Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:05
Onderwerp: onaardig gedoe in chat en forum deel 3
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Gelukkig is een CM abonnement niet verplicht.......... En voor anderen spreken is altijd vervelend vind je niet? Laat een ieder voor zich spreken..........en met de tekst: een aantal anderen gaan ook niet verlengen daar kan niemand wat mee toch? |
Ik niet in ieder geval. Klinkt bijna als een dreigement, maar als ik van zulke dingen al wakker moet gaan liggen. Echt geen zin in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:00
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zit jij ook nog in de race voor beste leraar? Is de nieuwe trend een beetje he? Overal de aardigste of beste van kiezen..... |
Dat vind ik eigenlijk zo'n flauwekul. De populaire leraren, hoeven zeker niet altijd de beste te zijn. Toch worden zij vaak genomineerd.
Maar klopt, is inderdaad een trend om overal een wedstrijd van te maken.
Marijan, bedankt voor die eer
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 5 oktober 2010, 21:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 20:58
Onderwerp: onaardig gedoe in chat en forum deel 3
|
|
|
SMULPOTJE144 schreef: | Ook ik zal mijn abonnement uitzitten tot hij afgelopen is... Daarna zal ik niet meer verlengen... Behalve mij zullen er nog een aantal niet gaan verlengen...
|
Er is ook nog een mogelijkheid, om je eerder uit te laten schrijven. Daarnaast zou je er voor kunnen kiezen, om niet meer in te loggen. Lijkt mij beter, dan je te blijven ergeren. Niemand verplicht je toch zeker, om hier te blijven? Waarom zou je tegen je zin, hier blijven zitten? Dit is toch een vrijetijdsbesteding
Ik sta gelukkig nog met veel plezier op CM, maar misschien sta ik iets sowieso iets positiever in het leven.
Marijan, zit niet te wachten op negatievelingen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:05
|
|
|
Wij kregen vandaag dubbel gebak (van 2 kanten) i.v.m. de Dag van de leraar.
Lekker, al is het stukje waardering - dat daar uitspreekt - nog belangrijker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:00
Onderwerp: inhoud
|
|
|
CARIN303 schreef: | Laat dit meissie zelf dan maar even reageren
Ik ga namelijk écht niet op het forum zetten dat Jonathan lief is, inhoud heeft en humor,kijk wel link uit! hij is namelijk al voorzien en ik geef hem nooit meer weg
Dus, je hebt gelijk Marijan, hij past niet bij jou, succes met verder zoeken! |
Je hebt groot gelijk, Carin. Ik gun hem je van harte, dat mag je van me aannemen! 'k Zou sowieso mijn pijlen nooit gaan richten op iemand die bezet is. Maar er zijn vast nog meer van zulke mannen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 5 oktober 2010, 19:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:57
|
|
|
ANITA324 schreef: | Over het algemeen ben ik te serrieus aangelegt volgens vele mensen hiero. Zo mogen mensen van mij denken of aan mij iriteren als men ergens niet met mij eens zijn. Want zo durf ik de dingen eerlijk en direct te zeggen wat niet altijd gewardeerd word ik zeg het niet altijd tactvol dat is wat ik aan mezelf zou moeten gaan werken om op die manier niet kwetsent over te komen. Want ja ik weet dat mijn tong scherp is dus mijn excuus als ik jou of ander met mijn woorden diep heb gekwetst ik ben ook niet volmaakt en leef evengoed met gebreken tja wie niet he.
De ene met humor zou ik ook best wel eens meer van willen hebben. Ja ik kan wel lachen maar grapjes maken ben ik slecht in tja sorry. Zo blijf ik gewoon mezelf en ja ik hou van serrieuse onderwerpen die je geestelijk onderbouwen op die wijze dicht tot God te komen.
