt het.
Of moet ik gewoon denken dat God me ook via de datingsite de vrouw van mijn leven op mijn pad kan brengen (natuurlijk kan Hij dat, voor God is niks onmogelijk) en dat er dus niks mis mee is, want in de supermarkt durven vrouwen net zo min tegen mijn karretje aan te botsen, als dat ik dat tegen hun karretje durf?
(ik snap ook wel dat je niet perse hoeft te botsen tegen iemands winkelwagentje; je kunt ook gewoon iets uit iemands winkelwagentje halen, terwijl ze niet kijkt, op de grond gooien en zeggen: "Pardon, volgens mij laat u iets vallen." De vrouw die dan boos reageert met een blik van: "Blijf van mijn spullen, dat deed jij zelf.", is dan niet mijn type. De andere reactie - vol verbazing zeggende: "Oh... hoe kan dat nou? dank u wel.", en die dan 2 weken later, naast mij op een terrasje zittend zegt: "Stouterd, ik wist wel dat jij dat had gedaan, maar je keek zo lief." is dan wel mijn type. Knipoog smiley

Maar serieus:

Zijn er nog meer mensen die stoeien met deze gedachte: "Als ik genoeg geloof (in mijn gebeden) zou hebben, zou ik geen datingsite nodig hebben."

Hoe denken jullie daarover?
Naar boven

Auteur Bericht
ESTHER420

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 21:03

Ja, dit speelt ook wel eens door mijn hoofd.

Maar... vertrouwen op God is niet passief afwachten.
Je mag je stappen die je zet, zoals CM, samen met Hem doen en er ook dan op vertrouwen dat Hij via deze weg kan/ wil voorzien.

Dat is net zoals een beslissing nemen en je hoort niet van God welke weg je moet gaan.
Ookal betrek je Hem er bij door gebed.
Dan mag je in vertrouwen op Hem, in wijsheid een beslissing nemen en Hij zal het zegenen.
Dan maakt het niet altijd uit wat je besloten hebt, maar gaat het om je hart. :)

Laatst aangepast door
ESTHER420
op maandag 19 maart 2012, 21:04
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 21:18

EDWIN451 schreef:
Het is een kwestie die me al een tijd lang bezighoudt:

ik ben nu dus (weer) lid van CM, maar zeg ik daarmee eigenlijk niet tegen God, onze alvoorzienende God (Genesis 2:18): "U voorziet me niet snel genoeg, ik heb er eigenlijk maar weinig vertrouwen in, dus ik ga zelf maar op zoek."?
Moet ik niet eigenlijk gewoon alles in Zijn handen leggen, met het vertrouwen dat er vanzelf wel iemand op mijn pad komt? Uiteindelijk beweeg ik me genoeg buitenshuis en kom ik eigenlijk genoeg mensen tegen, maar niet haar (of misschien - vrouwelijke lezer van dit bericht- jou wel), zo lijkt het.
Of moet ik gewoon denken dat God me ook via de datingsite de vrouw van mijn leven op mijn pad kan brengen (natuurlijk kan Hij dat, voor God is niks onmogelijk) en dat er dus niks mis mee is, want in de supermarkt durven vrouwen net zo min tegen mijn karretje aan te botsen, als dat ik dat tegen hun karretje durf?
(ik snap ook wel dat je niet perse hoeft te botsen tegen iemands winkelwagentje; je kunt ook gewoon iets uit iemands winkelwagentje halen, terwijl ze niet kijkt, op de grond gooien en zeggen: "Pardon, volgens mij laat u iets vallen." De vrouw die dan boos reageert met een blik van: "Blijf van mijn spullen, dat deed jij zelf.", is dan niet mijn type. De andere reactie - vol verbazing zeggende: "Oh... hoe kan dat nou? dank u wel.", en die dan 2 weken later, naast mij op een terrasje zittend zegt: "Stouterd, ik wist wel dat jij dat had gedaan, maar je keek zo lief." is dan wel mijn type. Knipoog smiley

Maar serieus:

Zijn er nog meer mensen die stoeien met deze gedachte: "Als ik genoeg geloof (in mijn gebeden) zou hebben, zou ik geen datingsite nodig hebben."

Hoe denken jullie daarover?
Ik lees zo deze vraag en ik denk dan, tjonge, je geloof is wel erg idealistisch. Zoeken naar een vrouw is geen gebrek aan geloof, God kan je het beste leiden als je zelf ook in actie komt.
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 21:39

EDWIN451 schreef:

Het lijkt mij dat je op deze manier ook actief bezig bent.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 21:40

HARALD940 schreef:
Het lijkt mij dat je op deze manier ook actief bezig bent.

