Auteur |
Bericht |
|
ANNELIES144
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 11:19
|
|
|
Hallo iedereen ! Erg genoten van ons etentje en het stapavondje in ZEIST! Aanrader voor een volgende keer, welke binnenkort wordt georganiseerd!
--------------------------------------------------------------------------------------
Beste Mensen, Welke dames hebben zin een leuke avond in Zeist? Wanneer?Op 18 maart aanstaande What to do ? Wordt een supergezellige avond in La Baron Zeist (erg gezellie grandcafé, niet duur)!! Aanmelden? Graag via de mail
Laatst aangepast door
|
ANNELIES144
|
op woensdag 23 maart 2011, 10:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 11:31
|
|
|
ANNELIES144 schreef: | Welke dames van 25-35 hebben zin een leuke avond in Zeist? Ik weet een erg leuk restaurant en wellicht is aanstaande zaterdag een optie. Wel een beetje kort dag, maar wie niet waagt wie niet wint.
Ik hoor het wel van jullie ! |
Nou dat kan leuk worden zonder mannen...ehh of zouden wij maar zelfs iets gaan organiseren ...leuk zonder vrouwen ..lekker rustig ..haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNELIES144
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 11:46
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Nou dat kan leuk worden zonder mannen...ehh of zouden wij maar zelfs iets gaan organiseren ...leuk zonder vrouwen ..lekker rustig ..haha |
voel je jezelf een beetje gepasseerd ofzo?! Volgende keer weer met mannen erbij hoor !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 11:48
|
|
|
ANNELIES144 schreef: | voel je jezelf een beetje gepasseerd ofzo?! Volgende keer weer met mannen erbij hoor ! |
Dank je annelies ...vrouwen zonder de mannen is toch niet echt leuk ...haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNELIES144
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 12:09
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Dank je annelies ...vrouwen zonder de mannen is toch niet echt leuk ...haha |
ok.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 12:45
|
|
|
ANNELIES144 schreef: | ok. |
Oeps dank je wel ...ehh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:01
|
|
|
up
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNELIES144
|
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 10:16
|
|
|
????????????????????????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:04
|
|
|
ANNELIES144 schreef: | ???????????????????????????????????? |
Haha, oke voor jou nog een keer. "Up" wil zeggen dat het topic naar boven is gehaald, omdat er nog wordt op gereageerd... (Dat was ff door de war gehaald).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:05
|
|
|
ANNELIES144 schreef: | Welke dames van 25-35 hebben zin een leuke avond in Zeist? Ik weet een erg leuk restaurant en wellicht is aanstaande zaterdag een optie. Wel een beetje kort dag, maar wie niet waagt wie niet wint.
Hoi Annelies,
Een gezellige avond in Zeist is wat mij betreft helemaal leuk! Zeist is lekker in de buurt van Veenendaal dus voor mij bijna te lopen...! Maar eh... waarom wil je er geen mannen bij hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNELIES144
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:34
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Hoi Annelies,
Een gezellige avond in Zeist is wat mij betreft helemaal leuk! Zeist is lekker in de buurt van Veenendaal dus voor mij bijna te lopen...! Maar eh... waarom wil je er geen mannen bij hebben? |
hahah. Leek me zomaar eens leuk een lady'snight! Nou zaterdag ging niet door vanwege te weinig aanmeldingen, (1) dus het wordt nu verschoven naar 18 maart ! Als je het leuk lijkt, ben je welkom ! Annelies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 22:06
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Nou dat kan leuk worden zonder mannen...ehh of zouden wij maar zelfs iets gaan organiseren ...leuk zonder vrouwen ..lekker rustig ..haha |
Gaan de mannen toch ook eten in Zeist die avond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 22:10
|
|
|
EGGIE989 schreef: | Gaan de mannen toch ook eten in Zeist die avond |
Organiseer het maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:11
|
|
|
ANNELIES144 schreef: | hahah. Leek me zomaar eens leuk een lady'snight! Nou zaterdag ging niet door vanwege te weinig aanmeldingen, (1) dus het wordt nu verschoven naar 18 maart ! Als je het leuk lijkt, ben je welkom ! Annelies |
Een leer voor de volgende keer Annelies ..wat is de vrouw zonder de man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:12
|
|
|
EGGIE989 schreef: | Gaan de mannen toch ook eten in Zeist die avond |
Een apart tafeltje naast die van de vrouwen en een lol dat we hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:39
|
|
|
Beste Mensen,
Vanwege te weinig aanmeldingen is besloten het etentje te verzetten naar 18 maart aanstaande.. Wordt een supergezellige avond in La Baron Zeist (erg gezellie grandcafé, niet duur)!!
-------------------------------------------------------------------------------------
Welke dames van 25-35 hebben zin een leuke avond in Zeist? Ik weet een erg leuk restaurant en wellicht is aanstaande zaterdag een optie. Wel een beetje kort dag, maar wie niet waagt wie niet wint.
Ik hoor het wel van jullie ! [/quote]
Tja.. gezien de leeftijdsgrens die wordt gesteld, zal onze friese delegatie niet van de partij zijn...