Shalom, |
Ze zeggen wel eens; op ieder potje past een dekseltje, Anita! Als jij iemand met veel humor treffen, zou je wel eens erg moe kunnen worden van zijn grapjes. Gelukkig is ieder mens uniek! Het is heel belangrijk, dat je jezelf kunt blijven en gewaardeerd wordt om wie je bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:54
Onderwerp: kerstfeest is dichterbij dan je denkt!
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Waarom niet gewoon de garage van 1 van de leden versieren,heater er in en allemaal wat hapjes en drankjes meenemen ?In een standaard garage berg je zo een man of 10 toch?Desnoods neem je het huis er bij.......
Nu nog een zot vinden die zn garage cq huis aanbiedt |
Waarom dat niet gewoon bij iemand thuis, die een ruime en gezellig woonkamer heeft? Daar moet je toch ook makkelijk 10 man kwijt kunnen. Een garage klinkt zo koud.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:51
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | sorry.....ben al bezet
Maar wat betreft een aantal van mijn reacties.....ik zal mijn leven beteren en mijn bijdragen die minder inhoudelijk zijn, ergens anders plaatsen. mijn inhoudelijke dingen blijven plaatsen, gedichten .... tja die zijn er wat minder de laatste tijd....zijn nu voor mijn meisie. |
Ho ff........'k was nog niet helemaal klaar, Jonathan. Iemand moet namelijk, naast inhoud én humor hebben, ook nog heel erg lief zijn. Dus dat was w.b. dat laatste, toch niet wat geworden.
Maar geniet van jouw meissie, zij zal daar ongetwijfeld anders over denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 17:32
Onderwerp: Dierendag
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Tja, over iets nadenken dat gaat nog, maar aan iets denken .... |
Soms kun je ook teveel aan iemand denken, waardoor het aan iets denken wat moeizamer gaat.
Maar gelukkig zijn kinderen heel flexibel.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 5 oktober 2010, 17:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 17:28
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het valt me op dat een aantal personen het forum gebruikt om slappe opmerkingen te maken. Onder het mom van laten we lollig zijn. Eerlijk gezegd is er niets op tegen een geintje te maken, maar sommigen maken alleen maar flauwe opmerkingen. Dat noem ik een vorm van forumvervuiling. Ik zou graag willen dat die mensen ook eens een keer de moeite nemen een zinvolle inhoudelijke bijdrage te willen leveren. Het wordt wel heel erg slap gedoe, en geloof me, vrouwen zoeken mannen met inhoud en niet alleen mannen die geintjes kunnen maken. Eerlijk gezegd wordt het gedoe nog slapper de laatste tijd. Laten we proberen het forum zinvol te gebruiken en niet blijven steken in flauwe humor en onnodig gezwets.... |
Een combi van beiden, trekt mij eerlijk gezegd wel. Dus én iemand met inhoud én met humor. Anders wordt het wel heel saai. Chat, misschien zou jij de dingen met iets meer humor moeten benaderen? 't Is zoeken naar de juiste mix.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 23:29
Onderwerp: vacantie
|
|
|
VISSER278 schreef: | Haha, dat zeg jij!. Je denkt toch niet dat ik tot mn 67e blijf werken? Hoop dan allaaaaaaaang te rentenieren. |
Oh Dan heb jij vast een beter vak gekozen, dan ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 23:17
Onderwerp: vacantie
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hallo zeg. 114 dagen, das bijna 4 maanden. Hele fijne tijd toegewenst Martin.
