Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 13:22
Onderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zo maar wat je hier schrijft gaat een beetje de perken te buiten chat en dat weet je!!! Ik herken mezelf totaal niet in de dingen die jij hier omschrijft | Daarom ben je ook vrouw, een man zou het wel kunnen herkennen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 13:00
|
|
|
Een geruststelling voor domme vrouwen, die denken dat ze superieur aan mannen zijn:
Quote: | Op een dag, in het hof van Eden zei Eva tegen God:’ Ik heb een probleem.” “Wat is het probleem?”,vroeg God. “Lieve God, ik weet dat u mij geschapen heeft en mij deze mooie tuin met dieren en vruchten, waar ik niet aan mag zitten, heeft geschonken, maar ik verveel me zo.” “Waarom is dat Eva?” “Nou, ik ben eenzaam en dol op appels.’ “Eva, ik denk dat ik een oplossing voor je heb. Ik zal een man voor je scheppen.” “Wat is een man, God?” “Hij zal een tegenstrijdige creatie van mij zijn, met vele slechte eigenschappen. Hij zal liegen, bedriegen, arrogant en trots zijn. Ik zal hem niet te slim maken, zodat hij vaak jouw advies nodig zal hebben en toch zal hij jou een moeilijke tijd bezorgen. Maar hij zal lichamelijk sterker en groter dan jij zijn, en hij zal voor jou gaan jagen. Jullie zullen één ding gemeen hebben: gevoelens, maar jullie zullen die gevoelens allebei anders uiten. |
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 25 april 2012, 13:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 12:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Er zijn vrouwen die beter in het huishouden zijn dan mannen... Er zijn vrouwen die beter kunnen multitasken dan mannen... Er zijn vrouwen die dingen beter kunnen organiseren dan mannen... Er zijn vrouwen die beter kunnen luisteren dan mannen...
Moet ik meer dingen opsommen? | Er zijn ook mannen die in deze dingen veel beter zijn dan vrouwen...beetje te algemeen.
Vrouwen zijn emotionele vulkaantjes, die denken niet maar voelen alleen.
Vrouwen vinden praten over problemen belangrijker dat het oplossen ervan.
Vrouwen zijn niet geïnteresseerd in de wereld, hun belevingswereld beperkt zich alleen tot kinderen, kleding en kerels.
Moet ik nog doorgaan?
Ik word af en toe niet goed van die domme opmerkingen die hier door vrouwen gemaakt worden. De realiteit is dat we elkaar nodig hebben en de één is niet beter dan de andere...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 25 april 2012, 12:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 22:16
Onderwerp: vergeving
|
|
|
Tjonge, van jou had ik toch een bijbeltekst verwacht. Ik zal dit nog even specificeren: waar staat in de bijbel dat je alleen mag vergeven als de ander daar om vraagt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 21:10
Onderwerp: vergeving
|
|
|
MARISKA601 schreef: | In mijn ogen heeft vergeven pas zin als de ander erkent fout te zijn geweest. Als men verder door gaat met leven zoals men altijd al deed, en de houding heeft van alsof er niks gebeurt is, dan heeft het geen zin.
Want wat vergeef je dan eigenlijk?
Want hoe kan je in feite bidden met mensen die hun fouten niet willen erkennen? | Staat die voorwaarde in de bijbel dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 april 2012, 14:12
Onderwerp: veel geluk hier en plezier in jullie discussie
|
|
|
[quote=KLUSSER904]wil jullie bedanken voor jullie gezelligheid en heb weer wat meer mensen kennis opgedaan en ja cm is niet mijn ding teveel tijd gaat er verloren en teveel mensen die toch wel leuk vinden om onenigheid te maken dus laat ik het rustiger leven maar weer opzoeken maar voor de gene die het hier wel goed doen ik wens een ieder het goede en geluk toe en als de tijd er rijp voor is gezonde sex baybay je mag me altijd bellen als je eens op besoek wild komen /quote]Het is niet de bedoeling je telefoonnr hier neer te zetten en je ook niet aan te bieden voor een stevig potje seks....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 22 april 2012, 14:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 22:09
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...weet je wat ze in België een regenjasje noemen? Vooral in de homokringen wordt met een regenjasje een condoom bedoelt. Ik zal wel zelf een beschuitje meebrengen en dat opeten.
