ChristianMatch

Forum

Berichten van ERIKA129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 213 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA129
Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 21:44
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

JOL252 schreef:
Pffff

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

ehhhh tja hoe moeten we dit nu plaatsen Smiley die vol vragen zit
A) jol is op en moe
B) effe een dip
c) nah denk alles bij elkaar Knipoog smiley
Kussende smiley sow mijn nichtje zou zeggen kusje erop en over Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 21:42
BerichtOnderwerp: Pesten...

KEITH722 schreef:
Hoi Shanita, vergeet je het "plagen", het jennen, het sarren en ander duidelijk aan pesten verwant gedrag op deze site ook niet!?

van mensen die daar (voorstelbaar) niet goed of helemaal niet meer tegen kunnen hoor je nooit meer wat, van mensen die zich NIET laten "plagen", jennen of sarren enz wel! > Lachende smiley < maar leuk is anders, heb dan ook 2 inhoudelijke klachten ingediend bij CM, maar daar wordt dan verder niks meer mee gedaan Verraste, verbaasde smiley, de mensen kunnen gewoon doorgaan met "plagen" en jennen en sarren enz, alleen lukt het net niet bij mij en dat vinden ze niet leuk en dan worden ze pas echt goed >vals< reken maar!...

Als de redactie niks met jou klachten heeft gedaan bij jou weten doordat die personen geen ban hebben gehad dan hebben ze te weinig om die personen een ban te geven!! Als ze het gedrag echt onpasselijk vinden dan krijgt die persoon/personen echt wel een waarschuwing of een ban... in het eerste geval zal je daar niks van merken in het tweede is de persoon/personen grijs!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 21:39
BerichtOnderwerp: Wat te doen aan eenzaamheid?

WILLEMIJN232 schreef:
Er is een verschil tussen eenzaamheid en alleen zijn. Jij gebruikt ze nu allebei door elkaar. Vraag jezelf eens af : voel ik me ik eenzaam of ben ik alleen?
Eenzaamheid is een gevoel van leegte. Het is een verdrietig gevoel en het gaat vaak samen met een gevoel van machteloosheid. Je mist iemand. Alleen zijn is geen gevoel, het is een situatie. Het betekent alleen maar dat er niemand om je heen is. Je kunt je daar goed bij voelen, je hoeft niemand te missen. Alleen zijn is dan dus geen probleem.

Mijn ervaring is dat je met veel mensen om je heen je ook ontzettend eenzaam kan voelen. het is dus een gevoel wat iets over jezelf zegt....

Ik heb dat zelf heel sterk ervaren toen mijn huwelijk op zijn eind liep, met een partner kan je je ook heel eenzaam voelen terwijl je dan niet alleen bent, juist omdat je elkaar niet meer zoveel te zeggen en te bieden hebt.......als je over eenzaamheid praat moet ik altijd aan die situatie denken......

Ja idd Willemijn ook met twee kan je eenzaam zijn, denk dat eenzaamheid ook ligt aan hoe je het zelf ervaart...Denk als je lekker in je vel zit je het minder snel ervaart dan waarneer je ziek, zwak, het moeilijk hebt op wat voor manier dan ook dat je je dan sneller eenzaam voeld. (tenminste mijn ervaring) gaat alles beter dan voel je je anders maar ook dan kan je eenzaam zijn...

Mijn moeder heeft al vaak gezegt na het sterven van mijn vader..
"wel eenzaam maar met mijn God gemeenzaam"
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 16:56

FRANKT627 schreef:
Onlangs schreef me iemand eens dat ze een hele dag weende omdat ze haar huis, waar zoveel herinneringen waren aan een 'vorig leven', ging ruilen voor een andere plek. Verhuizen is niet alleen een fysieke verandering maar ook een mentale verandering. Een mix, dus.

Het zijn ook bepaalde zaken opruimen maar tevens ook een begin van iets nieuws. Dat is nu eenmaal een gegeven in een leven waar leven in zit. Een verandering hoeft niet altijd een verbetering te zijn...anderzijds kan een verandering ook wel eens een verbetering te zijn. Een aanzet naar iets nieuws. Het afsluiten van het ene...maar een open vizier hebben naar iets moois.

Ik wens alle mensen, denkende aan Janske, Jol, Anna-piet, Rolf, die een verhuis doormaken dit een begin van een mooi nieuw leven...

