Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 21:55
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | mag ik hier ff uithuilen ? |
Ik heb wel een emmer.... Je bent een "Parel" in Gods hand Sus....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 04:25
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op donderdag 2 juni 2011, 11:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 12:39
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Sterkte susannah ! Je lijkt mij een super goed mens, huil gerust eens uit, en weet dat God nooit loslaat wie zich aan Hem vasthoudt ! |
een super goed mens ? was dat maar waar... ben wel lief, dat wel... Maar mijn duidelijkheid laat nog wel eens te wensen over... pfff... Soms laat ik me gemakkelijk meeslepen en ik heb op dat vlak nog heel wat te leren... Het lukt me allemaal prima met oppervlakkige contacten, nu de rest ook nog haha... aldoende leert men is het toch ? Ik zag pas wel een mooie aflevering (uit het archief) dat het voor God telt wie je bent en niet zozeer wat je allemaal doet/ presteert... dat is het mooie van God, Hij houd van mij (en jou, en de buurman ) onvoorwaardelijk... om wie je bent... En als je God leert kennen hoe Hij echt is, ik denk dat je dan 'vanzelf' je best wel doet om te leven zoals Hij dat bedoeld heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:45
|
|
|
de afstandsverklaring die gestuurd heb voldoet niet aan de eisen.
kan ik weer van vooraf aan beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:48
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
de afstandsverklaring die gestuurd heb voldoet niet aan de eisen.
kan ik weer van vooraf aan beginnen.
|
ff diep zuchten, en opnieuw beginnen. Alles komt goed Mariska
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:53
|
|
|
AARTJE289 schreef: | ff diep zuchten, en opnieuw beginnen. Alles komt goed Mariska |
IK ben er al vanaf ca 15 december mee bezig. Ik ben het goed zat. De grootste dieronvriendelijke dierenverzekering is proteq.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 16:11
|
|
|
Vertrokken.
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:19
|
|
|
dat internet en telefonie er uit liggen in Egypte, kan ik niet bellen / skypen met mn vrienden.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:24
|
|
|
ALOUS961 schreef: | dat internet en telefonie er uit liggen in Egypte, kan ik niet bellen / skypen met mn vrienden......... |
Op zondag???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:25
|
|
|
ALOUS961 schreef: | dat internet en telefonie er uit liggen in Egypte, kan ik niet bellen / skypen met mn vrienden......... |
In Egypte hebben veel mensen nog veel slechtere momenten, vrees ik.
Thomas, sfinx
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 22:03
|
|
|
Balen meis! sterkte! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 23:15
|
|
|
MAR907 schreef: | Op zondag??? |
Hoezo op zondag ??? vind jij dat niet kunnen dan ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 17:19
|
|
|
'k Was vanmorgen te laat op mijn werk. De enige reden die ik kan bedenken is, dat de wekker - in mijn beleving - zo vroeg ging.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 31 januari 2011, 17:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 21:57
|
|
|
[quote=MARIJAN072]'k Was vanmorgen te laat op mijn werk. De enige reden die ik kan bedenken is, dat de wekker - in mijn beleving - zo vroeg ging.[/quote
Juf is er lekker niet dus de hele klas vrij? Marijan toch , kan je toch niet máken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 16:04
|
|
|
...de situatie in Egypte......wat zal het brengen.........mn vrienden daar die ik niet meer kan bereiken.........pffffffffffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 16:29
|
|
|
ALOUS961 schreef: | ...de situatie in Egypte......wat zal het brengen.........mn vrienden daar die ik niet meer kan bereiken.........pffffffffffff |
Sterkte Alous
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 11:21
|
|
|
Dat ik vanmorgen terwijl ik stond te huilen mijn benen aan het scheren was onder de douche, gevolg flinke jaap in mn enkel
Wat leren we eruit!!!!!!!!!!! Ga NOOIT scheren met een vol gemoed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 11:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat ik vanmorgen terwijl ik stond te huilen mijn benen aan het scheren was onder de douche, gevolg flinke jaap in mn enkel
Wat leren we eruit!!!!!!!!!!! Ga NOOIT scheren met een vol gemoed |
AUW! Ik heb een pijnloze relatie met een Carmen epilator en voor de gevoelige plekjes onder de armen heeft Veet een milde 2 minuten creme,smeren,douchen,klaar........in 10 minuten in de 2 weken heb je de boel netjes