Gr. Visser, die al moet praten bij z'n baas voor 3 weken vakantie. |
Martin mocht nog met z'n 65ste met pensioen, Visser. Tegen de tijd dat jij die leeftijd hebt, mag je nog lekker 2 jaar werken. Dus een lange reis naar Israël zit er dan vast niet voor je in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 23:07
Onderwerp: Waarom op zondag naar de kerk?
|
|
|
WILLIE400 schreef: | Hmmm begint hier steeds meer een welles nietes onderwerp te worden. Jammer dat sommige reacties ook wat neerbuigend over komen. Volgens mij kan dat wel anders.Ik heb wel een oplossing trouwens zal deze bij mijn baas ook eens voorleggen. Ik houd voortaan rust van vrijdag middag t/m zondag avond. |
Dat idee krijg ik ook al. Er wordt hier zo'n strijdpunt van gemaakt. Ik begrijp dat dus echt niet. Je zou de kern van het Evangelie bijna vergeten. Dat lijkt mij dus echt niet de bedoeling!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 19:22
Onderwerp: danken en bidden
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dat is het punt niet Josina,ik gun je ook van harte een geweldige relatie maar er zijn hier zoveel vragen om gebed,zeer legitieme redenen maar ook twijfelachtige en sorry.......maar dit is een datingsite en een algemeen gebed voor alle zoekende leden zou dus misschien beter zijn?Het is en blijft een privézaak
Ik wens je/jullie heel veel succes!!!!! |
Dan mag dat wel een zeer intensief, dagelijks terugkerend, gebedspunt worden. Ik vermoed dat veel, heel veel, mensen in dezelfde situatie zitten als Josina. Maar ik ga er van uit, dat een ieder deze dingen ook persoonlijk in gebed brengt.
Natuurlijk wens ik Josina ook, en alle andere zoekende leden, heel veel succes toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:40
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dit jaar mogen de kids, al zijn sommigen bijna 10 jaar, een knuffel meenemen. Vinden ze stiekem helemaal geweldig. |
Wat heb ik vandaag genoten van de 'grote' kids met hun knuffels zeg! En dan blijkt achter iedere knuffel een verhaal te zitten. Vanmiddag zaten ze te schrijven, te lezen, te puzzelen (woordzoeker met dieren) en te computeren met hun knuffel op schoot of op tafel. Echt lief om te zien! 'k Had eigenlijk een foto moeten maken, maar helaas niet aan gedacht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:52
|
|
|
GERT856 schreef: | dat vindt jij, ik dus niet, en ik doe er wel wat mee, overgens zegt hij zelf niet waarvoor je kan wel van alles zeggen, maar moet dan altijd iemand anders er een aanvulling op geven |
Sorry Gert, ik begrijp niet goed wat je hiermee wilt zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 18:45
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
MARIANNE378 schreef: | Ik ben dit topic begonnen omdat ik wilde weten hoe andere christenen hierover dachten. Ik hoef niet een passend antwoord. Ik wil jullie mening weten.
Groetjes Marianne |
Volgens mij mag best je tevreden zijn met 25 bladzijden vol meningen, Marianne.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 18:43
|
|
|
GERT856 schreef: | Een familie lid van mij verongelukte op zondag, maar ik ga gewoon naar de kerk er gebeurd elke dag wat, dan valt er eigenlijk nooit meer iets te vieren
te gedenken |
Een datum vind ik iets anders, dan een dag. Dus de opmerking dat je op zondag gewoon naar de kerk gaat, vind ik nergens op slaan. Iedereen beleeft dingen anders en gaat daar op zijn/haar manier mee om, waar we respect voor moeten hebben. Ik kan me Chats gevoel wel inleven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 13:56
Onderwerp: "Blessed are the meek, for they will inherit the earth"
|
|
|
Quote: | HAICO485 schreef: als je iets vraagt in plaats van dat je het eist, begeef je je op het goede pad.
hint zachtmoedigheid hint |
MARISKA601 schreef: | ik vroeg het ook, en EISTE het niet. zoals jij het interpreteert. |
Volgens mij is er nog wel wat winst te behalen op het communicatieniveau van beiden. 't Is vaak de toon die de muziek maakt.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 3 oktober 2010, 13:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 13:45
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heb net voor het eerst 1,5 uur met een man zitten skypen. Iemand die ik hier heb ontmoet. Al heel wat mailverkeer over en weer gehad en dan nu echt gesproken!