Lieve Tink, je hoeft niet te zeggen dat jij het zonnetje bent tussen de regen- en andere gekke wolkjes... | Zeg Frank, ik vind deze opmerkingen gewoon te ver gaan. Niet alles hoeft meteen versext te worden hier....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 21:58
Onderwerp: Geen dating meer als je geen seks wilt?
|
|
|
QSJE546 schreef: | Je kunt klusser niet aansprakelijk gaan stellen voor t gedrag van mensen op cm naar vrouwen toe Chat,dan zat het er al in bij hun,snap je? Misschien maar goed ook dat hun ware aard dan naar boven komt nu. | Dat heb ik ook niet gedaan, zie vorige bijdrages.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 21:00
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | WEES ER MAAR BLIJ OM , ANDERS ZOUDEN ZE JE ER MEE VOOR BLOK KUNNEN ZETTEN . EN MAG IK JE NU EENS EEN WAARSCHUWING GEVEN MAAR DAN UIT LIEFDE WEES IS WAT VRIENDELIJKER NAAR JE MEDE MENS , EN DOE NIET ZO WETTIES . IK WIL DE ZONDE NIET GOED PRATEN . GA HEEN EN ZONDIG NIET MEER . WEET JE NOG . LATEN WE MAAR WAT MINDER HART ROEPEN CHAT . ZOU ONS SIEREN GAAT JE GOED IK BEGRAAF DE STRIJDBIJL | Voor mij is er nooit een strijd geweest. In het begin vond ik je bijdrages leuk, maar toen ik merkte wat het allemaal bij anderen losmaakte, begon het me tegen te staan. Je kan het best wel goed bedoelen, maar je onderschat datgene wat je teweegbrengt bij mensen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 20:54
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | SLA KRANTEN OP BLADEN OPEN INTERNET WEET IK WAT NIET AL VOOR VUNSIGHED ER IS NEE CHAT ONZIN
HOE KOM JE DR BIJ MAN , STEL DAT IEDEREEN GING PRATEN ZOALS JIJ DOET , DAN KON CM DE DEUREN SLUITEN | Tja, joh, die chatgeschiedenis is er niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 18:17
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | kom op man waar blijf je nu met je antw , kom ik te dicht bij je nu . of wat is dit . trek die grote mond nu is open van je ik laat me niet beschuldigen van diingen die andere mensen niet kunnen controleren voor de draad er mee of zeggen dat je het mis had | Dit gedreig is nergens voor nodig. Jullie waren gister aan het opbieden hoe slecht de moraal niet is op deze site. Ik ben geen politieagent die alles bijhoudt wat er gezegd is, maar de sfeer en de strekking was wel duidelijk. Zo duidelijk dat er mensen om weggegaan zijn. Je schrijft hier op een forum, dat betekent dat je niet onder controle hebt wat anderen doen met datgene wat je schrijft. Iedereen heeft zijn eigen belevingswereld en ik moet zelf zeggen, dat hier weinig echt emotioneel stabiele mensen zitten. Dan heb je het zelf niet in de gaten, maar anderen gaan ermee op de loop. Het zou me niet verbazen als er sprake is van een toename van toespelingen naar vrouwen toe is geweest. Ik stel je daar niet voor verantwoordelijk, ik leg je gewoon uit, dat er een heleboel mensen zijn, die in jouw bijdrage een legitimatie zien van hun onrein gedrag.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op vrijdag 20 april 2012, 18:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 14:39
Onderwerp: cmers zijn zo slecht nog niet
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Henk,
We moeten dit wel in proportie zien en zo letterlijk als jij dat neemt, kan het nooit zijn. Als ik zeg: je mag niet aan twee borsten denken, waar denk je dan aan? Dan pleeg je echt geen zonde hoor. In bijbelse tijden was denken geen abstracte bezigheid zoals wij dat zien maar had het de betekenis van: ik denk er aan om het te doen. Het is jouw keuze om iets letterlijk te lezen met het denken en redeneren van nu. Maar zo is het niet opgeschreven. Als je recjht wilt doen aan Bijbelwoorden, en uit je opstelling blijkt dat je dat wilt, dan moet je ook de moeite nemen het te lezen zoals het is opgeschreven.
Verder oraat je mensen een onnodig schuldgevoel aan. Als je eraan denkt hoe je overspel zult aanpakken is echt niet hetzelfde als een vrouw zien en voelen dat je haar begeerlijk vindt. God rekent ons echt niet af wat Hij in de schepping heeft ingebouwd. Ergens aan denken in Westerse rationele zin is heel wat anders dan erover denken iets te doen in oosterse zin.
