Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 00:07
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Een HIEP-HIEP- HOERAATJE...voor Mamaloe!!!
VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag... Een hele fijne dag met je kroost/ familie/vrienden en bekenden....
Gods zegen voor dit nieuwe levensjaar!!!!
Groet van Ineke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 15:31
Onderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hé chocolade-Tess wat een goede reactie...en wat goed om je hier weer te zien...Door de mails en gesprekken die we hadden via mail en chats ben je een aantrekkelijke leuke vrouw. Of je nu een paar kilo te veel weegt of niet. Het gaat er idd om wie je bent. Ik vind je gewoon in alle opzichten heel mooi...nodig je me nu uit om eens te gaan wokken? |
Wat istie erruuuuuug!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:23
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
..........................?
Ook Tess er weer is???
Welkom!!!
Ook weer proef???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 09:22
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Gerrit ook weer terug is???????????
WELKOM GERRIT!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 23:50
|
|
|
JANE410 schreef: | Ach we hebben allemaal onze minpuntjes, maar als je redelijk gezond bent is toch ook heel wat waard. Dan zijn een paar kilootjes te veel niet zo erg denk ik, of een paar kilootjes te weinig |
Mee eens Jane!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:32
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik ben altijd blij...denk ik |
Als je dat denkt Frank.. Ben je gewoon al een heel eind!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:30
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | He Frank ik dacht dat je het nooit zou vragen maar ik houd je er aan |
(Dikwijls herhalen...dikwijls hem-er-aan-houden!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:29
|
|
|
PETRA373 schreef: | Tsssssss geef ik je tip om met iemand te wokken frank is het weer niet goed |
Je kunt Frank allerlei ""tippen"" geven.... Het woord ""wokken"" is gewoon erg gevaarlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:40
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Nee Frank das heel erg off topic Dat moet bij: "Waar wordt jij nou blij van" |
En dan wordt je blij...omdat je geen slecht moment hebt...GEWELDIG!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:38
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Dus als je te dik bent is het niet goed en moeilijk omdat je zo snel aankomt van eten. Maar als je te dun bent is het blijkbaar ook niet goed omdat je kan eten wat je wilt en nog niet aankomt en das blijkbaar ook moeilijk. Pfff Lastig, mn vader zei het vroeger al overal waar TE voorstaat is niet goed behalve voor TEvreden. Maar inderdaad soms is te dik of te dun zijn iets waar je helemaal niets aan kan doen, door hormonen, stress of wat dan ook maar. Mischien is tevreden zijn met wie je bent dan toch een oplossing Maar dat is nu juist zo moeilijk |
Dat is het nu juist...tevreden zijn met jezelf...van jezelf houden zoals je bent...(maar moeilijk blijft het ja)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De maatschappij bepaald nu eenmaal de normen van het uiterlijk. Ben je te zwaar of te dun of je heb 'afwijkende' looks het zal meestal meespelen in de kansen die je krijgt om je innerlijke te tonen. Hoe knapper je bent hoe meer aandacht je krijgt en hoe meer je jezelf kan of mag laten zien van de binnenkant. Er zijn genoeg mensen met mindere looks die innerlijk heel mooi zijn maar toch weinig respons krijgen. Heb je eens het geluk met iemand contact te maken dan kan je je zelf eens laten zien wie en hoe je bent. Het is meestal een gelukstreffer.
Ik weet dat het een christelijke site is maar als de mensen dan zeggen: 'ach, God houdt van jou ongeacht je er uitziet' ben je er ook niet altijd wat mee. De meeste onder ons hebben toch de wens een partner te vinden die voelbaar is, die je kan knuffelen en zo meer. |
Verstandige woorden!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:32
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja zucht Het maakt mij echt niks uit welke kleur zn ondergoed heeft. |
Dat bedoel ik...we gaan toch niet voor zijn onderbroek??? We gaan voor HEM!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 17:30
|
|
|
PETRA373 schreef: | Zucht er is een man hier op cm, waarvan ik het nog zou accepteren ook |
KIJK...dat bedoel ik...je hebt daarom ook vast geen hekel aan hem...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:54
|
|
|
TINK100 schreef: | maar jij bent clichematig...jammer dat je al weg bent...dikke mensen zijn gezelliger..das pas flauw.....bah |
Oke...laten we er vanuit gaan dat het flauw is... Maar dan is het ook niet eerlijk om te zeggen dat slankere vrouwen eerder in trek zijn bij de mannen....(want das ook echt niet helemaal waar) Juist een man die zelf aanleg heeft voor dat buikje...zal dat begrijpen...
Het is soms wel eens moeilijk om te zien...te merken...dat magere mensen ALLES kunnen eten...en geen gram aankomen... Terwijl ik bij wijze van spreken nog maar naar een gebakje hoef te KIJKEN!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:43
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ja of wie weer heeft hij wel witte onderbroeken zoals visser
Heb je die afknapper niet hoeven meemaken |
Zeg nou eerlijk Petra... Als de allerliefste man...(van CM of daar buiten) bij jouw is... En je weet ZEKER...dat hij het is.... Accepteer je zelfs witte onderbroeken...!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:40
|
|
|
JOL252 schreef: | De mijne wel. Ach ja ik ben ook wat kilo's te zwaar. Het heeft soms niet eens te maken met veel snoepen, kan ook te maken hebben met stofwisseling en wat daarop van invloed is. Een pittige tijd kan meewerken aan je gewicht. De een valt af en de ander komt aan zonder daar iets voor te doen of te laten. |
Alstie voor je gaat...dan gaatie toch?? Alstie voor je VALT...dan valtie toch???
