ChristianMatch

Forum

Berichten van GRACE585
Ga naar pagina Vorige 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 49 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE585
Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:09
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

mijn mooiste moment van vandag was dat me zoon zei dat ie me gemist had ook al was ie maar 2 daagjes weg naar zijn pa toe.
hij is zo'n schatje dat jochie van 10 Kussende smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op zondag 5 september 2010, 22:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 16:23

CARIN303 schreef:
Ben jij tolk dan Grace?
Doventolk of talentolk?

weer terug van weg geweest Knipoog smiley
talentolk meestal engels nederlands en vise versa.
dus sinds enkele weken weer opgepakt op verzoek
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 16:11

ZINGA672 schreef:
Mijn mooiste moment vandaag tot nu toe, was vanochtend in de dienst toen er bijna 30 mensen zich lieten dopen Waarvan de meesten eerder niet of nauwelijks in de kerk kwamen. Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Lachende smiley

GrZing!

geweldig zinga,God is aan het werk door mensen heen.

mijn mooiste moment vanmorgen was dat het vertalen goed ging en de prediking ging over het verstaan en begrijpen en handelen van Gods seizoen en plan in ons leven.dus een relatie met God krijgen/hebben is van groot belang.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:45
BerichtOnderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v

FFF UP.....

TESSYBEAR731 schreef:
Jottum!

Op Zaterdag 18 September hoop ik te verhuizen naar mijn nieuwe paleisje
Hiervoor zoek ik dus een paar stoere CM-ers m/v die willen helpen mijn meubeltjes en dozen te versjouwen naar de overkant!
Natuurlijk niet voor niets...voor iedereen die een helpende hand geboden heeft tijdens de verhuizing staat er achteraf een lekkere hap klaar

*Natuurlijk is er tijdens de werkzaamheden ook genoeg vocht en voedsel*

Dusss...wie wil er een paar uurtjes van de Zaterdag komen helpen?
Zet je naam ff op het lijstje of stuur een mailtje en ik neem contact op!

Miekjes285
grace585

Griffin
Willie400 (onder voorbehoud)
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:39
BerichtOnderwerp: bowlen in Utrecht

jammer jorien dat het de 18e is maar dan gaan we al iemand van cm helpen met verhuizen .
volgende x beter
hoop dat je toch een leuk cluppie bij elkaar krijgt
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 19:59
BerichtOnderwerp: Aan wie geven we eigenlijk hulp

SUSANNAH475 schreef:
Hoi Grace,
Ik besef dat ik hiermee beetje offtopic ga, maar wil toch nog ff reageren op een fragment van jouw bijdrage.
Als je schrijft dat God terroristische aanslagen toe zou laten en je er ook nog bijschrijft "voor ons onbegrijpelijke reden", moet ik alleen maar denken aan allereerst (heel belangrijk) de keuze van de mens en ten tweede de vrijheid die God aan ons allen gegeven heeft.
God laat de zon opgaan over rechtvaardigen en goddelozen, er is in die zin geen verschil... (eh, er lijkt in die zin geen verschil te zijn, al weten degenen die Gods Woord serieus nemen natuurlijk wel beter)... sinds de zondeval is er veel kapot, niet meer zoals het bedoeld was, maar of God het dan toelaat ??? Zelfs daar heb ik sterk mijn twijfels bij. Ik vermoed dat het een ander tijdperk is waarin we leven waarin God niet meer wereldwijd ingrijpt, ook al denk ik tegelijkertijd dat Hij wel persoonlijk in kan grijpen. Maar de orde zoals die er nu is, valt dat nog te veranderen voor de komst van Jezus ?
Kortom, ik vind het moeilijk om te lezen als je het hebt over dat "terroristische aanslagen" toegelaten zouden worden door God en ik hoop dat ik heb aan kunnen geven hoe dat ik het zie.
Ik ben er van overtuigd dat de terroristische aanslagen tegen Gods wil zijn... en ergens geloof ik in die ingebrachte orde die tot Jezus wederkomst denk ik niet gaat veranderen.
'k Hoop dat je het begrijpt.