Mooi gezegt Frank want zo is het idd! Je sluit een hoofdstuk af en je begint een nieuwe en dat gaat vaak gepaard met emoties wat normaal is.. Maar ook dat nieuwe begin is zo belangrijk of je het alleen doet of met kinderen.. je gaat jou eigen plek maken naar jou zin.. Maak er wat van ik geloof dat jullie het kunnen!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 16:54
BerichtOnderwerp: Wat te doen aan eenzaamheid?

JANS221 schreef:
Er is een verschil tussen eenzaamheid en alleen zijn. Jij gebruikt ze nu allebei door elkaar. Vraag jezelf eens af : voel ik me ik eenzaam of ben ik alleen?
Eenzaamheid is een gevoel van leegte. Het is een verdrietig gevoel en het gaat vaak samen met een gevoel van machteloosheid. Je mist iemand. Alleen zijn is geen gevoel, het is een situatie. Het betekent alleen maar dat er niemand om je heen is. Je kunt je daar goed bij voelen, je hoeft niemand te missen. Alleen zijn is dan dus geen probleem.

Je geeft aan dat je vooral moeite hebt met de dagen dat je alleen thuis bent. Probeer daar een oplossing voor te zoeken. Ga juist op die dagen je boodschappen doen, of bel eventjes met een vriend. Zorg dat je wat te doen hebt. Ook geef je aan dat je het nu gaat voelen omdat je minder medicijnen gebruikt, dat kan inderdaad. Juist dan is het goed om daar met je behandelaar over te praten en een balans te vinden.

Oud-Kardinaal Simonis deed ooit eens de uitspraak toen hem gevraagd werd naar eenzaamheid: Ik heb in mijn zeer lange carrière meer eenzaamheid in huwelijken gezien dan bij de eenzamen zelf.

Mooi gezegt Jans en zo is het inderdaad..
Gelukkig ken ik het gevoel van eenzaamheid niet, idd het alleen zijn wel maar heb er geen moeite mee..
En net wat Jans aangaf als het je aanvliegt moet je juist iets zoeken om je zinnen te verzetten en dan bedoel ik niet de hele dag achter de tv op computer duiken maar een hobby hebben... Ik heb ervaren dat hobby's hebben een belangrijk iets is als je alleen woont.. En misschien een huisdier voor gezelschap?? Ik heb twee katten en daar praat ik tegen en zij tegen mij, als je thuiskomt ben je toch niet alleen...

Laatst aangepast door
ERIKA129
op zondag 13 januari 2013, 16:57
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 15:25

JOL252 schreef:
Uitruimen, opnieuw selecteren van groot naar kleiner wonen, wegdoen, inruimen, via marktplaats precíés gevonden wat nodig is en al gehaald, ondertussen moe zijn en acclimatiseren voor zover dat kan. En toch... ik ben thuis.

Super om te horen!!! Lachende smiley
Nu even een beetje bijtanken en in stukjes de rest doen Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 22:28

JOL252 schreef:
Yeah I'm back online! Duiveltje smiley is het ondertussen rustig geweest?

Tuurlijk wij gedragen ons wel Engeltje smiley maar ja dat zal nu over zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Goed je weer te zien Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 16:50
BerichtOnderwerp: Het weer

FRANKT627 schreef:
En als er sneeuw is klaag je weer ivm de gladheid of je schuift weer met je auto ergens tegen aan en dan is het de schuld van de andere weer...

Geschokte, onthutste smiley Nah seg dat heb ik nie gedaan heet geen Frank Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 12:56
BerichtOnderwerp: slapeloosheid

ERIKA129 schreef:
Deze topic open ik omdat er in een andere topic (yoga) in wordt gegaan over slapeloosheid.
Ik wil even in gaan op hetvolgende dat ik daar las:

Ik had jaren geleden OOK last van slapeloosheid, en niet zo'n beetje ook.
Men adviseerde mij slaaptabletten te gaan halen, waar ik zelf fel tegen ben.
Ze hielpen me dan ook geen zier. Ik sliep wat en werd wakker.
Ik wist wel dat ik bezig was "ergens doorheen" te gaan, samen met God.

Een vriend die ik om advies vroeg zei me: vraag aan God wat je moet doen, om van je slapeloosheid af te komen.

Dat deed ik (nogmaals) en het antwoord dat kwam was glashelder.
God sprak: "Vertrouw je op Mij, of vertrouw je op je slaappil?"
Ik wist genoeg. Ik spoelde de hele zooi door het toilet, en met een bereid hart wachtte ik af.