Voor die tranen........denk aan wat je nichtje zei........van mij:sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 12:17
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op donderdag 2 juni 2011, 11:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 12:45
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op donderdag 2 juni 2011, 11:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 12:53
|
|
|
LEANNE226 schreef: | AUW! Ik heb een pijnloze relatie met een Carmen epilator en voor de gevoelige plekjes onder de armen heeft Veet een milde 2 minuten creme,smeren,douchen,klaar........in 10 minuten in de 2 weken heb je de boel netjes
Voor die tranen........denk aan wat je nichtje zei........van mij:sterkte! |
Thanks Leanne zal hem onthouden En die tranen....... ik zal er aan denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 13:04
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | mijn slechtste moment van vandaag was wakker worden en beseffen dat ik aan vakantie toe ben.......ben zo moe..........en moet seffens nog gaan werken tot half elf vanavond........ en een ganse dag in spanning zitten, want vandaag wordt op de staff besproken of mijn broer nog een 2de keer operabel is van recidiverende longkanker........kzou efkens willen slapen voor enkele dagen! |
heel veel sterkte Marylien...... dan merk je pas wat een bloedband is he?.... Ik hoop het voor je broer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 23:36
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 5 juni 2011, 13:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 00:11
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | mijn slechtste moment van vandaag was wakker worden en beseffen dat ik aan vakantie toe ben.......ben zo moe..........en moet seffens nog gaan werken tot half elf vanavond........ en een ganse dag in spanning zitten, want vandaag wordt op de staff besproken of mijn broer nog een 2de keer operabel is van recidiverende longkanker........kzou efkens willen slapen voor enkele dagen! |
Heel veel sterkte Marylien met je broer.
En dat van die vakantie......heb ik ook wel ff zin an
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 00:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat ik vanmorgen terwijl ik stond te huilen mijn benen aan het scheren was onder de douche, gevolg flinke jaap in mn enkel
Wat leren we eruit!!!!!!!!!!! Ga NOOIT scheren met een vol gemoed |
Haha....ook zonder vol gemoed kun je japen in je benen maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 15:16
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | hé Alous, heb gehoord in de radio daarnet dat internet verkeer weer mogelijk is! hoop voor jou dat je terug vlug contact hebt met je vrienden, en dat iedereen ongedeerd is gebleven bij alle tumult! |
Dank jeewel Marylien,
Inderdaad, er is weer communicatie mogelijk. Ze zijn allemaal ongedeerd, bevinden zich in Hurghada. Daar is het realtief safe. Ze willen graag nara hun familie, maar dat is onmogelijk. Veel plnderaars en woestijnrovers zijn actief. Maken van de situatie gebruik. Er is geen contact geld , bezine, en amper levensmiddlelen. Toeristen zijn er wel , russen vnl. maar die blijven angstvallig in de hotels. Dus ook weinig werk.
Voel me dubbel, ben dankbaar dat we op tijd egypte uit zijn maar zou ook graag bij ze zijn om te ondersteunen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 16:37
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Dank jeewel Marylien,
Inderdaad, er is weer communicatie mogelijk. Ze zijn allemaal ongedeerd, bevinden zich in Hurghada. Daar is het realtief safe. Ze willen graag nara hun familie, maar dat is onmogelijk. Veel plnderaars en woestijnrovers zijn actief. Maken van de situatie gebruik. Er is geen contact geld , bezine, en amper levensmiddlelen. Toeristen zijn er wel , russen vnl. maar die blijven angstvallig in de hotels. Dus ook weinig werk.
Voel me dubbel, ben dankbaar dat we op tijd egypte uit zijn maar zou ook graag bij ze zijn om te ondersteunen. |
we zullen er morgen in de gemeente voor bidden Alous! en ook voor jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 20:12
|
|
|
Ben er nu een beetje overheen, maar gister portemonnee verloren met daarin pinpas en id-kaart. Ik denk dat ie gejat is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 20:16
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ben er nu een beetje overheen, maar gister portemonnee verloren met daarin pinpas en id-kaart. Ik denk dat ie gejat is. |
Dat is flink balen Mario.....sterkte ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 16:39
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ben er nu een beetje overheen, maar gister portemonnee verloren met daarin pinpas en id-kaart. Ik denk dat ie gejat is. |
men das zwaar balen heel veel sterkte
|
|
Naar boven |
|
|