ChristianMatch

Forum

ziekenhoekje
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3701 3702 3703 3704 3705 3706 3707 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 16:05

Vanmorgen naar de polikliniek geweest.
De hechtingen zijn verwijderd en mijn hand onder de röntgenfoto gemaakt en zag ik 3 lange schroeven vastgemaakt bij onder de duim en over 6 weken terugkomen.
Hand is nu weer in het (blauwe) gips. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 16:38

[url]

Hey Taliet,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag fijne dag gewenst!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 16:39

Vanmiddag kwam de zon er weer heerlijk door Coole smiley met zonnebril
Lekker hoor helemaal blij wordt je ervan Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 16:41

ANNETTE792 schreef:
Hou op!! Straks gaan ze er weer foto's van maken en moeten wij het ook weer zien Geschokte, onthutste smiley

HElpppppppppppppppppppppppp Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley

O ja wat heb ik gedaan vandaag nou gewoon van het lekkere weer genoten lekker buiten staan kleppen met buurvrouwen Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 16 maart 2012, 16:41
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 16:43

SIMON253 schreef:
Iemand vroeg een oude christen hoe oud hij was.
Hij antwoordde dat hij aan de goede kant van de zeventig zat.
Toen bleek dat hij 75 was, vroeg men:
Maar u zat toch aan de goede kant van de zeventig?
Dat is ook de goede kant, zei de oude man,
want het is de kant die het dichtst bij de Hemel ligt, mijn gezegende thuis.

Kijk dit noemen ze een positieve bejaarde Knipoog smiley
Maar heel rijk als je het zo mag zien!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 17:00

JOLAN931 schreef:
Lekker belangrijk. Die tv heb je toch niet nodig als zij de hele dag naar jou kijkt en jij naar haar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zolang ze maar naar elkaar kijken is het niet zo'n erg. Seks voor het huwelijk kan immers niet en als de tv stuk is, is de verleiding wel des te groter om...nou ja, je weet... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 17:01

COOTJE711 schreef:
Zon???? Niet gezien vandaag geloof ik.... Boze smiley
Vandaag nog net adem kunnen halen.... Geschokte, onthutste smiley

Was je dan bij iemand die rookt? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 17:03

JOLAN931 schreef:
jammer van je auto herman.
veel beterschap

Verraste, verbaasde smiley ...arme auto??? Missschien is die auto wel blij... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 17:04

HERMAN388 schreef:
Gisteren ben ik teruggekomen naar het ziekenhuis, de drain is verwijderd van de heup, gelukkig maar.
Ik kan nog net mijn broek aantrekken, maar de pijn is erg voelbaar.

Heb je daar bewijzen van? Een foto, bijvoorbeeld??? Knipoog smiley

In verband met mijn gezondheidsredenen is mijn auto verkocht omdat herstel van mijn hand duurt ongeveer 1 jaar.
Of ik later weer auto mag rijden weet ik nog niet.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 17:06

SIMON253 schreef:
Iemand vroeg een oude christen hoe oud hij was.
Hij antwoordde dat hij aan de goede kant van de zeventig zat.
Toen bleek dat hij 75 was, vroeg men:
Maar u zat toch aan de goede kant van de zeventig?
Dat is ook de goede kant, zei de oude man,
want het is de kant die het dichtst bij de Hemel ligt, mijn gezegende thuis.

'Caelum Patria Nostra', zei Paulus ooit... Engeltje smiley ...was ik er maar al...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 17:07

WILLEMIJN232 schreef:
Maar wat heb ik dan niet gezien en jij wel???

De watermeterstand van je buren...eigenlijk moeten wij ons afvragen wat jij wel ziet en wij niet.. Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 17:40

FRANKT627 schreef:
Was je dan bij iemand die rookt? Knipoog smiley

Nou ik geloof eerder dat de rook uit me eigen oren kwam.... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 17:45

MARIO216 schreef:
Jij zou toch ook meegaan??

jaha klopt.... maar vond het op de fiets toch tever.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 18:03

JOHANNIE786 schreef:
Mooie getuigenis!!!

