Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 12:56
|
|
|
GRACE585 schreef: | een knuff voor jou ik voel met je mee ;weet precies wat het is ik heb het na 7 jaar nog steeds net of je ff niet compleet bent en het is dan te rustig in huis ondanks het positieve dat je ff lekker wat voor jezelf kunt doen. |
Thx voor de bemoedigende woorden Grace en Mary. Lief van jullie. Ik zit gelukkig nooit lang bij de pakken neer. Ga zaterdag met Jasmijn704 de bloemetjes buiten te zetten aan de andere kant van Nederland . En zondag op tijd terug naar t Noorden. Dus genoeg leuke dingen in 't veschiet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 14:47
|
|
|
LISA610 schreef: | Zojuist mijn oudste zoon uitgezwaaid in de wetenschap dat ie woensdag pas weer thuis komt. Na schooltijd gaan de kids naar paps en in verband met de voorjaarsvakantie blijven ze een paar dagen langer. Leuk voor hem en hen natuurlijk en ik gun het ze ook echt. En ja hoor... heb genoeg leuke plannen voor te weekend, moet maandag, dinsdag en woensdag werken, dus voordat ik het door heb zijn ze weer thuis. En toch........ klinkt mischien stom, maar ik kan er na ruim vier nog altijd niet echt aan wennen als ik afscheid moet nemen in de wetenschap dat ik ze ff wat langer dan één of twee dagen niet kan zal zien. Dus nu ff een beetje |
Sterkte Lisa !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 14:57
|
|
|
LISA610 schreef: | Thx voor de bemoedigende woorden Grace en Mary. Lief van jullie. Ik zit gelukkig nooit lang bij de pakken neer. Ga zaterdag met Jasmijn704 de bloemetjes buiten te zetten aan de andere kant van Nederland . En zondag op tijd terug naar t Noorden. Dus genoeg leuke dingen in 't veschiet |
Huh bloemetjes Lisa met Jasmijn ...als dat maar goed gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:19
|
|
|
het slechtste moment van mijn dag had ik vandaag in de action. ik wilde iets pakken toen ik ineens iemand hardgrondig (zij het gedemt) hoorde vloeken. dat kan natuurlijk. dat gebeurd wel vaker. alleen dit was zo hardgrondig dat ik nog dacht.... dat moet pijn gedaan hebben. (ook omdat het gedemt was). vervolgens hoorde ik het weer. links voor me. dus ik kijk op. ik zie echter alleen een vrouw en zij komt mijn richting op en de stem was van een man geweest. en ik hoor het weer. op dezelfde hardgrondige gedempte toon. staat er aan de andere kant van het pad schuin achter mij een man en die zegt....... je telefoon gaat.
die vrouw reageerd niet. zegt die man nogmaals. je telefoon gaat.
ik was op slag naast totale verbijstering erg verdrietig. want hoe kan het toch dat iemand zo gewend geraakt is aan zulke hardgrondige vloeken dat ze al niet meer hoort.
ik heb gepakt wat ik nodig had maar realiseerde me pas bij de kassa dat ik niet eens goed gekeken had of ik wel het juiste gepakt had. (gelukkig was dat wel zo, dus hoefde niet meer terug)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:49
|
|
|
Wat een sukkel die man van de Woonstede... (of zien jullie dat anders ?) Er was iets gebroken bij het ventilatie(rooster) in de slaapkamer, ik laat het hem zien dus ik stap (zonder mijn schoenen aan) op de rand van het bed... doet hij dat ook (en met schoenen) !! Tja, ik weeg niet veel en t'is mijn bed, bovendien niet met schoenen erop... maar dat hij dat deed was ik niet van gediend... Ik had hem een krukje/ trapje kunnen geven.
Ik heb toch maar hem na afloop gezegd dat ik dat liever niet had. Als er iets beschadigd zou gaan daardoor aan mijn bed, ben ik degene die daarvoor zou moeten dokken... !! (of had ik het goede voorbeeld moeten geven... ? ).
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 18 februari 2011, 16:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:10
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Huh bloemetjes Lisa met Jasmijn ...als dat maar goed gaat |
Ach... d'r zijn aan de andere kant vast wel bloemetjes die buiten gezet kunnen worden, dus dat komt helemaal goed hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:15
|
|
|
LISA610 schreef: | Thx voor de bemoedigende woorden Grace en Mary. Lief van jullie. Ik zit gelukkig nooit lang bij de pakken neer. Ga zaterdag met Jasmijn704 de bloemetjes buiten te zetten aan de andere kant van Nederland . En zondag op tijd terug naar t Noorden. Dus genoeg leuke dingen in 't veschiet |
Met een wijntje erbij vliegt de tijd sneller om Veel plezier dames!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:44
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Met een wijntje erbij vliegt de tijd sneller om Veel plezier dames! |
Thanx Leanne! Dat gaat vast goed komen! We hebben er zin in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:47
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Thanx Leanne! Dat gaat vast goed komen! We hebben er zin in! |
Ha ha oeps niet teveel wijn he Jasmyn ... geef mij maar een portje hik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 17:52
|
|
|
als ontmoedigd zijn een zonde is, dan ben ik hier vandaag schuldig aan,
het gaat slecht met mijn broer, zie het efkens niet meer zitten,
hopen zeggen ze op IZ bidden zegt mijn vader, wenen doet mijn moeder, mij proberen sterk houden doe ik in gedachten hopend op Gods hulp, schreien doe ik als ik alleen ben ik zie het niet meer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 22:32
|
|
|
He Marylien,
Wens je heel veel sterkte en vind het best logisch dat je ontmoedigt raakt.
