Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 21:20
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | hoe meer poppetjes, hoe minder er gezegd wordt |
Die van mij hebben, op eentje na, tenminste hun mond open..... Die favoriete van jou heeft hem altijd dicht...... Dus aan het aantal zal het niet liggen. (evenmin als aan de afzender ervan )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 16:56
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ene, we vergeten die w...gsch..l maar weer even... |
Juist niet; van niet eten val je verkeerd af. Gezond, maar wel met mate, eten is veel gezonder. Vandaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 16:51
|
|
|
Eén of andere burger, en aardappels met rauwe witlof. Hoe gewoon óók lekker kan zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 14:57
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Vanmorgen eerst een grijze lucht, begin van de middag brak de zon door, en nu sneeuwt het zachtjes...... Het gaat werkelijk alle kanten op momenteel, met het weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 13:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...welk haar??? Misschien in het haar van steentje wanneer zij het huishouden van Rolf doet? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:58
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
PETRA373 schreef: | En ik heb vandaag en gisteren bijna niks gedaan,op deze site gehangen... me kies is getrokken, jee das spectuculair zei de tandarts, hij is gewoon open geklapt.... yeahhhhh na twee weken kiespijn en tandarts die op vakantie was, kwam de bevrijding, ding klapte open en er kwam een dooie rat of zoiets uit. ha ha nu krijg ik vast heel veel mails van mannen die me aantrekkelijk vinden. enfin ik ga maar iets doen, anders ga ik me nutteloos voelen |
Heey Petra, gezellig dat je terug bent. Beterschap met je kiespijn, als is je beschrijving wel hilarisch. Ik zie het helemaal voor me. *grinnik*.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Oeps...dat zijn de meest moeilijke goedmakingen.... Overigens leef ik nu wel op goede voet...""met hem"" |
Heey Zee, ja idd..... Maar gelukkig is zijn geheugen erg kort Om met hem weer op goede voet te komen, kan ik er, volgens mij, het beste voor zorgen dat die voet wat minder weegt enzo...... We doen ons best Maar het eten was wel erg lekker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:22
|
|
|
ROLF230 schreef: | Nee, huishoudelijke vragen mogen niet |
Heb jij zelf misschien huishoudelijke vragen waar je het antwoord niet op weet, Rolf??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een friet-chinees??? |
Je gaat toch geen friet eten bij de Chinees?? Nee, had een etentje van het werk. Helemaal niet erg om af en toe uit eten te "moeten" . Nu alleen nog even zien hoe ik het goed ga maken met mijn w..gsch..l.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zou het niet aan de kerssterren van dit jaar hebben gelegen?? Normaal doen ze het prima bij mij en bij mijn moeder maar dit jaar was het prut met peren |
Wat doe ik dan verkeerd? Die planten doen het juist nooit bij mij, alleen uitgerekend dit jaar groeit en bloeit ie als er nog niet eerder eentje hier gedaan heeft.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:11
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik geef het op...mijn mannenhart en zenuwen kunnen er niet meer tegen... |
Floshke?? Misschien moet je eens een goed gesprek met je baas hebben? Zo te lezen kun je dat wel ff gebruiken......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:06
Onderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek
|
|
|
ANNA415 schreef: | hou op! wat denk je van Bassie en Adriaaan wat als je dat achteruit draait!!! |
Hoho, Bassie en Adriaan zijn inmiddels gestopt. Bert en Ernie lijken daarentegen onverminderd door te gaan! Inclusief aliëns als Pino enzo.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:33
|
|
|
GERRIT603 schreef: | je plakband moet je vast nieten en je nietmachine vast plakken |
Ik had je toch iets slimmer gedacht, Gerrit......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:31
Onderwerp: Hoe oordeelt God?
|
|
|
PIETER619 schreef: | ALS SATAN WIST WELKE OVERWINNING JEZUS HEEFT BEHAALD AAN HET KRUIS, ZOU HIJ HEM NIET LATEN STERVEN. |
Satan wéét dat hij verslagen is, door het sterven van Christus. Hij wéét dat hij nog maar kort tijd heeft. Hij is immers als beest al uit de hemel gegooid, zoals Johannes zag. Hij is alleen zo door en door slecht dat hij het liefste zoveel mogelijk mensen de ondergang in meesleurt, nu hij op aarde nog de ruimte krijgt.
