ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 22:48
BerichtOnderwerp: Boos!

PIETER619 schreef:
Dat men boos wordt is zeer begrijpelijk, maar we worden vaak boos op de verkeerde helaas.
Juist die boosheid, brengt soms ook een verwijdering naar God toe, heb het in de familie bij overlijden van een broer ook meegemaakt helaas.
We vergetne dat God juist zekerheden geef ten dar lopen we dan wel aan voorbij, gelijk Johannes 3 vers 16

En daar bij gelaten, het is hier één groot tranen dal, en daar zal vreugde zijn geen pijn en geen verdriet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 22:46
BerichtOnderwerp: Het mannenhart

VISSER278 schreef:
En wat vind je er tegenstrijdig aan dan?
Want dit is toch ècht wat er bij mij in de Bijbel staat .
Oke , ik ken de bijbel niet helemaal uit mn hoofd , da's waar... maar ik weet wel dat God vraagt om heel ons hart .

Geheel u of uw hart, maar ja je hebt vertalingen die nog al eens wijken (af)
en er zijn er die het boek hanteren, en voor je het weet zit iedereen te dwalen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 22:14
BerichtOnderwerp: Titanic

KEITH722 schreef:
dan heeft je hand wel hééél veel vingers gerrit, het is een schatgravers eh schatduikers paradijs namelijk

Oké, das waar, maar echte belangstellenden, daar voor zou een likje verf wellicht baat bij hebben.
En niet voor de schatgravers, die zal het jukken hoe de Titanic er bij ligt, sterker nog, die zouden een likje verf verfoeien .
Des te rotter die boot is, des te eerder zijn zij er bij, en een toeristische trekpleister kunnen ze ook wel vergeten.
Te koud, te veel druk, en een te groot gevaar voor cassionziekte (taalvoutje)
Zo,n reisje kost waarschijnlijk nog meer dan een tochtje naar de maan.
Mits je met lege handen terug komt, en mijn hand is daarbij vergeleken pinuts Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 21:45
BerichtOnderwerp: Titanic

KEITH722 schreef:
ik las vanmorgen een stukje over Robert Ballard (de ontdekker van de Titanic op de zeebodem)

die zag in zn onderzeebootje dat de rode verf van de onderkant van de Titanic nog helemaal niet was aangetast!! omdat er toen al roestwerende enz verf was gebruikt

omdat hij vindt dat de Titanic een soort gewijde plaats is - het is ook een graf hè - wil hij de bovenkant vd Titanic ook weer opnieuw verven (daar is apparatuur voor) om het zo lang mogelijk als monument in stand te houden

de mensen zeiden: hij is crazy...

de kinderen vroegen: welke kleur?

wat vind jij?

Ben nu wel eens benieuwd hoeveel bezoekers het jaarlijks trekt Gefrustreerde smiley ben toch echt wel bang, dat je die op één hand kan tellen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:45

MARITIME853 schreef:
Hallo.... waar zijn de mannen dat de vaderhart van God kennen???

Ben ik nou de enigste die dat heeft verstaan???
Tongje, dat valt me erg tegen....

Geloof, hoop en liefde, daar staat en valt een relatie mee.
Jammer dat er zo weinigen zijn welke dat verstaan....

Oh maar die zijn dur wel hoooorrrr Gefrustreerde smiley maar die gunnen jou al de aandacht vandaag van al die vrouwen Lachende smiley denk ik Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:28
BerichtOnderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek

MARISKA601 schreef:
muziek is bedoelt om er naar te luisteren...
dus van vooraf aan.

boeken zijn er om gelezen te worden...
van vooraf aan.

precies Mariska wij vatte het, nu zei nog.......... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 18:26

PELLE852 schreef:
Omdat de inhoud van liedjes in het algemeen niet gaan waar ze over zouden moeten gaan. Verlegen lachende smiley Precies zoals Laverde het al beschrijft.

