ChristianMatch

Forum

kan alfaromeo niet een heel apart onderwerp gedeelte krijgen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 362 363 364 365 366 367 368 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 00:21

als ik een eigen hoekje krijg dan kan ik beter stoppen met werken ... kan jullie wel vermaken hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 00:24

Goed zo chat, mooi topic.
Ik hoop dat de beste wint, maakt mij niks uit wie dat is.
Wat mij wel wat uitmaakt is die belastingcenten van mij die nodig zijn om de politie en mareshaussee te betalen, die steeds maar weer uit moeten rukken om de supporters in bedwang te houden.

Gewoon afschaffen dus dat stomme spelletje om een simpel balletje. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILMA729

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 00:28

Eerst maar ff theologie gaan studeren dan he Romeo.
Pas dan mag je "ds"voor je naam zetten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 00:39

ben de laatste 4 weken bij mijn vriendin geweest die elke keer weer iets nieuw op tafel tovert ... mmmm lekker hoor ... maar geloof dat ik nu zélf aan de beurt bent ... de hele maand april is mijn ... puntje puntje hier ...
grrrrr ... elk weekend voor 3 dagen iets verzinnen ...
mijn lievelings gerecht is mioen en wraps ... maarja ... om dát nou 4 weken te maken gaat mij toch te ver ... mijn puntje puntje houd ook van vis ... nu kan ik wel naar de visboer gaan maar ja das ook zo plat hé ... nou ja, platvis is ook wel lekker toch? ... plssss help me ...

uuuh tip ... ik wil volgend weekend voor 10 personen een paasbrunch geven ... iemand een ideé? ... ja vóór de brunch ligt mijn etagiére vol met lekkere hapjes ... dat dan weer wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILMA729

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 00:46

MARIJAN072 schreef:
Ik las ergens als de preek u soms teleurstelt, vergeet dan niet dat u in elk geval de zegen meekrijgt.
Dus het bezoeken van een eredienst is nooit voor niks, ook al heb je wel eens het gevoel dat je weinig mee krijgt.

Ik kan me verder ook helemaal vinden in wat Liesbeth schrijft over een 'goede' dienst. Ik merk dat het ook vaak aan mezelf ligt, hoe ik op een preek reageer. De ene keer sta ik er meer open voor, dan een andere keer.

Het ligt idd ook vaak aan jezelf, aan wat je op dat moment aanspreekt.
Hoe je eigen gemoedstoestand is.
Hoe open je staat voor wat er van de kansel gezegd wordt.
Je mag aan het begin van de dienst ook altijd bidden voor het werk van de heilige geest in je hart, toch???
Soms staat je hart open en is daar ruimte voor, soms heb je gewoon ff je hart vol me andere dingen.
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 00:48

ik zou het super vinden als twente kampioen word ... niet dat ik uit het oosten komt, maar héb wel wat met dat volk daar ...
en uuuh alfa ... je moet niet zo ouwehoeren ... als dit jou ding niet is, bekkie houden dus ... ook niet iederéén leest jou topics met plezier hé ...
al bedoel je het goed ...
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 01:17

WILMA729 schreef:
ja inka, ook wij vrouwen hebben onze ogen niet dicht hoor. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nee zeker Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 01:20

WILMA729 schreef:
ff iets op het forum zetten, Romeo....je gevoel uiten enzo, das best hoor.
Maare ik zie zelden een reaktie van jou op reakties op jouw forumbijdragen.
Mag ik je vragen waarom je zo weinig reageert???

Ik voeg ff toe.............

op veel ander topics die je opent. Verlegen lachende smiley

je haalt de woorden uit mijn mond wilma ... uuuh romeo?
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 01:25

als jullie nou maar begrijpen dat als iemand iets van de kansel zegt of predikt, dit iets is in opdracht van God zelf ...
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 01:28

hoe je er op dat moment in staat, is aan je zelf ...
maar plsss ... doe er wat mee ... het is iemand die door God geroepen is ... simpel hé ... néé zó moelijk is het geloof niet ...
Naar boven

Auteur Bericht
ARIENNEZ498

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 08:55

JONATHAN890 schreef:
op OuderAlleen zit een zekere JOS, die ook zijn eigen gedeelte heeft.

kan hij lekker veel topics starten.

ik ben voor Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ik ook! Iedereen mag hier zijn of haar zegje doen maar als ik eerlijk ben, vind ik al die nieuwe topics van Alfaromeo gewoonweg téveel. 't Is inderdaad jammer dat de andere topics hierdoor naar beneden zakken.