Thomas, iets wat vroom klinkt, is dat nog niet altijd. | Ik vind dat in de definitie "om haar te begeren" pcies hetzelfde zit als wat jij nu omschrijft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 13:23
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | vermanen uit verwijt is wat anders dan, vermanen uit liefde jonge steek je hand is in je eigen boezem | Zie je wel, je doet het weer. Je schrijft in feite, bemoei je niet met mij. Dat ben ik ook niet van plan te doen, tenzij je zelf weer prat gaat over je zonden..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 12:42
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | wie zegt dat ik trots ben ? ik geef eerlijk antwoord ik lieg er niet over en vertel is even duidelijk wat ik mis heb gezegd op de chatbox graag duidelijk zodat ik me kan verweren ik heb hekel aan mensen die beschuldigingen uiten maar niet duidelijk zijn dus kom er maar mee voor de dag . ik geloof dat ik niets te verbergen heb | Je loopt er toch mee te pronken, van kijk: IK ZONDIG LEKKER!!! Dat noem ik trots zijn. En daarmee geef je anderen mensen de gelegenheid om ook hun levensstijl te vergoeilijken. Ik was gister in de chatbox en jullie waren goed bezig. Hoe jullie praatten over de waardigheid van de vrouwen hier op CM was beneden alle peil.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op vrijdag 20 april 2012, 12:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 12:40
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een regenboog is gewoon natuurkundig verschijnsel...het heeft iets met een lichtstraal die breekt te maken en ook iets met een prisma...Newton weet er meer over... | Dezelfde Newton zei: wij kunnen onderzoeken hoe alles in zijn werk gaat, voor het waarom moeten we bij God zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 12:37
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | de gene die oordeelt zal zelf door het oordeel geoordeeld worden
hoop dat jou vruchten oprecht zijn | Dus we hoeven elkaar niet te vermanen? Idd, in Gods ogen zijn we even zondig, maar de vraag is, wat doe je daarmee? Ga je je zonden lopen te verheerlijken en tegen iedereen maar zeggen, bemoei je er niet mee? Of dwingt de zonde je op de knieën en vraag je God vergeving?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 12:35
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | weet niet wat dr aan is om dat te durven toegeven hoor hoeveel zouden er om zitten te liegen roddel en achterklap is ook een zonde wie 1 gebod overtreed , zondigt tegen heel de wet van God dus wie zonder zonde is werpen de eerste steen | Zelf vind ik dit gruwelijk wat je hier schrijft. Het feit dat we zondigen, betekent niet dat we er trots op moeten zijn. En de indruk die ik van jouw bijdragen krijg, zowel op het forum als ook in de chatbox, is dat je er zeer trots op bent. Ik weet heel goed dat er mensen zijn die de fout in gaan, maar ik weiger dat als normaal te zien. Te meer omdat ik ook weet, dat er mensen zijn, die wel naar Gods normen willen leven. Je predikt zonde en in mijn ogen verheerlijk je het en dat gaat me veel te ver.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 12:56
Onderwerp: wist je dat sex gezond is !!!
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | ach gitaarman als ze mij kende zouden ze zich drie keer achter dr oren krabben denk ik | Dat geloof ik meteen. Het is volledig legitiem dit onderwerp hier te plaatsen, de reacties geven weer, dat veel mensen seks en zonde als één geheel zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 12:40
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | ik ben hier nu een week en lees veel en heb met paar mensen wat gepraat dus dacht laat ik ook eens een topic openen wat heb ik mis gedaan heb ik gezegd dat jullie sex moeten hebben voor het huwelijk ? is er iets mis met sex ? is de helft van de mensen hier non of zo iets ? mensen de meeste willen hier heiliger zijn dan de paus . God heeft de mens dit gegeven en je mag overal van genieten . van alles wat we gekregen hebben en daar hoort ook sex bij of wat voor woord je dr aan wil geven maar ik heb het idee als je dat zo neer schrijft ben je een viespeuk en ben je gestoord en weet ik niet al wat ik zie niet in wat ik mis heb geschreven dus zie ik ook niet in dat ik iets zou moeten verwijderen zou dr nog genoeg aan toe kunnen voegen en studeren , ach misschien moet je is in je eigen boekje kijken | Het is overduidelijk dat er mensen zitten, die seks vies vinden en zondig. En die er alleen maar veroordelend over denken. Dat zegt meer over hun frustraties dan over jou hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 11:32
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wat een gedoe allemaal
| Niet zo'n handig plaatje vind ik in dit geval Herman. Ik vind het trouwens een prestatie om dit plaatje een erotische lading te geven.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 17 april 2012, 11:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 11:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ook dat zit hem in het effect van allerlei (beta-)stofjes die worden uitgewisseld rond de hersenstam; die zorgen voor extra emotionele binding met diegene waarmee je intiem bent.
ik denk zelf dat dat ook de reden is, dat er leefregels gegeven zijn, ook voor intimiteit.
