Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 14:46
Onderwerp: Top 2000
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | voor het lappie of zn bedienaar?? |
Beide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 14:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Helaas is mijn lappie, net zoals de bedienaar er van, een oud beestje. Onze motor kan niet meer alles aan. Daarmee bedoel ik dat fimpjes en webstreams soms wel eens voor lappie-constipatie kunnen zorgen...met alle ergenissen van dien... |
Oh...... zou een beetje smeerolie enzo kunnen helpen? Of allicht werkt iets laxerends effectiever?
Terug naar het topic maar weer.
Wat me opviel bij de Top 2000 zijn de nummers die hoog bovenaan staan. Als je soms de vertalingen ervan leest/zoekt, zit er toch een hele hoop dubbelzinnigheid en mysterie in..... Veel daarvan wordt verborgen in de muzikale omlijsting, tempo etc.
*zoekt nog ff naar de werkelijk mooie nummers in de Top 2000*
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 30 december 2012, 14:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 14:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | sjips, kan ik niet ontvangen hier...ondanks een goede antenne en een tuner met smalle filters... |
Luister je toch live mee, via de aangegeven site??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:30
Onderwerp: De vreze des Heren
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja en wat is kittelachtig?? |
Praatjes houden die hun luisteraars goed in de oren klinken, zonder daarmee recht te doen aan de waarheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:28
Onderwerp: DIT DOET ME /HEM PIJN!
|
|
|
Ook dominee's (of liever: predikanten) zijn mensen inderdaad.
En gelukkig zijn er heel wat mensen en instanties om hem heen, welke met elkaar zorg dragen voor Gods kudde. Desalniettemin zijn ook predikanten mensen die ons gebed van harte nodig (blijven) hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:11
Onderwerp: Afgoderij
|
|
|
HANS909 schreef: | Maar mij kan het verder geen bal schelen of je Hem aanneemt of niet, immers ook jou zal Hij gaan gebruiken voor Zijn werk, daar ben ik zeker van, en dat is Zijn rechtvaardigheid in gaan bewijzen! En daar ben ik - en velen met mij - zeer content mee!! |
In de hemel is er blijdschap en gejuich over iedere zondaar die zich bekeert...... Als het jou "geen bal kan schelen" gedraag je je bepaald "onhemels", ja zelfs anti-hemels......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:04
|
|
|
HANS909 schreef: | Rev_1:16 En Hij had zeven sterren in Zijn rechterhand; en uit Zijn mond ging een tweesnijdend scherp zwaard; en Zijn aangezicht was, gelijk de zon schijnt in haar kracht.
Waarom zou het zwaard tweesnijdend zijn? Heb je jezelf dat wel eens afgevraagd? |
Jazeker wel. Vanwaar deze reactie op mijn reactie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 12:45
|
|
|
HANS909 schreef: | Oh gut... voel je je nu ineens de zwakke... je zou ook kunnen vragen? Maar misschien word je dan deel aan Hem, en zal je net als de Zijnen buiten de legerplaats komen te staan. Dan zou je je populariteit verliezen, en eenstemmig met zijn allen Jehova Christus te kunnen verwerpen, en slechts zoals de joden nu doen, vertrouwen hebben dat de Messias straks komt, die met de wijsheid van de wereld gaat spreken.. en die je oortjes kittelt:
2Ti 4:3 Want er zal een tijd zijn, wanneer zij de gezonde leer niet zullen verdragen; maar kittelachtig zijnde van gehoor, zullen zij zichzelven leraars opgaderen, naar hun eigen begeerlijkheden; |
2 TimotheĆ¼s 3 is inderdaad wel een interessante tekst. Misschien goed om nog eens nader, en in zijn geheel te bestuderen. Ik hoop dat het je oplevert niet alleen naar anderen maar ook naar jezelf, en je eigen "verkondigingen" te kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 12:14
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNA415 schreef: | Hier schijnt de zon ook lekker bij een boterham (of pistachnootjes ) |
Ja, hier schijnt de zon nu ook, al is het heel onrustig in de lucht. Wolken jagen, zonneschijn, vogels onrustig, verschillende wolkenlagen over elkaar..... We zullen de nattigheid nog wel niet gehad hebben voor vandaag.
