Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 19:15
|
|
|
HARALD940 schreef: | De wijzen hadden daar part nog deel aan, want waar ga jij normaal heen als je een nieuw geboren koning eer wil bewijzen, naar de leiders in de hoofdstad, of naar een dorpje op het platteland??? |
ik stuur een E-card als ik het niet vergeet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 19:19
|
|
|
REBEKKA369 schreef: | Hier is het ook geen vetpot, maar kan ook weer niet zeggen dat ik in armoede leef. Met mijn werk verdien ik dan ook niet het allermeeste, maar het is wel dankbaar werk en ben allang blij dat ik werk heb. Ik ben ook blij met alle kortingen en toeslagen die ik vanuit de overheid krijg, anders zou ik echt niet rond kunnen komen. Af en toe is het best wel eens kijken hoe je de maand nu weer doorkomt, maar dan komt er weer eens 'hulp' uit onverwachte hoek. Het geeft best wel een zorgen, maar kan er voor dit moment ook niets anders van maken. Soms moet je dan idd iets laten wat voor een ander de normaalste gang van zaken is. Je bedenkt je wel een paar keer of iets echt nodig is om aan te schaffen.
Neem nu het boodschappen doen: elke winkel afgaan op koopjes. Mijn ervaring is dat hoe meer winkels je in gaat hoe meer je in de verleiding komt om iets te kopen. En soms neem je iets mee omdat het in de aanbieding is, maar het eigenlijk helemaal niet nodig hebt, ben je uiteindelijk nog duurder uit. Mijn tip zou zijn: ga naar 1 à 2 winkels en maak van te voren een lijstje en houdt je daar ook aan. Ik denk ook wel dat je totale houding in dit geheel uitmaakt in hoe de medemens naar je kijkt. Ben je iemand die altijd maar klaagt, zul je weinig medeleven/respect krijgen. Maar probeer je er wat van te maken; is de kans dat men je respecteert veel groter. En als jij zelf wat voor de ander over hebt gunt die ander jou andersom ook eens wat. En dan geeft het niet het gevoel dat je altijd je handje op hoeft te houden...
Het is vooral ook heel belangrijk om je financiën goed bij te houden: dus weet wat er binnen komt, maar vooral ook wat er uit gaat. En wat er uiteindelijk te besteden is. |
Knap hoor, dat je dát werk doet. Ik heb weleens een tijdje bij ouderen, rond 85 jaar geschoonmaakt enzo. Dat is anders dan jij doet denk ik.
Ik had ook via wmo(soort pgb) zo iemand die schoonmaakt enzo bij mij gehad. Nou ja, ik ben beleeft, doe ook dingen, vraag iets eerst beleeft, grote pauze's enzo.
Ja, wie ben ik, er komt iemand schoonmaken elke week, ik had zelfs 4 uur. Ik hoef daar niets voor te betalen, dan voel ik me bijna schuldig. Ik ken mensen die hebben dat voor de rest van hun leven. Nou, ik zei al snel van tijdelijk, want ik héb wel periodes gehad dat ik juist heel netjes was, ja, en alles wat je ooit gehad heb, zit in je en kan terugkomen.
Maar er zitten types bij, en daar moet je dan gaan werken. Ik heb verhalen gehoord van diegene die bij mij kwam, over sommigen waar ze nog meer kwam..en ik ken sommigen ook zelf, dan denk ik van nou als je dáár moet werken, ben je klaar...Ja, of het is een gave om ermee om te gaan..Knap hoor. Ja, dat moet je in je hebben. Dat werk op zich bedoel ik niet, maar omgaan met die types.
Ja, en goed je administratie bijhouden, in ordners.
Ja, en wat jij schrijft, dingen laten die voor een ander de normaalste zaak van de wereld zijn...ja, vind ik weleens moeilijk. Maar ja, dan breng ik begrip voor mezelf op, en ga ik niet lopen zeiken en klagen. Dat veranderd niets, tis niet goed voor hunzelf, klagen, en anderen irriteren ze er behoorlijk mee.
