Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 17:51
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Vandaag een snel-klaar maaltijd: aardappelpuree met gesmolten kaas, doperwtjes en een kipfileetje....vanavond huis vol visite dus opschieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 17:04
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ow, tja weet ik hoe dat in die bananenrepubliek van jullie tegenwoordig werkt
In elk geval vind ik dat juist JIJ wel subsidie op t openbaar vervoer behoord te krijgen
(en die arme buschauffeur die jou mot vervoere dubbel subsidie!! ) |
hmmmm...met dat eerste ben ik het wel eens, dat tweede is te klein en kan ik niet lezen....mensen van 51 hebben vaak een brilletje....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 00:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat meen je niet...VERTEL!!!!!!!!!! |
hihi...dat gaat verder als gewoon eh...lekker eten...whaaaa.....welvaartsbuikie noemen ze dat...maarreh...t is Pietje vergeven ...dr zit een goed hart in hoor...Annet mag best wel dankbaar zijn....hij doet het toch maar effe...die Pietje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 00:11
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | En dan ook nog online op CM . Wat wil je nog meer. Guselluuuuuuugh.
Marry.....nog gefeliciteerd he |
Dank je Visser...ik had de dag van mijn leven! Cadeautje van Hierboven he.... 1 corinthe 13....: .....en de meeste van deze is de liefde. Daar kunnen al die leuke cadeautjes die ik vandaag kreeg niet tegenop...hoe fijn ook....wens jou ook een goed weekend Visser!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 00:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Niet te persoonlijk worden...daar heb ik moeite mee... Overigens jouw leven daar is ook goed van de kost... (zo te zien) |
ja...hihi..heb je pietjes buikje wel es gezien Zeeland? (ik wel!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 23:28
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ha Marie is jarig... en zo te zien valt ze meteen onder monumentenzorg nu en krijgt ze korting bij openbaar vervoer...
zo zie je maar marie, elk nadeel hep se voordeel |
Pietje leg mij nou es uit welk mens van 51 korting krijgt op het openbaar vervoer? Zeker in dat buitenland van jou he? Schiet ik nix mee op hoor...volgende keer graag betere tip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 23:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ha Marie is jarig... en zo te zien valt ze meteen onder monumentenzorg nu en krijgt ze korting bij openbaar vervoer...
zo zie je maar marie, elk nadeel hep se voordeel |
Harald, Cootje en Yelnin, dank jullie wel voor jullie lieve wensen. Wederkerig een heel fijn weekend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 19:46
|
|
|
Mijn mooiste moment is net ingegaan, dochterlief van de trein halen (ze blijft tot maandag!) en lekker samen eten! Kaarsjes erbij, sfeerlichtjes, en straks nog meer visite...mooier kan volgens mij niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 19:44
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Dat klinkt zo lekker...wil je het geheim van je recept verraden? |
hihi...mijnheer Avico?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:39
|
|
|
TINK100 schreef: | van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marry...een mooie dag toegewenst |
Dank je wel Tink! Ondanks het sombere weer gaat dat toch wel lukken hoor, jij ook fijn weekend! Marry
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 13:18
Onderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
|
|
|
Nou, ik ga ook es flink aan de knuffel!!! Kom ik online....super veel mails....met allemaal lieve, hartelijke en meelevende wensen....wat heb ik het goed hier! Iedereen die deze dag voor mij tot een "dag-met-een-goude-randje" gemaakt heeft, of nóg maakt: Dank jullie wel lieverds, voor allemaal een super-mega-turbo-knuffel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 12:48
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Daar is die weer, de jarige!!!!!!
Marry, kom eens hier,
Van hartelijk gefeliciteerd met je mooiste verjaardag.
Enorme knuffels van Herman en Brigitta |
Hmmmm...lekkelllll Her!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 12:31
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het begint hier nu vreselijk hard te waaien, vergezeld van een vies akelig miezelregentje...ik heb de schemerlampjes aangedaan, zo donker is het.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 10:33
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Gefeliciteerd Marry! |
Lieve Josina, Brigitta en Herman, heel hartelijk bedankt voor jullie lieve wensen. Wederzijds wens ik ook jullie een fijne dag en een goed weekend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:52
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Ieder vult zij eigen dag in...zo hij of zij het met zijn of haar geweten overeen kan komen he... Ik heb vandaag geploeterd...eerst in de huishouding bij een hulpbehoevende mevrouw...daarna nog 5 uur op een kindje gepast... Ik las de andere invulling....ga proberen ook dáár begrip voor op te brengen .....is wel moeilijk hoor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:47
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Dieper dan het voormalige knuffeltopic kon CM niet zakken. Ik geef Hannah een knuffel, je weet wel waarom! Nou, stuur dan een lief mailtje naar Hannah. Waarom moet dat publiek? Ik kan me voorstellen dat je dan wegvlucht Eddy maar troost je er is ook een enkele keer wel een serieus topic dat over de zaak zelf gaat en niet ten onder gaat onderling gekwebbel of gehakketak van mensen die zichzelf klaarblijkelijk interessanter vinden dan het onderwerp.
