Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 22:50
|
|
|
Ja,..niet zo nieuwsgierig;))
Het is toch niet gek,dat je naar de zon verlangen kan, enne..wat doet de zon die hopend straks weer volop schijnt bij jou? Zeker is dat mensen vaak met zon zin krijgen in van alles mensen raken met elkaar sneller in contact.. Er wordt ook meer gedroomd .. denk je niet?:).. Dat is een goed verlangen..koester dit..
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 14 april 2013, 23:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:21
|
|
|
ha ha, dacht effe dat je verliefd was,de titel van het topic lezend. dacht oehhh romantisch gedicht, maar gaat over de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:22
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha, dacht effe dat je verliefd was,de titel van het topic lezend. dacht oehhh romantisch gedicht, maar gaat over de zon |
Doel bereikt:)))...................
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 14 april 2013, 23:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:28
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Doel bereikt:)))................... |
hoe moet ik nu gaan slapen na dat ik zo,n tekst heb gelezen eerst lees ik, ik droom over jou.. en jou warmte en denk dan lees ik over mannen die ridders zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:31
|
|
|
PETRA373 schreef: | hoe moet ik nu gaan slapen na dat ik zo,n tekst heb gelezen eerst lees ik, ik droom over jou.. en jou warmte en denk dan lees ik over mannen die ridders zijn |
Gewoon een nachtheetje..dan ben je weg voor je het weet:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:34
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Gewoon een nachtheetje..dan ben je weg voor je het weet:) |
en dan zeker dromen over een ridder die me een gedicht voorleest. zucht en morgen wakker worden en denken duh, maandag, en alles was maar een droom je word bedankt hoor en nee ik ga niet savonds om half twaalf zoeken in een woordenboek wat nachtheetje betekent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:40
|
|
|
PETRA373 schreef: | en dan zeker dromen over een ridder die me een gedicht voorleest. zucht en morgen wakker worden en denken duh, maandag, en alles was maar een droom je word bedankt hoor en nee ik ga niet savonds om half twaalf zoeken in een woordenboek wat nachtheetje betekent |
Begin bij de N te zoeken Nou fantasie genoeg,dat hoor ik wel.. Vergeet je laarzen straks niet uit te doen nee,we blijven netjes....
ciao
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:47
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Begin bij de N te zoeken Nou fantasie genoeg,dat hoor ik wel.. Vergeet je laarzen straks niet uit te doen nee,we blijven netjes....
ciao |
de n van je neussnuiten iets wat jij denk ik de hele week al doet omdat je verkouden bent de hele week al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:51
|
|
|
PETRA373 schreef: | de n van je neussnuiten iets wat jij denk ik de hele week al doet omdat je verkouden bent de hele week al |
Klopt helemaal Morgen zal alles anders zijn..
ook me verkoudheid hoop ik:)................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 13:31
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Klopt helemaal Morgen zal alles anders zijn..
ook me verkoudheid hoop ik:)................ |
echt niet, het is maandag vandaag, das meestal een dag dat dingen tegenzitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 12:26
|
|
|
inmiddels dinsdag, denk ik nog steeds na over die mooie zin:
Ik droom over jou en jou warmte, met een glimlach in mijn hart. Je manier van lopen, je lachen, je charmte, je aanraking, ooit mijn soulpart.
Het moment dat ik je liet gaan, wetende, dit kan niet blijven bestaan. Jij moest verder met je leven, soms denk ik even. Met een glimlach aan jou een plek in mijn hart, waar ik van hou.
Pluk ik een ster en weet, dat jij het ook nooit vergeet. Ik fiets kijkend na de blaadjes en bloemen die gaan komen, nieuw leven, lente en heb zo mijn dromen. Dat waar je bent, je gelukkig mag zijn, herinneringen, zo fijn.
En voor mij gaat het leven door, ik had de juiste keuze gemaakt, je veiligheid ging voor. nee er is geen verdriet meer, geen pijn, wetende het had zo moeten zijn.
twee mensen kwamen elkaar tegen, hadden elkaar nodig in het leven. Soms loop je met elkaar mee, later scheidden de wegen van twee.
Ga je verder en kijkt altijd met een glimlach terug, na die momenten, jij en ik samen na de sterren kijkend op onze rug. En daar bij de sterren ergens ben jij met een glimlach in mijn hart, denk ik aan jou heel blij.
Voor jou waarmee ik samen na de sterren kon kijken
sic ature at astra
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op dinsdag 16 april 2013, 12:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 15:41
|
|
|
effe copie van you tupe, hoop dat het copieren gelukt is: Golden Earring - Hold Me Now (rehearsal)
een waanzinnig nr ook over dezelfde woorden , ik droom over jou en je warmte hier waren ze effe bij elkaar het aan het maken, barry zingt het zonder gevoel, tot george zijn hart effe uitstort in zijn stem. Als je het hem life hoorde zingen
Petra , nog steeds in een bepaalde bui door wat woorden, maar es gaan lezen over holbewoners enzo, waait het wel over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 16:29
|
|
|
Hold me now, rehearsel
Als je wilt kopiëren, op "delen" klikken, en dan het adres kopiëren, en hier plakken. en even opletten of bij "beginnen bij: ", 0.00 staat. Als je wilt dat een video pas begint bij bijvoorbeeld een minuut en 5 seconden dan zet je bij "beginnen bij": 1.05
En dan [url=adres]eigen tekst, zoals: 'klik hier', of de titel van de film, oid.[/url]
Dit is de code.