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 24 februari 2011, 13:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:03
|
|
|
ANNELIES144 schreef: | Vanwege het vele commentaar op de ladynight, wordt dit hierbij afgeschaft. Beetje jammer en onvolwassen dat sommige mensen het niet kunnen accepteren er eens een avondje zonder het andere geslacht wordt georganiseerd En het dus zo voor een ander verzieken
Beste Mensen,
Vanwege te weinig aanmeldingen is besloten het etentje te verzetten naar 18 maart aanstaande.. Wordt een supergezellige avond in La Baron Zeist (erg gezellie grandcafé, niet duur)!!
-------------------------------------------------------------------------------------
Welke dames van 25-35 hebben zin een leuke avond in Zeist? Ik weet een erg leuk restaurant en wellicht is aanstaande zaterdag een optie. Wel een beetje kort dag, maar wie niet waagt wie niet wint.
Jij trekt je toch niks aan van de mannen? Als jij zin in een ladiesnight hebt, dan doe je dat toch!!!! Alleen de gestelde leeftijdsgrens begrijp ik niet helemaal. Vooral omdat je er zelf al bijna buiten valt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:07
|
|
|
Ik zou zeggen ga gewoon door met de lady's night.
En mannen organiseer dan zelf een man's night.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik zou zeggen ga gewoon door met de lady's night.
En mannen organiseer dan zelf een man's night. |
Sinds wanneer is een datingsite alleen voor de lady's en alleen voor de mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:23
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Sinds wanneer is een datingsite alleen voor de lady's en alleen voor de mannen |
De datingsite op zich niet, maar soms komen daar leuke initiatieven uit.. Blijkbaar kunnen de mannen er toch niet zo goed tegen dat ze ff uitgesloten worden van een feestje.. ha ha ha..
Gewoon lekker doorgaan Annelies en je zeker niets aantrekken van wat de mannen ervan vinden. Leeftijdsgrens eraf halen is misschien wel een goede optie, want volgens mij heeft dat niet zoveel toegevoegde waarde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:32
|
|
|
LISA610 schreef: | De datingsite op zich niet, maar soms komen daar leuke initiatieven uit.. Blijkbaar kunnen de mannen er toch niet zo goed tegen dat ze ff uitgesloten worden van een feestje.. ha ha ha..
Gewoon lekker doorgaan Annelies en je zeker niets aantrekken van wat de mannen ervan vinden. Leeftijdsgrens eraf halen is misschien wel een goede optie, want volgens mij heeft dat niet zoveel toegevoegde waarde. |
Persoonlijk vind dat je daar niet perse op een datingsite hoeft te staan en als ik iets met vrienden wil doen kan dat ook zonder een site, maar wens toch de dames een leuke avond hoor, want ze zullen ons wel een beetje missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:35
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Persoonlijk vind dat je daar niet perse op een datingsite hoeft te staan en als ik iets met vrienden wil doen kan dat ook zonder een site, maar wens toch de dames een leuke avond hoor, want ze zullen ons wel een beetje missen |
HHH in je dromen Leonard!!! Wij vermaken ons prima zonder jullie!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:39
|
|
|
JASMYN704 schreef: | HHH in je dromen Leonard!!! Wij vermaken ons prima zonder jullie!!! |
Nou wens de dames ook veel plezier haha ...
Dus aanmelden maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:54
|
|
|
JASMYN704 schreef: | HHH in je dromen Leonard!!! Wij vermaken ons prima zonder jullie!!! |
haha...roddelclubjes moeten er ook zij.... Zo blijven de "echt kerels" aktueel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:40
|
|
|
MAR907 schreef: | haha...roddelclubjes moeten er ook zij.... Zo blijven de "echt kerels" aktueel...
|
hihihi ik hoorde al dat jij ook in zo'n clubje zitting hebt! T was vast gezellig gisteravond..???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNELIES144
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 14:09
|
|
|
JASMYN704 schreef: | hihihi ik hoorde al dat jij ook in zo'n clubje zitting hebt! T was vast gezellig gisteravond..??? |
hihi? wie weet gisteren gezellie hoor !
Laatst aangepast door
|
ANNELIES144
|
op woensdag 23 februari 2011, 14:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 14:14
|
|
|
ANNELIES144 schreef: | gisterenavond? |
Ja Annelies de Wij Zijn Ok gezellige mannen club
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 19:14
|
|
|
....
Laatst aangepast door
|
MOTORMUIS997
|
op donderdag 24 februari 2011, 21:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 19:32
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Nu het vorige plan 'in omgeving Zeist uit eten ZONDER MANNEN 'geflopt' is, ben ik benieuwd of er animo is voor: Uiteten in de omgeving Zeist voor ALLE CM'ers!!! Zo ja, dan kan dit geregeld worden
Heb het idee dat hier misschien wél animo voor is.... Let me know! |
Hoezo geflopt..?!? De wijziging van alleen dames (van alle leeftijden) op 18 maart is net doorgevoerd! Beetje geduld....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 19:33
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Nu het vorige plan 'in omgeving Zeist uit eten ZONDER MANNEN 'geflopt' is, ben ik benieuwd of er animo is voor: Uiteten in de omgeving Zeist voor ALLE CM'ers!!! Zo ja, dan kan dit geregeld worden
Heb het idee dat hier misschien wél animo voor is.... Let me know! |
Hoezo geflopt..?!? De wijziging van alleen dames (van alle leeftijden) op 18 maart is net doorgevoerd! Beetje geduld....
|
|
Naar boven |
|
|