Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:23
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
BAPPI605 schreef: | wow, sexy... paar mooie sandalen erbij... dikke buik met kleurige bloemetjes overhemd erboven, fotocamera erop en... niet vergeten... de strohoed!  |
Ja met zo een Hawaï hemd erop en dan die fotocamera idd en de strohoed erbij brrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:08
Onderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
|
|
|
KLUS667 schreef: | M.a.w. je probeert in te schatten of je de man nog kunt 'verbeteren'  |
Nou, kijk, stel dat de kleding echt vreselijk is, maar hij heeft een onwijze humor en prettig karakter, dan kan ik door de kledingkeuze wel heen "prikken" zegmaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:46
|
|
|
BAPPI605 schreef: | hoe zal ik het zeggen... bv. dat wij mannen op een bepaalde manier moeten reageren of moeten zijn zoals ze in gedachten had en zo niet dan wordt je totaal genegeerd... bv een man met verkeerde kledingkeuze heeft geen smaak of als je deur niet voor hun open doet, is het geen heer  |
Nou verkeerde kledingkeuze ligt eraan hoe vergaand dit is, bv zoals ik beschreven heb in andere topic vind ik wel een afknapper, maar dan zijn er ook meerdere karaktertrekjes tijdens een eerste date die voor mij niet erg prettig overkomen. Maar bv een deur niet openhouden vind ik geen probleem hoor, maar wel een vieze snor bv, zo'n hap zuurkool onder de neus bv dat vind ik persoonlijk niet zo fijn......
Maar als ik het zo lees dan maken wij vrouwen het best wel ingewikkeld voor een man, wanneer doe je het goed bij een eerste date, wel even een nadenkertje dit.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:11
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | tja vrouwen je heb er een gebruiksaanwijzing voor nodig ...
voor mannen trouwens ook  |
En niet te zuinig! Dikke van Dale is er niks bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:10
|
|
|
KLUS667 schreef: | Hmmm, nou weer niet... Klus is verward en verlaat deze slow chat. Sorry mensen  |
Klusser de klus klus klus, ik word daar zo moe van van slow chatten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:09
Onderwerp: ridder (prins) op het witte paard
|
|
|
KLUS667 schreef: | Kabouters bewaren dat voor de enige leuke vrouw
Hmmmm straks denken mensen nog dat ik tussen m'n foto's nog diegene in m'n kabouter kluspak heb staan. Maar die houdt ik privé  |
Hoe ziet een kabouter kluspak er dan uit, nu ben ik wel nieuwschierig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:07
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Volledig mee eens! ... en dan ook nog een te hoge dunk van zichzelf hebben en vooroordelen hebben.  |
Dat is duidelijk en begrijpelijk, maar vooroordelen hoe bedoel je dat Bapp?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:05
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
Als een man tijdens de eerste date met overdreven grote cadeaus aankomt, had vorig jaar eens een date en die persoon kwam met een onwijs groot pakket van rituals aanzetten, ik voel ke daar niet prettig onder, hoe lief het ook bedoelt is, maar nee, niet op een eerste date graag.
Of als een man alleen maar over zichzelf praat tijdens een date, of bv die ene date die ik had met een man in de zomer, komttie met een soort afgeknipte legerbroek en grijze geitenwollen sokken en van die grote bruine sandalen en dan van die verschrikkelijk lange dunne witte benen eronder, brrrrrr was net een ooievaar in legerbroek, nee dat kan echt niet vind ik......
Of een man die van die gele rokersvingers heeft ieuw!! En dan ook nog eens stinkt uit zijn mond, met van die geel/bruin aangeslagen tanden van het roken brrrrr.... Of een man met een snor vind ik ook niks bv.....
Dat was het even voor nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:56
|
|
|
KLUS667 schreef: | Dat hebben er meer gezegd.....of het moet wel echt raak zijn bij jou. Geniet ervan!!!!! |
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:18
|
|
|
KLUS667 schreef: | Vrouwen die zeggen dat de mannen initiatief moeten nemen, maar als de man initiatief neemt er meteen overheen walsen met een eigen invulling. |
Ok, ja dat is niet leuk Klus, vervelende vrouwen toch ook he Klus 
Even serieus, wij vrouwen vinden het als ik tenminste over mezelf spreek best fijn als een man het initiatief neemt, het moet niet dominant overkomen ala Willibrord Frequin, maar beetje initiatief is zeker wel fijn vind ik!
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op maandag 24 juni 2013, 21:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:16
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
KLUS667 schreef: | Dames, dames, hebben jullie het nou over mij ...... als ik er niet bij ben? Zoho, dat kan 2 dingen betekenen...... of .
Ik ga voor de eerste!!
Enne....het blijft Klus......jullie moeten me maar nemen zoals ik ben, HA!
Klusserdeklus |
Klusser de klus ik ben als het ware de beste van het hele CM land
Zo zegt kabouter klus toch altijd, klusser de klus ik ben als het ware de beste van heel kabouterland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:13
|
|
|
KLUS667 schreef: | Haha, LOL: biedt zich aan......maarre euhhh...... doen wij dat allemaal ook niet?
Héé! Kan die goeie vriend van je niet gewoon lid worden? Krijg jij korting, oftewel verlenging $$  |
Oewahahaha, twee voor de prijs van 1 zegmaar, die vlieger gaat denk ik niet op en trouwens ik hoef geen korting, als mijn abbo afloopt ben ik weg hier, maar tot nu toe duurt dat nog tot ergens in augustus geloof ik
Die goeie vriend van mij zit niet op cm, maar is wel gelovig, echt een topkerel! Ff reclame maken voor hem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:11
|
|
|
KLUS667 schreef: | Dames, bedankt voor alle leuke reacties op m'n foto. En de smiley's Ik weet ze wel op waarde in te schatten hoor Shanita
Zo, ik ga weer ff verder met m'n enige leuke vrouw op CM  |
Tell me!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:09
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Als eeeeh de algehele geur niet zo prettig is en dat is ook wanneer het luchtje me de adem beneemt. Een asbak kussen, ook liever niet. Schoon en fris graag!