Maar ja, als je doet wat Willemijn zegt, kijken wat je wel hebt, kom je een eind!
nb: Ik heb weleens een tijdje in een fabriek lopende band werk gedaan, en toen ging ik 's avonds naar bijbelstudie. en als bijvoorbeeld iemand vroeg wat ik deed en ik zei dat, zei die gelijk van dat het geen werk is waar ik me voor hoef te schamen hooor!
Dan dacht ik, ik werk me eigen rot, 's nacht zie ik die band nog, en dan dat fabriekslawaai en geen daglicht.....en daarvoor hoef ik me eigen dan niét te schamen....ja, ik ben niet zo vlot van begrip, misschien omdat ik geen nederlander ben, ja wel paspoort.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 19:22
|
|
|
ik was wel van plan een stoel mee te nemen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 19:23
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Sorry.....was zo hard in de tuin bezig dat ik vergat het suddervlees op te zetten Morgen de herkansing |
hahaha......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 19:41
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Is het een dik boek?
Thomas, evil grin. |
Het is een |E-book....... Dus dan hoef je je dat niet meer af te vragen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 19:45
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zon???? Niet gezien vandaag geloof ik.... Vandaag nog net adem kunnen halen.... |
En dan moet je waarschijnlijk de vrijdag nog..ook zo'n dag dat van alles nog voor het weekend moet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
REBEKKA369
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 20:21
|
|
|
[quote=SHANITA130]Knap hoor, dat je dát werk doet. Ik heb weleens een tijdje bij ouderen, rond 85 jaar geschoonmaakt enzo. Dat is anders dan jij doet denk ik. Ik kom dus bij allerlei mensen, dus ook hoogbejaarden en doe daar allerlei soorten van werkzaamheden
Ik had ook via wmo(soort pgb) zo iemand die schoonmaakt enzo bij mij gehad. Nou ja, ik ben beleeft, doe ook dingen, vraag iets eerst beleeft, grote pauze's enzo. Soms hebben mensen er meer aan dat je wat doet en niet van alles vraagt! Gewoon aan het werk dus en grote pauzes zijn er in dit werk niet bij, althans niet bij de cliënt, maar in je eigen tijd, zoals bij elke baan.
Maar er zitten types bij, en daar moet je dan gaan werken. Ik heb verhalen gehoord van diegene die bij mij kwam, over sommigen waar ze nog meer kwam..en ik ken sommigen ook zelf, dan denk ik van nou als je dáár moet werken, ben je klaar...Ja, of het is een gave om ermee om te gaan..Knap hoor. Ja, dat moet je in je hebben. Dat werk op zich bedoel ik niet, maar omgaan met die types. Als mensen via het WMO hulp krijgen hebben ze er ook recht op en dan maakt het niet uit wat voor mensen het zijn! En ja, de een ligt je nu eenmaal beter dan de ander... en daar kun je wel om gaan zitten zeuren, maar schiet je niets mee op... Stel dat iedereen zo reageert kom jij misschien zelf niet eens in aanmerking voor bepaalde hulp...
Het gaat mij er ook helemaal niet om wat voor werk iemand doet of heeft gedaan... Ook mensen met een goede baan kunnen door welke redenen ook in armoede komen te zitten. Hoeft ook niet altijd eigen schuld te zijn. @Shanita: ik vraag me alleen wel af; jij geeft aan dat je een universitaire opleiding hebt genoten waarom je dan hebt gewerkt in een fabriek (waar niets mis mee is!) Naar mijn idee zou je dan voldoende kennis in huis moeten hebben om ook ander werk te doen... Of er moeten redenen zijn waarom bedrijven je niet zouden willen aannemen, of er is sowieso geen diploma aantoonbaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 20:35
|
|
|
HARALD940 schreef: | Ff een vraagje ter info, Is het handig om iets mee te nemen om op te zitten, of doen we daar niet aan |
ik vind het zelf sfeervoller als iedereen op een kleedje zit kleedjes naast elkaar en picknicken maar...........!!
meestal nemen mensen echter een klapstoel mee, en die staan dan in een grote kring......... terwijl er ondertussen een heel aantal stoelen leeg staan, omdat er gespringtouwd wordt, of een balspel gedaan, boompie geklommen, gewandeld en wat dies meer zij..........