Dus...een eigen HOEK voor Alfa! Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 09:09

mogge.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 09:15

Quote:
mogge.

goeiemorgen maris

en de rest
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 09:22

koffie.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 09:33

Nieuwe politieke partij: pvdp... partij voor de planten.

Nederland lijkt een nieuwe politieke partij rijker: de Partij voor de Planten. De partij presenteerde vanmorgen in het radioprogramma Vroege Vogels de plannen voor de komende verkiezingen. De partij wil planten een stem geven in het parlement, zegt de initiatiefnemer: "We willen ervoor zorgen dat we planten niet overbemesten, en dat we ze het leed besparen dat ze gekweekt moeten worden voor biobrandstoffen".

Daarnaast pleit de partij voor de invoering van een zogenaamde 'tegeltaks' omdat er steeds meer tuinen onder de tegels verdwijnen. Met de tegeltaks moeten gemeentes iedere inwoner twee gratis bomen kunnen aanbieden.

Aanstaande donderdag is de aftrap van de campagne van de Partij voor de Planten en dan gaat de site online. En wat is het donderdag? 1 april.
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 11:21

MARISKA601 schreef:
Nieuwe politieke partij: pvdp... partij voor de planten.

Aanstaande donderdag is de aftrap van de campagne van de Partij voor de Planten en dan gaat de site online. En wat is het donderdag? 1 april.

Dit is een partij die een glimlach brengt op de gezichten. Leuk!

Overigens hebben ze wel een punt dat steeds meer tuinen verdwijnen onder de tegels. Doordat mensen het steeds drukker hebben gekregen, hebben ze geen tijd meer voor ontspannend tuin-onderhoud. Terwijl tuinonderhoud goed is voor de lichamelijke conditie en voor ont-stressing..... wetenschappelijk is bewezen dat tuinieren goed is voor een mens.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 12:02

INKA401 schreef:
ben de laatste 4 weken bij mijn vriendin geweest die elke keer weer iets nieuw op tafel tovert ... mmmm lekker hoor ... maar geloof dat ik nu zélf aan de beurt bent ... de hele maand april is mijn ... puntje puntje hier ...
grrrrr ... elk weekend voor 3 dagen iets verzinnen ...
mijn lievelings gerecht is mioen en wraps ... maarja ... om dát nou 4 weken te maken gaat mij toch te ver ... mijn puntje puntje houd ook van vis ... nu kan ik wel naar de visboer gaan maar ja das ook zo plat hé ... nou ja, platvis is ook wel lekker toch? ... plssss help me ...

uuuh tip ... ik wil volgend weekend voor 10 personen een paasbrunch geven ... iemand een ideé? ... ja vóór de brunch ligt mijn etagiére vol met lekkere hapjes ... dat dan weer wel Knipoog smiley

Ik heb wel een ideetje - - - - - - - koop een kookboek!!!! Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 29 maart 2010, 12:03
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 12:13

INKA401 schreef:
als jullie nou maar begrijpen dat als iemand iets van de kansel zegt of predikt, dit iets is in opdracht van God zelf ...

Zo zou het wel moeten zijn, de praktijk leert echter dat dit heel vaak anders is. Lees voor de aardigheid het boek "macht en manipulatie, toch niet onder geestelijke leiders?!" van Jaap Bönker en Ton Wintels eens, misschien dat dan je ogen open gaan. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 12:18

ARJAN007 schreef:
Dit is een partij die een glimlach brengt op de gezichten. Leuk!

