ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3672 3673 3674 3675 3676 3677 3678 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 21:56

VISSER278 schreef:
Als hun dan de ouwe meenemen , en we kunnen dat met gesloten beurs afhandelen, vind ik dat een geweldig idee. Lachende smiley

Ja maar dan loop je er met 2 op je rug en het lijkt me dat je dan doorzakt.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 21:57

GERRIT084 schreef:
En ik ben niet meer wakker, rommelige dag gehad, en das zoooooooo vermoeiend Slapende smiley

tja, gerrit; je hebt er dagen bij, he.......... hopeloos gewoon!! Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 21:58

ERIKA129 schreef:
Omdat een roos een mooie bloem is? Knipoog smiley

En een poes is niet slecht Gefrustreerde smiley omdat die 4 pootjes heeft Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 22:03

FRANKT627 schreef:
De lijst is dus:

Chatuliem
Pieter
Annette
Erika
Bert
Hannah702
Marianne
Herman
Marsjg
Tink
Bommie
Miekjes
Marjan474 (o.v.)
Konijn (bah)
Peertjes512
Trijnie (o.v)
Anouska714
JOSINA022
Henkeman
Susanne
Renske
Bulldog
Frank
Clasina
Wie is Clasina???
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 22:19

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...breng er zoveel mee als je wilt. Ik ga niet meer eten van die gloeiend hete ei-producerende vogelbeesten...verbrande mond en dan nog een hoop domme foto's kan ik wel missen... Gefrustreerde smiley

je vergeet je veters.....
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 22:24

MARTIN695 schreef:
Ja maar dan loop je er met 2 op je rug en het lijkt me dat je dan doorzakt.
Sjalom.
Martin

een kameel heeft toch ook 2 bulten? Of was het nou een drommedaris? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 22:34

GERRIT084 schreef:
Een wc bril Gefrustreerde smiley

Doet me denken aan dat loodgietersbedrijf.
Ze waren al 5 keer bij iemand geweest die lekkage in de wc had.
5 keer niks kunnen vinden.
Een week later brengt de mevrouw een taart bij het loodgietersbedrijf.
lekkage is gevonden hoor. Heb het zelf gevonden en nu is het opgelost ook.
De medewerkers van het bedrijf waren toch wel benieuwd natuurlijk waar de lekkage dan precies was.
Zegt ze... nee hoor , het viel allemaal nogal mee, het was mn man die iedere keer naast de pot pieste.
Naar boven

Auteur Bericht
STARGATE314

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 22:55

CHARLES730 schreef:
Opnieuw een open boek,
naar de kleur in jou op zoek
nu voor jou in 't zwart
ook al is dat weer mijn hart

Open nu de deur
verspreid jouw witte geur
Ik verwijder nu de deur
luister naar jou wel voor een uur

De Here God is rood en paars
lap dit nooit aan je laars
in jouw gevonden Zijn indigo en groen
dan geeft Hij jouw een zoen

Geef jij Hem het oranje en het geel
dan krijg jij van Hem heel erg veel
als gave geeft Hij jouw het blauw.
ja ja, heel heel erg gauw

Verliefde smiley Charles730

Arme CM, ze hebben hier alleen maar geel en rood,
daar eet je van niet heel veel brood
nu ga ik bijna dood
ik voel mij nu als een groot stuk lood
ben ik nu even in grote nood

Nu brengt Hij mij in het leven terug
niet zoals Hij geslagen op Zijn rug.

Nu aanbiddend voor Zijn kruis,
ben ik nu eindelijk weer thuis

Lachende smiley
Charles730

Veelkleurigheid in het leven, overgave aan en de passie naar God zijn hier lyrisch terug te vinden Lachende smiley . Ik vind het als muziek in de oren klinken. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
STARGATE314
op dinsdag 6 maart 2012, 22:55
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 22:57

Dinsdag 6 Maart, Psalm 30: 7-13; Uw vreugdekleed.

