Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 17:11
|
|
|
Het was gisteren inderdaad ...de laatste keer..... Kreeg zojuist telefoon....R is overleden.....
Je was een wijze vrouw..ik heb veel geleerd van je... Je mag nu zijn waar nooit geen pijn en verdriet meer is!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 17:35
|
|
|
Beter te laat dan nooit Jolan931:
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 17:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | harm, ik denk dat het probleem is dat je ietwat uitsteigt boven het nivo van sla ze blauw met een knuppel (wat ook wel geweld, of mishandeling genoemd wordt) star denken kun je nu eenmaal niet veranderen met een paar bijdrage's op een forum, en dat je de straatbijbel in de kast hebt staan, getuigd van het feit dat je je wilt en kunt inleven in je klasgenoten; iets dat hier op christianmatch niet vanzelfsprekend lijkt te zijn.
ik denk dat velen die hierboven gereageert hebben, veel zouden kunnen leren van een 18-jarige!!
mijn respect heb je, maar de straatbijbel lezen? gaat dit meissie "van de oudere generatie"nog effies nie doen,.......
hannah......kent een klein tipje van de wereld van verwaarloosde en geknuppelde kinderen als pleegmoeder.
. |
Ik hoop dat we dan niet hoeven te leren van deze 18 jarige, want deze is behoorlijk respectloos. Als dit de jeugd is ben ik dolgelukkig dat ik daar niet meer bij hoor. Overduidelijk is alles nog exact hetzelfde zoals vroeger...de jeugd denkt het vooral heel goed te weten. Zo goed dat men de volwassene daarop aanspreekt....maar moet eerst zelf volwassen worden, en wat klappen van het leven gehad hebben voordat ze weten waar ze over praten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 17:38
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Hai allen,
Ik wil de draad weer oppakken en weer eens serieus beginnen met het verliezen van mijn overtollig vet. ik zal hier regelmatig mijn gewicht noteren.
Mvg. Henk |
Oei jij hebt lef!' Ik wil het ook maar ga hier toch echt mn gewicht niet noteren wil er gerust neerzetten of het gaat of niet en hoeveel kilo eraf maar GEEN gewicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 17:40
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik hoop dat we dan niet hoeven te leren van deze 18 jarige, want deze is behoorlijk respectloos. Als dit de jeugd is ben ik dolgelukkig dat ik daar niet meer bij hoor. Overduidelijk is alles nog exact hetzelfde zoals vroeger...de jeugd denkt het vooral heel goed te weten. Zo goed dat men de volwassene daarop aanspreekt....maar moet eerst zelf volwassen worden, en wat klappen van het leven gehad hebben voordat ze weten waar ze over praten. |
Als je 18 bent wilt nog niet zeggen dat je alles van het leven weet en kent. Als je 81 bent kan je pas meepraten.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 22 februari 2012, 17:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 17:40
|
|
|
Uhhhh..ja...die durft.... Maar dit meissie...doet net als Erika.... Tja...de waarheid is wat hard denk ik...(voor mij dan)... Enneh...was ik nu al aan het lijnen??? Nee dus...
Als ik meer weet...(lees onderneem) laat ik het weten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 17:42
|
|
|
Zolang men niet het gewicht van een vlieg heeft, heeft het ook geen zin om dat op het forum te schrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 18:06
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Hai allen,
Ik wil de draad weer oppakken en weer eens serieus beginnen met het verliezen van mijn overtollig vet. ik zal hier regelmatig mijn gewicht noteren.
Mvg. Henk |
En hoe ga je dat aanpakken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 18:25
|
|
|
Mijn liefste collega'tje, mijn muzische maatje, heeft borstkanker Ik ben er kapot van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 18:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En hoe ga je dat aanpakken? |
Door op de weegschaal te staan en het gewicht wat het aangeeft hier te noteren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 18:39
|
|
|
Heel onverwacht mocht ik naar huis...thuis de antibioticakuur afmaken.
Echt super, want nu kan de bruiloft toch doorgaan. Over twee weken krijg ik weer bloed kweken. Mochten deze niet goed zijn is er een kans dat de ziekenhuisdeuren weer open gaan voor me, maar zoals het aanslaat, ziet dat er niet naar uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 18:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zacht weer, een zonnetje en het waait een beetje...de was hangt voor de eerste maal dit jaar buiten te drogen...