Ik weet niet of iemand die stouterd tegen me zegt nu zo scoort bij mij...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHARLES730

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 21:43

Op de snaren van mijn ziel

In de hof van Eden
nog niet zolang geleden
kwam om het goud te stelen
om wonden te helen

Zong daar een lieflijk lied
omdat Hij mij ziet
gedragen in Zijn Kracht
en voor mijn ziel zo zacht

Hij is daar ook zo teder
daar is Hij ook de Heler
op de snaren van mijn ziel
dat is waar Hij voor viel
'
Hij is verheven
door Hem geweven
tederheid
in eeuwigheid

Charles730 Engeltje smiley

Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 21:46

MARTIN695 schreef:
Hallo Gerrit

Ik zou zxeggen gewoon doorgaan want anders moet je je tuin gaan schoffelen en dat is zeer vermoeiend hahaha.
Sjalom.
Martin

Hallo Gerrit.
Maar je tuin doe je toch gewoon op dag als het regent en s avonds achter de comp op cm??
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 21:47

Ik discussieer hier ook graag over met voorstanders van de evolutieleer, alleen, zie ik juist alleen maar overeenkomsten met de evolutieleer en het scheppingsverhaal....
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 22:00

DANIEL777 schreef:
wat punt 2 betreft heb je gedeeltelijk gelijk, wat ik hier meebedoelde is dat zijn personeel minder loon krijgen waardoor ze minder in supermarkten besteden en idd niet bij pieter kopen
en wat het werk betreft pieter maakt de borden die tie maakt dus niet hufterproof waardoor tie wel werk houd

Hallo Daniel.
Kijk als je gedeeltelijk bent afgekeurd dan krijg je een kleine uitkering en die kun je via een bedrijf wat omhoog werken want zo gebeurd dit ook in Nederland want hier kun je tot 120% van het minimum krijgen als je bij de sociale werkplaats werkt.
En ik denk dat zo iets ook in het buiteland werkt en daarbij heb ik 1 dag daar gewerkt en moest wielenspaken ooit en zat naast een man met 1 arm maar die moest net zoveel doen als ik en dat is ook weer in mijn ogen niet goed.

Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 22:02

Het risico dat je op datingssites loopt, is dat je opeens het mailtje van je dromen krijgt, met de tekst: Hoi, God zei me dat wij voor elkaar bestemd zijn!

( geen grapje, dit soort mails komen vaak zat voor!! )

Wat doe jij dan? Blij met de gebedsverhoring? Toch ff die foto en dat profiel bekijken? Of mail verwijderen uit je inbox in de hoop dat ze een beetje loog?

Je zal dr zelf achteraan moeten en niet passief zijn, niet in de "echte" wereld en ook niet op CM Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 22:07

MARTIN695 schreef:
Hallo Daniel.
Kijk als je gedeeltelijk bent afgekeurd dan krijg je een kleine uitkering en die kun je via een bedrijf wat omhoog werken want zo gebeurd dit ook in Nederland want hier kun je tot 120% van het minimum krijgen als je bij de sociale werkplaats werkt.
En ik denk dat zo iets ook in het buiteland werkt en daarbij heb ik 1 dag daar gewerkt en moest wielenspaken ooit en zat naast een man met 1 arm maar die moest net zoveel doen als ik en dat is ook weer in mijn ogen niet goed.

Sjalom.
Martin

Ga jij er nou ook al van uit dat ik mn personeel onderbetaal??? Huilende smiley, smiley in tranen
Degenen onder mijn personeel die gedeeltelijk arbeidsongeschikt zijn, ontvangen GEEN uitkering. Ze werken voor hun geld, net als de anderen.
De best verdienende bij mij is voor 60% afgekeurd door de artsen, maar voor 100% goedgekeurd door mij.
En geloof me, die wil niet ruilen voor 120% van t minimum. echt waar!
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 22:10

PIETER649 schreef:
Ga jij er nou ook al van uit dat ik mn personeel onderbetaal??? Huilende smiley, smiley in tranen
Degenen onder mijn personeel die gedeeltelijk arbeidsongeschikt zijn, ontvangen GEEN uitkering. Ze werken voor hun geld, net als de anderen.
De best verdienende bij mij is voor 60% afgekeurd door de artsen, maar voor 100% goedgekeurd door mij.
En geloof me, die wil niet ruilen voor 120% van t minimum. echt waar!

Nee Pieter dan heb ik het niet goed opgeschreven want ik bedoel niets anders dan dat je betaalt maar dat ze hier een uitkering er bij krijgen anders niet want ik weet hoe het werkt bij je en zeker niet negatief bedoelt.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 22:20

Edwin,

Tijdens de watersnoodsramp in 1953 zat een Zeeuwse boer op het dak van zijn boerderiij en hij bad hevig of God hem wilde redden. Op een gegeven moment kwam er een bootje en die wilden hem meenemen. Maar hij ging niet, Nee sprak hij, God zal mij redden. Even later kwam een reddingsboei voorbijdrijven en weer later hield een helikopter stil. Hij verdronk tenslotte. Hij was een vroom chisten en mocht zonder meer naar binnen. Eenmaal aangekomen had hij toch een vraag: Ik heb zo hard gebeden, waarom heeft U mij niet gered? Het antwoord was: "Maar beste jongen, ik heb drie maal redding aangeboden maar jij greep de kans niet...