neem dus ook gerust iets "speelbaars" mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 20:49
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik vind het zelf sfeervoller als iedereen op een kleedje zit kleedjes naast elkaar en picknicken maar...........!!
meestal nemen mensen echter een klapstoel mee, en die staan dan in een grote kring......... terwijl er ondertussen een heel aantal stoelen leeg staan, omdat er gespringtouwd wordt, of een balspel gedaan, boompie geklommen, gewandeld en wat dies meer zij..........
neem dus ook gerust iets "speelbaars" mee. |
Waarom dan er zijn toch singels zat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 20:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En dan moet je waarschijnlijk de vrijdag nog..ook zo'n dag dat van alles nog voor het weekend moet..... | Hoe raad je het zo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES904
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 21:02
|
|
|
CHARLES730 schreef: | Hoi allemaal !
Bidstond donderdag 15 maart 20.00 - 21.00
God is Elohim 'De Allerhoogste' ! God is El-Shaddai 'De Almachtige' !
God is El-Olam 'de Eeuwige God'.
Daarom gaan we Hem eren en aanbidden voor wat Hij is,
en voor al het moois dat we deze week van Hem hebben mogen
ontvangen.
God is Jehovah Jireh ' De HERE zal erin voorzien'
God is Jehovah Rapha 'Ik, de HERE, jouw Heelmeester'
Daarom willen wij voor jou noden bidden als je daar behoefte aan
hebt.
Voorbede opgeven door een bericht te plaatsen of persoonlijk
per mail bij Charles730[/size] Bidstond 20.00 21.00
Lofprijzing danken aanbidding
Liederen van Youtube
voorbede
getuigenis
Je bent welkom en voor ons kostbaar.
De gebedsroom kun je vinden
door op CHAT te klikken, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken.
We zouden het wel willen, maar helaas kunnen we je virtueel
geen kopje koffie aanbidden.
Grtjes
Martha Charles Van Dam en medebidders
Rodjer Bettie Gemma Moppie Laatst aangepast door CHARLES730 op woensdag 14 maart 2012, 18:27 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 21:27
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Sorry.....was zo hard in de tuin bezig dat ik vergat het suddervlees op te zetten Morgen de herkansing |
Alvast prettig weekend dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 21:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Alvast prettig weekend dan |
daar zeg je zowat...zaterdag cmuitje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 21:32
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | daar zeg je zowat...zaterdag cmuitje |
Dus toch maar geen juun dan morgen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 21:43
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach Visser, ik weet niet wat ik mot, langer of houwen zo |
Hallo Gerrit
Ik zou zxeggen gewoon doorgaan want anders moet je je tuin gaan schoffelen en dat is zeer vermoeiend hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 21:44
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Knap hoor, dat je dát werk doet. Ik heb weleens een tijdje bij ouderen, rond 85 jaar geschoonmaakt enzo. Dat is anders dan jij doet denk ik.
Ik had ook via wmo(soort pgb) zo iemand die schoonmaakt enzo bij mij gehad. Nou ja, ik ben beleeft, doe ook dingen, vraag iets eerst beleeft, grote pauze's enzo.
Ja, wie ben ik, er komt iemand schoonmaken elke week, ik had zelfs 4 uur. Ik hoef daar niets voor te betalen,Dat zouden meer mensen moeten doen. Daar heeft vissertje ook wel oren naar.... iemand die elke week z'n huis komt schoonmaken en dan nog voor noppes ook. dan voel ik me bijna schuldig. Ik ken mensen die hebben dat voor de rest van hun leven. Nou, ik zei al snel van tijdelijk, want ik héb wel periodes gehad dat ik juist heel netjes was, ja, en alles wat je ooit gehad heb, zit in je en kan terugkomen.
Maar er zitten types bij, en daar moet je dan gaan werken. Ik heb verhalen gehoord van diegene die bij mij kwam, over sommigen waar ze nog meer kwam..en ik ken sommigen ook zelf, dan denk ik van nou als je dáár moet werken, ben je klaar...Ja, of het is een gave om ermee om te gaan..Knap hoor. Ja, dat moet je in je hebben. Dat werk op zich bedoel ik niet, maar omgaan met die types.