jammer dat je 1 klein stukje pakt suzanne
voor mij is God nog altijd de Almachtige dus begrijp me niet verkeerd .God kan zulke zaken tegen houden maar doet het niet om redenen die wij hier niet kunnen doorgronden.vandaar dat ik ook het voorbeeld van Job aanhaalde.verder wil ik er nu niet op in gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 19:47
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

MARIJAN072 schreef:
Zoals ik eerder vertelde, werk ik sinds kort (op school) met een digitaal schoolbord. Vandaag konden we voor het eerst internet op. Samen met de kinderen, heb ik vanmiddag genoten van dit lied. Zowel zij, als ik, vonden het een prachtig lied. Was een heel mooi moment!

http://www.youtube.com/watch?v=qiIEDuLVJt8

ja digitale schoolborden zijn machtig mooi vorig jaar bij de verbouwing hier de school ook ieder lokaal voorzien ;waren de 1e hier van alle scholen in het dorp
de kids vinden het ook machtig om spreekbeurten met powerpoints te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:38
BerichtOnderwerp: evangelisatie tweede kamer

KATJA065 schreef:
Onze volksvertegenwoordigers hebben ook Jezus nodig.
Bid voor alle volksvertegenwoordigers in de tweede kamer en bid ook voor hun wijsheid. Het is in het belang ook voor ons.
Bid voor christelijke partijen en dat ze ook gehoord worden?
Bid voor een nieuw kabinet die er zal komen.

Lees: eert de overheid (Romeinen 13:1 tot en met 7)

Lees: onderwerpt u aan alle menselijke instellingen, om des Heren wil
(1 Petrus 2: 13

Bid voor onze Koningshuis, Nederlandse regering, volksvertegenwoordigers enzovoorts.

bidden is mijns inziens iets anders dan evangeliseren katja denk dat je de 2e kamer niet inkomt met evangelisatie
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:36
BerichtOnderwerp: Kinderdijk, Biesbosch, Rotterdam, of andere activiteiten

HERMAN388 schreef:
JA NATUURLIJK

knal idee die fluisterboot
ik heb daar ook meegevaren, hartstikke leuk

BOEKEN katja

ergens in de herfstvakantie?

ik doe mee Knipoog smiley Knipoog smiley

Herman

liever niet in de herfstvakantie want dan kunnen vele niet mee ivm de kinderen
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:35

CROSSROAD317 schreef:
Ik heb geen idee hoe we dat voorelkaar kunnen krijgen. Wat ik wel weet is dat je doelgericht kunt geven, en dit ook biddend kunt doen.
Krijg wel de indruk dat mensen geven vanuit "als ik geld geef dan kan ik er weer een tijdje tegenaan ....." zo van, "ik heb geld gegeven dus nu is het mijn pakkie aan niet meer" ok, we willen er nog wel een keer voor bidden, maar daar houdt het dan ook wel mee op .......

In de bijbel word hier al over geproken, lees maar eens in Matteüs 24:3 Op de Olijfberg ging hij zitten met zijn leerlingen om zich heen, en nu ze onder elkaar waren vroegen ze: ‘Vertel ons, wanneer zal dat allemaal gebeuren en aan welk teken kunnen we uw komst en de voltooiing van deze wereld herkennen?’ 4 Jezus antwoordde hun: ‘Pas op dat niemand jullie misleidt. 5 Want er zullen velen komen die mijn naam gebruiken en zeggen: “Ik ben de messias,” en ze zullen veel mensen misleiden. 6 Jullie zullen berichten horen over oorlogen en oorlogsdreiging. Laat dat je dan niet verontrusten, die dingen moeten namelijk gebeuren, al is daarmee het einde nog niet gekomen. 7 Het ene volk zal tegen het andere ten strijde trekken en het ene koninkrijk tegen het andere, en overal zullen er hongersnoden uitbreken en zal de aarde beven: 8 dat alles is het begin van de weeën.