En daarbij: Nooit heeft de duivel God tegen kunnen houden. Ook niet toen Zijn Zoon Zich opofferde om naar de aarde te gaan, om daar te sterven, en daarmee verzoening te bewerken voor iedereen die in Hem gelooft, bij Zijn Vader.
De duivel heeft macht, veel macht, maar is absoluut ondergeschikt gemaakt aan God.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:27
Onderwerp: aliens,buitenaardse wezens
|
|
|
MARISKA601 schreef: | als ik in buiten in het donker loop, en ik kijk naar de lucht, dan zie ik allemaal knipperlichtjes. rode groene en witte. zouden die groene van de marsmannetjes komen? met zegt dat marsmannetjes groene wezentjes zijn. |
Rode, groene en witte bij elkaar?? Dat zijn Italian Aliens Hoorde je niet iets als: "Alieni,noi adiamo paese!"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:42
Onderwerp: Titanic
|
|
|
KEITH722 schreef: | oh dat topic heb ik nog nooit gezien maar het ligt wsch. in dezelfde lijn ja
(btw ik heb nog een ps-je gezet onder mijn antwoord van 22:23, verder niet belangrijk, het ging over het kosten-aspect) |
Oke, dan is het mij nu duidelijk iig. Die Titanic was dus enkel metafoor ter illustratie van je eigenlijke punt t.a.v. "worden als een kind" dan wel "volwassen zijn...."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:32
|
|
|
KEITH722 schreef: | eh je bent warm, de onderliggende boodschap was:
Als God c.q. Jezus wil dat wij worden als een kind gaat het ook juist om het constructieve en het onbevangene van een kind enz en dat dan in tegenstelling tot de afbrekende en veroordelende eigenschappen die grote mensen nog wel eens kenmerken (HOE logisch die afwijzing ook eerst lijkt gezien de situatie daar met dat wrak)
Met het oog op de positieve respons van kinderen er toch iets van te willen maken, onbekend wat of waar maakt het dan even minder uit wat de aanleiding is (het al of niet verven van de bovenkant van het wrak van de Titanic ) en of die actie wel of niet verantwoord is, het had ook net zo goed een ander(e) vergelijkbaar object of situatie kunnen zijn
Dát was de boodschap van mijn topic, sommigen zagen dat meteen, anderen iets later, weer anderen helemaal niet, nou ja... |
Oke, dus eigenlijk doel je op hetzelfde als dat we hier eerder een topic hadden Worden als een kind....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:28
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
ALTJE848 schreef: | Ik zie een nickname onder de noemer liegen Blijf gewoon je zelf de Heer heeft zelf jouw die naam gegeven , wat doe je Hem aan door je anders voor te doen dan je bent.? verloochen je zelf neem je kruis op en volg Hem. zou Hij je willen kennen als je liegt anderen bedriegt met verkeerde namen leeftijden laat staan of een profiel wel kloppend is. Hoe ver gaan we om niet meer eerlijk te kunnen zijn in deze wereld? Blijf gewoon je zelf dat zegt ook iets over je zelf denk ik.
Anita |
Hm, dat vind ik wel een sterke uitspraak. En ik ben er eigenlijk niet van overtuigd dat het gelijk "liegen" is. Vandaag de dag zijn er tal van nicknames, artiestennamen, koosnaampjes, etc. welke niet zozeer onze eigen roepnaam verloochenen. Daarbij zijn er hier bijv. ook mensen die vanuit een zekere behoefte aan anonimiteit ervoor kiezen een nickname te nemen die anders is dan hun werkelijke roepnaam. Veel mensen moeten best wel even een drempeltje over om zich in te schrijven op een datingsite. Je legt tenslotte wel heel wat persoonlijks van jezelf neer op internet. Je relationele status, je leeftijd, je woonomgeving, al dan niet werk, en slik........ ook nog een foto!
Daarbij zijn er ook heel wat mensen die bijv. hun eigen naam niet durven of willen gebruiken, omdat ze hier mogelijk problemen mee krijgen vanuit hun omgeving, of bijv. met een vroegere partner. Veel redenen om toch te kiezen voor een eigen dan wel andere nickname, wanneer je je hier inschrijft.