Heel veel sterkte hoor!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 00:39
|
|
|
Hallo Marlien
Ook van mij heel veel sterkte gewens en GOD.s zegen en ik zal ook voor je broer bidden . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 00:40
|
|
|
MARY052 schreef: | He Marylien,
Wens je heel veel sterkte en vind het best logisch dat je ontmoedigt raakt.
Heel veel sterkte hoor!
Mary |
Dank je Mary!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 00:40
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Marlien
Ook van mij heel veel sterkte gewens en GOD.s zegen en ik zal ook voor je broer bidden . Sjalom. Martin |
Dank je Martin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 02:52
|
|
|
[quote=JASMYN704]Thanx Leanne! Dat gaat vast goed komen! We hebben er zin in! [/quote
En jawel, het is goed gekomen. Lekker gegeten & daarna wezen feesten in Crazy Piano's in Scheveningen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 10:23
|
|
|
[quote=LISA610]
De hele boel stond zeker op z'n kop Lisa. Was ook toevallig in Scheveningen ...ehh heb je me niet gezien....was er met aart ...haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 14:21
|
|
|
LISA610 schreef: | En jawel, het is goed gekomen. Lekker gegeten & daarna wezen feesten in Crazy Piano's in Scheveningen. | Leuk zeg... dat was ooit een C.M. uitje... (eh, voor de liefhebbers... ) Daar ook nog gegeten ? Misschien te koud nu, maar ze hebben er terrasverwarming.
En dit was je slechtste moment ?
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 20 februari 2011, 14:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 19:30
|
|
|
Het telefoontje dat ik "kreeg" vanmiddag met de mededeling "ik durf het toch niet aan .... "
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 22:28
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Het telefoontje dat ik "kreeg" vanmiddag met de mededeling "ik durf het toch niet aan .... " |
Hallo Crossroud In iedergeval heel veel sterkte maar misschien wordt je volgende keer wel gebeld met een goed bericht. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 02:13
|
|
|
dat ik niet kan slapen, en maar lig te piekeren, nochtans is het werkdag vandaag, dat ook nog! pfff......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 10:47
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | als ontmoedigd zijn een zonde is, dan ben ik hier vandaag schuldig aan,
hopen zeggen ze op IZ bidden zegt mijn vader, wenen doet mijn moeder, mij proberen sterk houden doe ik in gedachten hopend op Gods hulp, schreien doe ik als ik alleen ben ik zie het niet meer! |
Speciaal voor jou Marylien: http://www.youtube.com/watch?v=a28PKiZ_WbU
liefs, Lisa
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 11:23
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | als ontmoedigd zijn een zonde is, dan ben ik hier vandaag schuldig aan,
hopen zeggen ze op IZ bidden zegt mijn vader, wenen doet mijn moeder, mij proberen sterk houden doe ik in gedachten hopend op Gods hulp, schreien doe ik als ik alleen ben ik zie het niet meer! |
Ook wanneer je ontmoedigd raakt/bent is God heel dichtbij je hoor! Ook als je God misschien nu even niet voelt!
Weet dat er mensen in een kring van gebed om jullie heen staat!
Heel veel sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 11:23
|
|
|
Net te horen gekregen dat mijn wandelingetje van gisteravond me een verrekte enkel heeft opgeleverd Nu dus thuis zitten met m'n pootje ingepakt en pijn hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 11:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Net te horen gekregen dat mijn wandelingetje van gisteravond me een verrekte enkel heeft opgeleverd Nu dus thuis zitten met m'n pootje ingepakt en pijn hebben |
Beterschap!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DAYSPRING826
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 11:29
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | dat ik niet kan slapen, en maar lig te piekeren, nochtans is het werkdag vandaag, dat ook nog! pfff...... |
Marylien, hoe gaat het nu met je broer?
Ik hoop dat je je zorgen een beetje van je af kan zetten als je aan het werk gaat. Breng ze bij God, of met andere woorden: Werp al je zorgen op Hem, want Hij zorgt voor je (1 Pet. 5:7)
In gebed bij jou en je broer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 11:41
|
|
|
Lisa is echt heel mooi, dank je wel! doet mij denken aan de tekst met de voetstappen in het zand, waar plots alleen maar één paar meer te zien zijn, nl dat God je daar draagt,
ik heb het op mijn facebookpagina gezet!
zie maar eens naar mooiste moment straks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 11:42
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ook wanneer je ontmoedigd raakt/bent is God heel dichtbij je hoor! Ook als je God misschien nu even niet voelt!
Weet dat er mensen in een kring van gebed om jullie heen staat!
Heel veel sterkte! |
dank je Josina, het is zo lief hoe jullie steunen en meeleven! (zie mooi moment)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 17:42
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Leuk zeg... dat was ooit een C.M. uitje... (eh, voor de liefhebbers... ) Daar ook nog gegeten ? Misschien te koud nu, maar ze hebben er terrasverwarming.
En dit was je slechtste moment ? |
Ja Suus dat zou een perfect CM uitje zijn ...alleen wat ik niet volledig begrijp is dat de dames wel volle borden krijgen en ik niet de helft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:54
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Net te horen gekregen dat mijn wandelingetje van gisteravond me een verrekte enkel heeft opgeleverd Nu dus thuis zitten met m'n pootje ingepakt en pijn hebben |
Oh Erika, dat is balen. Beterschap gewenst !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 01:08
|
|
|
sterkte erika wel beetje opknappen voor de 5e he
|
|
Naar boven |
|
|