Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 11:20
Onderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
|
|
|
Ook ik wou zeggen tegen Marco...JE KOMT ER WEL!!!
De weg er naartoe is misschien niet altijd even makkelijk...
Sterkte...van een moeder...die OOK moeder is!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 20:08
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Let op: Engels-schrijvende heren of dames uit Nederland zijn meestal niet betrouwbaar!
Mocht iemand jou benaderen, laat het ons zsm weten. Dit kan een datingfraudeur zijn en deze wil veel geld lospeuteren bij mensen.
We zijn alert bij het goedkeuren van de profielen, maar deze mensen zijn erg gehaaid en komen regelmatig toch binnen op de site. Daarom is het belangrijk dat jullie zelf ook alert blijven en het bij ons melden.
Zodra we iemand ontdekken, wordt zijn/haar profiel verwijderd.
Redactie CM |
Ik ben blij dat ik dit weet... Kijk...zolang je niet iets zeker weet..kun je weinig doen. Ik bedoel...bewijzen heb/had ik niet... Zijn profiel was gewoon in het nederlands...zijn mail echter niet.. Maar ja...het kan...een man die in Nederland woont, maar zich misschien makkelijker uit spreekt in het Engels... Maar het rook raar... Was mijn gevoel toch juist...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 18:56
|
|
|
PETRA373 schreef: | Wat nou als hij terug komt en hier reageert, hallo, i am back. Are you all talking about me |
Blijft er 1 simpel antwoord over.....YES!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 18:55
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Jaa ik! Wat is er met hem dan? |
Inmiddels is hij er niet meer... Zat waarschijnlijk een luchtje aan... In de chat gisteren ook al een vrouw....(had dezelfde mail als ik) Kijk...je kan er als man natuurlijk lol in hebben om iedereen te mailen... Maar was waarschijnlijk niet helemaal oke... Uiteraard zijn er geen bewijzen...dus kun je ook niets doen... Gisteren de 2e mail....niet veel verschillend van de eerste... Das toch raar...? En dan schrijven....Geef me een kans...de man voor jouw te worden Al had ik het gewild(lach-lach) Twee minuten daarna was zijn naam grijs.... Luchtje toch???
Met een knuffel....(nou die geef ik zeker niet in de eerste ronde)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 28 juni 2013, 19:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 14:47
|
|
|
Wisten jullie dat...de engelse-mailschrijvende-meneer...
ALWEER WEG IS???
Ben wel erg benieuwd wie er mail van deze man heeft gehad...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 14:45
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Mijn eigenzoon....(jarig)
Waar blijft de tijd..28 geworden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 14:43
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Waarom mijn handen verkeerd staan vandaag... Eigenlijk meer mijn gedachten... En daarom staan die handen verkeerd....
Hoop toch dat het aan het eind van de dag opgelost is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 09:34
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | |
Das ON-lief!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 23:50
|
|
|
LANFY127 schreef: | Sorry, maar wie is Frank? |
Een hele leuke man hier...met veel vrouwelijke fans.... Wil je hem verder leren kennen...moet je nog even blijven en aandachtig de forums bij houden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 21:21
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JANS221 schreef: | [img]http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Rotterdam/4057931[/img]
Vanaf zondag is de zomer weer terug...........
(huh... nu krijg ik het plaatje ook niet meer goed ) |
Ik hoop het echt... Aangezien we een heel ""koud"" huis hebben...(bij een hete zomer heerlijk) Heb ik zojuist de c.v weer aangezet..zit hier met kippenvel... Zojuist belde er iemand waar het nog 24 graden binnen was.... Hier 18...dus de cv mag aan... (Oke een trui kan ook das waar)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 21:11
Onderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
|
|
|
Ik vond 2 hele mooie stukjes.... Zoals ik wel eens meer heb geschreven...dat het voor mij soms moeilijk is om de juiste woorden te vinden...en ik daardoor ""verkeerd"overkom... Vandaar even het gekopieerde stukje nu...
Wel of niet inenten...... Daar is geen pasklaar antwoord op. Gelukkig maar!! Het gaat God erom dat alles in het leven een zaak van gebed is!
Als je je direct laat inenten zonder erover na te denken, en daarna denkt: zo, nu kan ik de ziekte niet krijgen, ben je VERKEERD bezig.
Maar als je het BIDDEND gebruikt, in afhankelijkheid van God, en beseft dat het middel an sich niet 'zaligmakend' is, maar dat God uiteindelijk beslist, dan mag je je wel laten inenten.
Er zit dus wel degelijk verschil tussen het wel laten inenten en wel laten inenten.
En daarnaast moet je voor jezelf afvragen: in hoeverre is dit in strijd met de voorzienigheid Gods? Ik kan me ook heel goed voorstellen dat christenen het om principiële redenen afwijzen.