Na een aantal weken leerde ik de allerbelangrijkste les van mijn leven.
Om die te leren moest God me blijkbaar tot een bepaald punt uitputten, voordat ik het inzag.

Niet lang daarna begon ik weer goed te slapen. En sindsdien slaap ik als een (ro)os. Al stormt het soms flink in mijn leven, net als Jezus in de boot, kan ik dan toch lekker slapen. Prijs de Heer!

Het gevaar van techniekjes die je kunt aanleren om iets te bereiken, is dat de kern-oorzaak van het probleem wellicht niet wordt aangepakt.
Als je de Heilige Geest het werk laat doen, is het altijd grondig. Althans dat is mijn ervaring. [color=8B0000]
[/color]
Ik ben in januari lichamelijk en psychische ingestort, na gesprekken met een vriend kwam het probleem slapen aan de orde toen ik goed na ging denken kwam ik erachter dat ik al 10 jaar niet meer dan 3 uur per nacht sliep en dan nog met tussenposen. In deze periode die nu al 8 maanden duurt is mijn geloof wat al heel veel voor mij betekende alleen maar versterkt, echter hoe ik me ook voel en leef in mijn geloof ik ging daar toch echt niet beter van slapen. Toen ik het hierboven staande stuk las gingen mijn haren dan ook een beetje omhoog staan, als ik dat zo lees zou ik me een ongelovige voelen want ik gebruik nu een aantal maanden slaapmedicatie omdat ik echt niet meer sliep. Ben ik dan geen goede christen? Ik probeer naar Gods wetten te leven en leg mijn leven in zijn handen de tegenslagen die ik steeds krijg mag ik overgeven hoe moeilijk ze ook zijn en God geeft mij hier rust in echter zonder medicatie kan ik op het moment niet slapen.

Blijft voor mij staan de vraag ben je een minder goede gelovige /christen als je slaapmedicatie gebruikt? Geef je je leven dan niet (genoeg) over aan God?
Ben benieuwd hoe jullie hierover denken.

Dit topic opende ik vorig jaar en toen kwamen er veel mooie en goede reacties...
Ondertussen ben ik aan het dokteren gegaan en zo op de slaappoli terecht gekomen, daar onderzoeken gehad met watjes kauwen om melatonine gehalte te meten en een slaaponderzoek...
De uitslag is dat ik totaal geen melatonine aanmaak en dat hormoon heeft een ieder nodig om in te slapen en door te slapen.. Ik heb dus wat ze noemen een in- en doorslaapstoornis!

Komt dit bij iemand bekent voor? zijn er meerderen hier met dit probleem? Ik heb nu melatonine tabletjes en slaap er wisselend op en ben doodmoe omdat mijn lichaam moet wennen aan weer te slapen Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 12:51

JOANNIE702 schreef:
zegt dat wel Erika en je zit al tegen de nacht op te kijken en denk zal wel weer zo lange moeilijke nacht worden en ik vertik het met de slaap pillen aan het werk te gaan!
Dat is ook niet alles, als je niet uitkijkt zit je daaraan vast en kan je bijna niet meer vanaf komen!
Ik weet zelf goed wat het vandaan komt, alleen oplossen gaat het niet zomaar!

Tja heb nu dan melatonine tabletten en waarempel vannacht vrij goed geslapen Lachende smiley alleen is mijn lichaam slapen niet gewent waardoor je weer extra moe wordt Boze smiley maar ja vond toch nog een bakkie energie vanmorgen, dus heb mn boodschappies binnen en mn huissie gestoft en gezogen, plantjes gehaald dus heb weer wat fleurigs in huis Lachende smiley en mijn huis is aardig opgeruimd.... pffffffff en nu is ikke ehhhhh.... laat maar Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 12:47

JOANNIE702 schreef:
wolkjes in de blauwe lucht, de zon erbij, heerlijk fris, gezonde lucht.....!

Toeeeevallig hier hetzelfde weer Clown smiley
Maarre ik wil ook wel die sneeuw van Leanne Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 12:46
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ZEELAND736 schreef:
Ja dat is ook lekker Frank, maar jij hebt toch meer iets met de Chinese tafel??

Je bedoeld toch niet wokken of zo he Verraste, verbaasde smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 21:44
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!

GERRIT084 schreef:
Het is maar net wat je zoekt, gaan we eerst proberen, één vlees te worden, of gaan we eerst kijken, samen één hart te vormen.

