ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 07:16
BerichtOnderwerp: Het mannenhart

ANNA415 schreef:
Nou geef mij maar het kado Verlegen lachende smiley Engeltje smiley

Precies, ik heb mij al te veel rot verrassingen gehad Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 22:16

JOL252 schreef:
Het gaat gelukkig niet om de verpakking Engeltje smiley

Nee, he he, in sommige gevallen gooi je de verpakking weg Knipoog smiley ja toch Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:48
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn

JOANNIE702 schreef:
Niet teveel luisteren naar andere, gewoon wat jijzelf prettig vindt

Nee oké, maar wie wat waar, kan er wat mij betreft best een uitleg van krijgen hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:27

TESSYBEAR731 schreef:
Als dat zo is, doe dat dan ook. En maak je der niet af met nutteloze smileys!

Nou dat wil ik je wel uitleggen hoor: In mijn vorige periodes, is mij nogal eens verweten dat, a) ik een ouwe sjagrijn was, b) depressief, alleen al omdat ik nooit geen smiley,s gebruikte.
Nu ik het wel doe, is het ook niet goed, als je al ergens serieus op ingaat, krijg je weer ander somber commentaar.
En dan speciaal voor u, nu eentje zonder bekkies

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 8 januari 2013, 21:28
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:41
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

VISSER278 schreef:
Die kerstster , daar zit ik toch wel een beetje mee in mn maag .
Mn moeder had gezegd ... 2 keer per week een beetje water geven en dan blijft ie zo 2-3 maanden mooi.
Heb dat dus netjes gedaan en volgehouden maar volgens mij is ie verzopen .Na 2 weken begon ie al last te krijgen van uitval en nu zitten er nog ongeveer 8 bladeren aan . Ziet er niet uit . Huilende smiley, smiley in tranen
Mijn vraag is nu ..... als ik dat ding nu eens een half jaar geen water meer geef , zou ie dan nog bijkomen? Smiley die vol vragen zit

Lachende smiley

Ik zou me maar niet druk maken Gefrustreerde smiley kerst is al voorbij, geloof ik Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:33
BerichtOnderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?

ROELANDE345 schreef:
en anders LIJKT het in elk geval wijs Knipoog smiley

Zal het vrouwvolk het dan na al die eeuwen het toch leren Smiley die vol vragen zit
Ben bang dat het een inleving was, het kan verkeren Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 8 januari 2013, 10:34
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:25

TESSYBEAR731 schreef:
Tjonge, daar zal de bloeddruk van Corne thans weer omhoog schieten...
Erg kinderachtige reactie, Mar! Gefrustreerde smiley

Hoezo dan Smiley die vol vragen zit soms is Smiley met dichtgeplakte mond zwijgen beter toch Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:20
BerichtOnderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?

JOANNIE702 schreef:
tssssssssss jankerd Twijfelende smiley

O is dat zo Smiley die vol vragen zit ik zou zo zeggen, trek de broek maar aan Gefrustreerde smiley zij die vatte passe um Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 08:14
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

JOANNIE702 schreef:
Mensen met wie je omgaat, zijn als de knoppen in een lift:
ze brengen je hogerop
of ze sturen je naar de kelder
Spreuken 13:20

deze mens die vandaag ontmoete die stuurde mij naar de kelder,
en ik was helemaal ontdaan ervan!
Gelukkig kon ik mijn verhaal kwijt bij een lieve vriendin,
toch heeft het me goed zeer gedaan!

En het ging nu niet om mij
maar om een andere en het deed mij net zo zeer.
soms klap ik dicht
en helaas was dat nu ook!

Ja ja, dat had ik vorig jaar ook
Tenminste bijna het zelfde, B.G.G
Ik drukte op het bovenste knopje
maar telkens als ik even keek, B.G.G

angstig drukte ik weer, op het
bovenste, knopje, en weer B.G.G
Ik dacht nog, kan wel aan de gang
blijven, maar steeds het zelfde, B.G.G

Ik kwam thuis, en zocht het op
Dacht nog, BeGane Grond toch Smiley die vol vragen zit
Nee hoor, Bij Geen Gehoor..........
Ik was weer thuis, en kon het blijven Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 8 januari 2013, 08:15
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 07:34
BerichtOnderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken

LEANNE226 schreef:
Smiley die vol vragen zit Heet je Altje of Anita?

