Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:53
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ohneen hoor Visser er zijn nog zaken erg veranderlijk, nml: een v... |
...isser......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:52
|
|
|
ha...net op het nieuws......helga.....eindelijk gerechtigheid....het noorden heeft 'code oranje'...... ....lol in het zuiden draaien we onze hand er niet meer voor om....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 13:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen, ik bedoelde jou eigenlijk...ik zie je er nog goed voor in staat... |
Misschien waren er geen bomen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:54
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Kom op Annette, een beetje regen kan je toch wel hebben ... en van bliksem ... beetje statisch haar krijg je er van, meer niet
Ik vond het altijd heerlijk om in de regen te hardlopen, kon je als het ware op het ritme van de regen gaan hardlopen. Mijn beste 10 km tijd was ook in de regen (29.58 min.) Nu, weer of geen weer, altijd centerparcs weer ... |
Ja....centerparcs.....zucht...nou ja....dan maar koffie zetten, iets lekkers bakken,....karsejes aan .... muziekje ....................................................... en dromen van de heerlijke wandeling die nu in het water valt.....
enne Cross...wel eens een kletsnatte, doorweekte, statische Sheltie in huis gehad....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 12:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:41
|
|
|
het dondert en bliksemt hier al weer......en niet te zuinig ook...de ramen trillen ervan.... wat een vreemde zomer...bijna elke dag onweer.... en k wilde een hééééél eind gaan wandelen.....BALEN!!!!!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 11:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 14:37
Onderwerp: mop
|
|
|
Twee nederlandse soldaten en 1 duitse soldaat willen drugs smokkelen over de grens. De eerste Nederlander sluipt over de grens. hij trapt op een takje en: kraaaaaaak.... de wachters komen uit hun huisje en roepen: wie is daar? woef woef, roept de soldaat. De 2e nederlander probeert het ook. hij struikelt over een boomwortel en: plofffff..... De wachters komen weer uit het huisje en roepen weer: wie is daar? woef woef roept de soldaat. Dan probeert de duitser het. Hij stoot zich aan een tak en weer: kraaaak..... de wachters uit hun huisje en weer: wie is daar? Roept de duitser: nog een hond!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 25 augustus 2011, 15:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 14:17
|
|
|
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 25 augustus 2011, 14:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 14:02
Onderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
|
|
|
.Wat bedoel je nu. Dat ik niet het recht heb om mijn menig te uiten? Er is hier een basisdiscussie gaande en ik mag daar mijn mening toch over geven? Jij geeft toch ook een mening over een discussie tussen personen....pardon?
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 25 augustus 2011, 19:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 13:10
Onderwerp: De bijbel als absolute waarheid
|
|
|
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 25 augustus 2011, 14:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 13:08
Onderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
|
|
|
Chatuliem, zou je misschien kunnen onderbouwen, waarom het forum aangepast moet worden aan jouw ideaalbeeld? Jij kunt toch ook zoveel serieuze topics openen als je maar wilt? Jij bent iemand die dat durft....dan kun je toch gelijk daarheen surfen. Er zijn intellectuelen én er zijn gevoelsmensen, én er zijn mensen zonder humor én er zijn mensen mét humor. Waarom moeten anderen zich aanpassen aan jouw wensen? Waarom lees je dan topics die je irriteren....kun je dat dan ook aangeven? Zou het misschien kunnen zijn dat door jou dingen naar jezelf toegetrokken worden en je jezelf een taak toedient om dit forum te herorganiseren, zodat jíj je niet irriteert? Ik kan anders niet goed plaatsen, waarom je deze discussie in het openbaar voert zonder dat er een indruk gewekt wordt dat personen via de mail er door jou op aangesproken zijn. Met de basisdiscussie ben ik het wel eens, maar deze kan ook inhoudelijk gevoerd worden en niet op de persoon. Enige zelfreflectie lijkt me hier wel zinvol..
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 25 augustus 2011, 20:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:59
Onderwerp: mop
|
|
|
ANNE589 schreef: | Schatte je toch hoger in Frank, maar komt vast omdat er geen kwartjes meer zijn. |
Nou....'t is vást ook een doordenkertje van niveau..... ......
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 25 augustus 2011, 11:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:53
Onderwerp: Komkommertijd?!
