Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 10:33
Onderwerp: Het mannenhart
|
|
|
FRANKT627 schreef: | anna-piet zit nog volop in de sint-kerst-nieuwjaars- en verjaardagssfeer wat kado's betreft |
nou een mooie schotse man in zijn rokkie......staat helemaal niet verkeerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 10:29
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb wortelsoep gemaakt én gegeten en ze was lekker... Ik heb nog een paar liter soep maar die vries ik in. Later op de week maak ik nog soep. Minestronesoep denk ik. |
nu snap ik het .....................................jij heb gewoon goede ogen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:42
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
Wij als vrouwen ..............hebben toch een heel mooi hart .........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:40
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
[quote=VISSER278]
tjeetje zo kom je dan echt nooit aan een de leukste man van cm......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:36
Onderwerp: Jezelf zijn
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nou dat wil ik je wel uitleggen hoor: In mijn vorige periodes, is mij nogal eens verweten dat, a) ik een ouwe sjagrijn was, b) depressief, alleen al omdat ik nooit geen smiley,s gebruikte. Nu ik het wel doe, is het ook niet goed, als je al ergens serieus op ingaat, krijg je weer ander somber commentaar. En dan speciaal voor u, nu eentje zonder bekkies |
Niet teveel luisteren naar andere, gewoon wat jijzelf prettig vindt
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 8 januari 2013, 21:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:25
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
mmmmm dacht joannie toen ze langs het kip winkeltje kwam, lekker nasie en kippebout, Ik dacht ik zal mezlef maar eens tracteren, na zo goed nieuws van vandaag! dus lekker gegeten met een pilsje erbij en we ja we , Jilly mijn hondje had ook feest, hebben genoten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:08
Onderwerp: Jezelf zijn
|
|
|
Ik ben mezelf ik blijf mezelf ik ben soms ondeugend en zit soms vol streken soms onbewust en soms wel echt bewust ik ben creatief ik ben gewoon mezelf en daar is nu helemaal niks mis mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:05
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Die kerstster , daar zit ik toch wel een beetje mee in mn maag . Mn moeder had gezegd ... 2 keer per week een beetje water geven en dan blijft ie zo 2-3 maanden mooi. Heb dat dus netjes gedaan en volgehouden maar volgens mij is ie verzopen .Na 2 weken begon ie al last te krijgen van uitval en nu zitten er nog ongeveer 8 bladeren aan . Ziet er niet uit . Mijn vraag is nu ..... als ik dat ding nu eens een half jaar geen water meer geef , zou ie dan nog bijkomen?
|
Stond zeker dicht bij de kachel.....................of huis te warm
of je heb teweinig tegenaan gepraat........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:48
Onderwerp: Boos!
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Snap er ook niks van hoe dat kan? |
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 8 januari 2013, 20:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:08
Onderwerp: Boos!
|
|
|
MARITIME853 schreef: | ik ben 8 jaar moet het nog leren.... |
Als jij 8 jaar bent, dan ben je nog te jong om hier te komen...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:22
Onderwerp: meest favoritie Nederlandse zanger
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wel goed lezen he ik sloot me eerst bij jou aan Maar hoor nog wel eens erg harde muziek die niet te localiseren is denk misschien is uwes het
Gesellie hoor als je langskomt zal ik zwaaien als je aankomt gaat de deur open |
ja ik besloot over die regel te lezen
ja zou best kunnen als ik geen buren had.......dan was het knopje allang eens verder gegaan.....!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:08
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Ik ben nog steeds een echte kerel zonder rokjes en panty's |
ik ben er stil ervan......................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:05
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
sommige noemen mij Johanna en de andere weer Hannie, ik dacht doe iets orginails en ik maak er gewoon Joannie ervan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:55
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Knipogen naar mannen doe ik niet snel. |
waarom niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:52
Onderwerp: meest favoritie Nederlandse zanger
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kan ik me wel in vinden komt dat steeds bij jou vandaan dan die herrie | dit is geen herrie............dit is heerlijke muziek...................
oordopjes in je oren doen dan hoor je het niet meer!
zeg erika......pas maar op..zaterdag zit ik echt in de buurt bij jou
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 8 januari 2013, 16:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:44
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
KEITH722 schreef: | maritime spreekt misschien meer voor zichzelf?, gelukkig zijn er ook nog wel mannen die de behoefte aan "een moeder" zijn ontgroeid en het al alleen met een vrwl. partner af kunnen |
gelukkig ....................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:40
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zei ik toch spreek echt de waarheid zo ben ik wel |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:39
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Weet je dat verhuizen een janboel maakt van je huis al doe je nog zo je best...