Ik weet nog niet of het echt wat gaat worden, maar het klikt wel erg goed!
Gaaf! |
Josina, 'k zou zeggen.....gauw afspreken! Nog leuker, om elkaar in levende lijve te ontmoeten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 16:12
Onderwerp: annette
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Zo, en toen was ik weer thuis .
Dank je wel voor jullie medeleven. Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu. |
Welkom thuis (en op CM), Annette! Sterkte met de laatste loodjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 16:08
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | 4 oktober is het weer zover....dierendag...http://www.youtube.com/watch?v=_oqKWI4ojSQ
Wat ga ik er aan doen? 1 minuut stilstaan bij die goudvissen die ik heb? 1 minuut denken aan de kater die ik soms na t drinken van een fles wijn heb?
Zal ik met mijn laptop voor het aquarium gaan zitten, kunnen ze de reacties meelezen??
Dus....heb je geen dieren dan graag iets leuks voor mijn goudvissen posten. |
Zelf heb ik geen dieren om te verwennen, dus daar ben ik gauw mee klaar.
'k Heb jaren op m'n werk (school) meegemaakt, dat kinderen dieren mee mochten nemen. Voor mij, niet echt dieren gewend, soms best een opgave om enthousiast te doen bij een konijn, een rat (als huisdier ), een kip, een marmot, een wilde hond, een poes, een geit, een lammetje, een fret!!!, enz. Maar als je de enthousiaste kinderen erbij ziet staan, gaat het ook wel weer vanzelf. 'k Heb zelfs een keer, brr..... , een rat op m'n schouder gehad. Ze hebben het er, meer dan 5 jaar na dato, nu nog over. 'k Heb er dus ook wel weer bijzondere herinneringen aan.
Dit jaar mogen de kids, al zijn sommigen bijna 10 jaar, een knuffel meenemen. Vinden ze stiekem helemaal geweldig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 16:01
Onderwerp: Pieter en Annette
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen Pieter dat durf ik echt niet hoor Ik kan wel kattekwaad bedenken maar het uitvoeren laat ik aan iemand anders over. Het is een vrouwenzaak dus kan misschien Marijan het doen .
Frank |
Daar begin ik ook niet aan. Is ook eigenlijk een beetje beneden mijn niveau.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 15:04
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Kees Kraayenoord -- God of the moon and stars .....
http://www.youtube.com/watch?v=_alyyRqh61M
God is GROOT en zijn LIEFDE is voor IEDEREEN, gratis en voor niets af te halen !!!!
huilen is toegastaan |
GEWELDIG is dat hè!
Vanavond ga ik naar een concert van 'm, misschien zingt hij dit lied nog wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 09:44
Onderwerp: Pieter en Annette
|
|
|
PIETER649 schreef: | okay (wel eerst trouwen he.. anders krijgt jouw baas weer een waarschuwing.. en je weet wat die volgende ban in gaat houden he... ) |
Zijn ze zo pietluttig hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 09:41
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik kijk we wel niet naar, maar het blijft wel een feit |
Volgende keer niet happen hoor Mario, want Crossie kan behoorlijk klieren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 09:39
Onderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
|
|
|
Foutje, was te snel.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 2 oktober 2010, 09:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 09:39
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Het is te hopen dat het heel snel is Pieter. |
Ik ben ook heel benieuwd en leef ook erg mee met de komst van deze CM-baby.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 20:53
|
|
|
Hier kun je alvast gaan raden of Pieter en Annette een zoon of dochter krijgen en wat de naam gaat worden!
Succes!
vul de lijst maar aan.
carin 303.......zoon pieter jr. mario216.......dochter annie grace585........zoon sam griffin748 .......meisje eva jonathan890......meisje helga....spreek uit als ''hèlkaa'' van Allo Allo Tess731........meisje Petra Marijan072........meisje Marijan (de wens is de vader van de gedachte )
|
|
Naar boven |
|
|