ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 19:02
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

ANNA415 schreef:
.... van het tegoed op m'n dongel. Dat staat al dagen op hetzelfde bedrag Lachende smiley met blinkend witte tanden

...KPN is gewoon top...ik ben er ook jaren tevreden mee... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 19:00
BerichtOnderwerp: Het weer

STEENTJE178 schreef:
En kniebeschermers, beenbeschermers, enkelbeschermers, voetbeschermers, handschoenen, polsbeschermers, elleboogbeschermers, nierband, valhelm, rugbeschermer natuurlijk...............
Weet je wat? Je gaat gewoon op zoek naar zo'n Michelinmannetjepak!! Clown smiley

Boze smiley ...en lastige-vrouwen-beschermers...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 18:59

ANNA415 schreef:
volgende keer als je naar buiten gaat een kussen aan je k@^t binden. val je zachter

Boze smiley ...die stomme sneeuw zou beter verdwijnen...zelfs de merel glijden uit...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 12:42

ERIKA129 schreef:
Met andere woorden de vogels moeten er onder leiden dat jij op je krent viel Geschokte, onthutste smiley Tssssssss watje Smiley met dichtgeplakte mond

Overigens het zonnetje schijnt Coole smiley met zonnebril

De vogels leiden mij... Boze smiley

Ik viel gelukkig zacht...maar had nadien veel last van mijn rug Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 12:03

ZEELAND736 schreef:
Er viel hier...iets...maar Vrouw Holle is al klaar met kloppen....

Boze smiley ...het enigste wat hier viel was ik...stomme sneeuw...ik geef de merels geen eten meer...voila

Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 18 januari 2013, 12:04
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:15
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ANNA415 schreef:
bij de Wehkamp hadden ze geen opwarm kerels Boze smiley

In de Hema verkopen ze warmwaterkruiken... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:12

ANNA415 schreef:
Ja eigenlijk wel

vergeet je dikke pyama en sokken niet... Gefrustreerde smiley of heb je al een opwarm-kerel gevonden???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:08

ERIKA129 schreef:
Euh Josina waar wonen we nu ??
Het zou sneeuwen in het zuiden maar hier sneeuwt het Smiley die vol vragen zit
Soms zeggen ze in het midden des lands gebeurt er niks en van de week was het het oosten en toen kregen wij het ook....
Weer in de war, voorspellingmakers in de war offe ben ik een verstrooide dame Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ja
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:07

ERIKA129 schreef:
Clown smiley Ach heeft tie toch nog wat gedaan vandaag ipv alleen maar plagen Boze smiley

Verraste, verbaasde smiley ...plagen??? Moi??? Nooit..ik ben ernstig Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:06

ANNA415 schreef:
Laat hij maar niet naar buiten gaan met z'n duizeltenen, straks glijdt hijuit in de sneeuw

Boze smiley ...moet jij nog niet naar bed???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:36

VISSER278 schreef:
Kan toch ook geen kwaad?
Heb je tenminste geen last meer van rugpijn aan je oren . Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb nu hoofdpijn in mijn benen van al dat getater... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:23

ANNA415 schreef:
Ach moelijk he luisteren Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...ja nu wel...gelukkig mag die tettermie maar om de drie weken op de radio Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:19

ANNA415 schreef:
Ow was die persoon z'n stem kwijt dan Geschokte, onthutste smiley

neen, zeer zeker niet...ik dacht eerst dat het een praatprogramma was...zij taterde en taterde maar...sjonges zeg, mijn oren zijn er versleten van... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:13

Ik heb naar de radio geluisterd...zo kreeg een CM-lid plots een stem... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 18:16

ERIKA129 schreef:
Ondertussen de hele kast schoon en opgeruimd Lachende smiley
Wat een ruimte opeens Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley

Nu kan je die kast weer volduwen met rommel...zo heb je volgend jaar weer wat te doen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 18:14

ERIKA129 schreef:
En kkkoouuudd nog steeds... waar blijft de zon, tis hier al twee dagen
egaal grijs Twijfelende smiley

Boze smiley ..ja zeg, eerst loop je te roepen en tieren op sneeuw...nu die er is wil je weer zon...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 16:28
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

JOL252 schreef:
Dat is heel moeilijk... je hebt eigenlijk er alles aan gedaan en het richt niets uit. Wat wil hij dan wel vraag ik me af?

