Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 15:40
|
|
|
Echte Vrienden
Mijn hart zit vol emoties, soms is het echt te klein. Ik heb ze goed verstopt, wil sterk en zeker zijn...
Maar als ik niet zo sterk ben, het leven even moe, mezelf helemaal kwijt raak, en domme dingen doe...
dan word ik heel erg bang om controle kwijt te raken. Maak mooie dingen stuk, die niet meer zijn te maken.
Maar als de nood het hoogst is en je bent echt heel klein dan kom je er pas achter... wat ECHTE VRIENDEN zijn!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 15:47
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Echte Vrienden
Mijn hart zit vol emoties, soms is het echt te klein. Ik heb ze goed verstopt, wil sterk en zeker zijn...
Maar als ik niet zo sterk ben, het leven even moe, mezelf helemaal kwijt raak, en domme dingen doe...
dan word ik heel erg bang om controle kwijt te raken. Maak mooie dingen stuk, die niet meer zijn te maken.
Maar als de nood het hoogst is en je bent echt heel klein dan kom je er pas achter... wat ECHTE VRIENDEN zijn!!! |
Mooi Angie. Je komt er achter wie je ECHTE VRIENDEN zijn en de niet echte raak je kwijt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 18:43
|
|
|
Iinderdaad Aangenaam!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 23:59
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Echte Vrienden
Maar als de nood het hoogst is en je bent echt heel klein dan kom je er pas achter... wat ECHTE VRIENDEN zijn!!! |
Mooi en herkenbaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 00:39
|
|
|
dat klopt helemaal
en dan te merken dat échte vrienden idd midden in de nacht voor je klaarstaan als je het even niet meer ziet zitten. En je ook na weken niet vergeten en voor je blijven bidden. Een troostend smsje zomaar.... Die warmte en liefde is met geen pen te beschrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 12:26
|
|
|
LOES550 schreef: | dat klopt helemaal
en dan te merken dat échte vrienden idd midden in de nacht voor je klaarstaan als je het even niet meer ziet zitten. En je ook na weken niet vergeten en voor je blijven bidden. Een troostend smsje zomaar.... Die warmte en liefde is met geen pen te beschrijven. |
Inderdaad Loes, ik heb hetzelfde ervaren...een aantal vrienden lieten mij acuut vallen (mijn eigen schuld hoor, ik heb wat doms gedaan!)...en dan komt er midden in de nacht een sms-je van...ja van...een ECHTE vriend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 14:21
|
|
|
LOES550 schreef: | dat klopt helemaal
en dan te merken dat échte vrienden idd midden in de nacht voor je klaarstaan als je het even niet meer ziet zitten. En je ook na weken niet vergeten en voor je blijven bidden. Een troostend smsje zomaar.... Die warmte en liefde is met geen pen te beschrijven. |
http://www.youtube.com/watch?v=52d20PK_Kyk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 14:41
|
|
|
Sommige vrienden zijn als de schaduw: je ziet ze alleen als de zon schijnt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 17:19
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Sommige vrienden zijn als de schaduw: je ziet ze alleen als de zon schijnt. |
En sommige vrienden zijn als de maan: ze lichten op als het donker is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 20:50
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | En sommige vrienden zijn als de maan: ze lichten op als het donker is! |
gewogen, en de weegschaal sloeg op tilt, angelique?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 02:16
|
|
|
Mooi Frank, dank je wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 02:19
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | En sommige vrienden zijn als de maan: ze lichten op als het donker is! |
Dat is precies wat ik bedoel! Dat ga ik opschrijven en aan mn vriendin en haar man geven. dank je wel angelique
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 02:56
|
|
|
HANNAH810 schreef: | gewogen, en de weegschaal sloeg op tilt, angelique? |
Zo ziet Hannah dus iemand als een vriend. ze plaatst hem op de weegschaal en gaat dan met veel jolijt vertellen dat de weegschaal het begaf... Wanneer is een vriendschap dan een echte vriendschap...
Ach, die meisjes van tegenwoordig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 07:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zo ziet Hannah dus iemand als een vriend. ze plaatst hem op de weegschaal en gaat dan met veel jolijt vertellen dat de weegschaal het begaf... Wanneer is een vriendschap dan een echte vriendschap...