Thomas, knuffels zijn prettig, het knuffeltopic was dat niet. |
ik weet met al dat knuffelgedoe van jullie geen raad meer hoor...wie knuffelt nou wie en waarom ? zal me goeie leesbril wel nie op hebbe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:44
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Juist...zo voelde ik dat ook..... Ik kan het in ieder geval niet...(vakantie) Jaloers?? Nee hoor ik ben gelukkig...en zoooooooooooo tevreden... |
nou uh...als ik ut effe mag zegge...ik heb het wat eten betreft ook goed...maarreh...mijn broer gaat drie maal per jaar 3 weken naar Porgugal....enneh.nou ik gun het hem best wel..maar een heel klein tikkie steekt dat jaloezieduiveltje toch wel de kop op hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 21:13
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Morgen verwacht zonnige verjaardag in Gouda |
helaas niet Her...ze verwachten regen...maar in al die 50 jaartjes dat ik hier nu rondhobbel, is het nooit anders geweest he...altijd regen op mijn verjaardag...gelukkig is mijn huisje holllll en verwarmmmmmd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 21:11
|
|
|
HERMAN388 schreef: | zonder krassen |
zonder krassen en met super-mooie herinnering Her!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 20:16
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dank je weeeeeeeeeeeeeeeeeel |
Die is vast nie zelf gebakken...de mijnes wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 20:15
|
|
|
Her, gewoon genieten hoor...zorgen voor morgen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 20:07
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Alvast dikke knuffel voor Marry, Zij is druk bezig taartjes maken, slingers ophangen in de kamer, dienblad even poetsen die ik aan jou gegeven heb voor je 50ste verjaardag, staat die foto nog? |
hihi...je geheugen is goed Her!...dienblad wordt alle dagen gebruikt hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 19:23
Onderwerp: Evangelischen geven meer dan refo's / wat geef jij?
|
|
|
Ik denk dat "geven" niet alleen in eurootjes moet worden uitgedrukt... Jezelf geven.....en bovenal: je hart geven, je liefde, je zorg, je aandacht voor je medemens.... Ik leef momenteel zonder inkomsten, heb geen recht op uitkering want ik bezit een huis wat al een jaar te koop staat....dus veel eurootjes kan ik niet geven, maar wel mezelf, mijn inzet voor kerkewerk, voor mijn buren als die in nood zitten, voor een zieke die ik bezoek... En ik denk dat dat evenveel waard is als een bosje bankbiljetten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 19:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Alstie scharreltjes heeft gezegd...deed hij dat per ongeluk expres (denk ik) |
nou eh...misschien ben ik ook wel aan een nieuwe leesbril toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 18:57
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | En de mensen die uitgehuwelijkt worden dan ?
Ik heb een huwelijk achter de rug, bijna 17 1/2 jaar, daarvoor eerst nog 6 jaar verkering gehad met haar ... is dat genoeg tijd om elkaar goed te leren kennen ?
Je leert elkaar echt kennen als je bijelkaar bent, niet een avondje of een weekendje, nee als je samen bent, dagelijks op elkaars lip zit, dan leer je elkaar kennen. Heb je dan ook nog zoveel liefde te geven, ben je dan ook nog zo toeschietelijk, ben je dan ook nog zo zorgzaam, geef je elkaar dan ook de nodige ruimte, neem je die ruimte voor jezelf omdat je weet dat het kan. Blijf je praten over van alles en nog wat, blijf je luisteren naar elkaars verhalen cq belevenissen van elke dag, is ze nog steeds de vrouw van je leven ... Dat leer je alleen als je elke dag samen bent en niet van de momenten dat je voor een paar uur bij hem of haar bent.
Vraag je eens af waarom mensen, na jaren nog "verkering" niet de stap durven te nemen om te gaan trouwen ... zijn die dan niet zeker van hun zaak, twijfelen ze aan elkaar ... ???
Waarom zouden mensen wel "bezorgd" als iets te "snel" gaat in hun ogen, en zeggen ze "die willen elkaar eerst goed leren kennen" als mensen jaren en jaren verkering hebben ...
.. |
Eh....sociale controle misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 18:54
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Lieve Marian ... het volgende lied geeft aardig weer wat ik voor je voel xx
Boudewijn de Groot -- Avond
http://www.youtube.com/watch?v=1YNW7KAIRfE&feature=related
Avond
Nu hoef je nooit je jas meer aan te trekken En te hopen dat je licht het doet Laat buiten de stormwind nu maar razen in het donker Want binnen is het warm en licht en goed Hand in hand naar buiten kijken waar de regen valt Ik zie het vuur van hoop en twijfel in je ogen En ik ken je diepste angst
refr. Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
En als je 's morgens opstaat ben ik bij je En misschien heb ik al thee gezet En als de zon schijnt buiten gaan we lopen door de duinen En als het regent gaan we terug in bed Uren langzaam wakker worden, zwevend door de tijd Ik zie het licht door de gordijnen en ik weet Het verleden geeft geen zekerheid
refr.
Ik doe de lichten uit en de kamer wordt nu donker Een straatlantaarn buiten geeft wat licht En de dingen in de kamer worden vrienden die gaan slapen De stoelen staan te wachten op 't ontbijt En morgen word ik wakker met de geur van brood en honing De glans van 't gouden zonlicht in jouw haar
En de dingen in de kamer, ik zeg ze welterusten Vanavond gaan we slapen en morgen zien we wel Maar de dingen in de kamer zouden levenloze dingen zijn zonder jou
En je kunt niets zeker weten want alles gaat voorbij Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij En je kunt niets zeker weten want alles gaat voorbij Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
.. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 18:53
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Das die zeeuw weer!!!!!!!!! Hij bedoeld gewoon ERWTEN.. |
Oooooh....datte! Tja ik kan hem af en toe nie volgen hoor...hij had het ook al over gebakken scharreltjes..... Of waren het nou scharretjes? Rare jongens die Zeeuwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 17:10
|
|
|
Slechtste moment: er komen twee Sela-concerten in de St. Jan hier in Gouda, beiden reeds uitverkocht. En dan het mooie moment: een lieve CM-er mailt dattie twee kaartjes heeft en of ik mee wil.....whow!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 17:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ikke niet , maar het was wel groen.
Arftensoep |
Eh....wat voor soep?
|
|
Naar boven |
|
|