ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 september 2010, 20:27
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer

TESSYBEAR731 schreef:
Heb ik het weer gedaan! Geschokte, onthutste smiley
Ben ik zo vervelend dat je me nou al aan de man wil krijgen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Meid, je boft maar weer dat ze jou nomineren! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:23
BerichtOnderwerp: boedha is één van de fabricaties van satan

FRANKT627 schreef:
Hoi Marijan, ik vecht de verklaring van het woord afgod niet aan. Ik kan ook wel respecteren wat jouw mening is.

Ik was niet duidelijk in mijn reactie op het forum zie ik nu. Bij mij is het eigenlijk te doen om de ondertoon en natuurlijk om de titel van deze topic: "boedha is één van de fabricaties van satan".
Dan waren er ook nog enkele uitlatingen die ik via de mail kreeg van de bedenker van deze topic die me ertoe hebben aangezet om even te reageren. Smiley met dichtgeplakte mond

Frank

Is duidelijk hoor, Frank. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:21
BerichtOnderwerp: Wat is vriendschap

Wat jammer dat een stukje, al geschreven in januari, opgerakeld wordt en van commentaar wordt voorzien. Had dan op z'n minst eerder gereageerd of nog liever, per mail. Zwijgen op het forum was beter geweest.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 29 september 2010, 23:22
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 10:56

MARISKA601 schreef:
Zijn kattenbeeldjes ook van satan?
Ik heb er n.l ettelijke in de vensterbank staan.

Erg flauw, Mariska.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 09:45
BerichtOnderwerp: mannen gezocht voor in de chat !!!

FRANKT627 schreef:
Als het met een Knipoog smiley is meen je het dus niet? Heb ik dat dan goed begrepen Smiley die vol vragen zit Gelukkig dat ik geen vlotte jonge mooie man ben...pfff, vrouwen...Is maar een plaagje hoor, Taliet... Knipoog smiley ...denk ik...

Frank

Misschien gaan ze binnenkort hun eisen wel bijstellen, Frank. Dan ben jij ook welkom. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Marijan, maakt deze opmerking met een Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 09:40

FRANKT627 schreef:
Is Boedha dan een afgod??? Zouden de Boeddhisten onze God dan ook beschouwen als een afgod? Ik denk het niet.
Het Boeddhisme is een (wereld) religie die net zoveel respect verdient als het christelijke geloof. Het is niet omdat het mijn godsdienst niet is dat het ook maar afgodderij gedoe is.

Frank

'k Heb even gezocht naar de definitie van afgod en kwam het volgende tegen.

afgod
1 andere god dan die waar je zelf in gelooft
2 iets dat of iemand die je als een god vereert;= idool

Voor mij is Boedha een afgod, zoals onze God dat (waarschijnlijk) voor hun is. Dat zo te benoemen, hoeft niet respectloos te zijn toch?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 21:44
BerichtOnderwerp: mannen gezocht voor in de chat !!!

TALIET435 schreef:
willen alle leuke gezellige vlotte diepgaande en humoristische mannen zich melden in de chat !!!! Wij dames wachten vol smart op jullie !!!! Maak ons theekransje een avond vol plezier en maak ons het hof dat vinden wij leuk !!!!! Hopelijk tot ziens in de chat ,
hoogachtend de vrouwen uit de chat !!!!! Lachende smiley

Hmm....klinkt een tikkie wanhopig, dames. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 21:33
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

WILLEMIJN232 schreef:
Wat ben je toch aan het mopperen Chatuliem........Het is toch allemaal niet verplicht? Jij gaat toch gezellig met CM uit eten, er was een dagje noordwijk.....kortom voor een ieder wat wils..........
En ook al gaan ze iedere week picknicken? je moet toch niet mee, je mag...... Knipoog smiley
Maar nu moet je er een keertje over op houden, iedereen weet jouw mening hierover en die is duidelijk.............dus je hoeft niet meer in herhalingen te vallen...... Knipoog smiley

Zo is dat! Niemand verplicht iemand, om mee te gaan. En er zijn ook uitjes genoeg zonder kinderen, dus waar maak je je druk om Chat?

