Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 20:23
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | men das zwaar balen heel veel sterkte |
Wacht nog een dag om te kijken of ie 'gevonden' en daarna van de week aangifte doen. Had aangifte gedaan (niet in mijn woonplaats, maar heel ver weg), maar domme politie studenten hadden hem niet bewaard en niet uitgeprint. Twee uur gewoon weggegooid. Kan ze wel schieten. Kon opnieuw wel aangifte doen, maar dan waren we weer twee uur verder. Het was al laat en ik moest nog twee uur rijden naar huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:08
|
|
|
Slechtste moment: Dat ik in de doucheruimte ontdekte dat de toilet heeft gelekt... precies op m'n was... (door het water is e.e.a. gaan roesten) wat een geluk (bij een ongeluk) dat ik ook nog was had in plastic zakken waar het water niet tussen is gekomen.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 8 februari 2011, 23:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:33
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Slechtste moment: Dat ik in de doucheruimte ontdekte dat de toilet heeft gelekt... precies op m'n was... (door het water is e.e.a. gaan roesten) wat een geluk (bij een ongeluk) dat ik ook nog was had in plastic zakken waar het water niet tussen is gekomen. |
Was ik maar in de buurt he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:36
|
|
|
Dat mijn auto een naar geluidje maakte en na een bezoekje aan de garage bleek dat ik een kapotte kogellager had. Kost weer alles..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:42
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Was ik maar in de buurt he... |
hoezo ??? Ik ontdekte dat er iets niet vast aangedraaid was dus dat is al verholpen... Aan de was kan je niks meer doen ben ik bang...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 08:57
|
|
|
Dat ik vanmiddag naar de kaakchirurg moet om twee kiezen te laten wegsnijden HELPPPPPPPPP
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:01
|
|
|
PEET760 schreef: | Dat mijn auto een naar geluidje maakte en na een bezoekje aan de garage bleek dat ik een kapotte kogellager had. Kost weer alles.......... |
niet leuk, peet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:43
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wacht nog een dag om te kijken of ie 'gevonden' en daarna van de week aangifte doen. Had aangifte gedaan (niet in mijn woonplaats, maar heel ver weg), maar domme politie studenten hadden hem niet bewaard en niet uitgeprint. Twee uur gewoon weggegooid. Kan ze wel schieten. Kon opnieuw wel aangifte doen, maar dan waren we weer twee uur verder. Het was al laat en ik moest nog twee uur rijden naar huis.
|
Wat vervelend, Mario. Succes verder!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 11:53
|
|
|
3 slechte momenten 1e gisteravond belde me zus een vriendin van haar gestorven is met auto in het kanaal gevonden men weet niet hoe of wat 2e vanmorgen flink beroerd met zware hoofdpijn maar dat is niks in vergelijking met de andere 2 berichten 3e een vriendin belde me net op haar man in het ziekenhuis onverwachts iets met zijn hart hij ligt nog aan allerlei onderzoek monitoren ik ga zo haar kids uit school opvangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat ik vanmiddag naar de kaakchirurg moet om twee kiezen te laten wegsnijden HELPPPPPPPPP |
Sterkte hoop dat je er beter uitkomt dan mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:45
|
|
|
GRACE585 schreef: | 3 slechte momenten 1e gisteravond belde me zus een vriendin van haar gestorven is met auto in het kanaal gevonden men weet niet hoe of wat 2e vanmorgen flink beroerd met zware hoofdpijn maar dat is niks in vergelijking met de andere 2 berichten 3e een vriendin belde me net op haar man in het ziekenhuis onverwachts iets met zijn hart hij ligt nog aan allerlei onderzoek monitoren ik ga zo haar kids uit school opvangen. |
Heel veel sterkte Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:46
|
|
|
Was vanmorgen even bij de buuf en ben daar behoorlijk geschrokken, Bij haar op het werk is eergister een "bedrijfsongeluk"gebeurt... met dodelijke afloop, men gaat voorlopig uit dat er opzet in het spel is.... Ben er even koud van,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 13:11
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Was vanmorgen even bij de buuf en ben daar behoorlijk geschrokken, Bij haar op het werk is eergister een "bedrijfsongeluk"gebeurt... met dodelijke afloop, men gaat voorlopig uit dat er opzet in het spel is.... Ben er even koud van, |
oei does ook dat is zeker schrikken wat een nare dingen toch allemaal vandaag en gister
bij mijn vrienden (dus de man ) hebben ze zijn hart onder controle gekregen zijn hart liep op naar de 200 dus was echt ff kantje boord nu maar ff afwachten dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 15:01
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Was vanmorgen even bij de buuf en ben daar behoorlijk geschrokken, Bij haar op het werk is eergister een "bedrijfsongeluk"gebeurt... met dodelijke afloop, men gaat voorlopig uit dat er opzet in het spel is.... Ben er even koud van, |
Wow wat heftig Robbedoes.