En wat wilt Lydia...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 15:04
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben

PETRA373 schreef:
gelukkig, ik persoonlijk vind het op een zeer hoog peil van gedachten wisselen, dat er nog steeds wok grapjes worden gemaakt na frank, vraag me af of hij dat wel echt kan waarderen.

persoonijk vind ik het ook boeiend om van gedachten te wisselen met verschillende mensen. gelukkig communiceer ik niet alleen met mensen die in mijn ogen een hoog peil van gedachten hebben. ieder mens heeft zo zijn waarde, wat voor nivaue je ook communiceert toch. en ja op jouw bijdrage flip ik wel een beetje. maar misschien vat ik je woorden verkeerd op Smiley die vol vragen zit tijd om es weer minder op cm te gaan als ik ga flippen op bijdrages Twijfelende smiley

Petra, jouw bijdrages zijn evenveel waard als de bijdrages van de anderen. Je hoeft je ook niet zo direct aangesproken te voelen. Jij hebt ook jouw meningen en vragen en uitspraken en daar reageren andere daar weer op. Dat is zo wat het doel van een forum. Als je je dan even in het nauw voelt gedreven moet je niet gaan dreigen (ja, ik weet het, dat is misschien nogal sterk gesteld) met het feit dat je je gaat terugtrekken van CM. Dat deed je in het verleden ook. Zo kan het bij ons overkomen dat we jou eigenlijk altijd maar moeten gelijk geven of dat we maar beter niet reageren op jou. Nou, ik weet zeker dat we niet zouden reageren op jouw bijdrages dat je ook weer gaat zeggen dat je even minder op CM moet zijn.

Blijf maar gewoon lekker op het forum wat kletsen...het mag ook over gehaktballen gaan waar het kwaad is ingeschoten... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 13:38

GERRIT084 schreef:
idd Huilende smiley, smiley in tranen me glorestedinges was veel te hoog, mag alles wat lekker is niet meer eten Gefrustreerde smiley roken mocht ik wel Geschokte, onthutste smiley
Maar met dat laatste wil ik wel stoppen Engeltje smiley maar weet nog niet hoe Zieke smiley

gewoon geen rookdinges meer kopen...dat is de beste en goedkoopste oplossing...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 12:59

PETRA373 schreef:
ongelooflijk zoals sommigge oordelen dat ik door mijn schrijven niet toe ben aan een relatie, Niet dat ik daar op flip hoor, positieve kritiek kun je van leren, maar kan het er absoluut niet mee eens zijn.
Ik zou mezelf niet zijn als ik voor een man ging verhuizen ver van me woonplaats en me kinderen achter zou laten hier. En ja velen denken, ze zijn groot, uit huis, die redden zich wel, toen mijn dochter uit huis was met haar liefde van haar leven en haar kindje verloor, merkte ik hoe belangrijk is om dicht bij elkaar te wonen, had haar niet zo goed kunnen helpen op 60 km afstand, dan kun je niet iedere dag effe langswippen bij elkaar. heeft niks te maken met niet aan een relatie toe zijn, maar te maken met een moeder zijn van een lading kids die zich hier settelen.
En als je dat van ejzelf weet dat je neit wil verhuizen evr weg voor een man, dan maak je de keuze om niet iets te beginnen met mannen op afstand.
Vind het trouwens egoistisch als een man dat van een vrouw zou verlangen om haar kinderen achter te moeten laten. Ik ben geen puber meer die aan alles kan aanpassen, maar een moeder van 8 prachtigge kids Lachende smiley die ook als ze uit huis zijn, me wel es nog hard nodig hebben.

Laat ik duidelijk wezen door te zeggen dat ik niet zeg dat je niet aan een relatie toe bent. Die woorden moet je me dus niet in de mond leggen.

Verder wens ik je een fijne man toe uit je omgeving.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 12:56
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

LYDIA448 schreef:
praten... we hebben net een relatietherapie afgesloten waarin ook de therapeute moest concluderen dat de verbinding die we zochten door en via gesprek, niet gelukt is.
dus praten met mn man?
dát wordt em niet..

En wat nu?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 11:39

Soms durven we onze angst om lief te hebben niet toegeven. We zeggen wel eens dat we wel durven lief te hebben én een relatie willen maar dan moet er eerst wel aan een hele hoop voorwaarden worden voldaan vóór dat we het willen proberen. Soms leggen we de lat zo hoog voor de andere dat ze er niet overheen komen maar er wel onderdoor gaan...Eigenlijk wordt die lat niet alleen voor die andere zo hoog gelegd maar ook voor jezelf...en dat kan wel eens een uitvlucht zijn om geen relatie te willen of aan te kunnen...