dat neemt niet weg, dat klusser wel gelijk heeft dat er ongezondere bezigheden zijn! | God weet wel hoe Hij de mensen maakt. De mens is door zijn seksualiteit zowel geestelijk als lichamelijk verbonden met zijn partner. Seksualiteit is per definitie niet vrijblijvend en zonder emoties. Satan probeert dat mensen wel te laten denken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 11:16
|
|
|
MARSJG370 schreef: | De taboe over sex, wordt eindelijk doorbroken. Het is niet meer en niet minder dan een oerdrift, en heeft in mijn perceptie, weinig met liefde te maken!!..... Dus waarom al dat moeilijke gedoe en gezeur, als de mensen niet aan sex deden, was de mensheid na het overlijden van Adam en Eva, meteen uitgestorven. Dus sex, voor, tijdens, of na het huwelijk, laat dat een ieder lekker voor zichzelf bepalen.
PS. Trouwens, hoe lang bestaat de officiele huwelijks tot standkoming eigenlijk, voor die tijd dacht men er dus ook al niet over na, of het allemaal wel etisch verantwoord was om wanneer, hoe en waarom we aan sex deden... en dat het gezond is klopt, alleen zou het op recept moeten, 16 tot 30 jaar, 6x daags, 31 jaar en ouder, 4x daags. Bij overmatig gebruik de dokter raadplegen voor nader onderzoek | Het huwelijk bestaat al sinds het paradijs, de huwelijksvoltrekking is in de loop van de jaren veranderd. De waarde van het huwelijk is nog steeds hetzelfde. een van de belangrijkste redenen is het erfrecht van de kinderen. En wederzijdse verantwoordelijkheid naar elkaar. De seksualiteit heeft als functie naast voortplanting ook versterking van de band tussen beide partners. Die basis elementen bestaan al sinds de mensen bestaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 10:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | tuurlijk mag er over gesproken worden. ik heb alleen het idee dat er de laatste tijden er zo veel over gesproken wordt.
vandaar mijn opmerking... | Ik heb het idee dat er juist veel minder over gesproken wordt.. Maar even op het topic in te gaan: seks is gezond, speel er niet mee, want dan wordt het ongezond. Bewaar dat voor degene met wie je een leven wilt delen.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 17 april 2012, 10:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 00:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat wil je nu bereiken met deze berichtgeving??? | Iets met kasten geloof ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 19:14
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik vind dit een heel raar onderwerp. Dit slaat hier nergens op. Je kunt beter lezen bij topic: sex voor het huwelijk we kunnen niet zomaar voor de lol. | Raar onderwerp, maar wel grappig... Vooral als je die reacties loskrijgt van andere mensen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 april 2012, 19:15
Onderwerp: Gebedsroom 12 april-danken, bidden voor goede levensvruchten
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jawel Chat...natuurlijk!!! Dat begrijp ik zeker wel, maar ook dan MOET het toch altijd nog zijn...dat we elkander daarop moeten wijzen IN LIEFDE...en MET LIEFDE.... Helaas is het dan vaak al zo ver, dat dat niet meer kan.en dan gaat er GESMETEN worden.... Daarop kan ZEKER...geen zegen rusten!!! Je hebt gelijk...vroom en huichelachtig houd ik ook niet van!!! | Er is een verschil in lief zijn en lief hebben. En dat verschil wordt door te weinig mensen hier begrepen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 april 2012, 17:56
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | GAAN...doet het wel..... Maar het getuigd gewoon niet van een christelijk gebeuren!!!! | Sorry, maar mag je als christen nooit eens elkaar de waarheid zeggen? Soms is het gewoon noodzakelijk, als iemand zeer vroom voor ons allemaal bidt, zich als een geestelijk leider opstelt en ondertussen anderen aan de kant heeft gezet. Ik was er nooit over begonnen als hij zelf niet zo'n vroom gebed neergezet had. Dat vond ik zeer huichelachtig en ik stoorde mij er enorm aan. Wil je een bidstond leiden, dan zou je op een andere manier om moeten gaan met je medebidders.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 14 april 2012, 17:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 april 2012, 23:03
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Tenslotte zij opgemerkt, dat kleine veranderingen in de schrijfwijze van een eigennaam geen waarde aantastend karakter hebben. Denk aan Izak=Izaäk, Filippi-Philippi, e.d. Des te minder is dat het geval als wijzigingen in een titel worden aangebracht. Als men daar wel bezwaar tegen maakt, moet met God als Godt blijven schrijven, want dat is ook een wijziging in een aanduiding van de Schepper.
Geschreven door Jaap Fijnvandraat | Kijk, die Jaap is het met me eens....
|
|
Naar boven |
|
|