|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:06
Onderwerp: Israƫl
|
|
|
hoi ja zag dit onderwerp israel ,en ik kan zeggen dat ik sinds kort bij een messiaanse gemeente ben gekomen.je krijgt meer andere dingen te horen hierover en als je nu kijkt in de wereld zie je steeds meer anti israel.het is toch wel gods volk dat Hij heeft gekozen om zijn Woord te bewaren.andere kerken hebben zich daar later vanaf gehouden denk maar aan de sabbath waarom eigenlijk.wij christenen zijn geent als wilde takken op de olijfboom.dus drinken toch hetzelfde voedsel als de boom?kan niet anders lijkt me en dan nog iets Hij zegent wie hen zegenen en vervloekt wie hen vervloeken.nou als je dan kijkt naar de geschiedenis is het niet meer dan logiscg toch?wij worden wachters genoemd en ons word gevraagd om te bidden voor Zijn volk.hoeveel stromingen zijn er wel niet in nederland?zullen ze allemaal gered worden???zo is het wel heeel makkelijk iedereen geeft er een draai aan .is dit om net als die farizeers belangrijk te zijn ?en het beter denken te weten?er zijn vele misleiders in de wereld helemaal de islam we moeten kijken naar waar we vandaan zijn gekomen.israel is onze oudere broeder.ik wil geen mensen voor het hoofd stoten,maar dit is zoals ik het nu zo zie.zal het hier bij laten bedankt dat je dit onderwerp bent begonnen zuster Shalom.
|
|