Dat zal je gebeuren: dat je met één been in het graf staat en dat je dan mag meemaken dat je genezing vindt en zomaar weer het lieve leven in mag lopen… Je klacht veranderd in een dans, het rouwkleed dat je gedachten al aangetrokken, weg! ‘Mijn ziel zal voor u zingen. Heer, mijn God, u wil ik eeuwig loven.’ Ja, dat zal wel, dan wil je wel, dan voel je je als een kond herboren, dan zou je de hemel willen kussen en de aarde willen zoenen, dan is alles rozengeur en maneschijn!
Maar als het nu eens anders is? Als genezing nu níet komt? Als je wél die dreigende dood voor je ziet, dat stof waarin je lichaam zal vergaan? Dan zal je zo’n psalm wel in de vuilnisbak stoppen, dan slaan al die mooie woorden helemaal nergens op. Of… kan er zelfs als het leven anders loopt dan de dichter in dit lied mag meemaken, een loflied zijn? Mag ik misschien dit psalmwoord lezen in het licht van Christus’ belofte: ‘Wie in Mij gelooft, zal niet sterven, maar leven tot in eeuwigheid’? Ja, zó mag ik deze psalm ook lezen, bij het licht van die belofte! Zodra ik door de hemelpoort de eeuwige vreugde binnentreed, mag ik ruilen. Ruilen zonder huilen. Sterker nog: ik mag tranen inruilen voor een schaterende lach. Mijn treurige rouwkleed mag ik inleveren. En wat krijg ik ervoor in de plaats? Zijn vreugdekleed, zijn eigen feestgewaad!
De psalm van vandaag is een lied bij de inwijding van de tempel. In gedachten zie ik ze binnengaan: pelgrims in het wit gekleed! Als dat geen vreugde betekent…

Gij hebt mijn weeklacht en geschrei
veranderd in een blijde rei!
Mijn rouwkleed hebt Gij weggedaan,
Uw vreugdekleed deed Gij mij aan,
dat ik zou zingen tot uw ere
in eeuwigheid, mijn God, mijn Here!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:01

men neme.....

2 15-jarigen
1 illegaal crossbrommertje
geen helm
geen verzekering
geen rijbewijs
met 60 door de bebouwde kom
een paar stomme opmerkingen("ik ben verantwoord bezig" en "we kijken wel uit dat de politie ons niet ziet")

en je middag wordt heeeeeeel gezellig Gefrustreerde smiley
(moet ik er nog bij vertellen dat het jongens waren of is dat wel duidelijk? Boze smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:10

STEENTJE178 schreef:
Zeeland....... ligt dat niet vlakbij België, N-Brabant enzo?? Clown smiley

Boze smiley ...Ja spijtig genoeg wel. Iedereen maakt toch eens fouten Gefrustreerde smiley maar lief als wel zijn laten we de Zeeuwse provincie maar liggen waar ze is... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:18

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...Ja spijtig genoeg wel. Iedereen maakt toch eens fouten Gefrustreerde smiley maar lief als wel zijn laten we de Zeeuwse provincie maar liggen waar ze is... Engeltje smiley

Klopt het dat ik je een week of 3 geleden in DE PROVINCIE heb waargenomen????
Of was het nu ècht Floshke? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:21

VISSER278 schreef:
Klopt het dat ik je een week of 3 geleden in DE PROVINCIE heb waargenomen????
Of was het nu ècht Floshke? Knipoog smiley

Gefrustreerde smiley ...waarom denk je dat ik daar was??? Niet voor mijn plezier hoor maar wel om jullie in goede banen te leiden...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:23

TINK100 schreef:
je vergeet je veters.....

Verraste, verbaasde smiley ...ja maar hoe hard je ook aandrong, die heb ik toch niet opgegeten...
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:30

FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley ...waarom denk je dat ik daar was??? Niet voor mijn plezier hoor maar wel om jullie in goede banen te leiden...

O, ik dacht dat je nog steeds aan het uitbuiken was van al die culinaire zeeuwse hoogstandjes.
Naar boven

Auteur Bericht
CHARLES730

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 01:14

STARGATE314 schreef:
Veelkleurigheid in het leven, overgave aan en de passie naar God zijn hier lyrisch terug te vinden Lachende smiley . Ik vind het als muziek in de oren klinken. Knipoog smiley

Dat vind ik nu eens leuk gezegd Stargate! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 05:36

Woensdag 7 Maart, Psalm 31: 1-6; In uw handen.

