Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:19
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Mooiste moment van vandaag is nu, ik lig op mijn tuinstoel en luister naar het geruis van de bomen en in de verte hoor ik een duif koeren, zo mooi en verder zo stil, daar word je zelf stil van.... |
En dan het kletteren van het water in de vijver, kraaien die de zondagsrust in acht nemen, het blazen van een scheepstoeter ver weg op de schelde...wouwww.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:16
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja, gaat ze nooit afleren. Zeker niet bij Vissertje |
Vissertje schrijft toch niks meer op het forum. Z'n vingers blijven heel de week in staking.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 12:29
Onderwerp: Over Vissen en vrouwen;)
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Vissertje ik had je toch gezegd dat je het net aan de rechterkant van de boot moest gooien net als Petrus, dan had jij misschien ook 153 vissen gevangen |
dan ga ik dat morgen maar doen . Tenslotte , Petrus kwam ook eerst naar de kant voordat hij het net aan de andere kant van het schip gooide. Sja , 153 vissen , dat zou ik ook wel eens willen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 12:07
Onderwerp: Over Vissen en vrouwen;)
|
|
|
Wat een baalavondje vissen . Boek je een boot , gaan er 14 man mee terwijl er maar ruimte ruimte is voor 8. Ben je heel de avond lijnen uit de knoop aan het halen ipv. vissen. Noooit meer met die boot. Geldkloppers.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 11:50
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Nahjaa, niks an te doen, ik kom wel ff bij vissertje buurten dan want die zeeuwsche bolussen die lust mij ook wel |
Ja hoor , na zoveel verdriet en tegenslag is visertje haast bereid om een kwarktaart voor je in elkaar te flanzen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 01:56
|
|
|
PETRA944 schreef: | wel ik ga me vingers es wel een tijdje hier wat stiller houden ,heb het effe gehad na een lange discussie met iemand die beweert dat gruwelijke getuigenissen over de hel waarheid zijn. liever houd ik me met positieve dingen bezig. en lezen en negeren, eh lukt me niet, omdat ik het me teveel aantrek als mensen het ook echt geloven.
nemen jullie effe een deel plagen van mij naar visser over? die kan zijn vingers toch niet stil houden en plaag heide ook effe goed namens mij. en houd ze in de gaten, ze willen vissen met een dames groep... echt niet voor de vis alleen.... |
Hebben ze je abo nou nog niet ingetrokken. Het word nu wel hoog tijd. Hoe vaak heb je nu al gezegd dat je je koest ging houden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 01:53
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Was ik net van plan ff een kwarktaart te maken voor morgen, sta ik slagroom te mixen, flikkert de beslagkom met slagroom van het aanrecht Dag kwarktaart, winkels zijn dicht dus word morgen een speculaasje ipv kwarktaartje |
Aaah , das echt een slecht moment ja plus morgen ook nog eens.
Kom maar ff bij vissertje langs , hier is vast nog wel een bolus over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:36
|
|
|
PETRA944 schreef: | geniet van je week. |
Als jullie mij met rust laten komt dat helemaal goed.
En vandaag ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:34
Onderwerp: animo voor strand - zon - zee - lucht ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Doe mij maar scheveningen scheelt toch echt een stukkie rijden hoor |
Yep , en dan ziet een zeeuw ook nog es wat anders als zeeland. En ...... dit jaar is er al een uitje geweest in Zeeland maar miss- C heeft toen niet de moeite genomen om te komen. Waar maken we ons druk over.
Heide?????????????????????????????Brinta?????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:28
|
|
|
PETRA944 schreef: | Nog 1 week en dan heeft visser geen vakantie meer, hebben de mieren, kraaien en reiger weer de tuin voorzichzelf trouwens het is naaktslakken tijd, heb jij die niet in je tuin visser? |
Precies , nog een week . Ik ga mn vingers een week vakantie geven . Ik schrijf hier geen woord meer. Al dat miereg...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:25
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Volgend CM-uitje...naar de plaatselijke alternatieve dierentuin van Visser met als afsluiting een gezellig kampvuur |
En nu wordt het tijd dat Judith gaat ingrijpen . Ga maar bij miss.C kampvuur stoken. En niet op vrijdag want uitsmijters kunnen niet op de bbq.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:23
|
|
|
PETRA944 schreef: | Nog 1 week en dan heeft visser geen vakantie meer, hebben de mieren, kraaien en reiger weer de tuin voorzichzelf trouwens het is naaktslakken tijd, heb jij die niet in je tuin visser? |
Alles wat er niet hoort , verdelg ik . Ook van die topless-slakken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 10:56
|
|
|
HANNAH810 schreef: | voed je mieren dan ook eens op, visser; gewoon een kwestie van hen erbij roepen als ze een zandkorrel laten slingeren................. en hen zeggen dat ze die in de kruiwagen opbergen, en niet op straat laten slingeren........ |
Wat een gemier met die mieren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:58
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waarom nu eens niet in Zeeland...Visser...we trekken alles uit de kast...ze komen gewoon naar Zeeland... Daar wordt zelden iets georganiseerd...nu kan het...nu nog de wil...