We moeten elkaar respecteren in de keuzes. Het is niet goed of fout. Het enige wat fout is, is het eerste voorbeeld dat ik gaf, dus dat je er op een wereldse manier mee omgaat.
We denken als mens maar al te vaak dat we het zelf wel kunnen oplossen! (We weten zoveel, nietwaar? Wat zijn we met onze wetenschap zo ver gevorderd, toch? Maar ook: We hebben het altijd zo gedaan, we zijn het zo gewend. Het hoort zo.) Wanneer de keuze gemaakt wordt met biddende handen, ALLEEN DAN rust er zegen op. Maak een keuze BEWUST en niet 'omdat iedereen het nou eenmaal zo doet' (geldt voor beide richtingen).
Verwachten we het van onszelf? (van ons rechtzinnig geloof misschien?) Van de wetenschap? Of van de Heere?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 20:46
|
|
|
JANE410 schreef: | Beter nog dat het op het achtuur journaal komt Voila |
Nee...dat wil Frank zeker niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 20:22
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | ja en dan een wanhopig flater slaan hij ziet me aankomen ben ik mailtje 901
al hoewel hij ziet er wel leuk uit maar das een ander topic |
Het is de bedoeling dat we(ik) ontopic blijf...maarre.... Hierbij geef ik je wel een hint Natas...(das ook een hint naar Frank)
Weet je waar ik op afknap....??
Als je heel lief vraagt of ze mee gaan wokken...en se wille nie!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 17:31
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Groot nieuws!!! Daar worden we blij van |
Ja...de krant bellen is net een stap te ver...toch????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 16:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Enkele minuten geleden had ik Willemijn aan de telefoon. Ze vroeg me om jou de hartelijke groeten te doen. Ze vind het contact met jou erg leuk zei ze me...maar we zijn nu erg off-topic en met de nieuwe regels moeten we nu oppassen ...ik wil de moderator er op benadrukken dat ik wel heeeeeel erg lief ben |
Dank je wel Frank...lief dat je me dat laat weten!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 14:22
|
|
|
HOERA.....................
FRANK IS TERUG!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 09:04
|
|
|
Lieve Jol.....
Zo op de vroege ochtend...moet ik veel denken aan die VADER-lijke hand...
Job is een sterke gedachte...ik heb wat met die man...(zijn geduld en geloofsvertrouwen) Maar ook nu in deze tijd...een VADER-lijke hand... Vader wat Gij doet is goed...(kan ik het wel zeggen?) Ik weet het Die Hand genas...veelvuldig... Ook nu nog... Maar hoe moeilijk gaat dat geloven niet worden als je te horen krijgt dat je niet meer zult genezen??? Je kind wordt weggenomen door een auto-ongeluk??? En zo zijn er nog vele dingen op te noemen.... Gods VADER-lijke Hand... (ik neem Hem mee door de dag)
Hoe donker ook Gods weg zal wezen... Hij ziet in gunst neer op die Hem vrezen...
Leer mij volgen...zonder vragen...(God ik heb zoveel vragen) Vader wat Gij doet is goed( ja maar waarom moet ik dan die ziekte dragen??) Leer mij slechts het heden dragen...met een rustig en kalm gemoed...(Moet U niet bij mij zijn God...ik ben reuze-ongeduldig)
Pffff...Gelukkig ben ik een MENS...(en laat God dat nou weten!!!)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 26 juni 2013, 09:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:37
Onderwerp: Het weer
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wel grappig. Iedereen keek altijd naar Buienradar en er is nu ook:
ZONradar!
Waar het geel is, schijnt de zon. Je kunt ook een paar uur vooruit kijken.
http://zomerradar.buienradar.nl
Thomas, houdt ineens van geel. |
Leuk...wist ik niet!!!
(zie je zeeland...met de meeste zonuren???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:32
Onderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
|
|
|
(Oudere)vrouwen met een diepe decolité met een olifantenhuid.
Ja...dank je hoor...ik behoor tot die ""oudere"" vrouwen!!!
Met dat decolleté is niets mis...(nog nooit geen commentaar gehad)en achter die ""huid"" zit een hart van goud!!!
(zo heb ik mijn ego weer even opgekrikt )
We zullen zien....hoe ver jij bent over 20 jaar!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 25 juni 2013, 23:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:22
|
|
|
GRIETJE688 schreef: | Ik heb een hekel aan mannen die te snel van stapel lopen. Dat een eerste date goed is verlopen betekent niet meteen dat ze smsjes moeten gaan sturen als: ik mis je, je bent zoo leuk en blablabla. Dat is gewoon claimen!! Tuurlijk mogen ze een smsje sturen maar gewoon kort met: ''ik heb een leuke tijd gehad, verheug me op de volgende date.'' zoiets. |
Helemaal gelijk hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:59
|
|
|
Ik laat nu even het autisme los.... Het gaat mij eigenlijk meer om de ouders die een vaccinatie weigeren op grond van hun geloof.. Ik heb er bewondering voor...(ook al heb ik mijn kinderen WEL in laten enten) Ik heb een oude man gekend die leefde sterk met de woorden: ""k Stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God Want in Zijn Hand...ligt heel mijn levenslot"" De man was ook tegen NIETS verzekerd... Maar zijn vertrouwen was enorm groot en dat is in zijn leven ook niet beschaamd!!!! Juist dat heeft mij vaak aan het denken gezet... En dat ik dan misschien anders denk.... Maar bewondering blijf ik er voor hebben en zal ze niet veroordelen... Dat is niet aan mij...