Overigens hebben ze wel een punt dat steeds meer tuinen verdwijnen onder de tegels. Doordat mensen het steeds drukker hebben gekregen, hebben ze geen tijd meer voor ontspannend tuin-onderhoud. Terwijl tuinonderhoud goed is voor de lichamelijke conditie en voor ont-stressing..... wetenschappelijk is bewezen dat tuinieren goed is voor een mens.

En wat doen mensen zonder tuin? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 12:21

MARISKA601 schreef:
koffie.

Grutjes-nog-an-toe.... ik ben wel erg laat vanmorgen... eh.... deze middag. Dat uur ook.... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 12:54

IMRE695 schreef:
Grutjes-nog-an-toe.... ik ben wel erg laat vanmorgen... eh.... deze middag. Dat uur ook.... Engeltje smiley

klok dan maar een uur terug zetten dan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SPIT085

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 13:22

Hallo lieve mensen,

gister was het een grote en belangrijke dag voor mij. Ik
heb in de kerk belijdenis gedaan! Afgelopen jaar heb ik de catechisatie voor 18+ bezocht en nam ik heb besluit om belijdenis te gaan doen.
Jammergenoeg was ik de enige die tot dit besluit kwam.
Maar daar liet ik me niet door tegenhouden. Samen met mijn ouders heb ik de liturgie inelkaar gezet en met de dominee heb ik de dienst doorgenomen. En toen was het dus gister zover. Zelf heb ik een gedicht voorgelezen en tot mijn grote verassing heeft mijn moeder ook nog het een en ander gezegd. Al met al was het een inspirerende dag. Ook het handen schudden bij de deur was indrukwekkend. Het betekende veel voor de gemeente dat ik belijdenis deed.

Hoe staan jullie tegenover belijdenis. Heb je het al gedaan, of denk je erover na? Laat het weten, ik ben heel nieuwschierig!

Laatst aangepast door
SPIT085
op maandag 29 maart 2010, 13:23
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 13:25

B I J B E L S E -- E I N D T I J D

Luc. 21: 5-36 (Verwoesting van Jeruzalem voorzegt: begin der smarten) (Rede over de laatste dingen) De grote verdrukking, (Wederkomst van den Zoon des mensen) Waakzaamheid.

Matt. 24: 1-44. (Verwoesting van Jeruzalem voorzegt: De grote verdrukking: De komst van Christus (eind v/d 7 jaar)

Zach. 12:1-14. (Jeruzalems redding Belegering en bevrijding van Jeruzalem) Belofte van den Geest der genade, (Rouwklacht over de doorstokene)

Zach. 13:8-9. De Herder geslagen, de kudde verstrooid. (1/3 blijft in leven) aan het einde v/d 7 jaren in de opsplijting v/d Olijfberg

Zach. 14:1-21. Wonderbare redding en verhoging van Jeruzalem - de openbaring des Heren op de Olijfberg. (Het Koningschap des Heren).

Ezech. 38:1-23. Profetie tegen Gog. (Rusland, vers 20. beven der vissen, dieren des velds, vogels en alle mensen, bergen zullen neder geworpen worden en alle muren zullen ter aarde neder vallen.

Ezech. 39:4-29. 4. Op de bergen Israëls zult gij vallen (Gog=)(Rusland) Magog=Iran en div. andere arab. volkeren (put= Libië) Edom=Arabieren. (nazaten van Ezau) 9. Israëls toekomst, 12. 7 maanden begraven.

Ezech. 47:1-12. De heilige wateren uit den nieuwe tempel. De tempelbeek (duizendjarige vrederijk) 13 e.v. De grenzen des lands (veel groter: groot Israël)

1 Joh. 2:18-29. De anti-christ (in de 7 jaar v/d grote verdrukking: (hij die loochent dat de Heere Jezus, de Zoon van God is.)

1 Joh. 5:1-21. Het overwinnend geloof in Jezus Christus. vers 14: de kracht des gebeds.

Joël 1:1-20. Sprinkhanenplaag als aankondiging v/d dag des Heren: eind v/d grote verdrukking.