Het gaat hier om het woord weeën. Weeën volgen elkaar in een steeds sneller wordend tempo op, dat zien we ook nu gebeuren met de oorlogen, rampen en hongersnoden. De gebeurtenissen volgens elkaar steeds sneller op, wat, als we de bijbel lezen, duidt op de voltooiing van deze wereld.

Maar dit terzijde, geven of niet geven aan goede doelen..... Ja maar doe dit wel met een biddend hart, zodat je ook weet dat je geld op het "juiste" adres komt. Lachende smiley

bedankt voor je tekst cross had em ook net willen plaatsen.
we zitten idd midden in de weeen.
en idd geef met een biddend hart en wees een goede rentmeester ook op dit gebied.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:28

ZINGA672 schreef:
Springlevend Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley Coole smiley met zonnebril

http://www.youtube.com/watch?v=feEe26IUMN4&feature=related

hahahaha eet smakelijk zo Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:07
BerichtOnderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?

tja ik heb Gods woord ook al enkele malen van kaft tot kaft door kunnen spitten ,de 1e keer was op de bijbelschool waar we zeker 2 verschillende vertalingen gelezen hebben van genesis tot openbaringen ik ben nu pas weer opnieuw begonnen in de king james vertaling maar leg er dan soms ook wel eens de nbg er naast als t ff te moeilijk wordt hoewel het engels me best afgaat.en iedere keer als je het leest ontdek je weer nieuwe dingen dat maakt het zo mooi dat Gods woord levend blijft.
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:49
BerichtOnderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v

TESSYBEAR731 schreef:
Jottum!

Op Zaterdag 18 September hoop ik te verhuizen naar mijn nieuwe paleisje
Hiervoor zoek ik dus een paar stoere CM-ers m/v die willen helpen mijn meubeltjes en dozen te versjouwen naar de overkant!
Natuurlijk niet voor niets...voor iedereen die een helpende hand geboden heeft tijdens de verhuizing staat er achteraf een lekkere hap klaar

*Natuurlijk is er tijdens de werkzaamheden ook genoeg vocht en voedsel*

Dusss...wie wil er een paar uurtjes van de Zaterdag komen helpen?
Zet je naam ff op het lijstje of stuur een mailtje en ik neem contact op!

Miekjes285
grace585

Griffin
Willie400 (onder voorbehoud)

wie kan en wil mij dan ergens van een station ophalen????? Lachende smiley met blinkend witte tanden
ik moet nl met openbaar vervoer ,heb dan nog geen auto helaas. Verlegen lachende smiley
mag ook ergens halverwege richting tessy Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op vrijdag 3 september 2010, 16:57
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 21:15

http://www.youtube.com/watch?v=RDPJF93r-GE

zal ik dan maar weer een bemoedigend lied erop zetten! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 13:10

CHATULIEM619 schreef:
Toen op 9/11 het vliegtuig Toren 1 binnenvloog werd hij bestuurd door Mohammed Atta. Een naam die ik nooit zal vergeten, een foto waarbij het kwaad al zichtbaar was. Deze man studeerde in Dld, had daar een kring om zich heen verzameld. Daarna is hij naar Amerika gegaan om vliegles te krijgen. Een andere piloot had een vriendin die op hem wachtte in Duitsland. De wrange conclusie is eigenlijk dat de terroristen door het Westen gevoed zijn, genoten hebben van onze welvaart en uiteindelijk hun opleiding in Duitsland en Amerika genoten hebben. Ben ik tegen immigratie nee, natuurlijk niet. Ik wil ook niet oproepen tot verdeeldheid of vijandigheid tot de islam.

Nu worden we geconfronteerd met een ramp in Pakistan. Voor Al Qaida is het nu moeilijker geworden om terrorsitische aanslagen te plegen, omdat het land gewoon in water ligt. Als we zomaar klakkeloos gaan helpen, zorgen we er dan ook niet voor dat Al Qaida weer sneller kan toeslaan? En wie helpen we dan eigenlijk? Voeden we niet het monster dat ons later weer zou willen vernietigen? De terroristen willen ons vernietigen, maar tegelijkertijd genieten ze ook weer van onze welvaart.

