Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 januari 2014, 05:04
|
|
|
Opruimen, schoonmaken, enzo meer. Daarna de deur uit, dus ja, vandaar heerlijk op tijd naar bed gegaan en nu heerlijk uitgerust, met een blijmoedig hart iets aan de vroeg kant mijn dingen doen, ....na een 2de kopje nespresso, nee gelukkig geen despresso! :)
Ik wens iedereen die dit leest een gezegende dag, en de kracht, vrede, rust en geluk, die God ons heeft belooft, als we daarom bidden met dankzegging!
Iedereen sterkte in zijn/haar strijd, en als je geen strijd ervaart: wie meent te staan, zie toe dat hij niet valt(Bijbeltekst).
Ik heb, iig, nav die Bijbeltekst, wat een gebod is, mijn lesje wel geleerd; 'toezien dat ik niet val', dat dingen niet fout gaan. mis lopen, als ik denk dat alles goed gaat, van een leien dakje, in mijn leven.
Tot morgen!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 16 januari 2014, 05:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 januari 2014, 07:31
|
|
|
GAAP
Vrij vandaag! Wat zal ik eens gaan doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 januari 2014, 07:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | GAAP
Vrij vandaag! Wat zal ik eens gaan doen |
Pfoeh dan ben je lekker vroeg op. Biologische klok?
En mijn daginvulling? Straks dochterlief uit het ziekenhuis ophalen en dan de hele dag rennen met waterijsjes en ijswater.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 januari 2014, 08:23
|
|
|
JOL252 schreef: | Pfoeh dan ben je lekker vroeg op. Biologische klok?
En mijn daginvulling? Straks dochterlief uit het ziekenhuis ophalen en dan de hele dag rennen met waterijsjes en ijswater. |
Verslaving afbouwen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 januari 2014, 10:26
|
|
|
LAURA291 schreef: | Verslaving afbouwen? |
Ik denk dat ze haar verslaving gaat OVER-brengen...naar haar dochter... (maar ze zal best mee-doen)
Vandaag de witte tornado door mijn bungalow...zodat ik me daarna geheel kan wijden aan mijn hobby die ik weer op heb gepikt en wat me HEEL erg goed doet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 januari 2014, 11:13
|
|
|
LAURA291 schreef: | Verslaving afbouwen? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 januari 2014, 13:08
|
|
|
ANNA415 schreef: | GAAP
Vrij vandaag! Wat zal ik eens gaan doen |
Ben je nou je bed al uit?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 januari 2014, 13:20
|
|
|
LAURA291 schreef: | Ben je nou je bed al uit? |
jep, maar vraag me niet of ik al toonbaar ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 januari 2014, 13:45
|
|
|
JOL252 schreef: | |
Je VOERTUM!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 10 februari 2014, 12:28
|
|
|
Werken zo
Ik vind, het blijft moeilijk, ja, ben je er eenmaal valt het wel mee.
Dan even een 'begin avond dutje'.
Bellen met me relatie.
Dan film kijken bij een vriend.
Mis me vriend...Nooit geweten dat je iemand zó kan missen...
Ja, dat kan er dan zeker bij horen, je relatie missen...
S. Ja, nooit geweten dat je iemand zó kan missen...
Heb het er nu en dan veel moeilijker mee(dat je relatie steeds een paar dagen niet zien elke week weer) dan ik ooit had gedacht, aan de andere kant ook weer zoveel geluksgevoel.
Fijne Dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 10 februari 2014, 15:57
|
|
|
Ach Shanita, je ziet hem dit weekend weer, heb je ook tijd voor jezelf nog, ondanks je relatie. Zo kun je het ook bekijken. Zou toch ergens benauwend zijn als je elkaar meteen iedere dag zag?? Zo kun je langzaam groeien..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 10 februari 2014, 17:27
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ach Shanita, je ziet hem dit weekend weer, heb je ook tijd voor jezelf nog, ondanks je relatie. Zo kun je het ook bekijken. Zou toch ergens benauwend zijn als je elkaar meteen iedere dag zag?? Zo kun je langzaam groeien.. |
Benauwend???? Ech nie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 10 februari 2014, 18:18
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Benauwend???? Ech nie |
na ja, beter langzaam dan dat hij meteen iedere dag bij je zit en dat je denkt, ehh heb geen tijd meer voor me zelf over toch???