Joël 2:1-32 De dag des Heeren komt.

Joël 3:1-21. Het gericht over Israëls vijanden. (Het eind v/d 7 jaren van de grote verdrukking)

Dan. 2:1-45. De grote koninkrijken der aarde die geweest zijn en vers 44: Het Koninkrijk v/d Heere Jezus dat alle andere rijken vernietigd "tot stof" (blijft niets van over) maar Gods rijk blijft tot in Eeuwigheid!
(eind v/d 7 jaar van grote verdrukking)

Openb. 6:1-17. vers 9. De zielen onder het altaar die in de 7 jarige verdrukking als nog tot geloof komen en het merkteken weigeren!

Openb. 7:1-17. vers 9. De schare uit de grote verdrukking die als nog tot geloof komt, door te sterven met hun eigen leven.

vers 1-8 de 12 stammen uit Israël jongelingen vanaf +- 7-25 jr. mannelijk uit elke stam 12.000 die als nog het woord over de wereld verkondigen, waardoor velen nog tot geloof zullen komen (o.a. de grote schare).

Openb. 8:1-13. Plagen over de wereld in die 7 jaren.

Openb. 9:1-21. Oordelen + plagen + weergave van gebeurtenissen in die 7 jaren.

Openb. 11:1-19: de 2 getuigen (Henoch en Elia) in die 7 jaar 3 1/2 jaar.
(op de straten van Jeruzalem.)

Openb. 13:1-18. Dit gaat over de opkomst v/d antichrist + het merkteken in de 7 jarige periode van grote verdrukking.

Openb. 14:1-5. (De 144.000 uit Openb. 7, allen joodse jongelingen) 6-20 periode uit de 7 jaren en de bijeen-vergadering v/d goddeloze legers richting het dal van Josafat waar de Heere der Heeren met ze zal afrekenen.

Openb. 15:1-8. Aankondiging v/d plagen die verder weer zullen komen. (in die 7 jaar).

Openb. 16:1-21. Diverse plagen + de grote aardbeving + de grote hagelstenen (net als beschreven in eerdere gedeelten).

Openb. 17:1-18. De grote hoer (die vele slachtoffers maakt) net als een hoer in`t klein uit Prediker 2; doch hier in `t groot over de gehele wereld.
(alle afgodereien bij elkaar in een grote pot) Rome die hoereert met alles, als ze haar macht maar behoudt en zolang nog behouden kan. (hoereert ook met de stad "Dubay" v/d geest v/d anti-christ).

Openb. 18:1-24. Val v/h grote babylon met een van zijn grootste invloedrijkste steden.

Openb. 19:1-21. Overwinningsfase en periode van de Heere zelf + afronding van antichr. werkingen + werkers.

Openb. 20:1-15. Gebondenheid van satan voor 1000 jaar en opstanding v/d zielen onder het altaar v/d 7 jaar + weer afrekening definitief met satan en daarna de grote witte oordeelstroon.

+ Jes. 65:17-25 De nieuwe Hemel en de nieuwe aarde.

Openb. 21:1-27. De inleiding v/d periode van de nieuwe Hemel + nieuwe Aarde + het nieuwe Hemelse Jeruzalem dat nu pas op de aarde kan nederdalen, zonder in contact te komen met zonde + zondigheden.

Openb. 22:1-21. Uitwerking en beschrijving over de Eeuwigheids periode voor allen die Christus Jezus lief gehad hebben en onder de genade wilden vallen. En dit eeuwig mochten en mogen beleven in Eeuwigheid zonder
Einde. Eeuwige Volmaaktheid!

+ 1 Waarschuwing en oproep om het goede deel te kiezen in zijn/haar leven.

Redding der Wereld

Joh. 3:16-18. Walt alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn enig geboren Zoon gegeven heeft, omdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verloren ga maar het eeuwige leven hebbe.
Want God heeft Zijn Zoon niet gezonden in de wereld opdat Hij de wereld veroordelen zou, maar opdat de wereld door Hem zou behouden worden.
Die in Hem gelooft, word niet veroordeelt, maar die niet gelooft, is alrede veroordeeld, dewijl hij niet heeft geloofd in den Naam des eniggeboren Zoon van God!