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 30 december 2012, 13:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 12:12
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | fijn moment.....koffie....top 2000....en een halve oliebol, knapperig warm gemaakt in de oven, van binnen beetje uitgehold, beetje jam en een toefje slagroom...... |
Oei, dat klinkt ernstig lekker, Annette Geniet ervan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 12:11
Onderwerp: Benjamin Cousijnsen
|
|
|
HANS909 schreef: | Wat vind u van de voorspellingen van Benjamin Cousijnsen? |
Weer zo'n "profeet" die stelselmatig de aandacht op zichzelf en op zijn "roeping" richt, i.p.v. op God, op wie een ware profeet zich richt. Need I say more???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 11:50
|
|
|
Zo maar ff naar buiten met een paar plakjes brood: de hagelslag valt hier uit de lucht....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 21:07
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
PIETER619 schreef: | Zie ik bij enkele reacties en staan, dan vraag ik mij nu af , of onze FRANKT nog wel voor de titel de enige leuke man op CM in aan merking komt. Dames op gepast voor deze vrouwen verslinder |
Daar was Visser toch al toe verkozen, heb ik eerder in dat topic gelezen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 21:00
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een vrouw vinden |
Met kinderen, en liefst ook al kleinkinderen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:52
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha ja die ook maar die eet ik niet hoor |
Ik denk dat jij vandaag aan de beschuit met muisjes hebt gezeten, Roelande.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ga eens naar bed, steentje...het is bedtijd voor kleine meisjes... |
"Waterachtig" kent www.wikipedia.nl/www.wikipedia.be/www.vandale.nl niet. Zodoende bestaat het dus eenvoudigweg niet. Voila!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | zoek maar op...en kijk ook eens naar het woord 'uitwijden' waar je me een week geleden onterecht op terecht wees. | Wijwaterachtig?? *Snapt er niets van*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:45
|
|
|
*Steen vraagt haar af wat "waterachtig" is* (om maar ff ontopic te blijven)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb niets anders te doen...niemand mailt me eens...het is al maanden geleden dat ik nog eens een mail kreeg...het wordt dus hoog tijd... |
Tsja, maar nu zijn er meerdere vrouwen die met je willen wokken, maar dan hap je niet toe......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:43
Onderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Tja.....misschien wokt hij teveel??? Misschien wil hij zelf in de keuken wel een prakje tevoorschijn toveren? Dan is de vraag...wie wil er bij F aan de keukentafel schuiven?? |
Ah.... ze zeggen toch: van wokken komt mokken??? Nu begrijp ik die stelselmatig terugkerende ook beter....
Maar goed, wie wil er bij Floshke aanschuiven? En hoe belangrijk zijn foto's daarbij???? (om toch maar weer eens ontopic te geraken)
.
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 29 december 2012, 16:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:38
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ligt er aan hoe je het uitspreekt...seniele pasta in een buggy klinkt al weer minder |
Hier schaft de pot gewoon macaroni met gehakt, champignons, uitje, tomaatjes, kruiden en kaas erover. Daar een komkommerrauwkost bij en klaar is Steen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik snap er geen snars meer van...ik zal straks wel een boterham eten... |
Diegene heeft jou anders al tig keer uitgenodigt om te gaan wokken, en gisteravond leek je eindelijk toe te happen.......... Gaat er nu een lichtje branden?
Maar ehm...... ontopic maar weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zeg, waarom word ik niet uitgenodigd op jullie wokje??? |
Heh??? Jij ging toch vanavond wokken met iemand. En diegene is J of ik niet.....
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 29 december 2012, 14:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:45
|
|
|
Hoe je 't ook went of keert: foto's blijken gewoonweg belangrijk te zijn voor een eerste indruk. Hoe graag we ook de illusie hooghouden dat we niet naar het uiterlijk maar naar het innerlijk kijken, dat uiterlijke is toch het eerste wat we zien, en toch het eerste ook waar we iemand op "beoordelen". Iets in dat uiterlijk zegt jou, onbewust, of jij meer van diegene wil weten of niet. Dan hoeft diegene echt geen Brad Pitt of Doutzen Kroes te zijn, iets in diegene, bijv. de lach, kuiltjes in de wangen, lichtjes in de ogen, sterke bouw, of wat ook, maken dat jij diegene wil kennen of niet, vanuit een onbewuste zoektocht of diegene jou kan beschermen, kan behagen of wat ook. En ook op een site als CM wil je toch graag iets van de ander zien, waarmee je al dan niet contact hebt. Profielen met foto's worden nu eenmaal veel vaker bekeken/gelezen als erzonder.
Natuurlijk is een keuze voor karakter, diepgang etc. etc. duurzamer als uiterlijk, maar dat zal toch na die eerste uiterlijke indruk al dan niet inhoud en vorm gaan krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:40
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | nee jij krijgt geen foto met handtekening..............(ik dacht vanavond heerlijk te gaan wokken, weer niks ( |
Nah.......... gaat ie nu alsnog wel met ehm....... die andere gegadigde, van gisteravond?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:54
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Om 12.00u was het mooiste moment tot nu toe.Toen werd ik namelijk opnieuw oma van een kleindochter. Maar het allermooiste moment komt later vandaag als ik haar in mn armen kan houden |
Oh wat fijn!!! Gefeliciteerd!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:34
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|