Misschien kan ze eens tussen de kussens van de bank kijken |
je hoeft er geeneens voor te verhuizen om spullen kwijt te raken, als je een kamer gaat opknappen dan gaat het al heel goed.......om iets kwijt te raken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:54
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
KEITH722 schreef: | soms ook niet meer door de vrouwe zelf..., wij manne zijn er dan gelukkig nog om er weer een duidelijke lijn in aan te brenge en dan krijge we weer een extra zoen yeahhh |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:48
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Haha, zo zou het moeten zijn....... Mannen zijn net als pubers, hebben een moeder naast hun nodig. ) |
..........................volgens mij zijn sommige mannen ergens blijven stil gaan staan......in de puber fase.........................
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 8 januari 2013, 10:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:45
Onderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | en anders LIJKT het in elk geval wijs |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | 'Wie in zijn spreken nooit misdoet is een volmaakt mens, in staat zichzelf geheel in toom te houden.' Jak 3, 2...
Woorden zijn belangrijk in een mensenleven. Ze kunnen je inzichten geven, wijsheid, ze kunnen je ophemelen en ze kunnen je neerhalen. Woorden hebben meestal een kracht. Je hebt zo enkele zinnetjes van slechts 4 woorden: 'Ik hou van jou' of 'Ik haat je echt.' Het zijn 2 zinnen die met een mens veel kunnen doen. Dit om maar slechts 1 voorbeeld te geven. Woorden worden gebruikt en misbruikt. Dat is vooral duidelijk geworden in een steeds mondigere maatschappij. Woorden kunnen 'spreken' van op afstand via internet of een ander medium doet ook de schroom verminderen. We kunnen liefkozende woorden en haatdragende woorde spreken zonder elkaar in de ogen hoeven te kijken.
Ik begon met een vers uit Jakobus. Maar er staat nog meer in Jakobus drie wat een betere illustratie geeft:
' Wij hoeven een paard slechts een bit in de mond te doen om het hele dier te besturen en in de hand te hebben. [4] Of denk aan een schip: hoe groot het ook is en al wordt het door hevige winden voortgedreven, toch wordt het door een heel klein roer gewend zoals de stuurman het wil. [5] Ook de tong is maar een klein deel van ons lichaam, toch slaat zij een hoge toon aan. Bedenk hoe weinig vuur er nodig is om een groot bos in brand te steken. [6] Ook de tong is een vuur, een wereld van ongerechtigheid; van onze lichaamsdelen kan alleen de tong het hele lichaam bezoedelen en ons levensrad* in vlam zetten, zelf in vlam gezet door de hel. [7] Wilde beesten, vogels, reptielen, vissen, elke diersoort wordt getemd of is al getemd door het menselijk geslacht. [8] Maar de tong kan geen mens temmen: dat rusteloos* kwaad vol dodelijk vergif. [9] Met haar zegenen wij onze Heer en Vader, en met haar vervloeken wij de mensen, die naar Gods gelijkenis zijn geschapen. [10] Uit dezelfde mond komen zegen en vloek. Dit mag niet zo zijn, broeders en zusters!' |
Ja Frank, zoals je hier schreef is zo waar!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 8 januari 2013, 10:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 01:01
|
|
|
ERIKA129 schreef: | salle we de rest dan maar niet zeggen |
soms is wijs niks te zeggen.....................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 00:58
|
|
|
Mensen met wie je omgaat, zijn als de knoppen in een lift: ze brengen je hogerop of ze sturen je naar de kelder Spreuken 13:20
deze mens die vandaag ontmoete die stuurde mij naar de kelder, en ik was helemaal ontdaan ervan! Gelukkig kon ik mijn verhaal kwijt bij een lieve vriendin, toch heeft het me goed zeer gedaan!
En het ging nu niet om mij maar om een andere en het deed mij net zo zeer. soms klap ik dicht en helaas was dat nu ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 00:50
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oef kom ik effe goed weg... troost je vanavond lig ik er vroeg op |
was wel erg stil vanavond....................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 00:43
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Haha, zo zou het moeten zijn....... Mannen zijn net als pubers, hebben een moeder naast hun nodig. ) |
Nou hopen dat je hier dan een moeder rol vrouw hier vindt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 23:26
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Is dat zo??? Het kan ook een mooie eigenschap van een vrouw zijn.........
Doen de moedsers toch ook met hun kinderen? Waarom niet bij de MAN....? |
De kinderen voedt je op als moeder.......................de man is al opgevoed (hoop ik dan)................. .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:32
Onderwerp: contact
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nou neu, laat ik dat maar niet doen..... krijg ik nog meer over me heen |
is dat zo......................ik zou niet durven hoor
|
|
Naar boven |
|
|