Leanne,best goed gekozen vind ik zelf Knipoog smiley

Er benne dur zo veul met een nick name Coole smiley met zonnebril al probeer je jezelf te verbergen Gefrustreerde smiley je blijft wie je bent, de spiegel liegt niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:24

GERRIT084 schreef:
Nu heb ik een redelijke grote neus Huilende smiley, smiley in tranen en heel wat gestoten Gefrustreerde smiley maar neem van mij maar aan, je raakt er nooit aan gewend Woedende smiley kom maar op met die emancipatie, het is genoeg geweest Woedende smiley

maar ik vrees met grote vreze Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:23

STEENTJE178 schreef:
Wat een gedoe eigenlijk, over dat eerste initiatief nemen.
Waarom wachten op de ander, als het gewoon goed voelt?
Bang om je neus te stoten?
Of de man het nu als eerste doet, of de vrouw, zorg gewoon dat het gebeurt, als je geluk je lief is.
Niks zo spannend als iets voelen maar er geen gevolg aan (durven) geven.....
Maar..... das mijn mening Coole smiley met zonnebril

Nu heb ik een redelijke grote neus Huilende smiley, smiley in tranen en heel wat gestoten Gefrustreerde smiley maar neem van mij maar aan, je raakt er nooit aan gewend Woedende smiley kom maar op met die emancipatie, het is genoeg geweest Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:59
BerichtOnderwerp: contact

JOANNIE702 schreef:
is dat zo......................ik zou niet durven hoor Boze smiley

Nee, jij niet, maar er zijn er ............... Gefrustreerde smiley dat overleef ik niet Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:54
BerichtOnderwerp: Titanic

JANS221 schreef:
Gefrustreerde smiley
Smiley die vol vragen zit

Smiley die vol vragen zit en nu, hoe dan verder te gaan Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:43
BerichtOnderwerp: Hoe oordeelt God?

SIMON933 schreef:
Het is een stelling en discussie en als je God kent weet je precies het juiste antwoord. Met wereldse straffen en rechtsystemen heeft God helemaal niets mee.Hij heeft Zijn eigen oordeel over iedereen, ook over ons bekeerde mensen.

Naar mijn mening, vind ik dat wij ons die vraag niet eens mogen stellen, wat God zou doen.
Los van dat, hoef je alleen maar terug te gaan, naar het Kruis, toen de Here Jezus tegen de moordenaar zei, heden zult gij met Mij zijn.
Dus ik snap dan heel die stelling niet, en zeker het nut van deze niet, en er staat ook geschreven dat er een zonde bestaat die niet vergeven wordt.
En in het oude testament (wat weer door een aantal belevingen niet meer wordt gehanteerd, en daar blijf ik ook vanaf) staat wel degelijk, wie de jeugd van een kind neemt, zal geoordeeld worden. En nog heel veel meer.

Trouwens in dat deel van de Bijbel staat zo ongeveer wel wat God zou doen......... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op maandag 7 januari 2013, 20:56
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:51

JOANNIE702 schreef:
vertel gerrit.......................ik lees mee, lucht je hart Boze smiley

Nou neu, laat ik dat maar niet doen..... Gefrustreerde smiley krijg ik nog meer over me heen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:05
BerichtOnderwerp: Hoe oordeelt God?

SIMON933 schreef:
Er zal zowieso een oordeel geplaatst worden op deze persoon. Of God dit nu doet of Mozes maakt weinig verschil denk ik.

Hoe dan ook, er zal geen rekening worden gehouden met het feit dat hij hier op aarde al 30 jr in de gevangenis heeft gezeten.

Als ik jullie was zou ik maar eens een beetje aan je eigen hachje denken, i.p met een eventuele verdachte.........
Wat God zou doen weet geen mens.......
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:00

LAVERDE524 schreef:
voyeurisme? Wat is dat?

Kijk das nou een soort van Ploptaal Gefrustreerde smiley Geef mij de Smurfen maar, daar is er maar één die alles weet, Grote Smurf Knipoog smiley hadden wij daar aan kunnen vragen Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:52
BerichtOnderwerp: Boos!