<<no comment>>

Precies, waar gaat het dan over behalve, het veroordelen wat een ander maakt, dan wel het verkeerd om afspelen, dan waar het voor gemaakt is.
Het goed af te spelen, om misleiding te voorkomen, doe je het wel andersom dan wil je het zo horen.
En men luistert, naar men wil horen, waarom nemen anderen dan geen aanstoot, omdat zij luisteren zoals het bedoelt is.
En dan nog, waarom worden woorden boeken dan ook niet veroordeelt, precies met de zelfde woorden, je kan er van maken wat jezelf wilt.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 18:19

JANS221 schreef:
Welk liedje van kabouter Plop of K3 bedoel je nu?

K... k... koffie dik denk ik..... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 17:59

GERRIT084 schreef:
Wat ik mij afvraag bij dit soort grote onzin, of wij dan wel helemaal zo consequent zijn bij wat een ander doet?
Want waar gaat het nu om, al wat een ander doet, een volwassene kijkt door de band genomen, geen kabouter Plop, laat staan dat een beetje vent naar K3 zit te luisteren.
Dit heet oud Hollands eigenlijk gewoon, koffie dik kijken (mag ook niet) spijkers op laag water zoeken (mag wel) mieren ....... (ban gevoelig woord).
En dan nog, ik heb K 3 wel eens in de auto gehoord, lekkere swingende muziek trouwens, en wat ze zongen, nou dat weet ik eigenlijk niet, Lachende smiley
Dus wat hier wel wordt gedaan, het veroordelen (mag weer niet) wat een ander doet Gefrustreerde smiley

Oeps Verlegen lachende smiley zou ik het bijna vergeten, waar staat eigenlijk geschreven dat wij op zondag mogen internetten, en stroom mogen gebruiken, een lampje aan mogen doen, enzov.......... Gefrustreerde smiley
Balken en splinters..................................... Engeltje smiley.
Lekker makkelijk toch? dat het toen nog niet in de Bijbel gedrukt kon worden, laat staan dat zij het al wisten wat wij nu kunnen gebruiken.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 6 januari 2013, 18:01
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 17:55

PELLE852 schreef:
Als we heel eerljk naar ons zelf toe zijn is 'popmuziek' in algemene zin niet goed. Of dat nu (zo onschuldig als dat ook mag lijken) K3 of Kabouter Plop is, het is gewoon niet goed. En ja ook ik (wij allemaal) moeten daar (eigenlijk gelijk) steeds meer afstand van leren doen.

Wat ik mij afvraag bij dit soort grote onzin, of wij dan wel helemaal zo consequent zijn bij wat een ander doet?
Want waar gaat het nu om, al wat een ander doet, een volwassene kijkt door de band genomen, geen kabouter Plop, laat staan dat een beetje vent naar K3 zit te luisteren.
Dit heet oud Hollands eigenlijk gewoon, koffie dik kijken (mag ook niet) spijkers op laag water zoeken (mag wel) mieren ....... (ban gevoelig woord).
En dan nog, ik heb K 3 wel eens in de auto gehoord, lekkere swingende muziek trouwens, en wat ze zongen, nou dat weet ik eigenlijk niet, Lachende smiley
Dus wat hier wel wordt gedaan, het veroordelen (mag weer niet) wat een ander doet Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 17:34
BerichtOnderwerp: Boos!

TESSYBEAR731 schreef:
Ken je dat gevoel? Dat er iets gebeurt dat je zó ontzettend bóós maakt...
Dat je enkel en alleen omhoog kunt kijken, je armen in de lucht kunt gooien en aan God vragen; "Waarom?"

Neem nou vanmorgen; in de kerk werd bekend gemaakt dat een 41-jarige man plotseling is overleden. 41!! Zomaar, in zijn slaap. Hij laat een vrouw en twee kleine kinderen achter.
En dan kan ik zo bóós worden! En me zo goed de onmacht voorstellen die zijn vrouw moet voelen, nog geen 40, gelukkig gezin, en in één klap is het weg... En daar stond ik dan.. te midden van die gemeente.. met mijn ogen naar het kruis gericht.. mijn armen in de lucht.. En alles dat ik kon uitbrengen was; "Waarom?"