Het geheimenis v/d Opname

Rom. 11:25-26.
1 Thess. 4:13-18.
2 Thess. 2:5-8.
1 Cor. 15:50-53 Uitnemendheid der wijsheid.

Spreuken 2:11
Zo zal de bedachtzaamheid over u de wacht houden, de verstandigheid zal u behoeden.

Bron: De Bijbel, waar mijn vader dit uit heeft opgezocht.

Laatst aangepast door
ANITA324
op maandag 29 maart 2010, 14:49
Naar boven

Auteur Bericht
NOUMOE974

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 13:28

SPIT085 schreef:
Hallo lieve mensen,

gister was het een grote en belangrijke dag voor mij. Ik
heb in de kerk belijdenis gedaan! Afgelopen jaar heb ik de catechisatie voor 18+ bezocht en nam ik heb besluit om belijdenis te gaan doen.
Jammergenoeg was ik de enige die tot dit besluit kwam.
Maar daar liet ik me niet door tegenhouden. Samen met mijn ouders heb ik de liturgie inelkaar gezet en met de dominee heb ik de dienst doorgenomen. En toen was het dus gister zover. Zelf heb ik een gedicht voorgelezen en tot mijn grote verassing heeft mijn moeder ook nog het een en ander gezegd. Al met al was het een inspirerende dag. Ook het handen schudden bij de deur was indrukwekkend. Het betekende veel voor de gemeente dat ik belijdenis deed.

Hoe staan jullie tegenover belijdenis. Heb je het al gedaan, of denk je erover na? Laat het weten, ik ben heel nieuwschierig!

Welkom in de strijd
Naar boven

Auteur Bericht
NOUMOE974

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 13:31

ANITA324 schreef:
Luc. 21: 5-36 (Verwoesting van Jeruzalem voorzegt: begin der smarte) (Rede over de laatste dingen) De grote verdrukking, (Wederkomst van den Zoon des mensen) Waakzaamheid.

Matt. 24: 1-44. (Verwoesting van Jeruzalem voorzegt: De grote verdrukking: De komst van Christus (eind v/d 7 jaar)

Zach. 12:1-14. (Jeruzalems redding Belegering en bevrijding van Jeruzalem) Belofte van den Geest der genade, (Rouwklacht over de doorstokene)

Zach. 13:8-9. De Herder geslagen, de kudde verstrooid. (1/3 blijft in leven) aan te einde v/d 7 jaren in de opsplijting v/d Olijfberg

Zach. 14:1-21. Wonderbare redding en verhoging van Jeruzalem - de openbaring des Heren op de Olijfberg. (Het Koningschap des Heren).

Ezech. 38:1-23. Profetie tegen Gog. (Rusland, vers 20. beven der vissen, dieren des velds, vogels en alle mensen, bergen zullen neder geworpen worden en alle muren zullen ter aarde neder vallen.

Ezech. 39:4-29. 4. Op de bergen Israëls zult gij vallen (Gog=)(Rusland) Magog=Iran en div. andere arab. volkeren (put= Libië) Edom=Arabieren. (nazaten van Ezau) 9. Israëls toekomst, 12. 7 maanden begraven.

Ezech. 47:1-12. De heilige wateren uit den nieuwe tempel. De tempelbeek (duizendjarige vrederijk) 13 e.v. De grenzen des lands (veel groter: groot Israëls

1 Joh. 2:18-29. De anti-christ (in de 7 jaar v/d grote verdrukking: (hij die lochend dat de Heere Jezus, de Zoon van God is.)

1 Joh. 5:1-21. Het overwinnend geloof in Jezus Christus. vers 14: de kracht des gebeds.

Joël 1:1-20. Sprinkhanenplaag als aankondiging v/d dag des Heren: eind v/d grote verdrukking.

Joël 2:1-32 De dag des Heeren komt.