Een paar opmerkingen, niet om te veroordelen, maar om te bespreken...

ik denk dat we zeker naastenliefde moeten betonen ,maar tevens moeten we ook goede rentmeesters zijn.dus dan gaat het niet zozeer om het al dan niet geven van hulp in de vorm van geld en/of goederenmaar zeker kijken via welke organisatie we die ondersteuning geven.
en dan is het natuurlijk ook nog eens afhankelijk van je draagkracht.
verder denk ik dat we ons niet moeten laten intimideren door al dan niet de dreigementen van alqaidah e.d. en of ze al dan niet genieten van "onze"welvaart zoals jij het noemt(uiteindelijk is er niets van ons bij).
en ik geloof dat terroristen niets kunnen doen tenzij God het om wat voor reden (ons onbegrijpelijk)toelaat.dan denk ik dus aan het verhaal van Job.
verder zetten al deze rampen mij wel tot nadenken om ieder moment klaar te zijn om voor je schepper te verschijnen,uiteindelijk weet niemand wanneer en op wat voor manier we thuisgehaald worden.hetzij door ouderdom,ziekte,oorlog rampen of wat dan ook.
zoals we ook al in de chatroom bespraken,let op de tekenen der tijden en trek er lering uit.

Laatst aangepast door
GRACE585
op donderdag 2 september 2010, 13:13
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:55
BerichtOnderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!

JONATHAN890 schreef:
ik kom op 300 euro voor een 8persoons excl bedlinnen
en op 420 ongeveer met bedlinnen voor 8 persoons

dat komt dus neer op tussen de 40 en 50 euro p/p

www.bungalows.nl is een leuke site.

Graag dan nu een definitieve opgave van wie meegaan.
dus in 1e instantie 8 personen
en dan maar kijken hoeveel huizen we moeten boeken

wat ik zeker weet is dat de volgende gaan:

1. carin303
2. jonathan890
3. grace585 (onder voorbehoud,voor 80% zeker)
4. ..............
5. ..............
6. ..............
7. ..............
8. ..............

en vul maar aan.

Voor de tijd dat ik definitief boek stuur ik diegene een mail maken we het rond.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:37
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

ff vraagje wat is er nu belangrijk aan hoeveel postings iemand plaatst ????( Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
is dit nu on -of off-topic????
weten we hier nog iets leuks te plaatsen????? Geschokte, onthutste smiley
ik ga me dus maar fff nutig maken in het huishouden pppffffffffffffff zucht Smiley met dichtgeplakte mond
en nadenken over iets leuks off-topic Clown smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op dinsdag 31 augustus 2010, 15:39
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:10
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

TESSYBEAR731 schreef:
Misschien moet je dan toch es overwegen om die foon neer te leggen grace, scheelt ook weer een hoop geld! Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

welke foon????????????????????????????????? Knipoog smiley
en verder verwijs ik je naar het mooiste moment Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:08
BerichtOnderwerp: De zon en de ZOON

MIEKE364 schreef:
Kreeg eens een bijzondere uitleg die mij toen helder overkwam, door iemand die de bijbel intensief bestudeert met medechristenen en begeleiders. Ik weet niet of ik het duidelijk kan overbrengen maar doe een poging.
In G 1:3 betekent het licht het Licht van God, datgene wat goed is. De scheiding tussen goed en kwaad. Het metafysische licht en duisternis.
In G 1: 14 wordt bedoeld de schepping van de zon, de maan en de sterren. De fysieke lichtbronnen; "...dat zij dienen tot aanwijzing zowel van vaste tijden als van dagen en jaren; en dat zij tot lichten zijn aan het uitspansel des hemels om licht te geven op de aarde; en het was alzo. enz..."

je zegt precies hetzelfde als ik reeds zei mieke badankt,ik zie dit ff als een mooie bevestiging,hoop dat het zo ook bij de anderen overkomt
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:53
BerichtOnderwerp: zin

JOSINA022 schreef:
Heeft er misschien iemand zin om een keer te gaan bowlen (in Utrecht of directe omgeving)?

