Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 14:53
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hier ook... |
In jouw geval eerder een nachtmerrie lijkt me?? Jij bent toch zo ondol op sneeuw?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 14:19
|
|
|
HENDUK927 schreef: | Vandaaaaaaaaag is het echt weer Nederlands kerstweer maar morgen 30 cm sneeuw heb ik gedroomd vannacht |
Dat zal een droom blijven........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 12:20
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jullie doen aan afgoderij...een boom en warm huis en kilo's eten is erg occult...zoek maar eens in de Bijbel op wat 'vasten' en wat het betekent... |
Hm...... hier geen boom, geen kilo's eten...... Met occulte afgoderij valt het dus wel mee. Maar de komst van Gods Zoon naar aarde is wel alle reden tot een feest. Al zal Zijn 2e komst nog een véél groter feest zijn!! (idd, met belegen wijnen enzovoorts)... In blijde verwachting van Zijn Komst nu al reden voor een feestje. En daarbij worden anderen natuurlijk niet vergeten. Zonder al die Kerstkitsch idd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 12:16
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik eet een boterham en Floshke heeft een blikje zalm... |
Kijk je dan wel uit voor graatjes, pitjes enzo??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 12:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nog effe en cm heeft een eigen geboden boekkie Ehhhh word ik daar blij ven Hum nog maar effe over nadenken |
Ehm......nee, dat is idd erg off-topic
Waar mij blij maakt? Dat het bijna Kerst is!!. En wat een feest dat we Kerst mogen vieren. In alle vrijheid, in vrede, in een warm huis, met een gevuld bord, met alle ruimte om naar de kerk te kunnen, om te weten om Wie Kerst werkelijk draait...... Kijk, dáár wordt je nu blij van!! (En niet van alle Kerst-kitsch en stress er omheen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 11:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ook lekker vooral van de BBQ he maarre daar is het nu te vies weer voor.. Vandaag even simpel een pizza, heb vanavond kerstconcert en dan moet ik brood meenemen dus ik doe simpel... Denk dat de komende dagen er wel genoeg eten binnenkomt |
Ja, vooral díe zijn erg lekker, Erika En CM schijnt ook erg goede BBQ's te herbergen........ Fijne kerstavond vanavond!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 11:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...nu tik zeker niets meer tegen jou en ook niet tegen Tink en Mars...want zij dwongen mij om zo'n stuk gekakelen op te eten... |
Hahahahahaha, hoe vaak per week tik jij dat tegen mij?? Je zou er toch kippig van worden!! Maar ik zal me inhouden, voor we off-topic geraken.......
Hier is het vandaag kliekjesdag, om maar gelijk weer ontopic te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 11:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Heb je 'iemand' ontmoet? Behalve je visser-zoon of visser-collega's?
...en waarom die geheimzinnigheid. In het CM-regelement staat dat geheimzinnigheid niet toegestaan is.
Dat is het 13de gebod...'gij zult niet geheimzinnig doen' |
Maar het 12e was toch: Gij zult niet onophoudelijk nieuwsgierig zijn??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 11:32
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ach...wie weet...lukt het toch nog..... Ik kan niet zingen...erg om met mijn mond dicht te moeten zitten... |
Beterschap!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 11:31
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Morgen in de kerk moeten zingen en nu snipverkouden zijn en koorts hebben |
Heel veel beterschap!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 11:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | bahhhhh, ik wil het niet horen... |
Oh nee, we kunnen het idd beter over ehm..... warme kippenpootjes hebben......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 23:30
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kan ik je maar één tip geven ....... je ogen BETER de kost geven . |
Je kunt ook wat directer zijn, Visser, door haar gewoon mee uit te vragen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 20:16
Onderwerp: Afgoderij
|
|
|
PIETER619 schreef: | Er is ÉÉN die ons dat heeft voorgeleefd, gewoon door hem te volgen en proberen gehoorzaam te zijn aan wat Hij van ons vraagt. Gewoon als kind geloven dat Jezus de Weg , de Waarheid en het Leven is. |
En uitgerekend Hij stond ook open voor mensen die niet tot het volk van Israël behoorden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 18:58
|
|
|
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 23 december 2012, 19:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 18:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...filosofe Steen, schrijf eens gemakkelijk-Nederlands. Ik ben maar een Belg hoor... |
Oke....... zal het ff verBelgvoudigen: Wie is voor jou die enige leuke man, Frank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 18:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...jullie weten er niets van. Mijn man is de leukste... |
Heb je wat te vertellen, Frank? (Hoezo, open deur?)