en ieder weekend elkaar zien is toch al geweldig!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 februari 2014, 10:29
|
|
|
PETRA373 schreef: | na ja, beter langzaam dan dat hij meteen iedere dag bij je zit en dat je denkt, ehh heb geen tijd meer voor me zelf over toch???
en ieder weekend elkaar zien is toch al geweldig!!! |
Zal voor iedereen verschillend zijn. Die van mij kwam voor de kerst logeren en hij is er nu nog, gewoon geen zin meer om terug te gaan naar Dordrecht Binnenkort zal hij in zn nieuwe appartement bij mij in de buurt gaan wonen. Vinden we allebei wel moeilijk, maar toch willen we dat wel zo doen. Dat wij niet de enige zijn die het lastig vinden als hij wat minder vaak hier komt blijkt uit de reactie van mn jongste zoon. Hij vroeg zich wat verontwaardigt af, waarom Wim niet gewoon bij ons blijft wonen. En Petra in een goede relatie heb je echt tijd en ruimte voor jezelf hoor Maar denk dat het vooral belangrijk is datgene te doen wat je beiden prettig vind en wat dan mogelijk is natuurlijk.
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op dinsdag 11 februari 2014, 10:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 februari 2014, 11:18
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Zal voor iedereen verschillend zijn. Die van mij kwam voor de kerst logeren en hij is er nu nog, gewoon geen zin meer om terug te gaan naar Dordrecht Binnenkort zal hij in zn nieuwe appartement bij mij in de buurt gaan wonen. Vinden we allebei wel moeilijk, maar toch willen we dat wel zo doen. Dat wij niet de enige zijn die het lastig vinden als hij wat minder vaak hier komt blijkt uit de reactie van mn jongste zoon. Hij vroeg zich wat verontwaardigt af, waarom Wim niet gewoon bij ons blijft wonen. En Petra in een goede relatie heb je echt tijd en ruimte voor jezelf hoor Maar denk dat het vooral belangrijk is datgene te doen wat je beiden prettig vind en wat dan mogelijk is natuurlijk. |
Zohoo Roelande!
Bij je in de buurt gaan wonen, wat heerlijk!!, ja, zo klinkt het mij.
Ja, ik kan nu niet in Zeeland wonen, en ja, wel pas over ongeveer 7 maanden(4 seizoenen weet je wel ;).(ongeveer dan). en dan geen eigen sociale huurwoning, neehee, die wachtlijsten duren járen...wel vrije sector, en ja, dat kunnen we alleen samen betalen...
Huidige woning van .. is wel erg mooi, en ja, veels te klein...
Klopt Roelande, in een goede relatie héb je idd tijd en ruimte voor jezelf! Juíst wel, zal ik zeggen. Ja, dat heb ik ondervonden, idd, juist wel...
Ik zelf wil wel trouwen/samenwonen nu maar durf het niet....
Dan krijg je weer dat ik dan zou moeten huren in Zeeland, kans is klein dat ... hier werk krijgt...en ik ben een wao-er. Huren van sociale huurwoningen daar is de wachtlijst te groot, en ja, vrije sector, met ons beide inkomen, ja, en dan een grote 4 kamerwoning, met ieder 2 kamers...
Dat laatste ja, dat zou onderhandelingen vragen over dit en dat en ook dat. En ja, dat zou ik eng vinden; ik moet het gevoel hebben dat ik me ten allen tijden terug kan trekken, in een eigen woning, deur achter me dicht, en met niemand iets te maken....
En ja, zou me vriend hier in de buurt komen wonen, ja, dát zou voor mij ideaal zijn.
Dus..ik lees je post, en denk van jeetje hij wil en gaat ook daadwerkelijk bij je in de buurt wonen, ja, dat zou dan voor mij wel weer ideaal zijn!!!
S. Wat voor de een ideaal is, is voor een ander moeilijk...
En ja, dat flierefluiten overdag wat ik eerst heerlijk vond, ja, dat vind ik nu veel minder :(, nu ik heb geproefd van hoe het is om samen in liefde in een huis te zijn :) Ja, en dan natuurlijk met iemand die mijn type is :)
Ja, even naar buiten voor dit of dat, en dat even lekker fietsen, ja, dat was gisteren leuk, straks weer, maar ja, ik ben nu in een andere 'state of mind', dan voordat ik hem (weer) leerde kennen in augustus.
Als ik, gewoon, had kunnen huren zonder ellenlange wachtlijst had ik nu zeker in een half jaar in Zeeland gezeten, ja, dichtbij hem in de buurt natuurlijk.