ERIKA129 schreef:
Denk dat er niks menselijker is dan dat!! Waarom die persoon en niet iemand van 80... Denk dat God onze waaroms ook wel begrijpt, we weten dat het leven niet oneindig is en dat we hier geen eeuwige woning hebben, maar er is niks menselijkers denk ik dan waarom vragen hebben, alleen mogen ze denk ook vaak waartoe leiden...
En dat is niet alleen met sterfgevallen denk ook maar aan ziektes waarom de 1 zoveel en gaat de ander huppelend door het leven nooit wat meemakend??? zoveel vragen in een mensen leven... Denk vaak maar goed dat we niet alles weten Knipoog smiley

Gelukkig niet, dat weten wij wel,
Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op maandag 7 januari 2013, 17:54
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:46
BerichtOnderwerp: als ik maar bij jouw ben

PELLE852 schreef:
Ik denk dat je dat dan beter kan vertellen aan de persoon die je dan gevonden hebt i.p.v. ... Zieke smiley Knipoog smiley

<<no comment>>

Oké ik wil liever niet bij jou zijn Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:11
BerichtOnderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek

MARITIME853 schreef:
Tevens Gerrit ben ik zelf musicaal aangelegd. Weet hoe makkelijk het is om binnen een minuut mensen in trance te zetten.
De link van Laverde gaat inhoudelijk niet over omkeer muziek, wel over wat de invloed is van Rock ritme's.
Hierdoor zie ik aan de hand van de reactie's op deze forum dat er niet eerlijk en oprecht gereageerd wordt omdat blijkbaar niemand deze link heeft bekeken.
Bottenbley in deze link zegt hetgeen waar het om gaat.

Ook in de christelijke wereld is diezelfde invloeden aanwezig. Precies zoals de "rock artiest" zegt we pakken jullie kinderen.
Weet je wel wie dat zei? Dat was toen wij nog in onze luiers liepen.

Juist als je muzikaal ben, moet je weten dat, als je iets speelt, of bespeeld je in gedachten mee zingt.
Temeer de noten in de juiste volgorde te plaatsen, doe je dat niet, dan ga je, of vals of de fout in, om het even wat.
Maar dan zou je ook geen Sinter Klaas deuntjes meer kunnen spelen, want je weet al op de voorhand dat je kinderen gaat misleiden.
Ik weet van mijn jongste broertje, dat hij er nog al wat moeite mee had, en, zeker toen ze hem vertelde dat die vent niet bestond
Hij aan mijn ouders vroeg, en de Here Jezus zeker ook niet, het was net in die periode, dat hij op zondagschool zat,en ik vraag mij werkelijk nog wel eens af, of hij het nu wel bvegrepen heeft.
Mijn broertje (42) inmiddels en gelukkig getrouwd, heeft inmiddels zelf twee zonen van die strekking, die wel al psalmen en gezangen zingen.
Ik snap ook best wel dat er occulte dingen gebeuren, maar neem van mij maar aan dat, en Plop en K 3, gewone dingen zijn van alle dag.

Dat er zo nu en dan wat oude hitsige mannetjes een beetje van slag raken van deze dames, kan ook ik me wel voorstellen.
Maar het is nu één maal wel zo, dat daar door en K3 en hun muziek door anderen slecht worden gemaakt.
Het is maar net wie wat wil horen, en wie wat er van maakt, en voor kleine kinderen, is plop gewoon een kabouter.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 12:08

MARITIME853 schreef:
Dat K3 satanische muziek maakt met verborgen boodschappen waarmee tere kinderzieltjes op duistere wijze worden beinvloed, dat zal niemand verbazen. Maar dat er nu ook al verdraaide boodschappen in Opwekkingsliederen voorkomen… dat is nieuws. Dat maakt opeens duidelijk waarom Joop het nummer 666 niet in de bundel wilde hebben, de antichrist komt namelijk al voor in alle andere nummers. Draai Opwekking 508 maar eens achterstevoren. Je weet niet wat je hoort!

bron: http://goedgelovig.wordpress.com/2007/04/26/verborgen-boodschappen-in-opwekkingsliederen/

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij hang jij een ander geloof aan, met een voor jou groot figuur Gefrustreerde smiley
Volgens jou is alles wat je andersom draait, de absolute waarheid.......
lijkt mij er op dat jij een eigen evangelie verkondigd ..................
Iedereen moet het weten, dat als je platen anders draait als hoe het moet ook een boodschap hebben.
Hou er toch mee op man, het is al zo oud, als er platen worden gedraaid het is het hem maar net, wat wil je horen. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 11:27

JOANNIE702 schreef:
kabouter ploperderplop klinkt leuker dan kabouter pluperdeplup, als je ploperderplop klinkt gezelliger dan pluperdeplup, dan is net of pluperderplup in een plub zit en ploperderplop kabouter plop zit op de top!
Nu dit heel snel zeggen zonder te stotteren Knipoog smiley Lachende smiley

Jjja maaaaarrrr als pluP omdraait Smiley die vol vragen zit zit het pas echt goei Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 11:23

ROADY558 schreef:
@Laverde

Als je zo zeker van je zaak bent dat je zonder vrouw verder wilt gaan, waarom publiceer je jezelf hier dan breed uitgemeten?

Daarmee laat je zien dat je er helemaal niet klaar mee bent.
Je hebt pijn man, en je hebt een probleem. Dat zei ik je al in dat andere topic waarin je beschreef over je emigratie naar Afrika. Je ontloopt bepaalde zaken. Niet dat dat erg is, want God kom je tenslotte toch weer overal tegen. En je probleem ook :)

Als je er echt doorheen wilt, denk er dan 's over na om hulp te zoeken.

Hij zal het oude los moeten laten, zolang hij dat blijft vast houden, is er geen ruimte voor het ander, of nieuwe.
En das soms niet makkelijk, ligt er maar net aan hoe je jezelf vast klemt aan wat eens voor jou beter was.
En net wat jezelf al hebt gezet, ontvluchten kan niet, werkt niet, je komt het steeds weer tegen.
En het is met alles wel zo, en heet gewoon verwerken, en dan kan je hulp gaan zoeken, ben toch echt bang dat, dat ook niet werkt.
Zo lang hij/zij/wij zelf niet echt willen loslaten.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 09:58

MARITIME853 schreef:
ook dat is een boek geworden, na zoveel vertalingen en kopie's!!!!

Klopt, maar het is nog steeds het, Boek Der Boeken, maar ik vraag mij af, of jij ook weet waar het, wel overgaat, en of jij er wel mee om kan gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 09:20

FRANKT627 schreef:
Ik begrijp echt niet waar jullie je zo druk over maken...een liedje moet toch niet achterstevoren gedraaid worden. Het is toch ook normaal indien je dat doet dat je rare klanken hoort. Als je dan met een angstgeloof bent opgegroeid ga je in de klanken satan 'horen'. Volgens mij is dat zoeken naar iets wat er niet is. Het lijkt wel een paranoide toestand. Als je mooi christelijk gedicht leest en je neemt dat op en je speelt het van achter naar voren af zal je ook rare klanken horen.

Je moet je eens terugtrekken in de volledige stilte. Geen radio, tv, internet, geen nabijheid van andere mensen, geen gsm...ik geloof dat je dan meer 'demonen' tegenkomt dan wanneer je naar een liedje van K3 of Plop luistert...

Kijk maar uit Frank, nog effe en ze gaan beweren dat Belgen het verzonnen hebben, daar komen ze toch ook vandaan Clown smiley
Als je k3 omdraait, zou het ook Amerikaans kunnen zijn, 3 k, of wel kluuk klans rest mij één vraag, Smiley die vol vragen zit waarom jullie er kabouter Plop van hebben gemaakt, en geen plup Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 09:08

ZEELAND736 schreef:
Je woorden...HIHI...doen me een beetje zeer....
Waarom...hihi???

Ik denk dat ik het weet Lachende smiley hahaha klinkt sooo volwassen, en veel te zeker, maar hij mag wel uitkijken Geschokte, onthutste smiley
Voor hij het weet is hij 2x zo oud Gefrustreerde smiley en dat gaat heul snel, te snel Huilende smiley, smiley in tranen ik zal niet zeggen dat het dan te laat is, maar ik zit er wel, niet veel naast Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 23:49
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

ANNETTE050 schreef:
Het zou zo mooi zijn als iedereen die de oproep van Shanite leest haar een bemoediging zou willen geven, hier op het forum of per mail.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 23:16

PELLE852 schreef:
Zowel mannen als vrouwen reageren niet meer op elkaar. Of als je met iemand langere tijd contact onderhoud, laat die persoon opeens niets meer van zich horen, ook zoiets. Zorgelijke ontwikkelingen en zeker niet goed voor de verstandhouding onderling. Ik merk dit trouwens ook op andere 'Christelijke' sites. Zieke smiley Slapende smiley

<<no comment>>

Boze smiley heb ik ook last van Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 23:13

VISSER278 schreef:
O nee hoor .... ik lees dat niet in een boek , ik lees dat in de BIJBEL!!!!

Mooi, ik ook Lachende smiley nee maar ik veronderstel alleen maar, er zijn mensen die andere drukken hanteren
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 74 Volgende
Pagina 27 van 74