Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 19:20
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het komt door die baard Carin............zullen we een dealtje sluiten Grif??Als jij hem afscheert doe ik het ook! |
Ja cool! Gewoon DOEN!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 19:13
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | en ook dan mag ik werken! |
Hebben je collega`s zo`n hekel aan je dat ze niet willen ruilen dan? Je hebt nog een maand de tijd........je tijd gaat nu in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 19:12
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dan Brown... titel weet ik niet |
Oh,dan snap ik je wel, mooi in je kast laten liggen. Goede schrijfster is Kirsten Heizman, ken je boeken van haar? Sleutelkind bijvoorbeeld?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 18:51
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
Ik ga zaterdag naar Brussel, zo`n zin in!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 18:49
Onderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dus even concluderend, je verwacht van me dat ik iemands levensstijl accepteer, terwijl hij er zelf niet eens mee gelukkig is? Je verwacht van me dat ik iemands gedrag accepteer, terwijl de Bijbel er zo duidelijk tegen is? Je verwacht van me dat ik de daad als iets normaals ga beschouwen, terwijl het een enorme aversie oproept bij veel mensen? Terwijl die daad bij velen als vernederend beschouwd wordt? Je verwacht dat ik een oogje dicht doe wat betreft monogaam leven en seksualiteit voor het huwelijk?
En als ik dat niet doe, veroordeel ik mensen die er niks aan kunnen doen???? |
Tjongejonge, ga ik hier echt op reageren......JA dus! Waar gaat dit over!
[EDIT: Gelieve een inhoudelijke discussie te voeren, op de man spelen is niet toegestaan]
Natuurlijk bedoel ik met dat laatste niet dat je ineens op mannen zou vallen ( wat wij vrouwen best snappen hoor, mannen zijn leuk) maar wat ik bedoel ( en ik weet dat ik nu op de teletubbies ga lijken met mijn herhalingen ) stop met oordelen over deze groep mede broers en zussen. En jij het het over "de daad" ook dit kan een uiting van liefde zijn. Je komt op mij over alsof alleen een seksuele relatie tussen een man en vrouw normaal is en liefdevol en tussen 2 mannen of vrouwen weerzinwekkend ( je eigen woorden), in gewoon Nederlands noem ik dit belachelijk, waar slaat dit op en hoe kom je erbij? Ik vind het werkelijk ronduit schokkend dat je het zo durft te benoemen en dat meen ik oprecht. Ik ken genoeg homo`s en lesbiennes die oprecht van hun partner houden net zoals een hetero van zijn/ haar partner houd. Misschien een eye -opener voor je maar deze gevoelens zijn helemaal echt omdat het mensen zijn zoals jij en ik
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 19 juli 2010, 10:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 18:42
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hier in de kast staat al 9 maanden lang een boek die gelezen wilt worden. |
Je maakt me nieuwsgierig Mariska, titel? schrijver? Misschien kennen wij het boek en zeggen we dat tie inderdaad mooier staat In de kast dan op je tafel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 18:40
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | mens, je wil het niet weten... |
Praat er maar over, heel goed! En gewoon meegaan naar de picknick ( ff lijntje leggen naar het topic )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 18:28
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik bied, tessy!! gezellige libelle party? just call me!! |
Oh ja, en dan kletsen over nieuwe jurkjes, meubels ,praten over de kinderen en de laatste schoonmaak tips , ik kom ook,wanneer spreken we af? Wel met koffie en gebak toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 18:26
|
|
|
Ben nu aan de vakantie lectuur dus......heerlijk wegdromen bij de Schaatsrevue van Leni Saris. Ach....wie kent haar boeken niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 18:13
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ja, maar door mijn opmerking over leeftijden gaat 'men' er al meteen vanuit dat ik meega... (nog) niet dus. |
Wat een kwelling moet het voor je zijn om zo populair te wezen, ze willen je gewoon erbij hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:49
Onderwerp: onaardig gedoe in chat en forum deel 3
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je maakt een spelfout Carin, het moet zijn "jonge" Friese meid ?? |
Fries? En ik als Groninger? Zie je dat het best kan! Respect man....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dan is het goed,ik wil graag jong en onbedorven blijven....... |
Geen zorgen , zo kom je ook helemaal op me over hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:46
Onderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het valt me op dat er hier voortdurend op de man gespeeld wordt, niet naar argumenten geluisterd wordt. |
Ah joh....laat ons lekker even ouwehoeren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Die is dol op kinderen!(zo gebruikt men aardige opmerkingen in de chat ook nog tegen je ) Begin maar met het oppompen van de luchtbedden Chat! |
Heb je de kinderen, dan heb je de moeder gratis versiertip
Ik moet iets met die gave doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:43
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zeer waarschijnlijk moet ik dan werken, dus vooralsnog ga ik niet mee |
De vraag was toch...wie gaat er wel mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:41
|
|
|
En anders past Brazeevel wel op ze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:39
|
|
|
Whoops Cross......bedoel het niet persoonlijk hoor, jij bent vast ook nog fris en zo
Oh..ik en mn grote mond ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:37
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wie is die ouwe fiets dan Carin? |
Rustig.......ik koppel jou niet aan Cross, zo`n jonge frisse meid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:36
Onderwerp: gezocht
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En dan ook nog dansen met Braz??? Ik val 200 km buiten de doelgroep
Dus........ik woon te ver weg voor Braz,ben te klein voor Cross,heb kinderen in huis dus Chat valt af.........wie is er nou te kieskeurig?nou???*
*ikke |
Gezocht.....de ideale man voor Leanne Reactie verzenden naar dit topic en niet per mail, wij willen allemaal namelijk een aandeel hebben in de keuringscommissie!
even spelfoutje gecorrigeerd
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op donderdag 15 juli 2010, 19:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:29
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik ga alleen voor 48 -/- (kinderen geen bezwaar.... )
en lengte 165 cm +/+
.. |
Hè wat jammer Cross.....zag een leuk setje in gedachten! Misschien je idealen bijstellen? Hoe was het ook alweer met die fiets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:28
Onderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | CM organiseert regelmatig iets voor alleen volwassenen .....
Speeddaten Singlesdag Gamedaten Boer zoekt JOU enz. enz.
Ik denk dat je zelf de belemmerende factor bent in dit geheel .....
.. |
Boer zoekt jou je bedoelt voor Chatuliem zeker boerin zoekt man? Ik voel een nieuwe topic aankomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Kopietje van je bankrekening?Daten Cross? |
Herstel.....dubbeldate?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je bent gewoon gepikeerd omdat je buiten dr doelgroep valt Cross | [
Ik voel een koppelpoging opkomen, negeren of er iets mee doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:54
|
|
|
Lieve mensen, even een nuchtere opmerking van mijn kant ( ja, dat kan ik wel!), We komen er nooit uit in deze discussie, dat zal pas in de Hemel zijn als er geen veroordelingen meer zijn onder elkaar en we geen liefdesrelaties meer aangaan! Ik beken schuld dat ik zelf ook erg fel hier ben geweest maar dat komt omdat het mijn hart heeft. We moeten niet proberen elkaar af te gaan troeven met bijbelteksten maar juist naar elkaar omzien in liefde en respect. Wie zonder zonde is werpe de eerste posting......
Wel wil ik ook graag even kwijt dat ik het wel heel mooi vond en vind hoe hier gereageerd word, volgens mij leeft het onder de meesten van ons. (En natuurlijk bedoel ik dan niet de kwetsende opmerkingen!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vrees niet,ik ben niet thuis,als ik hier vertrek wordt er achter mn kont schoongemaakt Misschien heeft mn buuf wel net zo'n tik als jij en kom ik in een brandschoon huis thuis?(dream on) |
Oh, wat heerlijk,zucht, waar woon je? Kom ik aan de andere kant van je wonen, ik wil ook zo`n buurvrouw!! Maar gelukkig ben je niet thuis, hoef ik me geen zorgen over je te maken! Voor mij is het al te laat, mn hele huis is schoon, alleen de ramen moeten nog maar er komt gelukkig regen ( laat het zure regen zijn, weekt het vuil er makkelijker vanaf!). Dus ik hang nu heerlijk op de bank voor Oprah.....wat is vakantie toch fijn hè!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:40
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik hoop dat het niet besmettelijk is....... ga snel in quarantaine Carin! |
Leanne, ik maak me zorgen over je, je bent toch NIET aan de schoonmaak gegaan hè ! Kom gauw terug naar je pc en maak het jezelf gemakkelijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:37
|
|
|
JOLAN931 schreef: | hoe doe je dat ook alweer: vakantie vieren?