Joël 3:1-21. Het gericht over Israëls vijanden. (Het eind v/d 7 jaren van de grote verdrukking)

Dan. 2:1-45. De grote koningkrijken der aarde die geweest zijn en vers 44: Het Koningkrijk v/d Heere Jezus dat alle andere rijken vernietigf "tot stof" (blijft niets van over) maar Gods rijk blijft tot in Eeuwigheid!
(eind v/d 7 jaar van grote verdrukking)

Openb. 6:1-17. vers 9. De zielen onder het altaar die in de 7 jarige verdrukking als nog tot geloof komen en het merkteken weigeren!

Openb. 7:1-17. vers 9. De schare uit de grote verdrukking die als nog tot geloof komt, door te sterven met hun eigen leven.

vers 1-8 de 12 stammen uit Israël jongelinge vanaf +- 7-25 jr. mannelijk uit elke stam 12.000 die als nog het woord over de wereld verkondigen, waardoor velen nog tot geloof zullen komen (o.a. de grote schare).

Openb. 8:1-13. Plagen over de wereld in die 7 jaren.

Openb. 9:1-21. Oordelen + plagen + weergave van gebeurtenissen in die 7 jaren.

Openb. 11:1-19: de 2 getuigen (Henoch en Elia) in die 7 jaar 3 1/2 jaar.
(op de straten van Jeruzalem.)

Openb. 13:1-18. Dit gaat over de opkomst v/d antichrist + het merkteken in de 7 jarige periode van grote verdrukking.

Openb. 14:1-5. (De 144.000 uit Openb. 7, allen joodse jongelingen) 6-20 periode uit de 7 jaren en de bijeen-vergadering v/d goddeloze legers richting het dal van Josafat waar de Heere der Heeren me ze zal afrekenen.

Openb. 15:1-8. Aankondiging v/d plagen die verder weer zullen komen. (in die 7 jaar).

Openb. 16:1-21. Die plagen + de grote aarbeving + de grote hagelstenen (net als beschreven in eerdere gedeelten).

Openb. 17:1-18. De grote hoer (die vele slachtoffers maakt) net als een hoer in`t klein uit Prediker 2; doch hier in `t groot over de gehele wereld.
(alle afgodereien bij elkaar in een grote pot) Rome die hoereert met alles, als ze haar macht maar behoudt en zolang nog behouden kan. (hoereert ook met de stad "Dobay" v/d geest v/d anti-christ).

Openb. 18:1-24. Val v/d grote babylon met een van zijn grootste invloedrijkste steden.

Openb. 19:1-21. Overwinningsfase en periode van de Heere zelf + afronding van antichr. werkingen + werkers.

Openb. 20:1-15. Gebondenheid van satan voor 1000 jaar en opstanding v/d zielen onder het altaar v/d 7 jaar + weer afrekening definitief met satan en daarna de grote witte oordeelstroon.

+ Jes. 65:17-25 De nieuwe Hemel en de nieuwe aarde.

Openb. 21:1-27. De inleiding v/d periode van de nieuwe Hemel + nieuwe Aarde + het nieuwe Hemelse Jeruzalem dat nu pas op de aarde kan nederdalen, zonder in contact te komen met zonde + zondigheden.

Openb. 22:1-21. Uitwerking en beschrijving over de Eeuwigheidsperiode voor allen die Christus Jezus lief gehad hebben en onder de genade wilden vallen. En dit eeuwig mochten beleven in Eeuwigheid zonder (en mogen)
Einde. Eeuwige Volmaaktheid!

+ 1 Waarschuwing en oproep om het goede deel te kiezen in zijn/haar leven.

Redding der Wereld

Joh. 3:16-18. Walt alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn ennige geboren Zoon gegeven heeft, omdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verlore maar het eeuwige leven hebbe.
Want God heeft Zijn Zoon niet gezonden in de wereld, opdat de wereld door Hem zou behouden worden.
Die in Hem gelooft, word niet veroordeelt, maar die niet gelooft, is al reeds veroordeeld, dewijl hij niet heeft geloofd in den Naam des eniggeboren Zoon van God!

