Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:26
Onderwerp: Afscheid
|
|
|
PETRA373 schreef: | was nog een knappe man ook...., ma ja zoals meestal ga ik dan net stomme dingen doen ga ik later na de viskraam, denk ik neee he komt ie aan hij gaat ook vis halen, wat doe ik? vet in paniek raken ergens anders staan, toen ging hij ook weer, duh me kans misschien gemist ( misschien vond hij mij ook wel lekker ruiken
enfin frank en visser welterusten |
Petra, je bent er me ook eentje, hoor. Als je steeds gaat lopen van de mannen zal je nog lang alleen blijven ondanks dat je lekker ruikt...
Heb je nog zo van die anekdotes???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:18
|
|
|
PETRA373 schreef: | ach allemaal van die mannen zoals jou, met iedere maandag 7 witte onderbroeken aan de was lijn, tja daar knap ik toch op af |
Had je dan met die mannen afgesproken om hun was te doen? Hadden ze geen andere kleuren???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:15
|
|
|
PETRA373 schreef: | nou over mannen gesproken, vandaag was ik in d esupermarkt en echt ik dacht oehhhh ik ruik een lekkere man. een bekende aftershave lucht, zucht zwemel. zou het echt werken zoals in die reclames als je een lekker luchtje hebt als man????? Blijkbaar dus wel bij vrouwen die al jaren vrijgezel zijn
En de pakjes knor zijn in de reclame, griekse ook, die maak je met gehakt maar ondanks al die kruiden en rijst erbij,de rot slaat er net zo hard in met gehakt. maar nog drie jaar en dan komt de overgang, is vast het probleem opgelost |
En ja hoor, ons Peetje is weer op dreef
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | ik denk dat ze weer 50 keer gaat schrijven dat ze wat minder op het forum gaat schrijven .
Als ze maar niet weer gaat beginnen over waslijnen en die werklui bij haar in de straat. |
Of over gehaktballen waar het kwaad inschiet tijdens bepaalde dagen van de maand...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Leuk dat jij dan weer terug bent petra.
Beviel het niet op die 50+ datingsite? |
Hopelijk gaat Petra weer van die koddige dingen schrijven op het forum zoals enkele maanden geleden...
...50 + datingsite??? Daar is ze toch te jong voor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:22
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Facebook |
Ik heb je al gezocht op FB maar ik vind je nergens...je zal wel een rare naam hebben dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:09
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOL252 schreef: | 1200 kg puin.weggereden... |
...met de fiets? Door de regen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:08
Onderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hoho, Bassie en Adriaan zijn inmiddels gestopt. Bert en Ernie lijken daarentegen onverminderd door te gaan! Inclusief aliëns als Pino enzo..... |
Gelukkig zijn er geen radiostations waar ze achterstevoren-muziek draaien...ojee, als ik nu maar geen slapende anna-piet wakker heb gemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik ben nu hier en zaterdag ben ik dan daar |
...ik geef het op...mijn mannenhart en zenuwen kunnen er niet meer tegen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 19:59
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | mijn lieve buurvrouwtje had macaroni gekookt en ik kreeg van haar ook een maaltijdje , lief van haar |
die buurvrouw komt vast morgen suiker vragen of enkele eieren of wat dan ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 19:22
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | U is welkom
Ik ben overigens 'Single in de kerk' aan het lezen... ben benieuwd! |
Dat is waarschijnlijk een ledenlijst van singels die op één of andere datesite staan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 19:21
|
|
|
LYDIA448 schreef: | ik kreeg net een foto, van de balletjes gehakt die staan te wachten.. Wat er nog meer bijzit dat weet ik niet, voor mij is het altijd goed zolang ik maar niet zelf hoef te koken.. |
op het internet vind je veel foto's van lekker eten...maar het blijven maar foto's...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 19:19
|
|
|
LYDIA448 schreef: | Mijn mooiste moment van vandaag wordt vanavond... lekker naar schildercursus... heeeerlijk |
ik heb nog enkele muren die ja mag schilderen...ik kan je dus nog mooie momenten bezorgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 16:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Al zegt iemand jouw...dat hij of zij...dichtbij woont....
