Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 21:49
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vandaag verloopt mijn abbo, en die zal ik nu niet verlengen! Reden?? Vind het wel even goed geweest, het is erg stil op forum en in de chat en de mensen die ik spreek heb ik ook via andere kanalen
Ik kom heus wel een keer terug maar of dat volgende maand of volgend jaar is ik weet het niet... Dus jullie hebben even rust van me |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 06:45
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
SOLO606 schreef: | Klopt en je wordt opengedaan, bidt en je zult ontvangen, alleen bid niet een eigen consumptiegebed, dat wordt niet ontvankelijk verklaard door de Vader en de Zoon.. |
Ach ik ken iemand die voor een auto heeft gebeden en er 2 kreeg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 20:10
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
HARALD940 schreef: | En dan ook nog eens verder volgestopt worden met pitamientjes door Hannah. En ik ben me toch een partij van slag! Dat wil je niet weten.... Dat moest toch ff weer gecompenseerd worden, en dus vandaag op de terugweg (vanaf Hannah en Willem) op het eind in Zwolle ff bij de Mac langs geweest. En ik voel de balans weer naar de goede richting uitslaan. |
En bij de Mac een salade genomen...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 20:08
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Je vraagt wel veel hoor van zo"n klein hondje Als wij je al niet eens herkennen van je profielfoto...... |
De mannen hadden er geen moeite mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 19:20
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ze was zo lief gisteren en vandaag , ze luistert goed en het is een lief hondje! Ja ze krijgen het goed! |
Ze was gisteren inderdaad lief. Nu moet je haar wel goed leren mij van de profielfoto's te herkennen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 april 2013, 22:34
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | En gegeten...... |
oww ja bijna vergeten. ik denk dat ik zo nog wat lekkers pak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 april 2013, 22:16
|
|
|
Ik had gehaktbal bijna met de tang te pakken, toen de tang werd afgepakt Volgende keer beter En nu voelt m'n kop heel verbrand (of ligt dat aan het wijntje met toastjes? (ik geef toe ik ben een veelvraat ))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 april 2013, 08:30
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
PETRA373 schreef: | Goh dankje voor de info. natuurlijjk wist ik niet waar tanzania ligt enzo. vraag me alleen af, waar ligt in godsnaam china
Wat kun je toch veel leren van cm. |
De vrouw van een bosjesman is een takkewijf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 06:50
Onderwerp: single, nooit getrouwd of toch gescheiden?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Zonder een waardeoordeel te geven over normaal en gebruikelijk zijn er cijfers en die tonen dat iets meer dan een derde van de kinderen buiten het huwelijk geboren wordt. Hou daarbij ook de veranderingen in de samenleving in de gaten. In de zestiger jaren ging het veelal om vrouwen die jong en ongewenst zwanger waren. Tegenwoordig is het meestal zo dat men in dat geval samen kinderen krijgt zonder te huwen. Meer dan de helft van de kinderen wordt overigens wel binnen het huwelijk geboren.
Thomas. |
Inderdaad Thomas, samenwonen is iets heel normaals in de samenleving (met /zonder kinderen)
Alleen die keuzemogelijkheden geeft CM niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 07:14
|
|
|
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6) joannie702, 49 jaar, regio 0318 (OV ) (met gehaktbal en frikandel) lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond Erika129, 38 jaar regio 0318 Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546 trijnie671, 51 jaar, regio 0594 esther999, 38 jaar, regio 0172 Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342 kennis van hannah810, ruim 50 jaar, regio midden nl voormalig cm-lid en kennis van hannah, regio midden, 34 jaar carry445, 34 jaar, regio 0512 dochter van mar907, 19(?) jaar
frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud) berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?) marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov) pieter619, 57 jaar, regio 0514, (misschien met hond) joop430, 46 jaar, regio 0598 mar907, 49 jaar, regio 0596 willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar) gerrit084, 54 jaar, regio 071 jona007, 21 jaar, regio 0596 Onbekende gast van Lies , ??? jaar, regio ???
BBQ wordt meegenomen door; - anna 415 - willem618 - pieter619 -
briketten worden meegenomen door; - anna415 (houtskool ook goed?) - -
bij druilerig weer wordt een feesttent meegenomen door; - - -
En up maar weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 07:11
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ik heb besloten om niet te gaan, dus haal me maar van de lijst en frank kan dus rustig gaan
en als er echt een holbewoner op de hei is, kan die ook rustig ademhalen is die helemaal voor jou alleen anna. Die houden vast ook wel van barbecue, kip enzo. |
Holbewoners here I come!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 07:11
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | tjonge ik krijg altijd dubbel leuke dingen. nu even goed over nadenken en ik vindt ze beidde leuk, ik mag ergens mee doen! helemaal in Belgie en eigenlijk is dat heel leerzaam, foto's maken in opdracht!
bbq of de foto's............................pffft |
Dat kan niet hoor Als jij wegblijft ga ik er vanuit dat gehaktbal en frikandel wel komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 07:09
Onderwerp: Ik droom over jou..en jou warmte;)..
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Maar goed, om ontopic te blijven: ik droom.......misschien wel over jou? Niet over warmte...... het is hier nl. nu nog heerlijk warm buiten. En het ruikt zo lekker naar voorjaar. Heerlijk! |
t Is inderdaad lekker buiten, maar ik droom niet over jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|