Maar ehm...... vanwaar deze topictitel eigenlijk?? Zal er maar één enige leuke man op CM zijn?? Of zijn er meerdere leuke mannen misschien?? Wij, vrouwen, moeten toch de mannen niet ook nog eens afschrikken met een topic als dit? En ehm.......Wat is "leuk"??
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 23 december 2012, 18:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 13:24
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Tuurlijk! Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben, Frank (of heb jij misschien toch liever deze? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 13:21
|
|
|
Wat mis ik de liefde op jullie site......... en wat stuit mij het offensieve tegen de borst. Wapengekletter met losse Bijbelteksten, compleet met uniformen, en selectie van tevoren uitgezochte bevolkingsgroepen..... Ik krijg het er gewoon koud van.
Natuurlijk, we hebben te vechten tegen de zonde in al haar toonaarden. Maar als ik van onze Heiland Zelf de opdracht lees: ga heen, en maak alle volken tot Mijn discipelen, doop hen, en leer hen onderhouden wat Ik heb geboden heb.... Dan ben ik niet zo selectief, maar probeer Zijn liefde uit te stralen naar een ieder op deze wereld. En bid ik dat Zijn Geest nog héél veel mensen in hun harten wil raken, opdat ook zij de enige ware God; Vader, Zoon en Geest, leren liefhebben met heel hun hart, met heel hun leven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 13:19
|
|
|
dubbel
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 23 december 2012, 13:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 13:03
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | Ik ben net thuis van mijn werk (thuiszorg) en op de kerstdagen moet ik ook helaas werken. Wat zeilig voor mijn man , dus geen vrolijke kerst |
Ohoh..... moet je dan die dagen zowel 's morgens, 's middags als 's avonds werken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 00:41
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JANS221 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag is dat ik me realiseerde dat mijn nieuwe huis nu al voor mij een thuis is. Een eigen huis, een nieuwe plek, een nieuw hoofdstuk! |
Wat fijn, Jans!! Heel veel geluk en plezier op je nieuwe stekkie toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 23:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...tssss wat een taaltje en dat voor een meisje dan nog wel... |
GRIJNZZZZZ
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 23:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ..wc-merels, ja...ze krijgen morgen geen eten meer...voila... |
Dus ze hebben sch..t aan hun eten? Of krijg je drek voor dank?? Wat een ondankbare beesten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 19:06
|
|
|
Zomer in de lente, Herfst in de zomer, sneeuw in de herfst, herfstig weer op de 2e winterdag.......krijgen we nu winter in de lente?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 17:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dan moet je mijn wagen eens zien. Die wordt door heel de streek als vogel-wc gebruikt |
Hm, dus jij rijdt in een bekakte auto...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 14:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een halfuur rondgereden om een parkeerplekje bij de AH te vinden...gelukkig vond ik op de duur wat en er was ook weer wat te proeven...ik heb ook al de route uitgeprint voor morgen want dan ga ik wandelen met iemand. Ik zeg niet met wie want jullie zijn veel te nieuwsgierig...ik hou niet van nieuwsgierige mensen...ik heb gewassen en gestreken...en mijn vinger verbrand, weeral eens
nu ga ik stofzuigen en dweilen want meneer Flosh is eindelijk wakker geworden... |
Sjonge...... dat klinkt best als: ik heb het druk! Alleen je vinger verbranden......... wilde je die ook gelijk maar glad strijken dan? Stofzuig en dweil ze!! (en struikel daarbij niet over meneer Flosh)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 23:31
|
|
|
JOL252 schreef: | I did. |
Dat ziet er heerlijk warm uit, Jol. En een leuke kleur ook! Geniet ze!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 23:30
|
|
|
De sneeuw is weggespoeld, maar nu is het hier rauwkoud!! Brrrrrrrrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 18:27
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik brand 's avonds een kaarsje...en dan is het donker en dan kan ik niet met stukje glas een fikkie maken... |
Oowwww, maar dan maak ie overdag een vuurtje, en houd je dat gaande tot en met de avond, waardoor je alsnog je vuurtje hebt voor het kaarsje.....
Waar een wil is....................
|
|
Naar boven |
|
|