En nu niet zeuren het is te ver... Oke...dat is zo, maar Overijssel of Gelderland is voor ons toch ook ver???
Voor wie een nachtje over wil blijven...hier is een groot huis en er gaan veel (hopelijk!!!) makke schapen in een kooi... Logies met ontbijt zijn gratis.... Kom maar op met ideeën.... |
'k zal m'n gedachten die ik nog over heb , over laten uitgaan.
Maar Scheveningen is niet zo heel ver hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 23:01
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Was je fiets erg van slag af |
Ik had eerder verwacht dat je zou vragen wat ik morgen moet gaan doen. Maar dat valt weer mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 22:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zit binnen met alle ramen en deuren dicht Iets of iemand is buiten iets aan het verbranden of er is ergens een fik wat mega ruikt naar verbranden van rubber Hele huis stinkt vreselijk |
Het is weer barbequeweer erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 22:56
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Volgende vraag........ welke tegel, want de rest lag nog goed. En bij die tegel kwam ik geen mieren tegen.
Het zijn maar rare beestjes ondanks dat ze in de zomer hun voedsel vergaren voor de winter.
Zijn die miertjes nu zeker zand aan het vergaren voor de winter |
Dan heb ik liever dat ze de rest zand in de kruiwagen vergaren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 22:55
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Houden die ook een winterslaap dan |
Ja . Zie jij ze in de winter dan wel eens?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 22:51
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oke geen vis wel de filters nagekeken dan?? |
Nee dat doe ik volgend jaar als ik wèèr ga stofzuigen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 22:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Was je fiets erg van slag af |
Ja , het was één grote stofwolk toen die buiten kwam. Vergelijk het maar met koeien die na een lange winter op stal weer voor het eerst naar buiten mogen. Zoiets.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 21:46
|
|
|
ANNA415 schreef: | Me uitgerekt en het forum weer zitten bevuilen |
Ja , gaat goed zo , blijf nog maar even op vakantie.
Vandaag? Uhm .... uitslapen ( beetje tenminste) , BOA te woord gestaan, voorbereidingen voor morgen getroffen , en o ja ..... ook nog gefietst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 21:41
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik nog wel meer........... altijd baas boven baas he Maar ga er heerlijk van genieten! |
Ik geniet er al 2 weken van . En volgende week misschien nog wel meer. Heel de week 23-27 graden ..... precies goed voor vissertje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 21:37
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dat hebben die lieve ijverige miertjes versleept naar een andere tegel |
Volgende vraag........ welke tegel, want de rest lag nog goed. En bij die tegel kwam ik geen mieren tegen.
Het zijn maar rare beestjes ondanks dat ze in de zomer hun voedsel vergaren voor de winter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 21:31
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Heb je geen vis opgezogen? |
Nee , heb de stofzuigerslang al binnenstebuiten gekeerd maar zag niks. Heb er ook nog aan geroken , maar een vislucht...... nee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 21:27
|
|
|
ANNA415 schreef: | He gaat deze nog door? Want voor een gratis drankje wil ik m'n agenda wel raadplegen hoor |
Van mij mag het doorgaan maar niet op 25 aug. Anders is vissertje niet van de partij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 21:24
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja nu wilen we het weten ook. |
Nou , hij had alleen maar een vraag. Er stond al bijna een hele week een karretje met puin op de straat vlak voor mn deur. En nou wilde hij weten of ik wist van wie dat karretje was. En natuuuuuuuuuuuurlijk wist vissertje dat niet. En vissertje hopen dat ie kwam vertellen dat ie een oplossing voor de kraaien had.
Dennis die hem wel een lekke band wil bezorgen omdat zn maatje vorige week een boete kreeg wegens rijden op de fiets over de plaatselijke markt . Markt???........ tsssss , 6 kraampjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 21:18
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zijn het die miertjes in je tuin die met zand liepen te slepen visser |
Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ik van de week heel wat stenen en tegels eruit gehaald heb en dat ik heel wat mieren en mierenestjes gezien heb. Maar dat daar nog veel leven in komt , dat kan ik me niet voorstellen.
|
|
Naar boven |
|
|