Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:12
Onderwerp: satanisme : wat is het wel en wat is het niet ?
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Toevallig las ik vanavond in het plaatselijke advertentieblad de volgende mededeling ....
Geef uw peuter/ kleuter op voor een gratis proefles yoga.
Ik dacht dat het Hannah was , die schreef van de week yoga en yoga is 3 .
Vooer de één is het satanisme , voor de volgende pure ontspanning en voor de derde iets waar die niks van af weet.
Visser gaat maar voor het 3e , het enigste wat ie weet is krokodil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 21:57
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Consequent zijn is niet altijd even gemakkelijk, zeker niet als je ook nog is met gevoel met je kinderen omgaat. Ik zelf merk dat het me soms evenveel pijn doet als het kind. Maar tegelijk, houden van je kind is niet dat je alles toestaat. Juist niet. Maar het met plezier uitoefenen is het niet. Maar duidelijkheid bieden vooraf is noodzaak, maar soms even moeilijk als het toepassen van de consequenties. Het blijft een boeiend onderwerp, opvoeden. |
Ben het helemaal met je eens . Houden van je kind is niet dat je alles toestaat. Integendeel zelfs. En je kind(eren) zal je daar nù niet echt dankbaar voor zijn maar later zullen ze wel zeggen ... Pa ( of ma ), hij/ zij ... had toch wel gelijk. Maar ik kan mamaloe ook heel goed begrijpen als je diep teleur gesteld ben door je eigen kind. In eerste instantie verwacht je het niet en dan ineens word je er mee geconfronteerd. En dat doet zeer. En daarom is het nodig om afspraken na te komen . Dat doet bij een kind dan ook zeer maar laat het kind weten dat hij pa/ ma òòk zeer heeft gedaan. Misschien dat een kind het dan ook beter begrijpt.
Visser, die vroeger ook nog al eens een pak op z'n sodemieter kreeg en het niet altijd begreep.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 22:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je kan ook lekker buiten onder de sterrenhemel gaan slapen...... |
Nee hoor , mn slaapritme is zo verstoord door die hitte, eerst moet het maar eens wat afkoelen. Of het moet zijn van de vakantie , dan is het niet verkeerd natuurlijk om weer te gaan werken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 21:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vergeet je wekker niet te zetten Visser....... |
Neeee. ik blijf wel heel de nacht op . het is toch te warm om te slapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 21:21
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nou...vandaag zal het er wel niet meer van komen...TE HEET. Maar...ook ik ben wel benieuwd |
Visser is niet benieuwd hoor , maar ja ... hij is ook geen vrouw he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 17:02
|
|
|
Het begint nu écht te stinken naar de maandag. Op naar de volgende vakantie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 17:00
Onderwerp: mosseldag Yerseke zaterdag 18 augustus a.s.
|
|
|
En hoe hebben de niet-zeeuws-mosselgangers het gehad gisteren? Want ik hoorde dat het 3 x niks was , alleen het vuurwerk scheen dit jaar de moeite waard geweest te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 16:55
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Pfffffffffffff, warm ,warm , warm. 32 graden. Maar er komt steeds meer bewolking . Nou , van mij mag het een stevig buitje gaan doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 18:58
Onderwerp: Raadsels
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Nou, ok; de aller-allerlaatste; omdat het weekend is!
Vrouwen geef die mannen een kans; deze vraag is 3 punten waard
Welke ruwe mannen met een hart van goud gaan door het vuur? |
Da's een gemene . Een christelijke cmmer betaamt het niet om hier namen te gaan noemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:09
Onderwerp: Raadsels
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Dames staan met 2 punten voor!
Ok heren nog un kans...
Welk plattelandsvolk zwemt in de drank? |
Ja hallo , wij krijgen geeneens de kans om te reageren. Zo kan ik het ook winnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 16:27
Onderwerp: Over Vissen en vrouwen;)
|
|
|
HANNAH810 schreef: | alleen als het een combi van die twee is, visser! |
Geen probleem. Maar dat snap je wel hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 16:16
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Dit is dus de laatste keer dat ik het verklap. Mijn eten is al klaar. Macaroni.......straks alle kaas die in huis is nog even raspen . Vissertje is er klaar voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 13:26
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Koelkast schoongemaakt plus zijn omgeving , daarna de vriezer ook maar gelijk gedaan . En nu siësteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 13:16
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Visser kan best leven...ook zonder alinea's... Als zijn bier maar koud is.... |
Ja hoor , lukt me al 45 jaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 12:05
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hoi Shanita,
Mijn reactie was als tip voor Visser bedoeld, en hij kon er gelukkig wat mee.
Over die lappen tekst..... volgens mij valt mijn incidenteel wat langer stukje nog wel mee als ik kijk naar die ellenlange lappen over Ouweneel, het roken, misbruik, de hel en weet ik veel wat allemaal. Overigens niet verwijtend bedoeld hoor! .