Zoals ik begrepen heb, gaat dit een uitje worden voor kinderen en hun single CM-ouder(s). Laat ze er lekker van genieten!

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 28 september 2010, 21:35
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 19:48

RIANNE544 schreef:
Er is in de buurt van Ede en Barneveld iets van een pirateneiland. Leuk voor kinderen. Kan ook zijn dat het schateiland heet. Zowel binnen als buiten activiteiten. Volgens mij is het zlefs toegestaan om eigen picknick te houden. Succes!

Rianne

Dat heet inderdaad Schateiland en is in Voorthuizen. Binnenkort ga ik er heen met m'n school. 'k Ben benieuwd! 'k Heb begrepen dat het in de winter gesloten is. Even googelen kan geen kwaad natuurlijk. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 17:16
BerichtOnderwerp: Speeddate in Alphen aan den Rijn, 12 december

VOETBAL308 schreef:
DAAR DOE IK NIET AAN MEE

't Is duidelijk; DAAR DEED JIJ DUS NIET AAN MEE! Knipoog smiley Lachende smiley

Joh, je hebt echt wat gemist! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:37

VISSER278 schreef:
En in Belgie niks te doen dan?

http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg

Plopsaland misschien? Knipoog smiley Oh nee, is ook alleen voor kinderen. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:35
BerichtOnderwerp: De angst alleen te blijven

Iemand zou ook juist angst kunnen hebben, om een relatie aan te gaan. Dat kan verschillende oorzaken hebben, al zal dat voor sommigen moeilijk in te leven zijn.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 27 september 2010, 23:35
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:31

FRANKT627 schreef:
Maar Chat geef jij dan eens een voorstel. Ik begrijp je best hoor en zelf zou ik ook graag nog eens een CM-activiteit meemaken want anders blijf ik hier toch maar in die eenzaamheid. We kunnen brainstormen...

Frank Smiley die vol vragen zit

Een bijna gratis uitje bedenken voor de winter, is best lastig! En al helemaal, als het geschikt moet zijn voor zowel kinderen als voor volwassenen.

Maar goed, hier hebben jullie natuurlijk niks aan. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:08
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Nog eentje, wat ik destijds ook wel een indringend (somber) lied vond. Aan de andere kant roept het ook leuke herinneringen op. Ik was toen 12, zat in MAVO 1. Waar blijft de tijd. Twijfelende smiley Lachende smiley 'k Heb toen nog een werkstuk, voor muziek, over deze groep gemaakt. Ze waren heel populair, dus plaatjes waren er meer dan genoeg te vinden.

Doe Maar - De Bom

http://www.youtube.com/watch?v=f_O5KCJjdyE
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 22:42
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

SUSANNAH475 schreef:
aaah 2 dagen, het werkte bij mij niet na 1 dag, dus heb ik de Woonstede maar gebeld... ('k heb toch een huurwoning met onderhoudsabt.)

Heeft ook zo z'n voordelen zeg! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 22:39
BerichtOnderwerp: Onbegrijpelijke - koranverbranding

GERT856 schreef:
Zo denkt Smiley die vol vragen zit denk ut niet, Mosslim zijn Engeltje smiley

Smiley die vol vragen zit

Sorry Gert, maar ik snap je gewoon niet.

Volgens mij is jouw humor, totaal anders dan de mijne. Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 27 september 2010, 22:40
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 22:30

CHATULIEM619 schreef:
Sorry, ik ben de fase van schommelen, wipwappen, en de zweefmolen allang voorbij...