...ik vind mijn hark niet meer... |
hark??? wie gaat er nu met dit weer harken??!! buiten zitten en genieten in het vroege, heeeeele vroeg voorjaarszonnetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 18:40
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Mijn liefste collega'tje, mijn muzische maatje, heeft borstkanker Ik ben er kapot van... |
Wat erg Tjok... Ineens lijkt alles zo onbelangrijk he....?? Soms overvalt me dan ook het gevoel...misschien ook de rijkdom.... Dat ik het niet ben!!! Ben ik meer-minder...dan hij of zij die de boodschap te horen heeft gekregen... Maar tegelijk weer eens even met de neus er op geduwd worden... Dankbaar te zijn met wat ik heb....niet ziek te zijn....in feite alles te kunnen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARM012
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 18:43
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik hoop dat we dan niet hoeven te leren van deze 18 jarige, want deze is behoorlijk respectloos. Als dit de jeugd is ben ik dolgelukkig dat ik daar niet meer bij hoor. Overduidelijk is alles nog exact hetzelfde zoals vroeger...de jeugd denkt het vooral heel goed te weten. Zo goed dat men de volwassene daarop aanspreekt....maar moet eerst zelf volwassen worden, en wat klappen van het leven gehad hebben voordat ze weten waar ze over praten. |
Mag ik als 18- jarige Christen ook een mening hebben? Wie is hier respectloos?
Bovendien kun jij niet zeggen dat ik nog klappen va het leven moet hebben voordat ik volwassen ben en weet waar ik over praat..
Ik zal je zeggen dat ik enkele jaren geleden toen ik 15 was door hangjongeren (!) van rond de 20 het ziekenhuis in getrapt ben en het met veel geluk overleefd heb! Inmiddels ben ik fysiek weer de oude.. Ben wonder boven wonder hardloper! Ik loop marathons om goede doelen te ondersteunen en mijn mede mens een beter leven te geven. Dit nadat ik 70% kracht in mijn benen kwijt was.
Waar ik met dit verhaal heen wil is dat ik mijn inziens donders goed weet waar ik over praat! En daarnaast ben ik (te) snel volwassen geworden.
Jammer dat de mensen hier zo conservatief zijn. Ik stop direct met dit forum.
Gr.
het broekie dat net om het hoekje komt kijken (-; (op dit forum lettertlijk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat erg Tjok... Ineens lijkt alles zo onbelangrijk he....?? Soms overvalt me dan ook het gevoel...misschien ook de rijkdom.... Dat ik het niet ben!!! Ben ik meer-minder...dan hij of zij die de boodschap te horen heeft gekregen... Maar tegelijk weer eens even met de neus er op geduwd worden... Dankbaar te zijn met wat ik heb....niet ziek te zijn....in feite alles te kunnen.... |
Inderdaad... en dan te bedenken dat ze alleen woont met een zoontje van 6... Jij sterkte met afscheid nemen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En wat komt er bij jou op tafel? |
Gevraagd: goed recept voor konijn. Ben een leek in konijn maken, dus ... tot zolang in de frigo !
herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:47
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Mijn liefste collega'tje, mijn muzische maatje, heeft borstkanker Ik ben er kapot van... |
Huh allemaal heftige dingen hier! Wilde er net zeggen ben zo ontzettend moe ga vroeg naar mn bed maar ach wat is dat voor slecht moment als ik alle ellende zo hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:48
|
|
|
Ik eet geen konijn
Heb lekker aardappetjes gebakken met een tartaatje en doperwten erbij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:49
|
|
|
TINK100 schreef: | hark??? wie gaat er nu met dit weer harken??!! buiten zitten en genieten in het vroege, heeeeele vroeg voorjaarszonnetje |
Een hark met een hark hoe vind je zoiets Enne bladharken doe ik in het najaar niet in het voorjaar
Owwwww jw wilde de tuin al harken sorry beetje niet wakker hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:51
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Heel onverwacht mocht ik naar huis...thuis de antibioticakuur afmaken.
Echt super, want nu kan de bruiloft toch doorgaan. Over twee weken krijg ik weer bloed kweken. Mochten deze niet goed zijn is er een kans dat de ziekenhuisdeuren weer open gaan voor me, maar zoals het aanslaat, ziet dat er niet naar uit. |
We houden met jou moed meid Komt goed die bruiloft mag vast doorgang vinden met eindelijk een gezonde Jolanda
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:52
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Door op de weegschaal te staan en het gewicht wat het aangeeft hier te noteren.... |
Nee tís niet waar he maar denk dat tie bedoeld hoe je gaat proberen af te vallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:57
|
|
|
HARM012 schreef: | Mag ik als 18- jarige Christen ook een mening hebben? Wie is hier respectloos?
Bovendien kun jij niet zeggen dat ik nog klappen va het leven moet hebben voordat ik volwassen ben en weet waar ik over praat..
Ik zal je zeggen dat ik enkele jaren geleden toen ik 15 was door hangjongeren (!) van rond de 20 het ziekenhuis in getrapt ben en het met veel geluk overleefd heb! Inmiddels ben ik fysiek weer de oude.. Ben wonder boven wonder hardloper! Ik loop marathons om goede doelen te ondersteunen en mijn mede mens een beter leven te geven. Dit nadat ik 70% kracht in mijn benen kwijt was.