Maar vind het wel een beetje vreemd om dan dit bovenstaande stukje te lezen...... Om je tegemoet te komen, zal ik toch ff in alinea's voor je zetten, ondanks dat Visser de boel inmiddels schoon heeft Het blijft tenslotte een huishoudtopic..... |
en schoon istie , zowel van binnen als van buiten , als zn hok waar die weer staat.
En nou hoop ik dattie vanavond netjes op 3-4 graden staat.
een koud flesje bier is toch altijd lekkerder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 11:03
|
|
|
Nou Steen , dat was niet voor zn tijd om die koelkast een keer van zn plek te halen. Hoe stof op zúlke plekken kan komen is vissertje een raadsel. Maar je hebt me wèl aan het werk gezet zeg. Afijn , hopelijk wel met resultaat.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 17 augustus 2012, 11:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 09:51
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Lappen tekst in stukjes verdelen zogenaamde alinea's. Dat leest pretigger en het is duidelijker. Je deelt als het ware een groot stuk tekst van jezelf of van anderen in in kleine hoofdstukjes.
Gevoelsmatig kan je aanvoelen wanneer je een nieuwe alinea kan laten beginnen. Dit is zeker handig voor kleine zaken die wel duidelijk moeten zijn. Dus niet bijvoorbeeld een boek om te lezen, dat is iets heel anders.
Men leest het niet, of niet meteen, om te beginnen. Vaak worden in fora lappen tekst aan elkaar zelfs overgeslagen, of het moet wel héél interessant zijn....
Dat is jammer....
Indelen in alinea's, stukjes, soort hoofdstukken, maakt het geheel veel aantrekkelijker om te lezen, of een begin te maken met het te lezen |
ik vond het een heel goed stukje wat Steen plaatste. Niks geen moeite mee om het te lezen. En ik had er echt wat aan. Steen ..... bedankt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:55
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Jamaar, ik bedoel, weten ze daar in zeeland wel hoelaat het werkelijk is? |
Ik neem aan dat de kerkklok altijd goed staat. Afijn , de muggen hebben nu wel een uur langer de tijd gehad om te overleven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:51
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En een bevroren fles cola..............geeft véééél poetswerk.....
En idd, een ideale koelkasttemperatuur is tussen de 3 en 4 graden.
Van de site www.witgoedreparatietips.nl: Mijn koelkast wordt niet meer koud. Dit kan meerdere oorzaken te hebben. Om uit te zoeken waar het probleem vandaan komt, moet je uitzoeken wat nog wel funtioneert. Als de compressor/motor nog wel aanslaat, betekent dat de thermostaat nog wel een signaal naar de motor geeft dat deze aan moet slaan. Deze motor moet het koelmiddel door de leidingen pompen zodat de koelkast koud wordt. Als dit nog wel het geval is betekent dit dat het koelmiddel door een andere oorzaak niet meer rond wordt gepompt. Dit kan een lek in het koelsysteem zijn, of een verstopping. Vaak ook te herkennen doordat het zich ophoopt en er ergens in de koelkast een ijsklomp ontstaat. Maar dit hoeft niet perse. In dit geval is het bijna altijd niet meer herstellen, of heel erg kostbaar en niet meer de moeite waard als je koelkast niet meer in de garantie of coulance periode van de fabrikant valt. Als de motor niet meer aanslaat dan krijgt deze dus geen signaal meer van de thermostaat. Koelkasten kennen twee soorten thermostaten. Eén die je handmatig door draaien instelt, zonder display of een andere vorm van elektronische temperatuurweergave. En een elektronische thermostaat die door een draad verbonden is met een voeler, ook wel NTC genoemd. In geval van de "normale" thermostaat, de eerstgenoemde, is deze veelal defect en moet deze vervangen worden. Vaak zit deze aan de rechterbinnenzijde van de koelkast achter de draaiknop en de loopt tot achter in de koelkast. Door de knop eraf te trekken en de schroef los te draaien, kun je deze thermostaat eruit halen en vervangen. Vaak staat er wel een nummer op die je kunt gebruiken om een nieuwe te bestellen en anders kan dit op type of op servicenummer (zie in het menu bij "wat is "en "waar staat het typenummer"). Wat ook nog zou kunnen is dat de NTC is ingevroren doordat er te veel ijs in het vriesvak zit. Ontdooi in dit geval het vriesgedeelte en kijk of het weer werkt. Als het een elektronische thermostaat is moet je controleren of het display dezelfde temperatuur aangeeft als de daadwerkelijke temperatuur in de koelkast. Als dit het geval is en dit is te warm dan is waarschijnlijk de NTC defect. Deze zit vaak ergens in de koelkast en/of in het vriesvak (in geval van vriezer of koel/vries combinatie). Als de display een temperatuur aangeeft die sterk afwijkt van de temperatuur die je handmatig meet met een thermometer is waarschijnlijk de electronica defect. Deze zit veelal bovenin het bovenblad, waar ook het display zit. TIP! Handmatig de temperatuur meten met een thermometer kun je het beste doen door de thermometer in een glas water te zetten. Op deze manier schommelt de temperatuur minder en is de meting acurater.