Deze psalm kun je als christenmens niet lezen zonder aan Jezus te denken. Hangend aan het kruis van Golgotha citeert Hij, luid roepend, deze psalm. ‘Vader, in uw handen leg ik mijn geest.’ Jezus heeft die psalm gekend. Zou Hij ook gedacht hebben aan wat volgt op de tekst die Hij citeert?’ In uw hand leg ik mijn leven, Heer, trouwe God, u verlost mij?’ Van verlossing is echter op dat moment geen sprake. Duisternis en dood, meer staan Hem niet voor ogen. Zou Hij eraan gedacht hebben dat in deze psalm ook geschreven staat: ‘U laat niet toe dat de vijand mij insluit, u geeft mijn voeten de ruimte’? De ruimte? Vastgenageld zijn Christus’ voeten op het ruwhouten kruis! En God? Die laat wel toe dat de vijand Hem insluit, Hem opsluit, Ham vastspijkert. Wie zich dat realiseert, zou toch opslag het geloof verliezen? Hoe kom je ertoe juist zo’n psalm een woord te kiezen wijze van laatste woord, slotwoord, stervenswoord? ‘In uw hand leg ik mijn leven’ – ja, dat zal wel, wat moet je anders? Maar hoe kun je nu zo’n psalmwoord citeren als de rest van de psalm in geen velden of wegen wordt vervuld?
Ik vermoed dat Jezus zich vooral heeft ingeleefd in de woorden uit deze psalm waarin Hij zijn eigen noodkreet herkende. ‘Bij u, Heer, schuil ik, maak mij nooit te schande. Bevrijd mij en doe mij recht…’ Maar ook in het credo dat volgt, heeft Hij Zich herkend: ‘U bent mij rots, mijn vesting, u zult mijn gids zijn, mij leiden, tot eer van uw naam.’ En die andere woorden dan, die spreken van verlossing en ruimte? Aan die woorden heeft Hij Zich vastgeklampt, als aan beloften, in gespannen verwachting, op hoop tegen hoop. Misschien – ik hoop het, ik denk het! – krijgt ieder die zijn leven in Gods handen legt, innerlijk al iets van Pasen te zien…

In uwe handen, God almachtig,
beveel ik mijn geest.
Mijn hart is onbevreesd.
Ik ben altijd uw trouw indachtig,
mijn God, die als ik schreide
mij troost en bevrijdde.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 08:02

[quote=MARTHA725]Jeremia 32 ; 27

Zie, Ik, de Here, ben de God van al wat leeft; zou voor Mij iets te wonderlijk zijn?

Hoi allemaal,

We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in gebedsroom, we dringen niemand iets op, je bent vrij om mee te doen.
In gebedsroom beginne we met de Heer te lofprijzen en te eren, we zetten een lied op you tube op, en zingen mee.
ieder is vrij om voorbede te vragen, en/of getuigenis te geven naar aanleiding van gebed, altijd heerlijk om te horen hoe God (smeek)beden beantwoord.

Je bent vrij om je/een naam onderaan de voorbedelijst te zetten, daar staan namen op van mensen die daar om hebben gevraagd, en toestemming hebben gegeven.

gebdsroom kan je vinden als je de Chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebdsroom aanklikken.
we houden de bidstond elke donderdag van 20.00 tot 21.00

[/i] Gebedsroom was telkens een mooie belevenis waarin de aanwezigheid van de Heer voelbaar is, Zijn rust en vrede mij diep raakte. Een wekelijks moment om voor elkaar te bidden, voor de hartsverlangens. Wat mij opviel is dat er relatief weinig mannen meedoen. Alhoewel ik wel besef dat het medium je moet liggen. Ik zou zeggen proef eens en zie of gebedsroom smaak in je leven brengt.
Alleszins wens ik iedereen verder een goeie vaart op cm: "De zegen van de Heer is er voor hen die Hem loven en prijzen !".

Blessings !
Herman en Gemma

Laatst aangepast door
HERMAN968
op woensdag 7 maart 2012, 08:05
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 08:04

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...ja maar hoe hard je ook aandrong, die heb ik toch niet opgegeten...

nee....maar wel hard aangetrokken......
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 08:37

TINK100 schreef:
nee....maar wel hard aangetrokken......