Mijn moeder ligt nu op haar sterfbed, straks heb ik afscheid van haar genomen ze hield mij vast en ze zei"ik ga naar huis, moeder is daar ook".
Ze is 95 jaar, ze zei altijd 'God is getrouw"!
Ik heb er rust en vrede ermee, het is goed zo!
lieve groet Joannie

Sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 18:10

WILLEMIJN232 schreef:
Zeeland, de gemiddelde Nederlander moet werken voor zijn geld en ik denk dat het hoog tijd wordt dat we dat eens normaal gaan vinden...

Tja, dat vindt de gemiddelde Nederlander, en dat is een handje vol, een paar duizend misschien.
Maar die andere 15.998.000 waarschijnlijk niet, die menen toch wel rechten opgebouwd te hebben.
En er zijn er bij die jaren rond de ton verdiend hebben per jaar, en die gaan toch echt niet voor een tientje bruto per uur:
Tomaten plukken of komkommers of asperges steken, of bloemen koppen. En die solliciteren gewoon op een vacature, van werk wat zij altijd gedaan hebben, en waar voor zij geleerd of gestudeerd hebben.
Die hebben in het verleden geinvesteerd, in een dure opleiding die nog betaald moet worden.
Of ze hebben te dure hypotheken, die niet van dat geld betaald worden, dat kan niet.
Dat de overheid nu heeft zitten slapen, en de banken en beleggers niet of onjuist controleerden, dat is niet de schuld van hen die thuis zitten.
Sterker nog, die banken en beleggers zijn weer verder geholpen, en nog steeds krijgen ze vette bonussen daar aan de top.
En waar voor eigenlijk, niet omdat het nu zo geweldig gaat, nee in tegendeel.
Maar wat gaan wij nu doen, wijzen, naar hen die het in heel veel gevallen niet konden helpen.
Dat vind ik, die gewoon aan het solliciteren is, op de baan die bij mij past, die ik kan en mag doen, en waar ik nog lang tot ver na mijn pensioen gerechtigde leeftijd van wil profiteren.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 18:33

MARTIN695 schreef:
Hallo Gerrit

Ik zou zxeggen gewoon doorgaan want anders moet je je tuin gaan schoffelen en dat is zeer vermoeiend hahaha.
Sjalom.
Martin

Echt niet Martin, dat was de bedoeling maar dur is wat mis gegaan, dus nog een maand, en mijn tuin moet nog gespit worden, dus toch weinig tijd Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 17 maart 2012, 08:56
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 18:53

FRANKT627 schreef:
'Caelum Patria Nostra', zei Paulus ooit... Engeltje smiley ...was ik er maar al...
Ik wist niet dat Paulus ook Latijn sprak..
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 19:11

Geld maakt niet gelukkig en armoe zeker niet. Ik hoop maar dat iedereen het me toch gunt: Ik was vandaag kinderlijk gelukkig met mijn nieuwe iMac van Apple. Een mooi groot scherm, heldere kleuren en vooral snel, snel, snel. Voor mij is het belangrijk veel programma's tegelijkertijd open te hebben staan en dan helpt veel geheugen en een snelle processor echt. Wat een prachtding en het plaatje mag even een Apple zijn.

Thomas, dat de ellende met een appel begonnen is, kan ik me vandaag even niet voorstellen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 19:31

COOTJE711 schreef:
Nou ik geloof eerder dat de rook uit me eigen oren kwam.... Engeltje smiley

Misschien moet je je vrouwelijke charmes maar in de strijd gooien om die roker tot stoppen aanmanen. Met stoppen bedoel ik dan stoppen met roken... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 19:32

er is sprake van een verkeerde insteek.

men denkt ergens recht op te hebben... verrassing, dat heb je vaak niet... je komt. hooguit ergens voor in aanmerking.

en das heel wat anders.
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 19:37

CHATULIEM619 schreef:
Astronomie beperkt zich tot het onderzoeken van de sterrenhemel. Zij echter interpreteerden vanuit de stand van de sterren dat er iets op deze wereld veranderd was.. dat is astrologie.

De stand van de sterren??? Er staat nergens dat ze de stand van de sterren gelezen hebben, ze zagen alleen de ster van de koning der Joden opgaan. Als ze echt astrologen waren, dan hadden ze nooit sterren gelezen over koningen van een ander land dat dat van hunzelf.

