Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:09
Onderwerp: Plaatjes
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nou nog weten hoe je dat doet he, mijn blonde geest is beetje moe na een hele dag werken |
Stuur dan maar gewoon een plaatje van een ijsbeer in de sneeuw. Hoef je die blonde geest ook niet op te starten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:05
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zooo, we zijn net thuis en hebben heerlijk genoten van een fietstocht op de veluwe naar het verscholen dorp en vierhouten toen door naar epe, nunspeet, elspeet en geeindigd in garderen en daar een heerlijke pannekoek gegeten het weer werkte geweldig mee, toen we de fietsen terug gingen brengen begon het een paar hele kleine spatjes te regenen, en nu moe maar errrug voldaan! |
Was het een kwarktaartpannekoek?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:03
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Inschattingsfoutje dus, arme jij. Dus nu in de ziektewet, toch nog ergens goed voor en wat langer vakantie |
Ziektewet? Nee hoor , gewoon een keer ......... zeggen en verder vrolijk van de vakantie genieten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:53
Onderwerp: Ark van Noach in Dordrecht
|
|
|
TINK100 schreef: | pffff, oke, kom maar op dan |
Waarom gingen er ook 2 krabben mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:50
|
|
|
YELNIN491 schreef: | doe je volgens mij iets fout als je die blaren op je voeten hebt |
Klopt , het ging ook helemaal fout . Maar ja , wist ik veel dat die stomme tegels 30kg wogen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:47
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Hier ook winterkost. Heerlijk stampot boerenkool , of was het nou rode kool..... maakt niet uit , geen blijde gezichten aan tafel ieder geval . Ze dachten na een middagje strand lekker friet te krijgen maar viel dat even tegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:43
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nou hier kon je bestig in de tuin werken hoor, vanavond ff twee uur gedaan, maybe woon je niet in het goede deel van nederland |
Ze woont hier vlakbij hoor , en als je weet hoe-veeel - uuren ik van de week bezig ben geweest in de tuin. Ik heb er nòg blaren van op mn voeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 09:59
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik wou de was buiten ophangen, maar eeh dan maar binnen. |
toppunt van ongeduld .Die bui duurt maar 5 minuten hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 09:58
Onderwerp: Over Vissen en vrouwen;)
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Is een heerlijk recept Hannah, maar voorlopig staat Visser nog met lege handen en een leeg net met vissen |
O nee he. Dat doet zeer , afijn dan toch maar voor het zalmenneusje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 09:54
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | De zon schijnt, ik ga met de boys heerlijk een dag fietsen op de veluwe |
Het gaat zo regenen op de veluwe. In Zeeland hebben we het al gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 09:26
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Late avond? Pffffffff op de vroege morgen bedoel je laat een mens effe wakker worden visser wil je Ga vissen man |
Dit noem ik uitdagen . Je weet dat ik hier heel de week niks meer schrijf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:57
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Visser schreef:
Maar vraag het maar in dat andere topic hoor , Heide weet wel raad.
Nou dan moet ik Heide maar even aan zijn jas trekken hoe ik dit probleem moet oplossen, ondertussen is de zondag haast voorbij trouwens en morgen de winkels weer open en weer tijd en nieuwe kansen voor mijn kwarktaart |
Een zeeuw met een tip........... bak een appeltaart, dan heb je geen slagroom te maken. Spuitbus slagroom voldoet dan ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:55
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Visser278 schreef:
niet verslapen , niet verslapen , niet verslapen.
Nee vanochtend heb ik me verslapen , zo even de wekker zetten zo even de wekker zetten zo even de wekker zetten Ik kan het hier in dit dorp niet maken om ratelend met mijn container door de straten te rollen op de zondag, zijn zo ouderwets hier, zucht.... |
Hier is dat ook zo maar er zijn hier ook uitzonderingen . Dus heb ik me maar bij die categorie voor een keer ingedeeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:41
|
|
|
Nou ja , ik zie hier wel telkens reacties van dames maar die wil ik toch niet gaan vergelijken met vissen hoor.
Het neusje van de zalm misschien |
Goed zo , hiermee zijn we gelijk weer ontopic.
Waar komt de uitdrukking neusje van de zalm vandaan ? Want volgens mij is er geen één vis met een neus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:38
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vakantie zit erop...morgen begint de harde werkelijkheid weer... Welterusten |
Nou , als dat je mooiste moment is dan zou ik zeggen gefeliciteerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:35
|
|
|
Kijk , dat is taal. Ik heb net de kliko maar vast aan de weg gezet zodat ik morgenochtend niet , net als vorige week , mn bed uit hoef om dat stinkding daar op tijd te zetten.
Goed dat je me helpt te herrinneren! Kliko ben ik vergeten vorige maand en zat nu een maand lang met teveel afval die ik op de stort moest brengen met de auto Morgen kliko langs de weg zetten, morgen kliko langs de weg zetten, morgen kliko langs de weg zetten, niet vergeten!! |
niet verslapen , niet verslapen , niet verslapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:31
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Kwarktaart met ontbijtkoekbodem, ja is misschien wel lekker, maar waar haal ik mijn slagroom dan vandaan on de kwark aan te mAken, het ging tenslotte om de slagroom die ik niet meer in huis heb |
Das een moeilijke vraag . Is meer een vraag voor het huishoudelijk topic. misschien eerst een koe melken ? Suiker erbij en shaken met die boel?
