Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 08:40
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het is droog , het waait ( hard) en de zon schijnt ( nog) niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 08:13
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Heide
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dat je veel vis mag vangen in het komende jaar.
Maak er een mooie dag van .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 23:16
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Vandaag op m'n werk ...... hé visser , doe je je haarnetje even op ? Sja , is verplicht maar even vergeten . Zegt een ander..... ach wat maakt het uit , je ziet toch bijna geen verschil.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 23:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Laat me raden en het komt weer eens uit dat rare land onder in Nederland |
o , o , o, wat zijn we weer aardig vandaag. Je gunt de zeeuwen ook weer niks hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:56
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Piept ZIJ jou dan op?? |
Nee , de pan met bitterballen , nou goed?
Het is al erg genoeg die geheimtaal die Hannah iedere keer schrijft en waar een ander hele fantasieën bij bedenkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:48
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oeioeioei, das iig geen ontkenning van de bovenstaande suggestie.... Visser, vertel es????? |
Ik kan niet teveel schrijven nu .......moet er rekening mee houden dat ieder moment de pieper af kan gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:38
|
|
|
PETRA944 schreef: | misschien is visser verliefd op een collega???? gaat hij nu met plezier na zijn werk hij kon ook al niet slapen.... temperatuur in zijn ijskast was niet goed, lijkt toch op symptomen van een verliefde man en wij hebben weer een man minder in de toekomst op cm.... |
Wie zei er gisteren , eergisteren dinsdag, maandag , zondag , zaterdag , vorige week , de week daarvoor , die week dáár vvoor , die week daar weer voor , de eerste dag dat ze geen petra nog wat maar petra 944 werd ..... dat ze veeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder op het forum zou gaan schrijven????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 20:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow daar ook al Tis hier brrrrrrrrr onweert en bliksemt erop los en hoosbuien |
O , is het weer mis met het weer in het buitenland?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 20:10
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, je gaat toch niet vertellen dat jij een buiktasje hebt???? Er zijn grenzen! En witte sokken doe je toch ook niet aan op een eerste date? Of heb jij van die witte sokken met Umbro erop????? ook zo erg.... |
Nee , sinds jij op het forum schrijft over die witte sokken durf ik dat niet meer aan. Gebruik ze nu nog maar voor m'n werk , daar kijken ze niet zo nauw.
Visser , die nog gen last heeft van z'n buikje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | \
want gestoord was ie al??? |
Pas op hè.
Mooiste moment? Vissertje heeft weekenddienst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:21
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
JANS221 schreef: | en wat te denken van witte sokken in sandalen onder een korte broek met buiktasje......??? |
Witte sokken , wat is er nou mis mee zolang ze niet stinken? Zien ze gelijk dat de man een wasmachine kan bedienen. Nee, veeeeeeel erger lijkt het me om bij iemand aan te komen , je doet netjes je schoenen uit , en je komt tot de ontdekking dat er een gat in je sok zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:49
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
PETRA944 schreef: | ach wat voor was heeft visser nu per week? 7 paar onderbroeken, 7 paar sokken iedere week. ha ha toen ik in zeeland woonde zag je altijd op de maandag bij die ouwe zeeuwen 7 paar perfect grote witte onderbroeken hangen en 7 paar sokken ha ha gaat dat bij ook zo visser oh en 7 perfect witte hemden, hoe ze die altijd zo mooi wit kregen???????? |
Jij zat dus stiekum een beetje over de schutting te gluren wat er bij de buren aan de waslijn hing? Foei.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 20:04
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Soms heb je van die avonden ....heel de dag gewerkt en op je werk zit je al te denken van vanavond dan wil ik dit en dat gaan doen. Kom je thuis , en dan heb je ineens nergens geen zin meer in. Deze avond is er hier dus zo één . Heeft een ander daar ook wel eens last van?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 17:38
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nou das helemaal niet zo moeilijk. Wasmachine kopen met een 30 minuten programma erop (gordijnen hoeven ook niet langer), en vervolgens 's morgens om 8 uur beginnen met wassen. 25 x een half uur programma, dan ben je 's avonds om 21.00 uur klaar.... Piece of cake, zou je denken, die 25 wassen.... |
En waar hangt gij dat al te drogen? Oke , gordijnen kunnen zo terug , maar de rest? Ik geloof er niks van 25 wassen op één dag. Dan heb je wel 8 droogmolens nodig in de tuin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:28
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Goed bezig |
Sja , soms móet je wel , hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heb je wel de haakjes in een zakje gedaan en toen pas de gordijnen in de wasmachine? |
Nee , gewoon los op de tafel . Maar dat maakt toch niks uit? Of moeten die haken ook in het wasmachine? Nee hoor ... ze hangen schoon weer terug . En truukt wee goed in huus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:12
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ons ben zunig he Dat zegt zeeuws meisje toch? |
Spekjes , vlees , kipblokjes , aardappels ,op smaak gebracht met een beetje shoarma, juun ,..... so what zuunig. Andijvie komt er helemaal niet aan te pas. En als toetje een half pond kibbeling met knoflooksaus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Pffffff opschepper Overigens een schitterende dag vandaag lekkere temp, zonnetje erbij |
Hahah, ja de regenton is weer iets minder vol. De plantjes smeekten weer om water.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 21:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb jij niet een programma daarvoor?? Kortste was duurt hier 25 min |
Dat geloof ik wel . Er zit ieder geval een gordijnentots op . En daar heb ik em maar op gezet. Ik wilde nog de gebruiksaanwijzing raadplegen maar ik weet niet waar ik die nu weer opgeruimd heb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 21:44
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou haha komt mooi uit DAAR ga ik nml naar toe!