ben al twee weken 'vrij' en heb me alleen nog maar te pletter gewerkt |
Men neme de wekker en gooit deze in het verste hoekje van de kelderkast.( heeft men geen kelder dan is een diepe linnenkast ook een goede keuze). Nadat men heeft geslapen tot je uit jezelf wakker wordt zet men eerst een goede bak koffie. Men kijke om zich heen, ziet de rommel en besluit ergens anders te gaan koffiedrinken,het liefste rond een uur of 11 zodat de lunch bijna al geregeld is. Daarna kome men thuis, ziet de rommel weer en besluit zich af te gaan zonderen met dat ene prachtige boek totdat de maag begint te rommelen en het tijd is voor een overheerlijke zak chips. Daarna vlijt men zich op de bank en sluit de ogen voor onbepaalde tijd toe. Voor het avondeten nodigt men zich uit bij andere vrienden en bij latere thuiskomst vlijt men zich, moe maar zeer voldaan, in bed. Let wel op dat men de volgorde van vrienden regelmatig afwisselt zodat hier geen vast patroon in ontstaat. Fijne vakantie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 14:57
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Je mag best wat van mijn energie lenen hoor...die heb k namelijk niet!
Vandaag is niet een goeie dag geloof k...ik ga zo nog ff lekker van de gelegenheid gebruik maken dat zoonlief bij papa is... nog ff lekker een paar uurtjes bij |
Heerlijk hè Tess, heb ik ook gedaan hoor! Je hebt tijdens de warme zwoele nachten zoveel slaaptekort opgebouwd dat je het nu kunt inhalen! Slaap lekker
ennuh.......mn energie is langzamerhand weer op het gewone niveau hoor, gelukkig maar! Best schrikken van dat werken,brrr, ik had toch vakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 12:34
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Hoi allemaal doet me een beetje pijn zoals soms zo klinisch gereageerd wordt op dit onderwerp. Ik heb van dichtbij meegmaakt, tijdens mijn studententijd, dat de mentor waar ik een goed contact mee had, me pas na jaren vertelde dat hij homofiel was. Hij heeft alles, maar dan ook alles gedaan om een hetero relatie op te kunnen bouwen, een gezin een kind...sommigen van jullie hebben geen idee waar zo iemand doorheen gaat. jaar na jaar na jaar...hij heeft zijn geaardheid niet kunnen veranderen...kon geen diepe vriendschappen aangaan met mannen, vrouwen werden vaak verliefd op hem met alles wat daarbij kan spelen .... Op studenten weekenden altijd alleen in een eigen bungalow om maar niet op de studentenslaapzaal te hoeven slapen, ik hoorde hoe de studenten daarover praten...enz.enz. Pas maar op...God ziet hun strijd en het is tussen God en henzelf. Is er iemand in je gemeente en je hebt er moeite mee, ga dan in gebed voor deze man... Zoals ook in Jesaja 58 staat...het gaat niet om je gelijk te halen...maar om mensen in diepe nood een hand te reiken....liefde te geven ...te bidden, desnoods vasten....maar veroordelen....ik zou niet durven....misschien kun je dan van God de vraag verwachten of je deze man, in zijn geestelijke gevangenis, bezocht hebt...want daar verwacht Jezus je, op die plaatsen... |
Dank je Annette, er zouden meer mensen eens in gesprek moeten gaan met een homo of lesbiènne in plaats van te oordelen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 11:53
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De Bijbel is zo gek nog niet Carin. En die legt precies uit waarom het niet goed is. |
Ja, die ken ik al, heb jij mijn bijdrage gelezen over Leviticus waarin het zo duidelijk staat? Inmiddels je buurman al gestenigd?
|
|
Naar boven |
|
|