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 15:05
|
|
|
PEET760 schreef: | Dat mijn auto een naar geluidje maakte en na een bezoekje aan de garage bleek dat ik een kapotte kogellager had. Kost weer alles.......... |
afhankelijk van welke kant (voor/achter) kost het goud, respectievelijk zilver...honderdje of 3-4, gok ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 21:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat ik vanmiddag naar de kaakchirurg moet om twee kiezen te laten wegsnijden HELPPPPPPPPP |
Wouw .....maar ééntje meer dan mij dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 21:44
|
|
|
GRACE585 schreef: | 3 slechte momenten 1e gisteravond belde me zus een vriendin van haar gestorven is met auto in het kanaal gevonden men weet niet hoe of wat 2e vanmorgen flink beroerd met zware hoofdpijn maar dat is niks in vergelijking met de andere 2 berichten 3e een vriendin belde me net op haar man in het ziekenhuis onverwachts iets met zijn hart hij ligt nog aan allerlei onderzoek monitoren ik ga zo haar kids uit school opvangen. |
Sterkte Grace !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 23:53
|
|
|
de kogellager linksvoor is dus kapot, de garage heeft laten weten dat het ongeveer 175 eurie gaat kosten. Maarja het moet gemaakt worden,heb de auto nogdig voor m'n werk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 00:44
|
|
|
dat ik vandaag een verschrikkele baaldag had ... heb veel aan mijn hoofd en alles zat tegen. het ergst zijn de wanbetalers grrrr ... in de bouw orde van de dag ... over de rug van een ander rijk worden ... geld vast houden ... rente dus ... gaat goed hoor, als je een omzet van 130 miljoen per jaar hebt en geld vast houd ... dat zijn voor zón bedrijf tonnen winst op jaarbasis ... maar niét op een eerlijke manier, en dáár baal ik van.
maarja ... ik ben gezond, en vind ik véél belangrijker ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 13:42
|
|
|
mijn slechtste moment is dat ik straks naar de tandarts moet voor behandeling ,ik ben wat tandartsen betrefd helemaal niet blij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 13:50
|
|
|
het is een spannende dag, men is mijn broer aan het opereren, spanning................. toen ik hem een zoen gaf toen hij op-zaal binnenreed, toch eventjes moeten slikken, hoop op goede afloop
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zaterdag 12 februari 2011, 12:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 00:18
|
|
|
10 minuten voor het einde van mijn avond dienst werd ik gebeld dat mijn hond is laten inslapen. Ik ga je missen Sam willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 00:40
|
|
|
ow joh, dat is echt erg. sterkte.
gr majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 09:16
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | het is een spannende dag, men is mijn broer aan het opereren, om 11 uur binnen in operatiezaal, duurt ongeveer 5uur, spanning................. toen ik hem een zoen gaf toen hij op-zaal binnenreed, toch eventjes moeten slikken, hoop op goede afloop |
Hoe is het gegaan Marylien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 09:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hoe is het gegaan Marylien? |
Is goed gegaan Leanne dank je (zie gisteren mijn mooi moment) zopas nog gebeld en alles is goed en stabiel gebleven. Maar we steunen hem en bidden ervoor!
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zaterdag 12 februari 2011, 12:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 10:14
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Is goed gegaan Leanne dank je (zie gisteren mijn mooi moment) zopas nog gebeld en alles is goed en stabiel gebleven. Hij is om 11uur operatiezaal binnengereden en om 17uur er buiten gereden. Om 20uur was hij al heel goed wakker en was reeds aan het praten. Nu moet hij de eerstkomende dagen de harde dobber verbijten, want ondanks maximaal pijnbeleid is een pneumectomie niet niks..... Maar we steunen hem en bidden ervoor! |
En ik bid voor en met jullie mee, hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 10:37
|
|
|
WILLIE400 schreef: | 10 minuten voor het einde van mijn avond dienst werd ik gebeld dat mijn hond is laten inslapen. Ik ga je missen Sam willie |
jammer Willie, maar misschien beter voor je hond! sterkte hé, zo'n kameraad moeten missen kan pijn doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 10:38
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En ik bid voor en met jullie mee, hoor! |
Dank Josina, je bent heel lief!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 18:01
|
|
|
dat gebleken is dat een vriendin van me zus zich van het leven beroofd heeft omdat ze oa ongeneeslijk ziek was ze was dus zelf met haar auto het kanaal in gereden
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 11 februari 2011, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 23:28
|
|
|
GRACE585 schreef: | dat gebleken is dat een vriendin van me zus zich van het leven beroofd heeft omdat ze oa ongeneeslijk ziek was ze was dus zelf met haar auto het kanaal in gereden |
Heftig hoor Grace!
|
|
Naar boven |
|
|