Misschien is Walibi World een idee, Chat? Knipoog smiley Is zowel geschikt voor kinderen als voor volwassenen. Lachende smiley

Maar 'k begrijp je hoor, een binnenspeeltuin is ook niet mijn ding. Knipoog smiley 'k Ga 1 keer per jaar op schoolreis (word ik zelfs voor betaald), een paar keer per jaar met m'n neefjes en nichtjes op pad en that's it.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 21:12
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

MARIO216 schreef:
Een van mijn favoriete uit mijn tienertijd:

http://www.youtube.com/watch?v=NCH4z0UJbj4

Niet in herhaling vallen hoor, Mario. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Deze heb ik kort geleden nog geplaatst. Knipoog smiley Is ook een lied uit mijn tienertijd. Lachende smiley Net als de volgende, roept wel bepaalde gevoelens - passend bij die tijd - op.

Klein orkest - over de muur

http://www.youtube.com/watch?v=LQ1ozewp8GQ&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 00:17

ZINGA672 schreef:
Dank voor je tip, maar soda is door mijn coach ten strengst!e verboden! Smiley die vol vragen zit

Zucht... iedereen zegt wat anders....

Oh Smiley die vol vragen zit Volgens mij is soda de minst erge van de ontstoppingsmiddelen. Er zijn ergere! Nou ja, bij mij werkte het. Is ook wat waard!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 00:13
BerichtOnderwerp: Onbegrijpelijke - koranverbranding

GERT856 schreef:
Was een foutje, dat spugende bekje ik moest van weer iemand anders (vrouwlijk) van die smoeltjes er bij doen anders werd de toon van mij niet begrepen, ik dacht dat dit bekkie met concumsie sprak, deze nog een maal ter verduidelijking ik had het al veranderd, nog veel leesplezier toegewenst. Verlegen lachende smiley

Laat jij je dan beïnvloeden door anderen hier, Gert Smiley die vol vragen zit Ik moet hier niks van anderen hoor. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 00:05

ZINGA672 schreef:
Mijn slechtste moment is NU Huilende smiley, smiley in tranen

Gootsteen verstopt, na langdurige coaching zelf de boel losgedraaid. Vloer gedweild. Vingers pikzwart door een leertje dat afgeeft en niet meer trug wil. Krijg zwarte spul niet van vingers. Alles stinkt naar chloor. Gootsteen nog steeds verstopt. Coach is verdwenen. ....

Ik wil verhuizen!!! Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Ik had hetzelfde probleem. Tip; koop een flesje soda (gootsteenontstopper). Is te koop bij bijv. de Welkoop. Gooi wat in de gootsteen, dan kokend water eroverheen. De precieze gebruiksaanwijzing staat ook op de fles. Doe je dit 2 dagen achter elkaar, dan is het probleem opgelost! 'k Heb ook maanden last gehad van dit probleem, tot ik deze tip kreeg.

Succes ermee! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 23:38
BerichtOnderwerp: De angst alleen te blijven

JOSINA022 schreef:
Heel herkenbaar! Ik heb 's nachts altijd Grootnieuwsradio aan staan. Zij zenden, op dat tijdstip, nonstop muziek uit. Wanneer ik een keer wakker wordt en dan die muziek hoor...ik ben een stuk rustiger gaan slapen, minder draaien etc.

Een echte aanrader!

Hebben jullie wel eens overwogen om een alarmsysteem of een hond aan te schaffen? Lijkt me best moeilijk, als je last hebt van zulke angsten. Gelukkig heb ik buren vlak naast me wonen, die me zeker horen als ik hard ga gillen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 23:32
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes

'k Weet niet zo goed waar ik het volgende verhaal moet plaatsen, dus daarom doe ik het maar hier. Ik wil dit jullie niet onthouden. Knipoog smiley Lachende smiley