Ja, en goed je administratie bijhouden, in ordners.
Ja, en wat jij schrijft, dingen laten die voor een ander de normaalste zaak van de wereld zijn...ja, vind ik weleens moeilijk. Maar ja, dan breng ik begrip voor mezelf op, en ga ik niet lopen zeiken en klagen. Dat veranderd niets, tis niet goed voor hunzelf, klagen, en anderen irriteren ze er behoorlijk mee.
Maar ja, als je doet wat Willemijn zegt, kijken wat je wel hebt, kom je een eind!
nb: Ik heb weleens een tijdje in een fabriek lopende band werk gedaan, en toen ging ik 's avonds naar bijbelstudie. en als bijvoorbeeld iemand vroeg wat ik deed en ik zei dat, zei die gelijk van dat het geen werk is waar ik me voor hoef te schamen hooor!
Dan dacht ik, ik werk me eigen rot, 's nacht zie ik die band nog, en dan dat fabriekslawaai en geen daglicht.....en daarvoor hoef ik me eigen dan niét te schamen....ja, ik ben niet zo vlot van begrip, misschien omdat ik geen nederlander ben, ja wel paspoort. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 21:50
|
|
|
Donderdag 15 Maart, Psalm 33: 10-17; Een open boek.
Nu gaat het in deze psalm niet meer in het bijzonder over de Schepper, maar over het geschapene, over de in het bijzonder. God houdt hen in het oog. Hij kent ze, door en door. Hij peilt onze diepste gedachten. Niets is voor Hem verborgen. En wat ziet zijn oog? De Eeuwige ziet hoe er zijn die zicht bewapenen. Hij ziet hoe er zijn die zich sterk maken met behulp van legers en paardenkrachten. Toen: gevechtspaarden, snelle lopers waarop gewapende ruiters zich gemakkelijk verplaatsen, paarden als motoren van strijdwagens. Nu: paardenkrachten die raketten opstuwen tot ze op uitgekozen doelen. Paarden – symbolen van macht, krach en wapengeweld. En wat zegt, wat zíngt nu deze psalm? Vergeet het maar, jij mens met al je paarden – met al je strijdkrachten en gevechtsmachten kom jij tot niets! De Eeuwige zal er een stokje voor steken. Als Hij zijn vingers opheft, als Hij zijn woord spreekt, dan struikelen al die paarden, dan vergaat hun kracht en blijven ze steken in de modder! Dát is wat God ziet, als Hij naar de aarde kijkt. Een open boek zijn wij voor Hem. En in dat boek zijn al onze paradepaardjes maar kleurlozen illustraties die Hij er op een dag met vreugde uit wegscheuren zal.
Van waar Hij woont, in ’t licht verheven, ziet God op deze aarde neer. Al wat door mensen wordt bedreven, een open boek is ’t voor de Heer. Woord voor woord te lezen is voor Hem hun wezen, want Hij vormt hun hart. Wat zij ook verzinnen, heimelijk beginnen, wordt door Hem ontward.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 21:52
|
|
|
Nee...Visser...je moet blij zijn dat je dat zelf nog kan....( en ik ook dat ik het WEER...zelf kan doen)
Ik heb ook eens een jonge psychiatrische client gehad...die begeleid zelfstandig woonde... In en in triest hoor!!!!