J E K O M T T O C H N I E T!!!!!!!!!!! |
oja, dat is ook weer waar... ...was ik al vergeten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 16:15
|
|
|
ALTJE848 schreef: | mmm Wortelsoep hadden we laatst in de kring van de gemeente met een gezellig avond eerst proeven dan werd verteld wat we aten . Echt lekker hoor.
Ga maar eens koken voor mezelf vanavond kipfile met veel wokgroente en wat rijst.
Anita | ...euhhh, heb je soms voor 2 mensen eten??? Woon je ver hiervandaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 09:31
|
|
|
ANNA415 schreef: | Pff eindelijk tijdelijk onderkomen Meubelopslag geregeld |
Waar ben je dan nu? En zeg nu niet 'hier', hé
Ach, ik ben ook veel te bezorgd over mijn kudde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 09:30
Onderwerp: Het mannenhart
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nou geef mij maar het kado |
anna-piet zit nog volop in de sint-kerst-nieuwjaars- en verjaardagssfeer wat kado's betreft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 09:29
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
LYDIA448 schreef: | Mijn bescheiden mening over het initiatief van man/vrouw.
In verschillende antwoorden zie je dat de man de emancipatie toch wel prettig vind, het feit dat ze een 'moeder' aan hun zijde willen.
Zodra er een situatie gaat ontstaan van een moeder/vaderrol, is je partnerrelatie gedoemd te mislukken.
Als 1 van de twee die rol gaat vervullen, waar moet jij als andere partij dan terecht met je partnerproblemen?
Maar nu wijk ik af van de topic vraag, waarom mannen eerst initiatief moeten nemen..
Mijn moeder zei vroeger altijd tegen me, als hij voor je bestemt is dan komt dat wel goed, wacht maar af.. Maar mijn 'ongeduld' wenste niet af te wachten, ik heb dus nooit geschroomd om de eerste stap te zetten, en ik heb ook echt wel mijn neus gestoten.... soi
Ik heb ondanks alles, mijn Vader waar ik bij terecht kan, Hij troost me, beschérmd me ook vooral. In Zijn nabijheid durf ik alles aan! Zélfs initiatieven nemen....
Ok..... geldt niet voor iedereen, maar het is ook míjn mening. |
Lydia, ik ben het volledig met je eens. Vanaf de eerste zin, dus over die zogenaamde 'moeder', tot de laatste zin.
Ik hou ook niet zo erg van rollenpatronen. Bijvoorbeeld: strijken, poetsen, koken, afwassen en noem maar op zijn de typische 'vrouwen-bezigheden'. Welnu, dat vind ik grote onzin. Ik vond het zelfs leuk wanneer ik destijds mijn partner daarmee kon helpen.
Er is niets mis mee dat een vrouw op welk gebied dan ook het initiatief neemt. Dat ze daarbij ook wel hun neus eens stoten, net zoals de mannen dat ook doen, hoort nu eenmaal bij het leven. Als we bidden om iets worden onze gebeden immers ook altijd niet verhoord. We zouden op de duur erg verwaand worden indien ze altijd verhoord werden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 01:55
Onderwerp: Hoe oordeelt God?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Satan wéét dat hij verslagen is, door het sterven van Christus. Hij wéét dat hij nog maar kort tijd heeft. Hij is immers als beest al uit de hemel gegooid, zoals Johannes zag. Hij is alleen zo door en door slecht dat hij het liefste zoveel mogelijk mensen de ondergang in meesleurt, nu hij op aarde nog de ruimte krijgt.
En daarbij: Nooit heeft de duivel God tegen kunnen houden. Ook niet toen Zijn Zoon Zich opofferde om naar de aarde te gaan, om daar te sterven, en daarmee verzoening te bewerken voor iedereen die in Hem gelooft, bij Zijn Vader.