Het geheimenis v/d Opname

Rom. 11:25-26.
1 Thess. 4:13-18.
2 Thess. 2:5-8.
1 Cor. 15:50-53 Uitnemendheidder wijsheid.

Spreuken 2:11
Zo zal de bedachtzaamheid over u de wacht houden, de verstandigheid zal u behoeden.

Bron: Bijbel waar mijn vader het uit heeft samengesteld

Beste Anita,

Het verwondert me zeer dat je zulke lappen tekst knipt,plakt en schrijft.
Maar...........heb je werkelijk de Christus gezien???

HG
NM
Naar boven

Auteur Bericht
HDBAS635

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 13:32

WILMA729 schreef:
Goed zo chat, mooi topic.
Ik hoop dat de beste wint, maakt mij niks uit wie dat is.
Wat mij wel wat uitmaakt is die belastingcenten van mij die nodig zijn om de politie en mareshaussee te betalen, die steeds maar weer uit moeten rukken om de supporters in bedwang te houden.

Gewoon afschaffen dus dat stomme spelletje om een simpel balletje. Knipoog smiley
de enige wijze woorden. Mensen die gemiddeld 20-30 keer meer verdienen dan de modale inkomens. Ster-allures hebben. Als een club in nood is(en dan bedoel ik niet fortuna sittard of zo) maar grote clubs,moeten er belastingcenten in gepomd worden. Ajax had ooit een grote schuld(faillisement voor een gewoon bedrijf) en opeens was die weg. Met ander grote clubs ,in binnen- en buitenland gebeurt dat ook. De romeinen hadden het vroeger wel goed gezien. Geef het volk brood en spelen en je kunt ze makkelijk manipuleren. Nederland maakt zich drukker om voetbal en Yolanthe Cabau..... e.d. dan hoe gaan we Nederland weer op de rails gaan krijgen. En dat gaat het niet worden met voetbal. Het spelletje opzich vind ik overigens wel weer ok,maar ben zelf gestopt vanwege het overvloedige gevloek en gescheld op vanalles en nog wat.
Naar boven

Auteur Bericht
HDBAS635

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 14:02

NOUMOE974 schreef:
Welkom in de strijd
Gisteren was het ook bij ons in de gemeente. Aan de belijdenis word ik bijna elke dag herrinnerd. Gisteren dacht ik vooral na,toen ik daar voorin stond. Overigens met 23 man(en vrouw). Dan lijkt me dat voor jou veel persoonlijker,omdat je helaas de enige was. Maar in ieder geval, God's zegen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 14:16

IMRE695 schreef:

En nu zeker weer een dutje???? Boze smiley

Kom op,dr uut!'t Zonnetje schijnt,de knoppen van de kastanje staan op knappen,voor je het weet mis je het hele voorjaar! Lachende smiley

Gr.Leanne(die "deugdelijk huisvrouwtje" gaat spelen Engeltje smiley )

Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 29 maart 2010, 14:37
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 14:35

IMRE695 schreef:
En wat doen mensen zonder tuin? Smiley die vol vragen zit

Sja... die kunnen een volkstuintje huren of - als dat niet mogelijk is - eventueel bij familie of vrienden een stukje tuin bewerken......
Mogelijkheden genoeg voor wie echt op zoek is naar ontspannend tuinwerk!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 14:53

Het is jammer dat een topic voor voetballiefhebbers weer meteen naar beneden gehaald wordt door de anti-voetbal mensen. Laat ons gewoon plezier hebben in het spel en laat ons gewoon even kunnen kletsen over voetbal.
Jammer genoeg staat Twente nog steeds bovenaan. Het voetballend vermogen van Ajax staat me veel meer aan. Ik hou van mooi voetbal en ik hoop dat de ploeg die technisch gezien het mooiste spel heeft nu ook weer eens kampioen gaat worden. Dat hebben ze verdiend, vind ik.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 362 363 364 365 366 367 368 ... 6194 Volgende
Pagina 365 van 6194