S. Op de een of andere manier wil je(ik dus) altijd bij iemand zijn als je van zo iemand houdt, en hem vertrouwd....en dát hád ík niet verwacht...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 11 februari 2014, 12:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 maart 2014, 09:09
|
|
|
Vandaag ga ik scratchen... nooit eerder van gehoord maar het is in één dag een repertoire in-oefenen voor het goede doel en dat ook nog dezelfde dag samen als koor-voor-één-dag ten gehore brengen.
Bén benieuwd!
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 15 maart 2014, 09:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 08:17
|
|
|
JOL252 schreef: | Vandaag ga ik scratchen... nooit eerder van gehoord maar het is in één dag een repertoire in-oefenen voor het goede doel en dat ook nog dezelfde dag samen als koor-voor-één-dag ten gehore brengen.
Bén benieuwd! |
nou vertel, nou ben ik ook benieuwd... was het leuk Of niet om aan te horen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 08:58
|
|
|
PETRA373 schreef: | nou vertel, nou ben ik ook benieuwd... was het leuk Of niet om aan te horen |
Het was leuk. Ongelooflijk wat je na één dag met wildvreemden neer kan zetten. En het besluit is voor mij gevallen om nu echt weer iets te gaan doen met zingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 09:10
|
|
|
Samen ontbijten in de gemeente...nog nooit gedaan...ben benieuwd. De euforie rondom het ontbijt is al wat getemperd door de ontnuchterende mededeling dat men een euro mee dient te nemen voor het Hema-ontbijt. Daarna 'festival-kerk'....allemaal verschillende workshops waar je uit kunt kiezen...twee rondes....klinkt leuk!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 16 maart 2014, 09:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 11:20
|
|
|
JOL252 schreef: | Het was leuk. Ongelooflijk wat je na één dag met wildvreemden neer kan zetten. En het besluit is voor mij gevallen om nu echt weer iets te gaan doen met zingen. |
Ja zingen is geweldig fijn, goed dat je het oppakt Jol en misschien zien we je een keer bij de Nederlandzingt dag of zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 11:23
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Samen ontbijten in de gemeente...nog nooit gedaan...ben benieuwd. De euforie rondom het ontbijt is al wat getemperd door de ontnuchterende mededeling dat men een euro mee dient te nemen voor het Hema-ontbijt. Daarna 'festival-kerk'....allemaal verschillende workshops waar je uit kunt kiezen...twee rondes....klinkt leuk! |
Leuk idee om samen te ontbijten in de gemeente. ha ha 1 euro net als bij de Hema. Ach doen jullie toch wat minder in de collectezak vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 12:04
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja zingen is geweldig fijn, goed dat je het oppakt Jol en misschien zien we je een keer bij de Nederlandzingt dag of zo |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 16 maart 2014, 14:17
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja zingen is geweldig fijn, goed dat je het oppakt Jol en misschien zien we je een keer bij de Nederlandzingt dag of zo |
ik denk het niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 april 2014, 13:49
|
|
|
Appeltaarten-bakkerij!!! Maar wel leuk om te maken!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 april 2014, 23:18
|
|
|
Vandaag een voorlichting efficient werken gegeven.......na afloop viel het kwartje.......IK HEB HET GEDAAN! HET IS GELUKT! IK KAN HET!
haha
Leanne,blijkbaar in haar comfortzone
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 april 2014, 23:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vandaag een voorlichting efficient werken gegeven.......na afloop viel het kwartje.......IK HEB HET GEDAAN! HET IS GELUKT! IK KAN HET!
haha
Leanne,blijkbaar in haar comfortzone |
Bij deze nomineer ik jou tot de voorlichtster van de dag dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 28 april 2014, 06:55
|
|
|
ik ga zo maar eens werken denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 30 april 2014, 07:05
|
|
|
eerst maar eens naar het werk en dan vanavond EHBO-en bij een skeelerwedstrijd.
(ik zal de stand van kersenschuddingen, kneuzingen en schaafwonden proberen bij te houden )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 mei 2014, 08:18
|
|
|
Pff weekend, dat betekent: wassen draaien stofzuigen dweilen boodschappen misschien nog ff tijd om te shoppen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 mei 2014, 11:23
|
|
|
Hier prachtig weer, alleen beetje bewolkt. Maar de rugzak met lekkere broodjes en koffie staat klaar...fijn de Veluwe op....genieten!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 3 mei 2014, 14:43
|
|
Naar boven |
|
|
|
|