Ik heb het een keer geprobeerd eerst bij het eerste te beginnen, maar dat liep op niets uit, waar ik op latere leeftijd best een schuld gevoel aan heb over gehouden.
De tweede en laatste keer, toen het tweede, en dat is ook niet gelukt, het andere hart was te diep, of in ieder geval, al diep gekwetst.
De fout van ons mensen is dit, vergelijken, met die ander met wie het mis is gegaan, nou geen één hart is het zelfde, elk hart is er één apart.
Maar ook ik weet het, het is makkelijker, één vlees te worden, dan één hart.
Twee verschillende harten, mogen best de kans krijgen, één nieuw hart te gaan vormen, nog voor er sprake gaat worden, één vlees te zijn.

Zo stop het meningsverschil dit is het topic....
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 21:40

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ..nee niet nee = ja Engeltje smiley

Verraste, verbaasde smiley
Huilende smiley, smiley in tranen het heeft NIET geregend ja Boze smiley hier scheen de zon Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 21:39

JOANNIE702 schreef:
Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley

Pfffft

Ja weet dat het zo moet Twijfelende smiley maar de uitvoering ervan is twee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 21:36
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

JOANNIE702 schreef:
Dat ik vandaag vastzat, tussen de muur en de kast............ Woedende smiley Geschokte, onthutste smiley Boze smiley

Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley hoeeeeeeeee doe je dat Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 19:31

FRANKT627 schreef:
Ik ben voor de regen die nog niet gevallen is Knipoog smiley

nee vandaag niet nee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 19:28

JOANNIE702 schreef:
Dat is al heel wat...........wakker worden!
Boze smiley

Sssst ik ook

Vind het veel knapper om te slapen Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 19:25

ROELANDE345 schreef:

ja echt lekker Lachende smiley

Ik ben voor de kou hoor lekkerrrrr Lachende smiley liever dan al die regen die is gevallen pffff Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 19:24
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

FRANKT627 schreef:
hoe meer poppetjes, hoe minder er gezegd wordt Boze smiley

Owwww werkt het zo.. Tja je weet ik ben af en toe blond he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 19:22
BerichtOnderwerp: Het mannenhart

FRANKT627 schreef:
In de fase van waarin de kamers van hart samentrekken houden die kleppen het bloed toch tegen...denk ik toch...

Dat zijn toch de kleppen tussen de boezems of atria en tussen de hartkamers...als ik me de lessen van het 5 leerjaar van het lager onderwijs nog goed herinner Knipoog smiley

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley wauw wat een wijsheid Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 19:20
BerichtOnderwerp: Boos!

SHANITA130 schreef:
Hai Erika,

Ja, dat snap ik!!!

Alleen ja, sommigen; ik had dat eerst ook, zijn allergisch voor het woordje 'we' zeker als daar in het verleden teveel is mee gemanipuleerd.

Bijvoorbeeld: 'We' doen dit niet hier...neehee, jij doet dit hier niet, ik wel, en probeer me niet te manipuleren met het woordje 'we', snap je...

Fijne Avond meid!!!! Knipoog smiley

Snap je volledig Lachende smiley
Jij ook fijne avond
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 17:09

STEENTJE178 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Boze smiley Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley
veelzeggend of juist niets zeggend Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 17:03

JOSINA022 schreef:
In Utrecht anders nog een overheerlijk zonnetje Coole smiley met zonnebril

Zon heeft idd de hele dag lekker geschenen wel werdt de lucht een paar keer grijzig dat ik dacht daar komt de sneeuw maar nee.... tot op heden droog!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 17:01
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ROOS575 schreef:
Afgelopen nacht mèt zalm en de aankomende vermoedelijk zonder.... Huilende smiley, smiley in tranen

Een zalm in je bed Geschokte, onthutste smiley

Nah ik neem wel gebakken aardappeltjes en daarbij witlof met ham en kaas Kwijlende smiley het leven is zo slecht nog niet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 16:57

MARITIME853 schreef:
"@Maritime: Natuurlijk weet Erika dat, ze zegt dingen op een andere manier."Is dat zo??

Goed om het verschil duidelijk te maken uit welke hoek en/of oogpunt ik het geloof in mijn reactie geef, omdat ik weet dat het leven voor eeuwig is omdat ik van Hem ben en het vanuit een geestelijk oogpunt het bekijk.
Zou dat als volgt eruit zien.

God kent onze waaroms, we weten dat we het eeuwig leven hebben en een Hemelse woning hebben, maar de vragen die we hebben, daar weet God waar het naar toe zal leiden.
Niet alleen sterfgevallen maar ook ziektes. Zoveel vragen in ons aardse leven. Maar goed dat we de antwoorden kunnen vinden in Zijn Woord.