Groet, José

plaats dit met enkele datums en plaats en laat de mensen er zich op in schrijven,zo kun je het dus organiseren.
suc6 Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:55
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:39
BerichtOnderwerp: hoe voel jij je nu je er alleen voor staat

BRAZEEVEL772 schreef:
hoe voel je je nu eigelijk nu je er alleen voor staat

ja zeggen ze ik heb nog kinderen
en mn broers en zussen en mn vader moeder buren

oke oke

maar als je na de koffie savonds in je stoel zit en denkt daar zit ik dan

alleen

wat zou het weer mooi zijn als we samen zaten

ja zeggen ze ik voel me heerlijk zo lekker mn eigen ding doen
nee prima zo

maar stilletjes toch alleen

nee hoor zoek niks heb het best naar mn zin zo
maar toch op cm want alleen is wel stil

hoe is het nu eigenlijk voelen we ons wel zo gelukkig nu we alleen zijn
om welke reden we dan ook alleen zijn

ben eigelijk wel eens benieuwd naar de antw uit je hart Smiley die vol vragen zit

ik zelf heb nogal voor een handje om me in mn werk te verdrinken maar dat hou je ook niet vol Zieke smiley
kom wel met veel mensen in contact maar voel me wel alleen en soms is dat wel zwaar want de hond zegt niks terug
je wil je verhaal wel eens kwijt
wat je ook niet tegen iedereeen verteld Smiley met dichtgeplakte mond
even een luisterend oor
soms kun je voor iemand iets zijn om te luisteren
maar dan toch als de dag weer om is en ieder gaat zijns weegs
weer alleen alleen alleen Gefrustreerde smiley
ja maar ik heb cm
lekker kletsen serieus of niet kan tot savonds laat is altijd wel iemand
ja oke is wel gezellig soms Verlegen lachende smiley
maar die tijd komt dat ook die mensen gaan slapen
en dan weer alleen alleen allen Gefrustreerde smiley

ik begrijp je punt heel duidelijk,alleen is maar alleen en God heeft de mens niet geschapen om maar alleeen te zijn,je mist dan idd een wederhelft om te delen ,voor te zorgen,intimiteit etc etc.
dit wil niet zeggen dat ik me dan maar steeds ongelukkig voel,sommige voordelen zijn wel prettig dat zal niemand ontkennen.
maar een relatie kan je niet forceren dus is mijn standpunt ik maak er het beste van en hou mijn oog en levenswijze op God gericht en blijf bidden en vertrouwen dat die juiste wederhelft op mijn pad komt,en dat dat geen jaren gaat duren.en daarnaast wil ik me ervan bewust blijven dat je zelf mede de keuzemogenlijkheid hebt voor die nieuwe partner.soms zien we nl. niet wat God ons al lang voor ogen gebracht heeft. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:28

mijn mooiste moment is de wetenschap dat ik in oktober helemaal schuldenvrij ben en dan dus ook geen schulden van me ex meer hoef af te lossen.ondanks dat er vandaag weer een deurwaarder op de stoep stond. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:26
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

mijn slechtste moment is dat er een deurwaarder op de stoep stond met een dikke rekening en ze niet ff 1 mnd willen wachten tot ik de financiele mogenlijkheid heb om te betalen
Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 21:34

de prachtige paarden dressuurshow die mijn dochter en haar kampgenootjes gaven en daarna dat ze weer heerlijk en gezond thuis is.
Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Kussende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 12:52