Misschien is het nog zo slecht niet om eerlijk toe te geven dat je niet toe bent aan een relatie...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 07:36

PETRA373 schreef:
Nog effe een reactie leanne, ik vind het egoïstisch zelfs als je je helemaal aanpast aan een man, en daarbij het leven van je kinderen ook teveel overhoop gooit door bv een verhuizing, terwijl ik weet dat me kinderen heel blij zijn dat we eindelijk een huis hebben, waar we niet uithoeven, ze zich kunnen settelen hier.
Of ik aan een relatie toe ben, kan ik zelf beter beoordelen dan jij denk ik.
gelukkig maar, want jij oordeelt wel snel ik niet aan een relatie toe ben, eerlijk gezegd denk ik als je je grenzen niet kan bewaken en je helemaal aanpast aan een man, je niet zo aan een relatie toe bent.

Petra, dat je je grenzen bewaakt gaf je wel duidelijk aan. Je stelt ook eisen en daar is niets mis mee. Op dat punt weet je wel wat je wilt. Het zou wel eens kunnen zijn dat jouw toch wel best radicale uitspraken mannen kunnen afschrikken.

Anderzijds vraagt of zegt niemand dat jij je volledig moet aanpassen aan een man. In een relatie moet je je beide aanpassen. Het is elkaar dragen en verdragen. Het is afleren en aanleren...het is iets dat van beide kanten moet komen.

In de tekst van leanne zag ik helemaal geen veroordeling. Het was een stelling dat ze weergaf.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 07:18

ANNA415 schreef:
... maar nu ff warme Engeltje smiley

Anna heeft ook liever een kerel om je aan te warmen met dit weer Verlegen lachende smiley

Ik zal je helpen zoeken naar een warme-aankruip-kerel... Engeltje smiley
Moet het iemand uit jouw regio zijn of mag het een goede Nederlander zijn? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 07:16
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ANNA415 schreef:
Muizen vinden pindakaas lekker. Probeer maar met Snuitje

Ik heb een pot pindabahhhhh in mijn tuintje hangen voor de meesjes...De muizen krijgen hier genoeg eten...net zoals de andere dieren... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 07:06

ANNA415 schreef:
Brr in mijn vakantiebungalowtje draait de kachel op z'n hardst, maar ik heb in bed toch maar ff sokken aangedaan (en een dikke pyama)

dat dik slaapuniform kan ik nog begrijpen maar met sokken in bed kruipen bezorgd je op de duur nog koudere voeten...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 07:04
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ANNA415 schreef:
tja er lagen nog 2 pannekoeken in de koelkast. Wat neem je dan als ontbijt .... ? Kwijlende smiley

Boze smiley ...toch geen boterham met pindabahhhhh zeker... Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 20:47

PETRA373 schreef:
Dat zijn inderdaad ook wel punten, werk, de mensen voor wie je moet zorgen, jij bv je ouders, een ander zijn of haar kinderen. Toen we jong waren kon je gewoon je leven effe veranderen, hadden we vaak niet zoveel verantwoordelijkheden en vonden makkelijk een andere baan.
Over mij denken mensen vast waarom is zij gescheiden Smiley die vol vragen zit Doe ik wel over anderen gescheiden mensen.

Ik moet eerlijk zeggen, ik wil nooit uit me huis, niet uit deze woonplaats,dus de man zou zich moeten aanpassen en nu ik toch bezig ben: steriliseren, geen zin om hele leven de pil te moeten slikken. ha ha en zo blijf ik gezellig vrijgezel. want ik vind stabiliteit voor me kinderen heel belangrijk en die ga ik niet over hoop gooien voor een man. daarom zoek ik ook een man uit me eigen woonplaats of heel dichtbij.

Als je dan toch wilt dat de man met je gaat trouwen om niet alleen de lusten maar ook de lasten te dragen waarom moet die dan uit je buurt zijn? Kan een man die verder woont en van je houdt dan niet bij je komen wonen of met je trouwen?

En latten is niet uitgevonden zodat de mannen hun lusten kunnen botvieren hoor. Het zijn niet alleen de mannen die lusten hebben. Ik heb hier op CM enkele vrouwen 'gesproken' die meer lusten hebben dan je van een man zou verwachten. Latten heeft echt niets, maar dan ook niets met lusten of seks te maken. En als ik sommige teksten lees van bepaalde vrouwen dan zie ik daar ook lusten in.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 20:43

KEITH722 schreef:
waar zet je die spullen dan weer neer? op zolder? Clown smiley a

Een zolder heeft ze niet...alles gaat terug in de kast...bezigheidstherapie...ik vraag me af hoe het met haar studie zit... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 18:57
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!

MARITIME853 schreef:
Tjonge, wat een filosofie.

Als het te moeilijk is wil ik wel trachten het eenvoudiger uit te leggen...misschien vind ik wel ergens bijbelteksten die het voor sommige verstaanbaarder maken... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 241 Volgende
Pagina 29 van 241