Boze smiley ...ja, en dat deed pijn tot onder mijn oksels. Had je ze nog iets harder aangetrokken zouden mijn voeten eraf gevallen zijn...en natuurlijk stond je dochter dat allemaal te fotograferen met mijn fototoestelletje dat ik al uren kwijt was... Huilende smiley, smiley in tranen

Ik ga de 28ste wel Visser wandelen op het strand...dat is veel veiliger en zuuniger... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 09:31

10 Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 13:49

Eigenlijk zouden ze niets meer moeten organiseren Gefrustreerde smiley Krijg je geen ruzie ook Engeltje smiley
Er wordt zat georganiseerd, het is gewoon plannen waar je wel, en waar je niet naar toe kan Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 14:12

CHATULIEM619 schreef:
Idd, een gnostische versie van het evangelie. En in mijn ogen dus verwerpelijk. Zeker niet de woorden van Jezus...

Chatuliem,

Is het zo simpel voor jou, het is een gnostische versie van het evangelie dus verwerpelijk.

Ik luister liever naar de inhoud en ervaar wat het met mij doet.

Vraag mij af, hoe zeker kun je werkelijk zijn dat het geen woorden van jezus zijn.

Laatst aangepast door
LOVEJEZUS310
op woensdag 7 maart 2012, 14:13
Naar boven

Auteur Bericht
CHARLES730

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 14:46

CHATULIEM619 schreef:
James Bond zou zich er wel raad mee weten. Hij zou de vleugels van de auto uitklappen en ermee weg vliegen.

Hebben we James Bond nu echt nodig?

Ik dacht dat wij een God hebben die wonderen kan doen. En ja,
een zwijn hoort in de afgrond, die brandweer moet het vuur van de hel maar blijven blussen, de helikopter moet naar de hemel,
en dan zal het wel lukken denk ik

Charles730
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 15:27

LOES904 schreef:
zou leuk zijn om datingavonden naar zaterdag middagen te verplaatsen, zodat je ook gezellig wat meer tijd hebt om vriendschappen te maken.
En eerlijik zou het zijn ook eens in een andere provincie iets te organiseren, alphen is verweg als je in zeeland woont. Lachende smiley met blinkend witte tanden
sjaloom Loes.

in februari was er nog een uitje in zeeland, loes.

wie weet is het een leuk idee om opnieuw een uitje in zeeland te organiseren?
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 17:15

LOVEJEZUS310 schreef:
Chatuliem,

Is het zo simpel voor jou, het is een gnostische versie van het evangelie dus verwerpelijk.

Vraag mij af, hoe zeker kun je werkelijk zijn dat het geen woorden van jezus zijn.

Als je gelooft in God en Jezus Zijn Zoon lees je Gods Woord, de Bijbel en deze woorden komen daar zeker niet in voor.
Naar boven

Auteur Bericht
CHARLES730

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 17:35

Hij koestert mij
Hij verteert mij
in heerlijkheid
brand ik in Hem op
leven in eeuwigheid
ik leef nu echt volop

opgestane kracht
wonder van de nacht
een liefdevol geluid
maakte mijn leven buit
in heerlijkheid geboren
nooit meer verloren

van een rups tot een vlinder
van een ei tot een adelaar
verdwenen in ginder
toch niets minder
waar? ja waar!

Slapende smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Lachende smiley Verliefde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril
Charles730
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 17:46

COOTJE711 schreef:
Leuk...! Lachende smiley Maarre... pas op dat ze je niet houwen.... Knipoog smiley

Helaas is mocht ik niet meer terug komen, maar wel een leuk dagje gehad.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 19:57

LOVEJEZUS310 schreef:
Chatuliem,

Leg mij eens uit waar Jezus mensen oproept tot zelfonderzoek?? De Bijbel laat mij een andere weg zien, niet door zelfonderzoek, maar door het afleggen van je oude leven...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 20:16

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ja, en dat deed pijn tot onder mijn oksels. Had je ze nog iets harder aangetrokken zouden mijn voeten eraf gevallen zijn...en natuurlijk stond je dochter dat allemaal te fotograferen met mijn fototoestelletje dat ik al uren kwijt was... Huilende smiley, smiley in tranen

Ik ga de 28ste wel Visser wandelen op het strand...dat is veel veiliger en zuuniger... Knipoog smiley

Je klaagt wel hard maar je genoot er wel van van al die aandacht! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3672 3673 3674 3675 3676 3677 3678 ... 6194 Volgende
Pagina 3675 van 6194