Dat doet me ook aan de tekst denken... De almachtige en alomtegenwoordige kracht Gods, door welke Hij hemel en aarde, mitsgaders alle schepselen, gelijk als met zijn hand nog onderhoudt, en alzo regeert, dat loof en gras, regen en droogte, vruchtbare en onvruchtbare jaren, spijze en drank, gezondheid en krankheid, rijkdom en armoede, en alle dingen, niet bij geval, maar van zijn vaderlijke hand ons toekomen.
Een hersenbeschadiging bij de geboorte is (waarschijnlijk) de oorzaak van 1 van de kinderen...bij de andere blijft het nog een vraag... Het komt 8 maal voor in de familie van mijn ex...dus leg ik me neer bij het erfelijke verhaal... Ik ga ook nu niet meer wroeten of het te maken heeft met een vaccinatie... Alhoewel er procenten zijn die niet aangeboren zijn...
(Dank voor je bijdrage Mamaloe...ook ik heb dat gelezen!!)
www.wanttoknow.nl
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 25 juni 2013, 23:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:49
Onderwerp: Humor
|
|
|
SHANITA130 schreef: | TV-evangelist wil geld voor schilderbeurt privéjet
TV-evangelist Mark Barclay heeft zijn achterban gevraagd om 79.000 dollar op te hoesten zodat hij zijn privéjet een schilderbeurtje kan geven. De verf laat op sommige plekjes los en dat vindt hij lelijk.
Klik hier |
Toe maar....
Alleen al de titel doet me rillen....
DODEN-OPWEK-TEAM!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:42
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Maar nu lees ik net dat er kennelijk meer "enige leuke man-nen op CM zijn"......Wat een opluchting! |
Er zijn er velen...dat weet ik zeker.... Maar wie vind wie... En al je ""hem""vind...en het klikt... Dan IS...hij toch ook de enigste leuke voor jou...(of mij) Dan bestaat er geen andere leuke(enigste) meer...toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:07
|
|
|
TALITHA162 schreef: | Buiten dat heb ik ook verhalen gehoord dat als kids net ziek zijn geweest en dan TOCH inentingen krijgen het hardstikke fout kan lopen , er zijn geruchten dat ze er autistisch door kunnen worden. Heb 1 verhaal uit eerste hand gehoord van een moeder die dat is overkomen, het ventje was net ziek geweest is toch ingeent hij was toen rond de 2 jaar hij sprak goed en ontwikkelde zich normaal, maar NA die inenting veranderde hij totaal, hij sprak niet meer en hij gedroeg zich ook autistisch , niemand wist wat ze met hem aan moesten, zijn mams heeft jarenlang voor hem moeten knokken om hem op een goede school etc te krijgen en de dingen weer uit hem te krijgen . Er zitten dus zeker gevaren aan inentingen want weten wij wat ze er allemaal in stoppen??? Het heeft dus 2 kanten, als ik ooit kids krijg zou ik het lastige keuze vinden. |
Je haalt de woorden uit mijn mond... Ook ik ben hier inmiddels van op de hoogte...(wat autisme betreft) Staat trouwens heel veel op internet ... Toch zijn mijn kinderen ingeënt....en ik stond daar ook achter...
Maar.............heb wel 2 kids met autisme... Ooit is in een onderzoek hiernaar over gesproken... Toen heb ik het naast me neer gelegd..(soort berusting) Maar nu...(????)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 15:00
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Dat mijn cliënt (88jaar) weer een beetje opknapt.... Weer vrolijk is...en we vanmorgen weer hebben gelachen.. De somberheid is weer een beetje verdwenen... Heerlijk om te zien....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:55
Onderwerp: ridder (prins) op het witte paard
|
|
|
BAPPI605 schreef: | waarom is een prins op een witte paard zo een ideale man... dat is nou ook een vooroordeel ... misschien gedraagt hij zich wel als een holbewoner ... of verwacht men als vrouw dat een arts of advocaat garantie is voor een goed leven... wat is er mis met een werkeloze of... ik noem iets geks... een rolstoeler! |
Ik hoef ook geen prins op een wit paard.... Helemaal niet...
Ook geen advocaat...en geen dokter... Zelfs geen luxe leven... Eenvoud en ECHTE liefde...
|
|
Naar boven |
|
|