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Josina, natuurlijk lees ik ook over jouw gezondheidsproblemen. Maar heb jij wel door dat het mensen ook kan gaan irriteren als je voortdurend flauwe opmerkingen maakt? |
Sorry Chat, maar nu ga je echt over een grens. Je hebt nu de verkeerde te pakken. Ik heb superveel respect voor Josina, dat ze zó moedig is, niet klaagt, maar grapjes kan maken.....petje af Josina, en er is denk ik bijna niemand die zich aan je stoort!!!!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 25 augustus 2011, 10:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 18:56
Onderwerp: Dieren en hun 'ziel'
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | dan heb je zeker niet het gedrag van een leeuwin bestudeerd. Die hebben wel degelijk moederlijke instincten. |
....ik heb het over 'moederdieren', een leeuwin is toch een moederdier....een leeuw niet!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 24 augustus 2011, 18:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 18:36
Onderwerp: Dieren en hun 'ziel'
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]Eerlijk gezegd vind ik dat er een te romantische voorstelling van zaken gegeven worden over het gedrag van dieren. Ik heb zelf een poes gehad die haar eigen jongen doodgebeten heeft, alleen maar vanwege de stress...Een mannetjesleeuw doodt per definitie de jongen van een andere leeuw als hij de harem overneemt. En dat gebeurt niet alleen bij leeuwen het is een algemeen verschijnsel. Dan heb ik het niet eens over mn katten die één keer per week een muisje vangen, en er net zolang mee spelen, totdat het muisje dood is. De natuur is wreed, de dieren zijn wreed. Waarom hebben we dan zo'n romantisch beeld van dieren? En gaan we ze behandelen als mensen? En dit gedrag gaat ons geld kosten. En eerlijk gezegd interesseert me het geen biet als de dieren op een pijnlijke manier aan hun einde komen. Ze zijn geboren om geslacht te worden, laat dat dan gebeuren op de goedkoopste manier. Als ik moet kiezen tussen mn kinderen vlees of dieren voor de slacht, kies is toch voor het vlees.einde quote]
Beste Chatuliem, ik heb het alleen maar over de ongestoorde relatie tussen een moederdier en haar jong. Als het moederdier door de stress haar jongen doodbijt is er dus sprake van een ge/verstoorde relatie. Een leeuw valt ook niet in de categorie 'moederdieren' en heeft ook geen 'moederinstinct'.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 24 augustus 2011, 18:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 15:50
Onderwerp: chantage
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het blijft een prachtige contaminatie. Sommige contaminaties worden een onderdeel van de NL taal. Vorige week weer een nieuwe gehoord: Merkouzy. Je kunt me taalpurist noemen, dat ervaar ik als een compliment. Taal is één van de mooiste dingen die er zijn en ik hou ervan me erin te verdiepen...off topic. |
Ja, inderdaad...ik moest ook even grinniken om de 'officiele juridische terminologie'....mooi als een taal leeft en blijft ontwikkelen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 15:19
Onderwerp: chantage
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Afdreiging, prachtige contaminatie Cross. Afpersing en bedreiging bedoel je zeker. |
Afdreiging is de correcte juridische terminologie. Het woord chantage wordt in die kringen niet gebruikt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 16:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hier ook. De echte hemel is onze zonnehemel... |
ja, ja....hou ook ff rekening met die delen van ons land die aan het verregenen zijn....drassige bodems....zompige geluiden als er op de hei of in het bos gewandeld wordt...stinkende katten die met hun modderpoten gigantisch arrogant binnenkomen en gelijk naar hun etensbak wandelen zonder de bewoner des huizens ook maar een blik waardig te keuren....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 23 augustus 2011, 16:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 15:48
Onderwerp: Onvoorwaardelijke liefde
|
|
|
PIETER649 schreef: | Okee, geen slotje erop..
Dan mn volgende stelling maar:
Ware het zo dat onvoorwaardelijke liefde tussen mensen onderling mogelijk is, is dat altijd een momentopname en kan dat morgen gans anders zijn. |
Onvoorwaardelijke liefde kan toch wel het fundament zijn, ook al is dat niet altiijd merkbaar.........
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 23 augustus 2011, 15:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |