Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 22:22
Onderwerp: Tongentaal....bijbels of juist een dwaalleer...
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Spring jij ook onder een trein om te kijken of jij het overleeft. De bijbel geeft duidelijk aan dat het niet goed is, en waarom zou je je bewust op het terrein van de boze willen begeven? Er zijn voldoende gegevens te vinden dat het esoterisch is en niet uit God. En dat is voldoende... |
Ik ben blij dat de voorganger hier gewoon ABN het Woord verkondigt. Anders had vissertje wel zn twijfels oftie de kerkmuren van binnen nog wel zou willen zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 22:18
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | alleen dat?? |
ja , ik kon niet meer op.vol is vol , he.
visser vond het jammer dat er geen sliptongetjes meer in de vriezer lagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 22:10
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
mijn mooiste moment is toch gekomen............een hele lieve , bemoedigende mail vanavond , die me helemaal uit mn dippie hielp.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 22:03
Onderwerp: Tongentaal....bijbels of juist een dwaalleer...
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sommige mensen denken dat alles wat er in je leven gebeurt de wil van de Heer is. Ik ben het daar niet mee eens. |
Ik ook niet . Anders zouden we ook geen zonden meer doen , God vind het toch wel goed. Maar als er problemen zijn wil Hij wel er om gebeden worden. Zoals Carmen ergens schreef , de brokstukken bij Hem brengen. En dan willen wij graag antwoord , het liefst zo snel mogelijk . Soms gebeurt dat , soms duurt het wat langer , soms duurt het heeel lang. En een goed vertrouwenspersoon de brokstukken meedelen .... kan volgens mij ook geen kwaad. Het is misschienn wel zelfs onze plicht . Dan denk ik wel eens aan die 4 vrienden die hun zieke vriend op een matje bij Jezus brachten . Horen wij ook niet een soort van "mattendragers"van elkaar te zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 18:01
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Niet op het idee gekomen dan om daar vis(kweek)vijver in aan te leggen?? Kun je nog es zowel bij haar op bezoek, als je hobby uitoefenen...... 2 vliegen in één klap, zou je denken. |
Haha , een grote vijver met zeetongen. Wat eten we vandaag?
Visser gaat maar makkelijk doen en even een pizza halen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 17:58
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
CARMEN073 schreef: | God wil je hart genezen maar dan moet je Hem wel de brokstukken geven... |
Maar het zou wel heel handig zijn als er op al je vragen eens een briefje uit de hemel naar beneden kwam dwarrelen met daarop een antwoord. Maar inderdaad .... HIJ wil er wél bij betrokken zijn. Dat geloof ik vast. Maar niet onze wil maar Zijn wil moet geschieden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 17:45
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Heel herkenbaar Visser........dat zijn dipdagen!
Ik heb een buurt bbq vanavond.....als je nou een zalmpje meeneemt?? Die lus ik wel.... Dan schuif ik een extra stoel erbij...... |
Probleem is dat ik heel je buurt niet ken. En dan de vraag natuurlijk .... wil je buurt mij wel kennen? Maar ik vind het aanbod wel leuk. zalm? Beetje moeilijke vis om te vangen .
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 25 augustus 2012, 17:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 17:42
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ziedaar een ideale dag om het huishouden aan de kant te krijgen!! |
Was ik om 12 uur al mee klaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 15:12
|
|
|
DJES101 schreef: | dat klopt visser !
dat we mogen leren zeggen uit genade IK VERMAG ALLE DINGEN IN HEM DIE MIJ KRACHT GEEFT... |
Dat is échte genade Djes. En daar draait het om. In ons leven maar bovenal ná ons leven. Maar soms o zo moeilijk ..... veel vragen , veel gebeden , en dan het gevoel te hebben dat de hemel gesloten is . En dán zelf maar weer een oplossing proberen te zoeken en er dan wéér achter komen dat we zelf geen oplossing hebben. Maar dan te kunnen zeggen .... HIJ zal ons geleiden , tot den dood toe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 14:52
Onderwerp: Het weer
|
|
|
de weerprofeten zitten er wel heeeeeeel erg naast voor vandaag . Hier schijnt zelfs regelmatig de zon . Dat is nog es wat anders dan de 100 mm. regen die ze voor bepaalde gebieden in ons land voor vandaag afgaven. Gisteravond een uurtje regen , vanochtend een paar spetters .... visser heeft er spijt van dattie z'n was boven gehangen heeft ipv. buiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 12:17
|
|
|
Vraag me af of die vandaag gaat komen. Een zoon die de hele dag moet werken , een andere zoon die vanmiddag moet werken en daarna door moet naar een verjaardag. Een familiedag die afgeblazen is vanwege de weersvoorspellingen. Geen weer om naar strand of dijk te gaan om een hengeltje uit te gooien. Vissertje zal zelf wat MOETEN opzoeken of wat gaan doen om er wat van te maken.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 25 augustus 2012, 12:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 12:11
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Vandaag nog niks gedaan, ja , boodschappen gedaan , mn zoon naar z'n werk gebracht. Voor de rest nog niks.Een tollend hoofd vol vragen , waarom , waarom, ....heeft God geen oplossing? Praatje gemaakt met de buurman die vol spanning op de maandag zit te wachten omdat 1 op de 3 werknemers eruit moet en maandag te horen krijgt of ie er bij zit of niet . En dat bij het grootste Nederlandse scheepsbouwbedrijf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 08:34
|
|
|
DJES101 schreef: | Loslaten, is niet oordelen, maar de andere toestaan mens te zijn.
Loslaten : betekent, niet dat het me niet meer uitmaakt, het betekend, dat je het niet voor iemand anders kan doen
Loslaten, is niet zorgen voor, maar geven om. ... Loslaten, is niet in het middelpunt staan, en alles beheersen maar het andere mogelijk maken hun eigen lot te aanvaarden
Loslaten, is niet treiteren, schelden of ruzie maken, maar juist zoeken naar eigen terkortkomingen en die verbeteren
Loslaten, is niet alles naar eigen hand zetten, maar elke dag nemen, zoals hij komt
Laat los en je zult los gelaten worden... |
Mooie woorden Djes.......maar niet altijd even makkelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 00:08
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Vissertje boft maar met zijn moedertje |
Ben ik helemaal met je eens . Plus dat ik ook nog eens haar tuin mag onderhouden .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 22:44
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
INGE721 schreef: | Dus je zet hem wel elke maand even in het vet? |
Vraag me af of dat wel echt nodig is.
Visser zn hoofd zit vol vragen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 22:40
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Zo....hier ook!! Maar ik heb morgen wel een bbq.........hoe moet dat nou?
kun je lekker uitslapen Vissertje......9 uur.. |
Daar gaan we ons best voor doen.
En de bbq die voor visser voor morgen gepland was is bij voorbaat al afgezegd. Heel jammer , anders hadden we de Veluwe weer eens van dichtbij mogen bekijken. Of was het nou de Gelderse Vallei , of de ...... heuvelrug of zoiets? Weet ik veel , wel een stukje in het buitenland ieder geval.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 21:41
|
|
|
Sla , slavink , slaardappels , slasflip, Moedertje had een geslaagd slafeestje voor vissertje op tafel gezet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 21:36
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ik vind zelf die shakes van Cambridge wel lekker, en wat je zegt Zeeland, je hoeft niet na te denken over wat je moet eten, ik zet s morgens drie zakjes shake klaar voor de hele dag, goed voor nog geen 500 calorieen
En k heb een lekkere manier gevonden om die shakes te maken, ik doe het water en de shake en drie ijsblokjes in een blender, dat mix ik even en dan heb ik een heerlijk koele uhmmm zegmaar soort milkshake, best lekker!
En je zit er goed vol van. Mijn valkuil is als ik me aan een normaal dieet moet houden, dan ga ik toch wat snoepen tussendoor, en met die shakes hoef ik er niet over na te denken. Ben nu weer een week bezig, zaterdag ff gesnoept, kon het niet laten, maar ben nu toch in ruim een week drie kilo kwijt |
Drie kilo? Pfffff , als vissertje de dag moest doorkomen met 3 shakes zouden ze hem aan het eind van de dag kunnen oprapen. En na een week ? Graatmager denk ik.
Vissertje houd het nog maar een beetje bij snoepen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 21:21
Onderwerp: Raadsels
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | daten????? |
Dat klinkt niet echt raadselachtig , Chat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 21:14
|
|
|
Zo , en hier regent het nu inmiddels al een half uur. Drie weken vakantie gehad , nu een week gewerkt , in 4 weken tijd '`eèn keer regen gehad . Als het zo doorregent als nu tot morgen een uur of negen vind vissertje het best.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 21:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JE mag best gewoon toegeven dat je geen zin meer hebt om te fietsen en dat dat ding weer op stal gaat voor een jaar |
Nee hoor , het is gewoon een kwestie van zuinig met m'n spullen omgaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 23:14
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Gelijk heb je Visser, die fiets moet je met respect behandelen, hij is in de vacantie al zo vaak van stal geweest, gun hem nu zijn broodnodige rust, en veiligheid |
Hoe was het ook alweer ...goeie raad is duur?
Nou , ik volg het van harte op hoor . Ik gun em weer een hele goeie vakantie.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op donderdag 23 augustus 2012, 23:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:01
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Tja...geen idee visser......dan draai ik me nog wel een aantal keren om Het kan erger.....je zal er maar om 5.00 uur uit moeten! |
Da's zeker erger. Dan zou ik zelfs tijd hebben om op de fiets naar mn werk te gaan. Maar dat vind ik nou een beetje zonde voor die fiets. Stel dat ze die fiets jatten , dan ben je er vroeg uitgekomen en je fiets ben je ook nog es kwijt . Nee dan maar om 6.15 uur. Safety first.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:56
|
|
|
GERRIT603 schreef: | tot je volgende vakantie |
Fout , want in de vakantie kom ik er echt niet om 6.15 uur uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:46
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nog zoveel vis in de vriezer visser ???
Ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan.....op deze allerlaatste braderie avond in ons dorp...toch effe een leuk jasje gekocht!!!!
En...echt waar.....4 weken terug hing hij eral...dussss hij was voor mij gemaakt |
Ja , zo ken ik er nog wel een paar .......die hele mooie auto die al 4 weken in de showroom staat, die hengel die na 4 weken nog niet verkocht is , die bootvistocht die na 4 weken nog niet volgeboekt is, die.......
vissertje soms doet nadenken om niet na 4 weken overstag te doen gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:33
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Aanwezig geweest op mn werk en vanavond nog een buitendeur geschilderd. Zilvergrijsmetallic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:29
|
|
|
..................hoe lang het duurt voordat je weer kan zeggen dat het je geen moeite kost om weer uit bed te moeten om 6.15 uur.
|
|
Naar boven |
|
|