Persoonlijk heb ik gekozen voor een nickname waarvan iedereen zal begrijpen dat het niet mijn roepnaam is. Dat is mijn keuze. Belangrijker vind ik het dat wanneer je nader contact met iemand legt, hij/zij dan wel volstrekt eerlijk is/zal zijn over zijn/haar identiteit. En als diegene zich hier dan eerst Jan100 noemt, terwijl hij Piet heet, of voor de mannen dat Jannie200 eigenlijk Petra heet, is voor mij niet iets wat ik als misleiding kan en wil zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:20
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hadden ze geen mooie kleur | Tsja, niet iedereen heeft zo'n mooie paddenstoel als jij, natuurlijk (rood, met witte vlekken)
En Visser: mooi grijs is niet lelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:04
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
[quote=VISSER278]
Ah, post jij hier dan een foto van jouw nieuwe, net gekochte auto?? Helemaal ontopic, zou ik denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:03
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: | Helemaal raak .
Maar........ binnen 10 min. gevonden . |
Ah mooi!! Maar ehm........ wat voor auto heb je gekocht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is altijd wat met jou |
Zou zij óók een Floshke hebben, die wel es op afstandsbedieningen, telefoons enzo gaat liggen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:00
Onderwerp: Hoe oordeelt God?
|
|
|
KEITH722 schreef: | denketniet tessy, dat zou een te zware psychische druk kunnen betekenen op sommigen, Jezus heeft dat oordeel over ons allen gedragen met se lijf enz en er (bijna) aan bezweken, alleen Hij kon dat, nee God doet dat vast anders |
Ik denk dat we het oordeel wél letterlijk moeten nemen. God Zelf is er immers duidelijk genoeg over. Wat we alleen niet moeten vergeten is dat voor ons dan alles duidelijk zal zijn, wat we nu nog niet begrijpen. Ik geloof stellig dat we dan niet meer iets als "psychisch zwaar" zullen beleven, omdat we dan vol zullen zijn van Gods rechtvaardigheid, Wijsheid en Macht. We zullen accepteren dat wat Hij doet, ongetwijfeld goed is. Nu is het voor ons nog verborgen, mistig, stellen we onze vragen etc. Maar als we dan oog in oog met Christus staan, Die inderdaad het oordeel heeft gedragen voor iedereen die in Hem geloofde, hier op aarde, kunnen we het ook aan dat God Zijn rechtvaardigheid laat gelden t.o.v. hen die Hem willens en wetens niet wilden kennen zoals Hij is.
Dat kan voor nu ook best beangstigend zijn, als we bijv. bedenken dat er mensen zullen zijn waarvan we hier op aarde (misschien wel heel veel) houden, en die niet willen geloven, dat zij dan straks niet langer bij ons zullen zijn. Dat kan beangstigend zijn, pijnlijk. Ik geloof dat als God zegt dat Hij alle tranen van onze ogen Zal wissen, Hij ook dat gemis, die pijn er niet zal laten zijn. Maar hoe Hij dat doet, weet ik niet. Dat laat ik graag aan Hem over.
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 7 januari 2013, 22:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:36
|
|
|
Hoi Keith,
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar je heenwilt met de je vraag over de Titanic. Ik begrijp wel dat je benieuwd bent naar een reactie op de verschillen in denken van kinderen en volwassenen, maar begrijp het niet zo goed in relatie tot de Titanic, zoals het topic heet.
Een kind reageert primair: iets is niet mooi, dat gaan we mooi maken! De rest interesseert niet, en overziet een kind ook niet. Een volwassene ziet complicaties: Het wrak ligt 4 kilometer diep, in ijskoud water, vol met allerlei planten etc. etc. Dat gaat een vermogen kosten om te schilderen, en wat bereik je ermee? Er zijn idd geruchten over Titanic-expedities, maar net als maanexpedities is dat maar voor weinig mensen weggelegd. Logisch dat volwassenen denken dat het niet reëel is om het wrak op te lappen. Dan zou je nog eerder een stuk ervan naar boven willen halen, en dat bijv. tentoonstellen. Dan is het voor meer mensen zichtbaar, en is het gemakkelijker te conserveren. Is dit wat je bedoelde?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zou ze ons binnenkort uitnodigen om haar nieuwe woonst te vieren??? | Zou ze vlakbij een wokrestaurant gaan wonen dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:16
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
Wat een gedoe eigenlijk, over dat eerste initiatief nemen. Waarom wachten op de ander, als het gewoon goed voelt? Bang om je neus te stoten? Of de man het nu als eerste doet, of de vrouw, zorg gewoon dat het gebeurt, als je geluk je lief is. Niks zo spannend als iets voelen maar er geen gevolg aan (durven) geven..... Maar..... das mijn mening
|
|
Naar boven |
|
|