Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:48
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb vroeger ook veel oesters geslurpt...de 'pitten' spuwde ik steeds weer in de zee...achteraf bleken dat parels te zijn...wist ik veel... |
tja...belgen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:18
Onderwerp: Waarom zo moeilijk?
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ''iedereen heeft een eigen mening''..
mijn mening is,dat ik niet meer mijn mening ga geven..en dat is naar mijn mening een mening,die voor ''mij'' belangrijk is. en,omdat dit geen mening is naar de mening van een ander die ook zijn eigen mening heeft.
Idd,waarom zo moeilijk.. |
Mijn mening is dat ik het heel jammer vind als jij je mening niet meer geeft. Vond ze vaak heel mooi omte lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:08
Onderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
|
|
|
Hoe denk je bv dat een schrijver van een krant een samenkomst beschrijft als de schrijver zelf bv niet gelooft in genezingen vandaag de dag, maar nog gelooft dat dat alleen gebeurde in de tijd van de bijbel? Zijn eigen bril komt door het artikel heen. Is het dan waarheid wat de krant schrijft? onderzoek het zelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:02
Onderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
|
|
|
als ik de eerste link aanklik shanita dan kom ik op goedgelovig en dan denk ik ,ach goedgelovig weer met een artikel met kritiek ik ken die frank niet,nooit wat van gelezen,wel dingen van ouweneel, alles wat ik vind van ouweneel zelf is tot nu toe bijbels verantwoord vind ik dan he. en ergens word ik verdrietig met de woorden trinprofessor.duidelijk woorden waar goedgelovig mee is gekomen op een negatieve manier. ik woon vlak bij trin, ga er naar toe, ben zelf heel kritisch, dus heb alle kritiek van trin op goedgelovig gelezen. Toch ben ik na trin blijven gaan,omdat ik de indruk had dat de kritiek onterecht was. heb zelf alles goed kritisch onderzocht. Alles wat goedgelovig schrijft over trin bv, spoel dat maar door de wc. alle kritiek die volgens hun professor ouweneel is geschreven daar,spoel die ook maar door de wc. En wil hier geen discusssie starten waarin ik trin moet verdediggen tegenover alle kritiek die ze ooit over zich heen hebben gehad, maar zeggen,geloof niet alles wat kranten zelfs schrijven,onderzoek het zelf,
vroeger werkte me exman in de muziekwereld, soms na een optreden schreef de ene krant de band helemaal in de hemel en een andere krant schreef over het zelfde optreden heftigge kritiek. Een vb dat je artikelen in een krant niet zo echt sereius moet nemen,zelf ook moet oordelen.
dus de andere 2 linken heb ik nog geneens niet aangeklikt, liever onderzoek ik zelf de dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:53
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik ben mijn koffers nog aan het inpakken om op vakantie te gaan; dus nee; nog niets geen "slaap lekker allemaaaaaaaal" |
fijne vakantie toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het lijken net kleine slakken Erika.
Visser begint er ook niet aan |
ha ha heb het ook nooit gedurft. net zo eng als oesters of mosselen geef mij maar een lekkere vis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nu weet ik nog niet wat het zijn |
schelpjes waar kleine zeediertjes inzitten, die kan je eten, er is zoveel daar te eten, planten uit het meer,mosselen, krabben kreeften vis ha ha garnaaltjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:07
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Jaa ok lekker, of as voorgerecht |
ach wel nee, ik ben een zeeuw in hart, ben er weggegaan omdat me exman persee wou verhuizen, maar schouwenduiveland is mijn eiland. en volgens de zeeuwen daar was ik een echte zeeuw, ook al houd ik niet van krukels, at wel die waterplantjes uit het grevelingen meer.ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:36
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ontopic:
vertrouw bij je werk op de heer en je plannen zullen slagen (spreuken 16-3
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:30
|
|
|
JOL252 schreef: | Effe tjekke ... het gaat wel lekker hier maarre ... zijn we nog ontopic??? |
van mij ook sorry is inderdaad offtopic,wel een noodkreet ergens... ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Petra wilt me niet...ik rook geen sigaar en ik zie er niet uit...ik woon ook niet in haar straat...en ik doe geen onbeschofte dingen...we zijn dus geen match... gelukkig maar |
niet zo negatief over jezelf he frank. ach ik ga gewoon accepteren ik geen partner heb,is al jaren zo, dus kennen nog wel wat jaartjes bij. serieus, hoe groot is de kans via een site en eh is nog verslavend ook zo,n site. dus ik ga met helemaal niemand wokken. als er ergens iemand is die echt bij mehoort brengt god die wel op me pad. toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...je gaat me toch niet zeggen dat je al gescheiden was voor je trouwde zeker...ik begrijp er echt hoe minder van... |
ach belgen... hoe kan ik het simpel uitleggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik wil al jou 'intieme' zaken niet weten.