|
Dat wist ik al . En wat ik ook weet / denk ...... daar zal je geen spijt van krijgen.
Welkom in de mooiste en zonnigste provincie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 21:36
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | volgende week wordt het heeel mooi weer |
Volgende week IS het heel mooi weer.
Klopt helemaal , in Zeeland is het ( bijna) altijd mooi weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 21:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gedaan vandaag...?? Het zijn voor mijn gevoel domme dingen, maar bij nader inzien nuttig.... De stofzuiger voorzien van allemaal nieuwe filters.... Alvast een begin gemaakt met het opruimen van de logeerkamer...zodat ze erbij kunnen voor de nieuwe kozijnen... De berging opgeruimd...(gooien we alles maar neer) Mijn hobbykast opgeruimd...(weet ik alles weer te vinden...) Dus vrij vanavond... |
Die filters wilde ik vanavond ook eens verversen . Die ene grote dat ging dus wel , die zat in de verpakking van de stofzuigerzakken . Maar er zit in de stofzuiger nog een kleinere , en die zat er niet bij . Dus die maar eens flink uitgeklopt en terug gedaan . Zou dat genoeg zijn? En nu gordijnen wassen. Hoe iemand 25 wassen kan draaien is voor mij een raadsel . Hier doet het wasmachine al minstens een uur over èèn was. Dus morgen de andere gordijnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 21:28
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tja had je iets minder moeten vissen |
Wat weet jij wat ik ook weet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 23:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Klopt redelijk hoor, zelfs het aantal mm wordt voorspeld dus je weet of het een fikse bui wordt of een klein buitje........Zou ook wel wat voor jou zijn..... |
Dacht het niet , visser wordt liever niet gestoord in z'n slaap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 23:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | nog geen regenapp Visser..... |
nee , wèl een regenton. En die zit nog lang niet vol.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 22:42
|
|
|
Er moet hier nog een schuur ( of chalet) geverfd worden maar de vakantie is voorbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 22:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nee hoor, is een leuke man.....maar hij werd bij iedere aangekondigde regenbui wakker...... |
Jaja , en hij kijken of het al echt regent zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 22:33
|
|
|
FLOWER753 schreef: | Vrijdagavond gezellig met 2 CM vrienden naar Scheveningen geweest. Was super gaaf . Zaterdag naar de Posbank, over de hei gewandeld, die overigens in volle bloei is. Wat een mooie omgeving is het daar! Nooit geweten. En daarna naar de afhaal chinees aangezien het paviljoen op de hei te vroeg dicht ging en we niet iets anders konden vinden/of bedenken. Vandaag een heerlijke rustdag, naar de kerk geweest, altijd weer leuk en inspirerend, voelt als "thuis" en nu met dit weer gewoon op de bank met een spannend boek. Tja, wat wil je nog meer? |
Wat wil je nog meer? Whaahaaa . Inderdaad ja , op de bank maar zonder boek . Om 16.00 erachter komen dat je een gat in de middag geslapen hebt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 22:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Waarom is er niet verteld dat de hersft vroeg zijn intrede deed dit jaar Pfffffff regen gehad genoeg voor maanden weer hoor Oke wel mooie regenbogen gezien en gehad Dat was dan ook het enige goede eraan! |
Joh , heeft het geregend dan vandaag?
|
|
Naar boven |
|
|