Ja, het kan zijn dat iemand het even voor moet doen, dat had ik zelf in het begin met kopiëren en plakken, dat snapte ik alleen toen iemand het voordeed.
Ja, oude tijden herleven he?;) Bij het kijken naar die video, leuk gedaan!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 16 april 2013, 16:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 20:25
|
|
|
Niet zo weg dromen hier,als het hier gewoon over de zon gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 23:24
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Niet zo weg dromen hier,als het hier gewoon over de zon gaat |
Jouw schuld, wie maakt er ook een topic met zo,n tekst, nu ga ik dit topic tot zwemel topic bombarderen. lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 23:29
|
|
|
PETRA373 schreef: | Jouw schuld, wie maakt er ook een topic met zo,n tekst, nu ga ik dit topic tot zwemel topic bombarderen. lol |
moet toch een keertje mogen tis tenslotte een datingssite
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 23:37
|
|
|
HEIDE936 schreef: | moet toch een keertje mogen tis tenslotte een datingssite |
daarom ga ik het veranderen in een zwemel topic voor de vrouwen over prinsen enzo ha ha , oke zal je matsen, zal me inhouden verder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 23:43
|
|
|
PETRA373 schreef: | daarom ga ik het veranderen in een zwemel topic voor de vrouwen over prinsen enzo ha ha , oke zal je matsen, zal me inhouden verder |
nou liever niet inhouden Anders ist over 3dg weer de volle lading
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 23:44
|
|
|
PETRA373 schreef: | daarom ga ik het veranderen in een zwemel topic voor de vrouwen over prinsen enzo ha ha , oke zal je matsen, zal me inhouden verder |
Hahahahaha, Petra. Ik ben benieuwd hoe lang de mannen het dan presteren om niet te reageren op dat zwemeltopic voor VROUWEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 23:47
|
|
|
Maar goed, om ontopic te blijven: ik droom.......misschien wel over jou? Niet over warmte...... het is hier nl. nu nog heerlijk warm buiten. En het ruikt zo lekker naar voorjaar. Heerlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 23:50
|
|
|
Volgende topic,zal wat koeler zijn
Zoiets van; Het is beter om het met z'n tweeén koud te hebben dan alleen?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 00:04
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Volgende topic,zal wat koeler zijn
Zoiets van; Het is beter om het met z'n tweeén koud te hebben dan alleen?! |
Idd, gedeelde smart is halve smart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 00:09
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Volgende topic,zal wat koeler zijn
Zoiets van; Het is beter om het met z'n tweeén koud te hebben dan alleen?!
|
"Wie het presteert om met een leuke partner kou te lijden is dom bezig"
de sticker zou vuurrood zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 07:09
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Maar goed, om ontopic te blijven: ik droom.......misschien wel over jou? Niet over warmte...... het is hier nl. nu nog heerlijk warm buiten. En het ruikt zo lekker naar voorjaar. Heerlijk! |
t Is inderdaad lekker buiten, maar ik droom niet over jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 08:59
|
|
|
ANNA415 schreef: | t Is inderdaad lekker buiten, maar ik droom niet over jou |
nee, over holbewoners op de heide, die zijn natuurlijk heel mannelijk Nog een echte oerman..... zo iemand als melgibson in de film brave heart, geld dat ook voor een holbewoner
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 09:18
|
|
|
tsss had ik mooie foto van holbewoner gekopieerd, lukt het niet om te plaatsen. na ja
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op woensdag 17 april 2013, 09:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 14:56
|
|
|
PETRA373 schreef: | tsss had ik mooie foto van holbewoner gekopieerd, lukt het niet om te plaatsen. na ja |
Ja, duhuh..... die moet toch ook eerst goedgekeurd worden door de redactie? En een holbewoner........ Ehm.... ik weet niet of die wel door de keuring komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 14:57
|
|
|
grapje gemaakt, maar toch maar verwijderd voordat sommigge mannen het niet kunnen waarderen
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op woensdag 17 april 2013, 14:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 14:59
|
|
|
PETRA373 schreef: | na ja, sommigge mannen hier toch ook |
Hebben we hier holbewoners? Ik dacht dat ons enige k'nijntje al een poosje geen lid meer is..... Maar verder Holbewoners? Hier?
*gaat er nog es ff goed voor zitten hierzo*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 15:02
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hebben we hier holbewoners? Ik dacht dat ons enige k'nijntje al een poosje geen lid meer is..... Maar verder Holbewoners? Hier?
*gaat er nog es ff goed voor zitten hierzo* |
sssssst niet tegen anna zeggen, want die word wild als ze daarachter komt
|
|
Naar boven |
|
|