Waar ik met dit verhaal heen wil is dat ik mijn inziens donders goed weet waar ik over praat! En daarnaast ben ik (te) snel volwassen geworden.
Jammer dat de mensen hier zo conservatief zijn. Ik stop direct met dit forum.
Gr.
het broekie dat net om het hoekje komt kijken (-; (op dit forum lettertlijk) |
Er zijn meer klappen van de zweep dan alleen het ziekenhuis ingeschopt worden. Lees het forum maar eens wat ieder cm lid heeft meegemaakt in zijn haar leven...
Dan kan jij niet zeggen dat je alles van het leven kent. Je weet van de dingen des levens, maar je bezit de ervaring zelf niet.
Theoretisch kunnen mensen dingen heel mooi formuleren, maar de praktijk is weerbarstiger.
En dat kan je ook lezen op het forum. En dat heeft ook niks te maken met conservatief.
Ik heb nou eenmaal bepaalde opvattingen waar ik niet van af wil wijken. Ik ben inmiddals de 50 gepasseerd en geen 18 meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:59
|
|
|
Ze zeggen ...er moet een knop om... Daar geloof ik zeker in.... Die knop van het roken heb ik gevonden....(nooit gedacht die ooit te vinden!!)
En ik weet...er komt echt weer een moment...dat ik die knop van het lijnen OOK weer vind. Maar nu..?? Nee nu even niet... Ook weet ik dat je elkaar tot een hand en voet kunt zijn... Destijds bij het stoppen met roken ben ik ook op een site gegaan en dat werkte heel goed...
Ik heb altijd gedacht dat stoppen met roker moeilijker was, maar ik ben omgedraaid..omdat ik na het stoppen meer dan 10 kilo aankwam. Vind dus nu dat lijnen veel moeilijker is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 20:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Huh allemaal heftige dingen hier! Wilde er net zeggen ben zo ontzettend moe ga vroeg naar mn bed maar ach wat is dat voor slecht moment als ik alle ellende zo hoor |
Jouw moeheid is net zo serieus te nemen hoor... rust maar lekker uit, morgen weer een nieuwe dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 20:06
|
|
|
Fijn je weer te "zien" Jolan! Sterkte met alles!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 20:15
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Er zijn meer klappen van de zweep dan alleen het ziekenhuis ingeschopt worden. Lees het forum maar eens wat ieder cm lid heeft meegemaakt in zijn haar leven...
Dan kan jij niet zeggen dat je alles van het leven kent. Je weet van de dingen des levens, maar je bezit de ervaring zelf niet.
Theoretisch kunnen mensen dingen heel mooi formuleren, maar de praktijk is weerbarstiger.
En dat kan je ook lezen op het forum. En dat heeft ook niks te maken met conservatief.
Ik heb nou eenmaal bepaalde opvattingen waar ik niet van af wil wijken. Ik ben inmiddals de 50 gepasseerd en geen 18 meer. |
Mariska, ik schrik wel ff van je heftige reactie!
Natuurlijk zal hij nog genoeg voor z'n kiezen krijgen, dingen die jij en ik helaas al hebben moeten ervaren. Maar de manier waarop jij nu reageert vind ik van weinig respect getuigen voor een slachtoffer van zinloos geweld. Hij geeft aan fysiek in orde te zijn, zegt dus niets over het mentale gedeelte. Het traumatiserende gedeelte van zo'n aanval. De uitwerking is wel iets meer dan "alleen maar" het ziekenhuis in geschopt zijn!
Ga er maar aan staan...15 jaar zijn, dusdanig in elkaar geslagen zijn dat je 70% werking van je benen moet missen en vervolgens zover komen dat je marathons kan lopen! Alle respect hoor!
En daarnaast...weet jij wat hij allemaal in 18 jaar heeft meegemaakt? Ik niet, dus kan ik daar ook niet over oordelen.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 22 februari 2012, 20:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 20:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee tís niet waar he maar denk dat tie bedoeld hoe je gaat proberen af te vallen |
nou, ik ben al eens eerder aardig afgevallen....dus op die zelfde manier, maar eerst begin met een beetje normaal eten....dus al die extra extra's doe ik niet meer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 20:30
|
|
|
Vanavond start de veertig dagen tijd, een tijd van bezinning en inkeer.....
http://youtu.be/C5hrA-hszC8
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 21:07
|
|
|
Wow Mariska, ik vind deze reactie van jou weinig respectvol naar Harm toe.
Je weet verder niets over zijn leven. Een kind kan soms al meer meegemaakt hebben dan iemand van 50 jaar!
Harm: dapper van je hoe je dit vertelt op het forum, en blijf gewoon meedoen! Jij mag er ook zijn!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|