Ik lach ook niet altijd als ik op mijn vrije dag thuis eigenlijk aan de slag moet, maar ik ken ook tijden...dat alles verwaarloosde en een ander het kwam doen( althans...helpen) Daarom...soms moet je uitkijken...er kan een psychisch verleden achter zitten....wat soms moeilijk in te leven is... Tegen mij wordt ook weleens gezegd...""Lekker dat je zoveel vrije tijd hebt!!!"" Dat kan heel zeer doen!!! Je weet soms het verleden niet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 21:54
|
|
|
Zou er graag bij zijn maar kan niet en bij deze wil ik iedereen een hele gezellige avond toewensen en wil iedereen groeten die ik ken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus toch maar geen juun dan morgen? |
als cm geen christelijke site was, zou ik zeggen dat je daar schijt an mot hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | als cm geen christelijke site was, zou ik zeggen dat je daar schijt an mot hebben |
Maar wat zeg je nu dan...??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:08
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zou er graag bij zijn maar kan niet en bij deze wil ik iedereen een hele gezellige avond toewensen en wil iedereen groeten die ik ken. |
Wil je het of doe je het ook??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...Visser...je moet blij zijn dat je dat zelf nog kan....( en ik ook dat ik het WEER...zelf kan doen)Ben ik ook maar ik ben ook heeeeeeel blij als een ander dat voor me wil doen hoor Ik heb ook eens een jonge psychiatrische client gehad...die begeleid zelfstandig woonde...Geloof niet dat ik daar ooit last van heb gehad en begeleid hebben ze me ook nog nooitIn en in triest hoor!!!!
Ik lach ook niet altijd als ik op mijn vrije dag thuis eigenlijk aan de slag moet, moet je juist wel doen , dan krijg je er veel meer plezier in maar ik ken ook tijden...dat alles verwaarloosde doe ik hooguit voor een week en een ander het kwam doen( althans...helpen) Daarom...soms moet je uitkijken...er kan een psychisch verleden achter zitten....wat soms moeilijk in te leven is... Tegen mij wordt ook weleens gezegd...""Lekker dat je zoveel vrije tijd hebt!!!"" nou , mn baas mag me best 10 vrije dagen meer geven op een jaar hoor, heb ik ècht geen problemen meeDat kan heel zeer doen!!! Je weet soms het verleden niet!!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...Visser...je moet blij zijn dat je dat zelf nog kan....( en ik ook dat ik het WEER...zelf kan doen)
Ik heb ook eens een jonge psychiatrische client gehad...die begeleid zelfstandig woonde... In en in triest hoor!!!!
Ik lach ook niet altijd als ik op mijn vrije dag thuis eigenlijk aan de slag moet, maar ik ken ook tijden...dat alles verwaarloosde en een ander het kwam doen( althans...helpen) Daarom...soms moet je uitkijken...er kan een psychisch verleden achter zitten....wat soms moeilijk in te leven is... Tegen mij wordt ook weleens gezegd...""Lekker dat je zoveel vrije tijd hebt!!!"" Dat kan heel zeer doen!!! Je weet soms het verleden niet!!! |
Het begint nu echt in een tragedie/ komedie te veranderen, of andersom En wat heeft dit in vredesnaam met armoe in Nederland te maken. Ik vraag me werkelijk af, als iemand een geintje maakt op straat, jij daar ook een heel pleidooi van gaat maken. Niet alles is galgen humor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:12
|
|
|
Je snapt et nie Visser..... die schoonmaakster/ of interieurverzorgster zo je wilt.... wordt betaald door vadertje staat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:13
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het begint nu echt in een tragedie/ komedie te veranderen, of andersom En wat heeft dit in vredesnaam met armoe in Nederland te maken. Ik vraag me werkelijk af, als iemand een geintje maakt op straat, jij daar ook een heel pleidooi van gaat maken. Niet alles is galgen humor |
Ach...ik vergat dat jij er ook (nog) was!!!
(galgenhumor?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:15
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Je snapt et nie Visser..... die schoonmaakster/ of interieurverzorgster zo je wilt.... wordt betaald door vadertje staat... |
Moeten toch schijn baar de vrouwen weer zijn die het doorhebben...
(1-0 Cootje)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:21
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Moeten toch schijn baar de vrouwen weer zijn die het doorhebben...
(1-0 Cootje) |
jaja.... die mannen hebben dus toch begelijding nodig he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Moeten toch schijn baar de vrouwen weer zijn die het doorhebben...
(1-0 Cootje) |
Maak er dan maar 2-0 van want visser snapt deze reactie helemaaaaaaaaal niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:41
|
|
|
HARALD940 schreef: | Ff een vraagje ter info, Is het handig om iets mee te nemen om op te zitten, of doen we daar niet aan |
Mn moeder zei vroeger altijd ....... op je kont zitten en op vier poten. Dus ....... vergeet je .... niet.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|