Thomas, let daar zelf ook op. |
Ieuwww, een asbak zoenen is idd not done!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:09
|
|
|
DENNIS196 schreef: | Eerste wat mij zo spontaan te binnen schiet: Onzekerheid, gebrek aan relativeringsvermogen en wel willen praten maar niet kunnen luisteren. Dennis
|
Duidelijke punten en ook begrijpelijk, ik vind dit ook belangrijke punten andersom naar een man toe.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 18:57
|
|
|
Ik weet niet of hier al een topic voor is, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor jullie echt afknappers zijn bij een vrouw, dus niet tijdens een eerste date, maar in het algemeen bij een vrouw?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 18:51
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | He Mamalou en Petra gefeliciteerd geniet er van verliefd zijn is zo leuk. En wie weet komt er iets heel moois Love is in the air das duidelijk moet er mischien ook maar van profiteren moet ik toch op zoek naar de leukste man op CM voor mij |
Ooow ik weet nog een geweldig leuke man! 55 jaar vlotte kerel, echt heel heel leuk, maar voor mij te oud, maar wel een heel heel goede vriend van me! Interesse?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 00:47
Onderwerp: Humor mag best van God
|
|
|
IFAN841 schreef: | Maar ik heb ook niet gezegd dat alle humor persé slecht is. De vraag is volgens mij op dit topic of humor bij God vandaan komt. Ik denk zelf dat dat veel te menselijk beredeneerd is. God valt nou eenmaal niet in menselijke termen te vatten. Daar doe je Hem tekort mee! |
Amen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:04
Onderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | EEN ZEGEN!!!!
We krijgen weer een predikant!!! |
Gefeliciteerd, Dankbaarheid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 21:45
|
|
|
KLUS667 schreef: | Hè bah! Mopperdemopper, ik denk dat ik maar duiven ga houden  |
Duiven zijn makkelijk in onderhoud, met een beetje geluk vliegen ze altijd weer naar hun nestje terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 19:15
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
SHANITA130 schreef: | KlUS: De twee beddenwassen is één klerenwas geworden en luieren is er ook bij ingeschoten. De was draait nog en de cake zit nu lekker in de oven Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:54
Luieren erbij ingeschoten, da's ernstig Klus....Je kan daar overigens wel voor in therapie hoor, 9 sessies worden vergoed, dus er is hoop... |
Ok, ik luier ook niet vaak, moet ik nu gelijk in therapie? Is er een steekje los in mijn bovenkamer als ik niet kan luieren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 19:13
Onderwerp: Forum vernieuwd
|
|
|
IFAN841 schreef: | Nou, als men denkt dat God humor heeft dan is wel wat loos ja, in het besef van wie of wat God is. Ik denk dat wij God niet in menselijke termen kunnen vatten. Je kan hooguit eens zeggen dat er gesproken word over Gods handen, voeten, gezicht, lippen, ogen en oren. Maar dat is slechts beeldspraak. Dus ja... Doe je voordeel ermee zou ik zo zeggen. |
Misschien handiger als je hier een nieuw topic voor opent ipv onder dit topic hier erover te hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 18:44
|
|
|
PETRA373 schreef: | nou als ik iemand kan vinden die leuk is, moeten jullie de moed niet opgeven, als het mij zelfs lukt... jullie ook |
Heey Petra, ben happy voor je! Moed houden voor de rest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 18:43
|
|
|
En deze dame is zwaar verliefd en heeft dus de enigste en leukste man ingepikt
Maar, niet getreurd, er zitten nog zat andere mannen voor jullie hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 18:10
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Daar reageer ik ook niet op.
OOk niet op Nederlandse taal wat overduidelijk werk is van een vertaalmachine...
Eigenlijk, als ik zou daten alleen(liever) met iemand van het forum.
Ik heb nog zoveel mail niet beantwoord, van mensen hun 1ste mail dus, zal eens kijken...
Ik durf niet, that's all.
Dus als mannen denken van ze schrijft niet terug: 'ik durf niet'. |
Papier is geduldig Shanita, zo op afstand voorzichtig beginnen over en weer te mailen kan geen kwaad, je moet altijd dicht bij jezelf proberen te blijven, wat jij wel of niet prettig vind, bv een eerste afspraakje moet je alleen doen als je je prettig voelt onder het mailcontact, alleen doen wanneer je er zelf klaar voor bent, dat kan bij de 1 misschien kort duren en bij de ander na een half jaartje mailcontact, gewoon eens terug mailen joh Shanita Je bent lekker veilig in je eigen huis, en je mailt eens wat en zolang jij oppervlakkig wilt blijven hou je het oppervlakkig, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:26
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HANNS104 schreef: | Vandaag hebben wij na een plotseling overlijden, afgelopen zondag, mijn beste vriend begraven ....we zijn vrienden sinds de 3e klas. Het is een, zoals beslist voor een ieder als zoiets gebeurd, een week die in een soort roes voorbij is gegaan en vandaag een een soort afsluiting kreeg. |
Van harte gecondoleerd en sterkte de komende tijd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:31
Onderwerp: Forum vernieuwd
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | ergens wel logisch dat er regels zijn maar respect voor elkaar hoort bij je standaard opvoeding toch ? | [/color]
Helemaal mee eens!
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op donderdag 20 juni 2013, 21:31
|
|
Naar boven |
|
|