ANITA637 schreef:
Hallo allemaal

Ik weet niet of ik het goed begrijp lees ook in de bijbel ,
maar iedereen is verschillend ook in het begrijpen er van
en probeert naar zijn dunken goed t leven
En een leven na dat jezus mij heeft bevrijd is machtig mooi maar o zo moeillijk wel weet ik dat al deze dingen waar jullie het over hebben oordelen is laat een ander eens in de waarde dat is wat GOS wil zien
HIJ is de regiseur van ons persoonlijk toch en zal ook de mensen
met oculte dingen ter verantwoording roepen
je weet niet waarom mensen het doen en er in belanden ook
We kunnen enkel bidden voor alle dingen waarvan wij denken dat ze niet goed zijn ze bij GOD brengen en vragen om deze mensen te bevrijden niet te vertellen wat wel en niet goed is maar handelen in geloof er voor gaan GOD is degene die red
niet wij we zijn een mier zo nietig
als je dat beseft ben je niets hier laat de HEER het werk verrichten
Ga tot HEM biddend knielend voor deze wereld die we allemaal kapot hebben gemaakt niet alleen de oculten maar een ieder mens is vol van zonden en kan genezing en vergeving ontvangen zo ook een ieder die steelt hoert oculte dingen doet
sorry moest er even uit

GODS ZEGEN GEWENST VOOR EEN IEDER DIE DIT LEEST

Sorry t komt uit mijn hart dat elek dag gevormd word door mijn GOD
en wil dat ik word zoals HIJ mij bedoelt heeft

En daar komt ook de Satan bij kijken t is maar wat een ieder er mee doet
aanmemen dat GOD je redder is of geloven dat je het zelf kunt
sorry niets is van ons zelf

lieve groeten anita

natuurlijk is gebed een eerste vereiste maar ik geloof zeker dat je de ander ook mag en zelfs moet waarschuwen als ze op een verkeerde weg wandelen zoals in dit geval in het oculte.
niet een spreken in betweterij maar in de liefde die Christus ons voorgeleeft heeft om het evangelie van verlossing te brengen.
wat de ander daar dan mee doet het al dan niet aannemen is zijn/haar zaak en dat laatste moet je dan accepteren als zijnde hun keuze.
als je in de liefde van Jezus wandeld heb je bewogenheid en wil je niet dat je naaste verloren gaat,Jezus spreekt door Zijn woord en door zijn volgelingen ,dat is de opdracht ,gaat heen en verkondigt het evangelie.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 12:32
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

ik heb ook nog bergen strijk liggen,wie bied zich aan Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 28 augustus 2010, 12:36
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 11:46
BerichtOnderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus

wens jullie een fijne gezellige stranddag toe Coole smiley met zonnebril
gedraag je netjes Knipoog smiley de strandwacht is watching you Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 11:02

mijn mooiste moment van vandaag is dat:
vanmorgen mij een rekening werd kwijtgescholden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:55
BerichtOnderwerp: kreet van de week

VISSER278 schreef:
Hier zouden ze zeggen: Kap maar in de schelde.
Maarja , die stroomt niet door brabant, he.

nee idd hier hebben we de Dommel en de Aa Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:48

JONATHAN890 schreef:
t is een uitleg, maar God noemde het licht dag en de duisternis nacht.
en het werd avond en morgen, de 1e dag.
Voor avond te worden en weer morgen is er een zon nodig, dus die was er dus.

wat dan de 4e dag? in vers 18 staat weer hetzelfde als de dingen van dag 1, om de scheiding te maken tussen licht en duisternis.

dus wie legt het mij uit?

jonathan ik lees dat de lichten die God maakte op die 4e dag een meervoud dus om het verschil aan te duiden een aanwijzing zowel van vaste tijden als van dagen en jarentot lichten aan het uitspansel des hemels een groot licht voor de dag een kleinere voor de nacht benevens de sterren.

ik denk hierbij aan oa reizigers die zo hun tijden bepaalde en richting ;overdag op de zon en s'nachts op de maan en sterren,zo ook de scheepsvaart
hier maak ik dus uit op dat God al veel verder dacht dan adam en eva in hun hof van eden.Hoe groot is onze God!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE585
Ga naar pagina Vorige 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 49 Volgende
Pagina 27 van 49