CHATULIEM619 schreef:
Als ze door God geleid zouden worden zouden ze rechtstreeks naar Bethlehem gegaan zijn. Herodes werd echter door deze astrologen op de hoogte gebracht. Het gevolg van dit nieuws was kindermoord.

Zij zijn niet verantwoordelijkheid van Herodes zonde in de kindermoord. Jij bent toch ook niet verantwoordelijk voor mijn zonden, simpelweg omdat wij in contact zijn met elkaar via het CM forum?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 19:37

VISSER278 schreef:
uhm ...... je vervuilt hannah's topic hoor Lachende smiley

wie begon er over 4 poten?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 19:48

LEANNE226 schreef:
Mooi zo,dan mag ik wel even he? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
ik had anw(weduwenuitkering),door dat recht op anw vervalt je recht op ww,bijstand en ziektewetuitkering(ik ben een NUG-ger).........maar ik werk en dat schijnt te moeilijk te zijn voor het svb........ik ben een half jaar bezig geweest om financieel alles te regelen zodat het recht op die uitkering in ieder geval blijft bestaan en ik niet helemaal brodeloos thuis kom te zitten in geval van ziekte of ontslag.......afrekening heeft net plaatsgevonden,ik happy,meneer van het svb happy,rust in de keet tot juni Lachende smiley ......maar deze week heb ik een loonsverhoging gekregen(van wel 23 cent bruto en daar lever ik 2/3 van in) en kan ik helemaal opnieuw beginnen met de verrekeningen Huilende smiley, smiley in tranen

Nou zou je zeggen "fijn dat je recht op ie uitkering hebt"......maar ik zou liever mn eigen broek ophouden als het kon......

(ik mot nu gaan werken Knipoog smiley )

Ja, hoe je dit verteld, is wel ook een beetje komisch, net als een columm,
maar wel heel erg.
Ben je al verdrietig, kan je ook nog eens van die ingewikkelde berekeningen maken...zeker als je er net klaar mee bent, en het weer helemaal opnieuw kan gaan doen, door een 'loonsverhoging'....

Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 19:49

PIETER649 schreef:
er is sprake van een verkeerde insteek.

men denkt ergens recht op te hebben... verrassing, dat heb je vaak niet... je komt. hooguit ergens voor in aanmerking.

en das heel wat anders.

Juist, maar er is altijd een maar, die aanmerking wordt wel in de meeste gevallen door mensen betaald.
En in de meeste gevallen, is die aanmerking niet leuk, maar een noodgedwongen aanmerking.
En is er maar 1 leuke aanmerking, en das het pensioen, wat voor iedereen bij het 65 levensjaar in zou gaan, in ene 67 jaar is geworden.
Dus ik zeg dan, kom je eens ergens voor in aanmerking, pik je ze toch gewoon weer terug.
En dat is iets wat die organisatie van al die aanmerkingen heeft aangegeven, als het mot dan mot ut

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 19:57

COOTJE711 schreef:
jaha klopt.... maar vond het op de fiets toch tever.... Knipoog smiley

Ik weet niet of je het nog herinnert maar ik heb me steeds afgevraagd, en jou gevraagd, of je wel zou meegaan aangezien enkele...nou ja, veranderingen, zeg maar... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 19:59

CHATULIEM619 schreef:
Ik wist niet dat Paulus ook Latijn sprak..

Neen, inderdaad maar we citeren wel eens meer Bijbelse figuren in het Nederlands, Grieks, Latijns...terwijl het niet hun voertaal was Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 16 maart 2012, 23:17
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 20:07