Kun je er iets mee? |
Zodra ik morgen uit bed kom ga ik dit verhaal eens heel goed doorlezen. En dat doe ik vóór dat ik de koelkast ga schoonmaken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:47
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Staan de klokken in zeeland wel goed visser? Ja je weet maar nooit met die zeeuwen |
Nee , is echt serieus hoor . Mn beeldscherm geeft nu 23.36 uur aan en dat klopt voor geen meter zie ik net op de kerkklok.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:34
|
|
|
GERRIT603 schreef: | staat die koelkast in een koele omgeving? er zijn koelkasten die als ze in een schuur staan 's winters niet koelen omdat de omgevingstemperatuur dan te laag is |
Staat binnen handbereik... in de keuken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:25
|
|
|
Hoe komt het dat de tijd op mn beeldscherm niet goed staat. Dacht dat dat altijd automatisch aangepast werd. Vanmorgen weer goed gezet , maar nu zit er weer een uur verschil in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:19
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ijsblokjes erin leggen...uit de vriezer.... En dan bovenaan, want kou zakt naar beneden. Warmte gaat naar boven. |
Grapjas. Kan ik iedere dag ijsblokjes gaan aanvoeren zeker.
Haha , kan ik net zo goed mn vriezer als koelkast gaan gebruiken. Iedere dag een emmertje warm water erin zetten anders bevriest de kaas en de cola.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:01
Onderwerp: Twaalf september stemmen
|
|
|
GERRIT603 schreef: | omdat de meeste vrouwen een gat in hun hand hebben lijkt het mij verstandig om een man als minister van financiën te nemen
ik ben wel beschikbaar |
Wie waren er ook al weer zuunig? Volgens mij de zeeuwen , toch? Nou , De Jager heeft het wel bewezen dacht ik. Die was misschien wel een beetje tè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 23:30
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Is ie wel goed schoon? Ijsaanslag vreet energie, die ie dan niet in het koudworden kan stoppen.... (en ja, is ook het opvangbakje onderin de achterkant van de koelkast leeg?)
Als ie helemaal schoon is, en hij op max koud staat en hij is wordt nog niet echt koud (het is natuurlijk geen vriezer) vrees ik dat ie aan vervanging toe is....... |
Ik was van plan om em morgen schoon te maken . Dan zal ik em gelijk van zn plaats halen om de achterkant te inspecteren . Een beetje ijsaanslag zit er wel in maar niet noemenswaardig. Dattie aan vervanging toe is kan ik ook niet geloven want hij is misschien nog maar een jaar of 3 oud. Maar de temp. staat op 8 graden en dat is veel te hoog naar mijn zin. maar bedankt voor de tip.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:56
Onderwerp: mosseldag Yerseke zaterdag 18 augustus a.s.
|
|
|
JANS221 schreef: | Namens: Jozua472 en Bram548 :
MOSSELDAG YERSEKE 18 augustus 2012
Op zaterdag 18 augustus a.s. is er de jaarlijkse mosseldag in Yerseke, een mooie gelegenheid om jullie uit te nodigen voor een gezellige middag/avond.
Verzamelen tussen 12.00 en 13.00 uur: Kijkuit 45, 4401 LC Yerseke. We gaan dan naar de haven om mee te varen op een mosselkotter. Vertrek boot: 14.00 uur, terugkomst 15.30 uur. De vaartocht is gratis. Daarna kan iedereen het dorp in, waar van alles te doen is. (Let op: parkeren op aanwijzing van de mosseldagorganisatie.) Kijk voor meer info over de mosseldag op http://www.mosseldagyerseke.nl/ Vanaf 18.00 uur gaan we BBQ-en op de boerderij aan de Tekenburgseweg 10, 4421 PB, Kapelle. Dit is ongeveer 6 kilometer vanaf Yerseke.
- kinderen zijn ook welkom - zelf eten/drinken/stoel/bestek meenemen. - BBQ`s zijn aanwezig - ook niet CM`ers zijn welkom
Niet twijfelen gewoon doen, hartstikke leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Als je geen vervoer hebt, probeer dan met iemand uit je regio mee te rijden.
Voorlopig gaan mee:
-Jozua472, regio 0113, 55 jaar -Bram548, regio 0113, 48 jaar -Willemien943, regio 010, 45 jaar -Jans221, regio0180, 51 jaar -Flower776, regio0180, 51 jaar -nog 10 vrouwen tussen de 43 en 57. -en nog 10 mannen tussen de 42 en 58 - en nog 20000 belgen Mail voor meer info naar Jozua472.
We zitten op 100 meter van een strandje, het wordt 30 graden, dus de zwemkleding kan mee. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:47
|
|
|
Daar zijn we weer , wie weet de oplossing. Mijn koelkast staat op max. koud en toch istie niet koud genóeg naar mn zin. Wat kan ik daar aan doen?
|
|
Naar boven |
|
|