DAAR...gaat het om.. Dan zal hij je accepteren zoals je bent... Met je min-en je pluspunten... En na verloop van tijd...zul je (stiekem) aan DATGENE werken waarvan je weet dat je hem laat stralen...
En dan zal hij dat ook doen... (heeft hij inmiddels die rare broek en schoenen niet meer aan...)(voorbeeld)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 08:46
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Ik verheug me over het succes van anderen, in de wetenschap dat er genoeg is voor iedereen.
Niet wat je bent, is wat je beperkt, maar wat je denkt dat je niet bent.
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 4 juli 2013, 12:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 08:34
|
|
|
In alle vroegte...een kreet...(dochter) ""Mam...ik ben mijn bril kwijt!!!"" Hoe is het mogelijk... Verdere details laat ik maar rusten.... Nu....2 uur later...gevonden..en wordt ze door haar lieve broer met de auto weggebracht naar haar werk.... Helemaal overstuur...en dan nog 9 km fietsen is net even teveel... Het stroomt hier al uren van de regen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 22:21
|
|
|
Toen ik trouwde...was ik al stevig, maar er is NOOIT een negatief woord over dat volslanke gevallen...(Jij kunt tenminste tegen een stootje...en ik heb houvast) Toen ik afviel...was mijn ex daar ook positief over... (Helaas heeft hij nooit beseft WAAROM ik zoveel afviel...verdriet...overspannen)
In de laatste relatie wist ik...dat die man er WEL moeite mee had, maar het geen reden was voor hem...om het niet te accepteren...dus heb ik dat heel erg gewaardeerd...
Zelfs toen ik stopte met roken en weer veel aankwam...kon hij dat begrijpen... Als een man echt gaat voor de binnenkant...valt inderdaad heel veel weg.. Immers hij gaat voor de relatie!!! Precies zoals Mamy zegt...meestal zie je ook wel een negatief punt bij de ander..Als er liefde is zie je daardoor heen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:32
Onderwerp: En de nieuwe binnerkomer is....
|
|
|
Helemaal welkom hoor....!!! Schrikken doen we niet vlug!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 2 juli 2013, 21:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 23:05
|
|
|
JOL252 schreef: | Jol, net naar een verjaardag geweest en gebak aangeboden gekregen met mascarpone. | Oke...aangeboden... Maar wat deed je met dat aanbod???
Ineke die iets soortgelijks heeft gemaakt vandaag.... Het staat in de koelkast...voor morgen.. Tiramisu.... Ik BOOD het mezelf aan...en zal het morgen....ETEN!!!!
Nee...er is niets mis met mij...ik ben volslank!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 17:35
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...de moderator weet dat ik een Belg ben...dus wordt er me iets meer toegelaten...denk ik |
Ik hoop dat het niet bij denken blijft...FRANKIE!!! Hebben die Belgen overigens meer rechten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 juni 2013, 22:23
|
|
|
EVERDINA396 schreef: | @Natascha, ik laat mij er ook niet door uit het veld slaan (zoals ik ook al in het berichtje zei) Heb maling aan die mensen die alleen maar slanke mensen mooi vinden |
Je straalt iets uit...wees daar maar blij mee!!!
Mijn schoonheid zit ook niet aan de buitenkant....
Je bent zoals je bent!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 juni 2013, 18:51
Onderwerp: Geneest Jezus nu net zo als 2000 jaar geleden toen Hij op ..
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Moeilijk onderwerp... ik worstel er ook mee! Voor mijzelf blijf ik geloven in Goddelijke genezing. Ik sta er open voor, maar frustratie is vaak aanwezig. Ik zit in een gemeente die vaak spreekt over Goddelijke genezing en handen op legt. Ik hoor vaak over genezing van mensen, maar vreemd toch dat als ik aanwezig ben bij een genezingsdienst er niets gebeurt. Of toch wel? Eerst zien dan geloven?... Jezus vraagt ons eerst te geloven dan zien! |
Ja...ik geloof, maar komt U mijn ongelovigheid te hulp!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 juni 2013, 00:24
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
We kunnen niet van alle kinderen dezelfde sterren maken. Maar we kunnen ze wel allemaal laten schitteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 12:46
Onderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
|
|
|
PETRA373 schreef: | zit wat in, ikzelf zou de tekst ook anders maken denk ik.....blijft moeilijke discusie shanita.
toch geloof ik dat jezus vandaag de dag ook nog geneest. |
Jammer juist ja...dat Gods Naam hier niet wordt genoemd...of vermeld... Ligt dat niet allemaal in ZIJN...Goddelijke Handen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 12:45
Onderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Zit een waarschuwing bij voor alle mensen/christenen, die denken, ha, ik kan van me kanker oid afkomen.
Op zijn minst erg misleidend! |
Ik mag hopen...wensen...dat de meesten dat hier ook wel weten... Beter juist niet te veel aandacht...(denk ik)
|
|
Naar boven |
|
|