Hebben jullie dat ook wel eens? Wat doe je dan? Hoe ga je daarmee om?

Ja het is niet eerlijk, menselijker wijs gesproken dan, maar het gebeurd zo veel, en het maakt niet uit welke leeftijd.
Dan zou je, elke dag elk uur, machteloos moeten zijn, en het maakt niet uit welke leeftijd je aan de dood koppelt.
Elk gemis is erg, bij iedereen die je missen moet, jong of oud, voor hen die achter blijven.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 14:05

LUDOVIS284 schreef:
het is toch algemeen bekend dat bij de man de maag de eerste plaats inneemt( neem Ezau) als dat goed zit komt de rest vanzelf.

Ja, en die was niet wijs zijn eerste geboorte recht ruilen, voor een bord linzensoep Gefrustreerde smiley
Ik heb gisteren een blikkie gekocht, das goeikoper Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 10:16
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

Smiley die vol vragen zit Ik zat gisteren naar een zender op tv te kijken, toen er een reclame kwam van een betaald haar groei stimulering,s middel.
Met cafeine, en eigenlijk is dat helemaal niet zo,n slecht idee, per slot van rekening, werkt het ook voor onder je dak, je wordt er wakkerder van.
Sinds vanmorgen, en dat doe ik eigenlijk elke morgen, drink ik s,morgens eerst een sterke bak koffie.
Voorheen gooide ik de prut van de koffie weg, maar sinds vanmorgen smeer ik er mijn hoofdhuid mee in.
Dat scheelt al zo wie zo, 80€ voor een klein flacon, en de koffie, die is al duur heeft nu meer waarde Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 10:06
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn

MARITIME853 schreef:
ik herken het goed van mezelf op dezelde leeftijd.
Ben gelukkig getrouwd geweest en heb twee kinderen er aan over gehouden.
Er komt vanzelf iemand op je weg Laverde. Ernstig zoeken gaat altijd mis. Het is goed om zo'n instelling te hebben anders wordt het alleen terleurstelling op terleurstelling.

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar een klein beetje actie mag hij echt wel ondernemen, voor je het weet, ben je 2x zo oud.
En dan gaat het echt zo makkelijk niet meer, a) wordt je doelgroep beperkt, en b) val je zelf al snel, buiten je eigen doelgroep.
Plus dat je donders goed mag uit gaan kijken dat je niet in een ei gaat leven.
Heb ik ook gedaan, kom je er in eens uit, en dat valt tegen, tegen is dan nog zacht uit gedrukt Gefrustreerde smiley
Dan krijg je ze links en rechts flink uit gemeten, en kan je weer van voor af aan beginnen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 22:49
BerichtOnderwerp: Tekenen dat het einde naderd????

MARITIME853 schreef:
Die worden verbrand.

Precies Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 19:59

MARITIME853 schreef:
Ook voor de aarde is er geen einde want er komt een nieuwe Hemel en aarde.

Ik zou maar eens goed lezen, wat je zelf al zette, een nieuwe aarde
Dat is ongeveer vergelijkbaar (niet helemaal dus, maar meer zoals je het zegt) oude schoenen en nieuwe schoenen..........
Waar zijn de oude dan?
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:47
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

JANE410 schreef:
Een vest, een colbertje en een regen poncho. Ook nog een schilderij met pioenrozen via markplaats. Hoop wel dat `t ie heel overkomt, dat het glas nog heel is

Voor dat jasje geloof ik het wel Engeltje smiley Maar die pioenrozen kunnen weinig hebben Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:34

ROLF230 schreef:
HET EINDE ALLER DINGEN IS GEKOMEN!!!!!