Gisteren hoorde ik via via een prachtig verhaal over iemand met het Down-syndroom. Een groep mensen van een GVT ging met z’n allen een dagje uit naar de dierentuin in Amersfoort. Ze genieten er allemaal volop van en komen tevreden thuis, waar een feestelijke maaltijd op ze wacht. Een man met het syndroom van Down is wat dwars, hij wil zijn rugzak persé bij zich houden. De leiding maakt er geen probleem van, al vinden ze het wel vreemd. Na het eten wordt er tegen hem gezegd, dat hij wel vast naar boven kan gaan om zich te gaan douchen. Later zal iemand komen, om hem te helpen. De rugzak gaat mee. Een poosje later besluit iemand te gaan kijken en ziet tot zijn grote verbazing Verraste, verbaasde smiley een…….pinguin in de doucheruimte lopen. Hahaha Lachende smiley ……wat blijkt? Deze man vond de pinguins zo geweldig, dus heeft er maar een in de tas gestopt. Lachende smiley Clown smiley Je begrijpt dat de leiding hier heel veel plezier om gehad heeft. Ze hebben natuurlijk wel de dierentuin opgebeld, uiteindelijk is het beestje weer thuisgekomen. Wat een geweldig waargebeurd verhaal is dit hè! Ik zie het helemaal voor me. Lachende smiley Hoe krijgt iemand het voor elkaar om zo’n beest in de tas te krijgen? Zou zo’n beest geen geluiden maken?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 12:01
BerichtOnderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!

JOSINA022 schreef:
Kun je dit niet beter per mail bespreken ipv open op het forum?

Dat lijkt mij ook veel beter. Het is goed om je te realiseren, dat minstens 2000 mensen dit kunnen lezen. Anita, wie zegt dat jij voor rechter moet spelen? Volgens mij kun je dit beter aan de betreffende personen overlaten. Jammer, dat dit nu bekend is geworden. Misschien kun je wat reacties verwijderen? Dat komt de sfeer tijdens dit uitje vast ten goede.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 26 september 2010, 12:06
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 23:17
BerichtOnderwerp: pijnbestrijding

PIETER649 schreef:
ja die is van de jehova getuigen en doet aan yoga.... alstie nog leefd dan he, anders deed hij aan yoga

'k Heb even gegoogeld en je hebt nog gelijk ook. Heb ik nog nooit over nagedacht.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 23:14

PIETER649 schreef:
yep Boze smiley

Dan word je dus eigenlijk gedwongen een keus te maken. Dat is anders, dan in Nederland. Ze verklaren je waarschijnlijk min of meer voor gek, als je het niet doet.

Sterkte en wijsheid bij de beslissing!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 23:09

In België krijgen vrouwen (bijna) standaard een ruggenprik, als ze gaan bevallen. Is dat in Duitsland ook zo?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 23:08

PIETER649 schreef:
dr Vogel... Verraste, verbaasde smiley das hartstikke occult joh!!

Huh.... Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 23:02

PIETER649 schreef:
ik vin het best stoer dat:

leanne denkt dat ik daar iets over te zeggen heb, en..
marijan zelfs nog denkt dat ik enige inspraak heb...

jullie schatten me te hoog in dames, (maar t voelt wel ff lekker) Knipoog smiley

Annette lijkt me ook mans Twijfelende smiley Knipoog smiley genoeg, om dat zelf te bepalen. Gelukkig maar! Lachende smiley

'k Heb trouwens wel eens gehoord dat een vader flauw viel (terwijl hij alleen maar toekeek), terwijl de vrouw dapper doorging met bevallen. Dus Pieter, vergeet jezelf niet hoor. Misschien een idee om iets kalmerends van dr. Vogel in huis te halen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 22:48

LEANNE226 schreef:
De NBV is een stuk vrouwvriendelijker:
[16] Tegen de vrouw zei hij: ‘Je zwangerschap maak ik tot een zware last,
zwoegen zul je als je baart.

Maar.......JIJ vindt dat JIJ voor je vrouw kunt bepalen of ZIJ pijnbestrijding wil????
Bah.......

Zegt Pieter dit dan, Leanne Smiley die vol vragen zit Hij heeft het hier vast wel met Annette over, dus jouw conclusie lijkt me nogal voorbarig.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 74 Volgende
Pagina 30 van 74