Maar vraag het maar in dat andere topic hoor , Heide weet wel raad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:28
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja dat klopt... Meestal doen wij dat ook... Toch is het iets van vroeger...(alleen doe ik het niet om die reden) Veel ouderen...zagen koken als iets wat niet op zondag werd gedaan... Ik weet van mijn ex-schoonmoeder die zelfs zaterdagavond de soep kookte... Ik doe het om een andere reden...tussen de kerkdiensten door koken...vind ik te gehaast...ik wil echt vrij zijn op zondag...niet omdat dat zou MOETEN... Je bent laat uit de kerk..uitgebreid koffie drinken...dan heb ik geen zin om de keuken in te gaan...dus iets makkelijks is dan soep...we eten dan ook veel later... Een andere reden heeft het niet bij mij... |
Zie je wel .
Ik hoor het de ouderling op catechese nog zeggen ....... setterdags kook de vrouwe een eenvoudige soepe en zondags uut kerke wermt ze die op op de kaggel .
Visser, die zondags graag een visje bakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:21
Onderwerp: Raadsels
|
|
|
BART347 schreef: | aan raadsels moet ik soms terugdenken aan deze:
het komt uit een wetenschapsquiz op TV waarbij toen echt werkelijk alle deelnemers het foute (multiplechoice) antwoord gaven, waarbij de mogelijkheden evengoed grote factoren uiteen lagen!
hier de vraag:
stel je trekt een touw strak om de aarde (40000km lang op zeeniveau) stel je maakt het touw dan 1 km langer, het touw wordt op één punt omhooggetrokken, hoe hoog steekt dit hoogste punt van het touw boven het aardoppervlak uit?
(de deelnemers hadden zo'n twee minuten bedenktijd)
Kan je de meerkeuze-antwoorden er ook ff bijzetten?
succes! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:19
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Nee vind het heerlijk die vacantie, kan me niet lang genoeg duren allemaal leuke dingetjes doen, de kids kunnen lekker uitslapen, en mama lekker ook |
Kijk , dat is taal. Ik heb net de kliko maar vast aan de weg gezet zodat ik morgenochtend niet , net als vorige week , mn bed uit hoef om dat stinkding daar op tijd te zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:12
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Jans bedoelt dat je maar beter je Gezicht kan blijven laten zien op CM, je weet maar nooit welke leuke vis er anders aan je neus voorbij gaat |
Nou ja , ik zie hier wel telkens reacties van dames maar die wil ik toch niet gaan vergelijken met vissen hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:04
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ok maar soep en pap is toch geen vasten visser? Vasten is zondags geen lekker stukje taart kunnen eten omdat je slagroomkom omver is gekiept en je genoodzaakt een stukje droge ontbijtkoek te eten, dat noem ik vasten |
Je zal het maar eenn hele week moeten doen met alleen soep en pap. Maar gelukkig voor jou, je hebt weer 6 dagen voor de boeg om je volgende slagroomkom om te laten kappen.
Wist je dat je van ontbijtkoek ook lekkere taart kan maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:51
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zondag vastendag? Ik ben dan wel een halve zeeuw maar daar heb ik nognooit van gehoord Tsjaa als je geen vissen vangt word je ook graatmager he visser |
Toch is het zo hoor . Een heleboel zeeuwen die zondags alleen maar soep en pap eten als warme maaltijd.
Toch miss-C?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:48
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hier is het over anderhalve week hutten bouwen en inderdaad daarna de hele zwik in de fik |
Hier was dat afgelopen week dus ik weet wat me te wachten staat morgen om 8.20 uur . Allemaal huilende kindertjes langs mn huis die weer naar school moeten. 't is zonde en dat met dat mooie weer. En de moeders maar roepen ....... blij dat het normale leven weer begint.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:42
Onderwerp: Twaalf september stemmen
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ja alleen Max Havelaar producten komen het land in, en biologische groente en fruit, de euro gaat eruit en we gaan weer voor de Ruileconomie, of niet Carmen |
Daar gaat mn baan. En dan daarna klagen zeker dat de groente , fruit en koffie zo duur zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:39
|
|
|
JANS221 schreef: | voor de vangst van je leven kan je beter wel op CM blijven! |
Dat snap ik even niet. Ja sorry, zeeuw he. Leg eens even uit aub.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Onze kinderen gingen er graag naar toe...meestal de laatste week van de vakantie als ze een beetje uitgespeeld waren... Ik zelf heb er vaak geholpen wat ook erg leuk was...Dat was in de Christelijk Gereformeerde Kerk... En inderdaad op de laatste dag was het pannenkoeken eten... |
Hier is het de laatste week van de schoolvakantie altijd kindervakantieweek . Hutten bouwen en donderdags heel de zooi in de fik steken.
Visser mocht altijd alleen maar naar het kampvuur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja maar meneer visser van de week zelf ook!!! Hij weet niet eens wat tie schrijft |
Ik hoor het al , jullie zijn me hier liever kwijt. Maar komt goed hoor. En dan morgen niet mailen van ben je op vakantie ofzo he. Nee hoor , 'k ga van de week wel lekker vissen en hopen op de vangst van mn leven . En dan vertel ik dus ook niks.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:04
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nota bene een tekst die ie gepikt heeft van Wrs herken je het daarvan, Erika... |
Oke , dan had ook groot gelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:01
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:23 Het word een aangepast menu straks.
Ja VIsser had gerekent op een goede vangst zeetongen gisteren en dat viel vies tegen he Visser Vandaar je aangepaste menuutje of niet? 1 ding scheelt, ik heb mijn bolus niet bij je opgehaalt vandaag dus je hebt vast en zeker nog een bolusje over nu |
Jij hebt em door. Mar hier is het zondags toch altijd vastendag dus heb ik niet zoveel gemist. Sja , niet werken , dan ook wat minder eten. Dat is nou de reden dat vissertje aan het einde van de vakantie altijd graatmager is.
|
|
Naar boven |
|
|