De duivel heeft macht, veel macht, maar is absoluut ondergeschikt gemaakt aan God. |
Ik heb het vroeger al eens een paar keer geschreven dat satan de tegenhanger is van de heilige Geest. Het leven bestaat nu eenmaal uit dualisme. Als je je laat leiden door de heilige Geest dan kan satan niet in je zijn of dan heeft satan geen invloed op je leven. Ik weet wel dat mensen die opgevoed zijn, en zich nog steeds vastklampen, met een angstgeloof meer bezig zijn met satan dan met de heilige Geest. En zulke mensen schenken dan onterecht meer aandacht aan satan en betrekken hem dan ook overal bij terwijl dat helemaal niet nodig is. Ik begrijp dus ook niet die ene stelling die door Pieter werd gepost.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 01:45
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En dat zonder 1 zwemles. Foei, Visser!!!
|
hij zal zijn nieuwe grijze wagen ook al wel verzopen hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 01:42
|
|
|
Ik heb wortelsoep gemaakt én gegeten en ze was lekker... Ik heb nog een paar liter soep maar die vries ik in. Later op de week maak ik nog soep. Minestronesoep denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 01:34
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ze is wokken denk |
zou het??? Pffff....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 01:32
|
|
|
JOL252 schreef: | Mooiste moment? Douche en bed. |
...de douche en het bed heb je dus al gevonden. Nu de rest nog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:54
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Die kerstster , daar zit ik toch wel een beetje mee in mn maag . Mn moeder had gezegd ... 2 keer per week een beetje water geven en dan blijft ie zo 2-3 maanden mooi. Heb dat dus netjes gedaan en volgehouden maar volgens mij is ie verzopen .Na 2 weken begon ie al last te krijgen van uitval en nu zitten er nog ongeveer 8 bladeren aan . Ziet er niet uit . Mijn vraag is nu ..... als ik dat ding nu eens een half jaar geen water meer geef , zou ie dan nog bijkomen?
|
Visser, was aan de onderkant van de pot een gaatje waar het overtollige water uit kon? Ik denk van niet zo te horen aan je verhaal ...pfff, hij is al 43 en nog moet ik hem alles voorkauwen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:25
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
VISSER278 schreef: | Franklin ...... is dat wat? Met of zonder T , dat moet je zelf maar invullen. |
...ik vind jouw voornaam plots niet meer mooi...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:07
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mijn gewone naam is zo stom en haast niet uit te spreken . Toen ik geboren was en mn oma kwam op kraamvisite zei ze tegen me .... Wat een hondenaam zeg . En dat terwijl ik toch echt vernoemd ben naar een zoon van haar . En daarom heeft vissertje maar van zn hobby een nickname gemaakt .
Visser, die de discussie over een nickname niet echt snapt. |
Awel visser, en ik heb dat al tegen meerdere mensen gezegd, heb jij voor mij een originele en mooie voornaam...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:37
|
|
|
[quote=ERIKA129] Weet je dat verhuizen een janboel maakt van je huis al doe je nog zo je best...
[size=7]Misschien kan ze eens tussen de kussens van de bank kijken [/size][/quote]
Dus jij weet meer...help die arme Jol eens want haar kennende gaat het anders grondig mis..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 15:52
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
...dat ik anna-piet vandaag nog niet heb gelezen. Normaal plaagt ze in de ochtend toch heel CM. Is ze weer met haar strijkplank naar een land dat voor ons onbekend moet blijven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 11:19
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
JANS221 schreef: | Vroeg jij nu om te gaan wokken of was dat een ander? |
Het was vast iemand anders die je wat gevraagd heeft... ...met mij wilde je alleen maar naar de vespers in de abdij van Westmalle gaan. De leuke gezellige dingen doe je vast met iemand anders...
zal waarschijnlijk die nieuwe leuke buurman zijn...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 8 januari 2013, 11:20
|
|
Naar boven |
|
|