Proef je nu het verschil in het geloof staan Shanita.

De een denk in het vleselijke denken en de ander vanuit het Geestelijk denken.

Het vleselijke is in vijandschap met het Geestlijke.

1Co_2:14 Maar de natuurlijke mens begrijpt niet de dingen, die des Geestes Gods zijn; want zij zijn hem dwaasheid, en hij kan ze niet verstaan, omdat zij geestelijk onderscheiden worden.

1Co_15:44 Een natuurlijk lichaam wordt er gezaaid, een geestelijk lichaam wordt er opgewekt. Er is een natuurlijk lichaam, en er is een geestelijk lichaam.

Gal_5:17 Want het vlees begeert tegen den Geest, en de Geest tegen het vlees; en deze staan tegen elkander, alzo dat gij niet doet, hetgeen gij wildet.

Met andere woorden, onze menselijk denken voelen en ervaren zit het geesleiijk geloof in de weg. Waardoor er geen antwoorden kunnen komen danwel verstaan.

Idd het woordtje "we" daar hoor ik niet bij daarom.

Jammer dat je blijft denken over mij dat ik "minder"in het geestelijke geloof zou staan dan jij want dat maak ik hier weer uit op!!
Jij nog iemand anders hier kan niet oordelen hoe ik geestelijk denk... Ik loop niet met alles te koop.. en gooi niet met bijbelteksten omdat ik daar niet van hou!!! Nee ik ben niet boos voor het geval iemand dat weer denkt! ik ben alleen teleurgesteld dat er zo over mijn geestelijk leven wordt gedacht!

Shanita bedankt voor je bijval Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 16:51

SHANITA130 schreef:
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:56

ERIKA129 schreef:
Denk dat God onze waaroms ook wel begrijpt, we weten dat het leven niet oneindig is en dat we hier geen eeuwige woning hebben, maar er is niks menselijkers denk ik dan waarom vragen hebben, alleen mogen ze denk ook vaak waartoe leiden...
En dat is niet alleen met sterfgevallen denk ook maar aan ziektes waarom de 1 zoveel en gaat de ander huppelend door het leven nooit wat meemakend??? zoveel vragen in een mensen leven... Denk vaak maar goed dat we niet alles weten Knipoog smiley

Maritime: Tja Erika, jammer dat je niet weet wat het eeuwig leven inhoud voor jou.

@Maritime: Natuurlijk weet Erika dat, ze zegt dingen op een andere manier.

Wat ik ook heb, wat jij ook hebt is dat je niet goed tegen het woordje 'we' kan als iemand dingen anders verwoord als jij zou doen.

Maar ze begrijpt het wel, ze zegt namelijk: 'dat we hier geen eeuwige woning hebben'.

Dus, maw, we hebben hier op aarde geen eeuwige woning, dus wél in de hemel.

Vrede...

Ehhh ik praat in de we vorm als het gaat om dingen die WE horen te weten als christen zijnde wil ik iets duidelijk maken over mezelf dan praat ik toch echt over ik hoor want ik ben er ook niet voor als er in we vorm wordt gesproken maar in deze zetting vond ik het wel horen Knipoog smiley Even ter verduidelijking Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:10

VISSER278 schreef:
Ha , dus die kerstster heb jij toen bij mn voordeur gezet?
Nou bedankt , als je niks beters weet om weg te geven ......... Knipoog smiley

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 16:32

PETRA373 schreef:
En ik heb vandaag en gisteren bijna niks gedaan,op deze site gehangen... me kies is getrokken, jee das spectuculair zei de tandarts, hij is gewoon open geklapt.... yeahhhhh na twee weken kiespijn en tandarts die op vakantie was, kwam de bevrijding, ding klapte open en er kwam een dooie rat of zoiets uit. ha ha nu krijg ik vast heel veel mails van mannen die me aantrekkelijk vinden. Smiley met dichtgeplakte mond enfin ik ga maar iets doen, anders ga ik me nutteloos voelen Twijfelende smiley

Hey uwes is er weer Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:45

JOL252 schreef:
Met mijn autootje. Door de zeikende regen.

Regen Smiley die vol vragen zit Welke...
De zon schijnt toch echt al de hele dag hoor Lachende smiley
Ehhhhh heb boodschappen gedaan vandaag enne lekker gegeten bij mn ma enne nou verder relax standje...
Vanavond weer lekker naar zang Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 213 Volgende
Pagina 28 van 213