Ach, die meisjes van tegenwoordig... |
Een echte vriend ziet die weegschaal het begeven en zegt dan: "Ach, moest toch al nodig een keer een nieuwe!"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 23:03
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Een echte vriend ziet die weegschaal het begeven en zegt dan: "Ach, moest toch al nodig een keer een nieuwe!" |
ben je op een strandwandeling een weegschaal nodig dan..je komt nie eerder ut strand op als je zo licht als een veertje bent...oeps mag zeker niet komen waai weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 23:52
|
|
|
HENDUK927 schreef: | ben je op een strandwandeling een weegschaal nodig dan..je komt nie eerder ut strand op als je zo licht als een veertje bent...oeps mag zeker niet komen waai weg |
Sja...dan word strandwandelen voor mij toch lastig! Als je mij meeneemt heb je namelijk altijd een weegschaal bij je, ook als je de veertjes thuis gelaten hebt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 00:12
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sja...dan word strandwandelen voor mij toch lastig! Als je mij meeneemt heb je namelijk altijd een weegschaal bij je, ook als je de veertjes thuis gelaten hebt... | Daarom gaan ze ook boswandelen.Terwijl het strand veeeeeeeeel mooier is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 08:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Daarom gaan ze ook boswandelen.Terwijl het strand veeeeeeeeel mooier is. |
Geeft niks...ook als je met mij in het bos wandelt heb je altijd een weegschaal bij je...
Best zwaar nog, zo'n ding...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 10:16
|
|
|
Best zwaar nog, zo'n ding quote]
Nou nou Tess, je moet jezelf niet als een 'ding' bezien hoor. Oké, je bent een vrouw, dat wel, maar toch ook wel een mensje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 11:34
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Geeft niks...ook als je met mij in het bos wandelt heb je altijd een weegschaal bij je...
Best zwaar nog, zo'n ding... |
een kreeft schijnt ideaal om te kunnen gaan met een weegschaal, hoor tess, dus geen nood..... al komt het misschien in dit geval wel beter uit om naar het strand te gaan, ipv naar het bos!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 12:29
|
|
|
HANNAH810 schreef: | een kreeft schijnt ideaal om te kunnen gaan met een weegschaal, hoor tess, dus geen nood..... al komt het misschien in dit geval wel beter uit om naar het strand te gaan, ipv naar het bos!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 12:46
|
|
|
HANNAH810 schreef: | een kreeft schijnt ideaal om te kunnen gaan met een weegschaal, hoor tess, dus geen nood..... al komt het misschien in dit geval wel beter uit om naar het strand te gaan, ipv naar het bos!! |
Kreeften? Die knijpen toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 12:54
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Kreeften? Die knijpen toch |
kreeften zijn ook lekker...heb ik horen zeggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 13:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | kreeften zijn ook lekker...heb ik horen zeggen... |
Valt tegen frankt...weinig vlees an....doe mij maar een stukkie zwaardvis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 13:28
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Kreeften? Die knijpen toch |
Nee hoor tess. Laat je niks wijs maken! Zolang je dat elastiek maar om de scharen van dat beest laat zitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 13:53
|
|
|
ben je in de zomer jarig, visser?
heel heel vroeger kon ik wel van kreeft genieten, maar ik denk dat ik de elastiekjes niet heb laten zitten; tegenwoordig knijpt hij (em) nogal namelijk.....
tja, tess; je zult maar weegschaal zijn, he?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 31 oktober 2010, 13:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 13:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | kreeften zijn ook lekker...heb ik horen zeggen... |
ik ben van mijn sterrebeeld een kreeft, schijnen aardige mensen te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 14:00
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik ben van mijn sterrebeeld een kreeft, schijnen aardige mensen te zijn |
je hebt natuurlijk uitzonderingen
Ik ben een visje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 14:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik ben van mijn sterrebeeld een kreeft, schijnen aardige mensen te zijn |
nou maar hopen dat je elastiekjes niet te strak zitten, willemijn........hihi laat je ze wel zitten? (geintje hoor!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 14:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou maar hopen dat je elastiekjes niet te strak zitten, willemijn........hihi laat je ze wel zitten? (geintje hoor!) |
Ik geloof niet in sterrebeelden maar de goede dingen haal ik er wel weer uit, zo ben ik ook wel weer....... Ik zal mijn elastiekjes in de gaten houden.......
|
|
Naar boven |
|
|