Thomas. moraal van dit verhaal.....

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 19 maart 2012, 22:33
Naar boven

Auteur Bericht
EDWIN451

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 22:24

PIETER649 schreef:
Het risico dat je op datingssites loopt, is dat je opeens het mailtje van je dromen krijgt, met de tekst: Hoi, God zei me dat wij voor elkaar bestemd zijn!

( geen grapje, dit soort mails komen vaak zat voor!! )

Wat doe jij dan? Blij met de gebedsverhoring? Toch ff die foto en dat profiel bekijken? Of mail verwijderen uit je inbox in de hoop dat ze een beetje loog?

Je zal dr zelf achteraan moeten en niet passief zijn, niet in de "echte" wereld en ook niet op CM Knipoog smiley
I have opeens a dream:

dat zou mooi zijn... een mailtje krijgen die zegt: Hoi, God zei me dat wij voor elkaar bestemd zijn! En dat het een prachtige dame, vol humor, warmte en allerlei moois qua karakter zou zijn.
ja, dat is een mooie droom die ik maar even aan ga houden hahaha
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 22:47

Maandag 19 Maart, Psalm 34: 12-15; Sticht vrede metterdaad.

Vrij van angst, ziet de dichter scherp waar het in het leven op aankomt. Nu hij in de ruimte staat, is het alsof hij een nieuw begin wil maken, met God, met zichzelf, met de mensen om hem heen. Hij roept zijn kinderen op te luisteren. Bedoelt hij zijn biologische kinderen of heeft hij leeftijdsgenoten, lotgenoten op het oog? In elk geval cirkelt wat hij zeggen wil om dat ene geheim: ontzag voor de Eeuwige, eerbied, respect voor God. Wie zich daardoor leiden laat, zal goede jaren genieten. En dan volgen praktische aanwijzingen, vaderwoorden, denk na voordat je er iets uitflapt. Zorg ervoor dat je na verloop van tijd geen spijt behoeft te hebben over wat je ooit hebt gezegd. ‘Mijd het kwade, doe wat goed is, streef naar vrede, jaag die na.’
Vrede. Wie wil er geen vrede? De wereld snakt ernaar. Maar of we er werkelijk naar streven, die vrede najagen – dat is nog maar de vraag. Jezus spreekt niet de mensen zalig die over vrede praten. Zalig zijn zij die vrede stíchten – en dat is anders. Praten over vrede, dat is zo moeilijk niet. Maar aan vrede bouwen, stenen aandragen die een huis van sjaloom kunnen vormen, dat vraagt geduld, inspanning, volharding. Dat vraagt bovenal: opofferingsgezindheid. Je behoeft jezelf niet geheel en al weg te cijferen, daar is de wereld nog nooit beter van geworden. Maar vrede vraagt wel: offers. Vrede ligt op de schaal van geven en nemen altijd aan de kant van het geven. Wie neemt, is bedelaar. Wie geeft, is koning: vredevorst.

Komt kinderen, hoort mij aan.
Wie vindt een leven, lang en goed?
Hij die Gods wil met vreugde doet
en in zijn dienst wil staan.
Weerhoud uw tong van kwaad
zodat gij niemand schade doet.
Wijk van het kwade en doe goed,
Sticht vrede metterdaad.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 00:14

Straks, als jullie nog lekker te slapen, begint de lente om kwart over 6.
Dan kraait de haan voor nieuwe jaargetijde. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 03:57

HERMAN388 schreef:

Slapen??? ikke??? nee hoor, ik hoor al een paar dagen de vogeltjes al héééél vroeg wakker worden....het is bijna lente
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 07:48

WILLEMIJN232 schreef:
Weet jij dat hannah, heeft Gerrit een grote tuin?

vast wel, willemijn, en anders mag hij de gemeentegrond ook gerust even meepakken............. Knipoog smiley
daarna kan hij de ramen van cootje nog eens zemen zonder strepen;
en voor jou naar alle markten en dan weer naar huis..........

gerrit verveelt zich voorlopig vast nog niet.......... Knipoog smiley
en aan neuzelen komen we al helemaal niet toe.

ik mag je wel een beetje plagen, toch, gerrit?

eh.......neem voor mij gelijk even eieren mee bij de boer als je wilt?

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 20 maart 2012, 07:54
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 08:14

EDWIN451 schreef:
jammer dat de TS geen lid meer is. Het onderwerp snijdt wel hout.

Er is een filmpje op youtube die daar over gaat:

Jerusalem, Jews & Muslims

je kunt de discussie gewoon doorzetten misschien, edwin? en de topic-startster leest mee, al is ze geen lid meer. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 08:23

HERMAN388 schreef:

Geen haan gehoord om kwart over zes, wel een wekker Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 08:38

http://urk.nu/site/index.php?option=com_videoflow&task=play&id=61
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3708 3709 3710 3711 3712 3713 3714 ... 6194 Volgende
Pagina 3711 van 6194