GERRIT084 schreef:
Tja, dat vindt de gemiddelde Nederlander, en dat is een handje vol, een paar duizend misschien.
Maar die andere 15.998.000 waarschijnlijk niet, die menen toch wel rechten opgebouwd te hebben.
En er zijn er bij die jaren rond de ton verdiend hebben per jaar, en die gaan toch echt niet voor een tientje bruto per uur:
Tomaten plukken of komkommers of asperges steken, of bloemen koppen. En die solliciteren gewoon op een vacature, van werk wat zij altijd gedaan hebben, en waar voor zij geleerd of gestudeerd hebben.
Die hebben in het verleden geinvesteerd, in een dure opleiding die nog betaald moet worden.
Of ze hebben te dure hypotheken, die niet van dat geld betaald worden, dat kan niet.
Dat de overheid nu heeft zitten slapen, en de banken en beleggers niet of onjuist controleerden, dat is niet de schuld van hen die thuis zitten.
Sterker nog, die banken en beleggers zijn weer verder geholpen, en nog steeds krijgen ze vette bonussen daar aan de top.
Maar wat gaan wij nu doen, wijzen, naar hen die het in heel veel gevallen niet konden helpen.
Dat vind ik, die gewoon aan het solliciteren is, op de baan die bij mij past, die ik kan en mag doen, en waar ik nog lang tot ver na mijn pensioen gerechtigde leeftijd van wil profiteren.

Hoi Gerrit,

Ja, en als door gesprekken en bij onderzoeken, ik zwart op wit heb, dat ik bovengemiddeld intelligent ben. Ik buiten mijn schuld om mijn opleidingen niet heb kunnen doen, wat mijn droom was als kind, en dan door een extreem traumatisch verleden ernstige psychiatrische aandoeningen die ook op me lichaam slaan, laat zo'n arbeidsdeskundige op het arbeidsburo en andere buro's mij geen tomaten plukken....tot mijn 65. Het woord zegt het al, 'arbeidsdeskundige'. Die kijken wát je hebt gedaan. Op welke opleiding(en) je zat, hoe je het daar deed en hoe het komt dat je dat niet hebt afgemaakt etc. Nou ja, mijn enige leuke baan die te doen was, was een kantoorbaantje, als uitzendkracht, elk half jaar even 4 weken ertussen uit. Ja, en de uitzendkrachten gaan het allereerst bij een fusie waardoor overtollig personeel ontstaat. Ik héb op enkele reïntergratie buro's mijn best gedaan, en stapels afwijzingen, wat niet kan, kan niet. Komt ook omdat ik als kind geen adequate hulp kreeg, mijn ouders deden er alles aan om voor de buitenwereld een perfect gezin te spelen...Dus die hulp kwam pas, toen ik zelf ging lezen wát er in Godsnaam met mij aan de hand is, toen ik zo agressief was toen ik volwassen was. Ondermeer. Toen ben ik zelf hulp gaan zoeken.

Zeker als blijkt dat ik dat soort baantjes en andere nooit lang volhield.
Want als je overal na een paar dagen je zelf ziekmeld, kost dat nog meer.

Ik mag al ik mijn handjes knijpen met het baantje in de 2de hands zaak Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 20:13

GERRIT084 schreef:

Quote:
Dat vind ik, die gewoon aan het solliciteren is, op de baan die bij mij past,

Helemaal mee eens Gerrit! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 20:28

THOMAS968 schreef:
Geld maakt niet gelukkig en armoe zeker niet. Ik hoop maar dat iedereen het me toch gunt: Ik was vandaag kinderlijk gelukkig met mijn nieuwe iMac van Apple. Een mooi groot scherm, heldere kleuren en vooral snel, snel, snel. Voor mij is het belangrijk veel programma's tegelijkertijd open te hebben staan en dan helpt veel geheugen en een snelle processor echt. Wat een prachtding en het plaatje mag even een Apple zijn.

Thomas, dat de ellende met een appel begonnen is, kan ik me vandaag even niet voorstellen.

Haha, wie weet was het een peertje.........
Maar jullie blijven de vrouw als shuldige aanwijzen Kotsende smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 20:36

FRANKT627 schreef:
Zolang ze maar naar elkaar kijken is het niet zo'n erg. Seks voor het huwelijk kan immers niet en als de tv stuk is, is de verleiding wel des te groter om...nou ja, je weet... Knipoog smiley

Zouden ze dan als maagd het huwelijk ingaan????? Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Herman heeft toch kinderen, zijn die door de ooievaar gebracht???? Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3701 3702 3703 3704 3705 3706 3707 ... 6194 Volgende
Pagina 3704 van 6194