Oh, je gaat al trouwen??? Je bent nog sneller dan een bepaald koppel die gingen al trouwen na 5 weken verkering. En jij gaat al trouwen 5 weken voor de verkering...het is me wat hier... |
wel nu snap je wel de reden van me scheiding ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vertel het maar aan je sigaar...ik bedoel Romeo... |
nee,want dan gedraag ik me natuurlijk heel romantisch,als een echte dame,hij denkt dat ik nooit een sch....t laat. daar komthij pas achter als hij eenmaal met me getrouwd is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:35
|
|
|
PETRA944 schreef: | nou zeg,wou je alleen maar helpen .ha ha want hoe groot is de kans dat tussen al die vrouwen die ene,de ware zit
als ik bij mij kijk,mannen uit mijn omgeving, rond mijn leeftijd 9 |
wat dat betreft hmmm,misschien heb ik wetenschappelijk gezien meer kans s,avonds rond een uur of 8 in de supermarkt als de alleenstaande mannen effe een boodschapje doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: |
'nog minder kans'??? Nou dank je wel hoor, beauty... |
nou zeg,wou je alleen maar helpen .ha ha want hoe groot is de kans dat tussen al die vrouwen die ene,de ware zit
als ik bij mij kijk,mannen uit mijn omgeving, rond mijn leeftijd 9
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen ik weet niet wat je bedoelt...en ik kan helemaal niet tegen geheimzinnigheid...dat veroorzaakt misverstanden... |
zeg het lekker niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...kijk maar eerst zondagochtend dat je niet naakt bent vooraleer je online gaat... |
eng idee he,vooral als ...tja mag het woord niet zeggen maar je weet wel wat ik bedoel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik weet de oplossing. We gaan enkele vrouwen verwijderen...en ik weet ook al welke |
zal je dat nou wel doen? Ik bedoel dan heb jij nog minder kans...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:17
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | klinkt gevaarlijk |
ha ha nee hoor,deed het in me jeugd stiekemis,zodat me moeder het niet merkte. en nee nu niet meer,gedraag me volwassen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | hoeeeeeeeeeeeee gaan we dat nu oplossen |
Wat ik wel weet is dat degene die ik leuk vind af en toe een sigaar rookt, ghe ghe dat scheelt vast een hoop concurentie dacht ik. lol
maar wou je wat zeggen visser? jij hebt de oplossing?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | Jaja , en Roelande heeft zeker ook nog een koelkast naast haar bed staan mocht ze dorst hebben. En .... regel 1 in het huis van visser...... er wordt op de slaapkamers NIET gerookt. |
ja ja,maar 1 je doet het raam open en stap2 je gaat op de vensterbank zitten 3 je peuk opsteken dan rook je toch niet in je slaapkamer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:50
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik eet dan altijd een banaan, die heb ik al mee naar mn slaapkamer genomen net zoals mn Iphoon waarop ik dan ff cm kan checken in bed en dan weer verder |
Kijk vrouwen zijn echt slim,das een goeie tip voor je visser en die peuk rook je gewoon uit het raam. scheelt je eigen uit bed slepen en weer terug. ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben bang dat Frank nĂș z'n lidmaatschap op gaat zeggen. |
ha ha ha ha, vrees dat je gelijk hebt, frank hou vol.... laat jeniet ontmoediggen, er zijn veeel meer vrouwen dan mannen op cm volgens mij. das trouwens best oneerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat is maar net waar je het meest behoefte aan hebt .....of eerst de peuk of eerst de boterham of cm |
echt moeilijk soms keuzes maken in het leven, vooral op de zondagochtend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k zal zondagochtend kijken of je rond dat tijdstip online bent. |
Wel als ik zoiets doe, doe ik het met iets meer zelfsbeheersing, eerst de boterham en dan de peuk ,niet eerst de peuk en dan de boterham... en natuurlijk in me piama
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wie had het over naakt??? Niemand hoor!!!! |
nou dan moet hij toch een piama aan hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Die pyama werd niet vermeld!!!!!!!!!! Maar ik herken het beeld wel hoor Visser!!!!!!! |
hij zou toch niet met kleren aan na bed gaan, of zonder kleren achter pc ik zit hier toch niet te communiceren op de zondag ochtend met naakte mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zondagochtendtip als je wakker wordt op de normale doordeweekse tijd. .......Even een kwartiertje op cm onder het genot van een peuk en een boterham en dan terug naar bed. Succes verzekerd. |
whaaa haaa haaa haaaa zie je al helemaal voor je,in je piama,eerst die peuk,dan boterham en dan terug na bed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wie is die man dan waarop jij valt...we zullen eens aan zijn oren trekken als hij je niet ziet staan...we zullen Erika er anders eens op afsturen... |
en echt frank, hij vroeg me of ik met hem wou eten ergens in een andere stad en ik zie nee eh ha ha vond het toch wel beetje eng, dan sta je daar op het station... zie je hem in het echt, ha ha enfin zo blijf ik nog wel effe lid en kan jouw nog wat plagen de eerste 3 jaar tot ik naar 50 plus site ga
|
|
Naar boven |
|
|