PRECIES
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 17:27

[quote=LYDIA448]er zijn mannen die het niet met je eens zullen zijn..[/quote

Jeay........... ai noo,.... trouwens de mijne is redelijker wijs geb.....] Huilende smiley, smiley in tranen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 12:46
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn

ERIKA129 schreef:
Oke ik ben 38 nooit getrouwd geweest en volgens jou is het dus nu te laat?? als ik jou zo lees (heb het even vetgedrukt) Heb jij wel geleerd dat je het ook over mag geven???
Ja ik erken dat het lang niet altijd makkelijk is, iedereen verlangt wel eens naar die arm om hem./haar heen maar tis geen must!
Daarbij ben ik terstelligste ervan overuigt dat zolang je alleen niet gelukkig kan zijn dit met 2 ook niet mogelijk is!!
Want hoe kan je een ander gelukkig maken als je dat al zelf niet bent?
Nee ik geef de moed niet op maar heb het wel overgegeven... komt er een man op mijn pad dan is dat heel fijn, komt die er niet dan zal dat ook zo zijn... ik ben blij met mijn leven ik heb het goed, als ik naar andere landen kijk dan ben ik rijk heb een dak boven mijn hoofd inkomen om van te leven, liefhebbende familie en vrienden om me heen, 2 kattenbeesten om van te houden, ja dan voel ik me gelukkig!!

en?! hebbie je nieuwe auto verkocht Smiley die vol vragen zit of bennie die vergeten Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 11:25
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

ERIKA129 schreef:
Ow dear en is het ze deze keer gelukt de goede in te slaan voor je Smiley die vol vragen zit

Nog niet, maar alles is wel in bestelling nu, Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:43

LYDIA448 schreef:
'zijn hartje kent'
Zal dan toch eerst een lek moeten komen anders kan geen énkele vrouw dat hartje léren kennen...
Ik begrijp het wel hoor.. Coole smiley met zonnebril

het hart van een vrouw Smiley die vol vragen zit is vaak een ondoordringbaar woud, voor zij wil leren kennen Verlegen lachende smiley het lief hartje van een man van goud Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:39

LYDIA448 schreef:
er zijn mannen die het niet met je eens zullen zijn..

Dat geloof ik graag Geschokte, onthutste smiley dan behoor ik schijnbaar tot die andere helft Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 5 januari 2013, 10:39
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:21

ZEELAND736 schreef:
Droom jij...of wij???

allebei ....... , Verlegen lachende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 5 januari 2013, 10:21
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:13
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

ERIKA129 schreef:
Anna van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van!!

Sluit ik me bij aan Verlegen lachende smiley voor Pieter dan.... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:10

JOANNIE702 schreef:
Leg eens uit.....?

eh ... uh... snel tevreden Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:08
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

FRANKT627 schreef:
Het was een koude dag, erg koud zelfs. Het was zelfs 1 van de strengste winters. De koude deerde hen niet. De liefde die ze voor elkaar hadden was hartverwarmend. Daarom besloten ze te trouwen op 5 januari 1963. Precies 50 jaar geleden gaven Roger en Marcella hun ja-woord. Dertien maanden later zouden deze 2 mensen mijn ouders worden.

Ze begonnen hun huwelijksleven heel primitief. Grote luxe was er niet bij hen thuis. Ze hadden elkaar en daar genoten ze van, hoorde ik mijn moeder wel eens zeggen in de loop der jaren.

Hun huwelijksleven werd al na 2 jaar bezegeld met 2 kinderen. Mijn zus en ik hebben alle liefde en aandacht van hen gekregen en het is voor ons een zegen zulke lieve ouders te hebben. Ik hoop dan ook van harte dat wij nog lang samen mogen blijven.

Gefeliciteerd Frank, mooi stukje ook trouwens........ Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:38
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart

MIEKE364 schreef:
de uitzondering.......

heeft hij ze betaald.....? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Dit is egsooo vrouwen .... Smiley die vol vragen zit !!!! verstand ig Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:21

Een mannenhart Smiley die vol vragen zit is gauw gevuld.. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 23:34

ERIKA129 schreef:
je krijgt het van sommigen toch nooit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Voor vrouwen Smiley die vol vragen zit altijd hard
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 74 Volgende
Pagina 28 van 74