ChristianMatch

Forum

Berichten van CHATULIEM619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 169 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CHATULIEM619
Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 18:47
BerichtOnderwerp: De klik...

FRANKT627 schreef:
we spreken dezelfde taal...het is een modewoord geworden net zoals 'ik hou van jou' ook soms een zin is die niet veel betekent...spijtig dat alles of zoveel waardeloos wordt. Het vertrouwen wordt ermee ontkracht.
Je kunt het toch ook gewoon omdraaien toch? Hier op de site en in de chat schijnt het heel anders te zijn dan in het echt. In het echt zie je toch ook talloze mensen, waar je verder niks mee wil? En soms zie je iemand waar je opeens een klik mee ervaart. Mensen maken de virtuele wereld te snel hun echte wereld. En daar zit een levensgroot verschil tussen.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 6 mei 2012, 19:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 18:04
BerichtOnderwerp: vrouw zoekt boer

FRANKT627 schreef:
Aha, die Chat is een snoeperd Knipoog smiley
Ik hou van Engels...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 17:18

TINEKE986 schreef:
nou in feite maakt het niet zo veel uit of ik weet wat QS is Lachende smiley want ik ben niet degene die het genuttigd heeft (en ik nam het als niet serieus Clown smiley )

maar na even gegoogled te hebben schat ik in dat het iets te maken kan hebben met de geestelijke gezondheidszorg Lachende smiley

maar goed. Chatuliem, kan je ons vertellen wat het is? QS. (Frank wil dat namelijk graag weten Smiley met dichtgeplakte mond )

en als we toch aan het vragen zijn. is jouw naam hier op cm hebreeuws?
Quality Street...is toch logisch? En Chatuliem betekent katten, is idd Hebreeuws.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 6 mei 2012, 17:20
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 17:15
BerichtOnderwerp: Gebedsroom do 3 mei – ... voor bewaring en integriteit

HERMAN968 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond
Ik begrijp gewoon niet, dat je het niet inziet Herman. Je doet net alsof er niks aan de hand is.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 17:02

HERMAN968 schreef:
IEDEREEN welkom !
Waar?
je klikt de Chat bovenaan de balk aan, dan rechts naar beneden scrollen en gebedsroom aanklikken,

Wanneer?

elke donderdagavond houden we gebedsroom van 20.00 tot 21.00, vaak loopt het uit tot rond 21.30 door de getuigenissen en dankzeggingen aan Hem,

Ook jij bent welkom als "aktief forummenner" !
als je je eigen houding niet verandert, denk ik dat er weinig mensen zullen komen.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 16:33
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

ROELANDE345 schreef:
Ik vind het wel een eerlijke reactie, eentje om over na te denken. Wat mezelf betreft heb ik weinig moeite met hertrouwen na echtscheiding (meer),maar wel met sex voor het huwelijk. En Robert heeft gelijk daarvan staat allebei in de Bijbel dat je het niet moet doen. Dus waarom het ene wel en het andere niet?
Eerlijk gezegd blijf ik het onzin vinden. Waarom zou je het huwelijk zomaar aan de kant zetten? Ik vind dat de bijbel ook op dat gebied haar waarde nog steeds heeft.
Wanneer ben je eigenlijk zeker van elkaar/ ik zou toch graag ietwat meer zekerheid willen hebben voordat ik aan zulke dingen begin. Want uiteindelijk is daar het huwelijk toch voor???
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 13:31

WILLEMIJN232 schreef:
We weten allemaal wel hoe het hoort en moet Herman en kunnen het prachtig opschrijven....Wat veel belangrijker is en ook nog veel moeilijker is de dagelijkse praktijk van omgaan met elkaar....en dan blijkt dat woorden als vergeven en elkaar lief hebben een stuk moeilijker is dan het op te schrijven......en integriteit? ik las hier de afgelopen tijd veel stukjes op dit topic waar integriteit nu niet het eerste was wat bij mij boven kwam........
Herman wil niet praten toch? Hij blokkeert iedereen die hem tegenstand biedt. Idd, Wmijn, de ongeloofwaardigheid druipt ervan af.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 21:32

TINEKE986 schreef:
op 13 mei gaat er een nieuwe boer zoekt vrouw van start.
maar wat mij steeds opvalt is de hoeveelheid vrouwen die op de oproep van de boeren schrijven.

zou het nu echt zo zijn dat die vrouwen een boer zoeken of zouden ze voor de man/vrouw zelf vallen.
Terwijl ik mijn QS nuttig, zal ik proberen je uit te leggen waarom vrouwen vallen voor boeren....mijn QS is op, en ik weet het nog niet...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 15:07

WILLEMIJN232 schreef:
Ik was donderdagavond even in de gebedsroom en ik vraag me serieus af of hij/zij nog wel bestaansrecht heeft....er waren maar twee mensen, Herman en Rodjer en Pieter en ik die even een kijkje kwamen nemen.....
Is die behoefte er dan wel op CM vraag ik me af?
Ik vraag me sowieso af of er nog überhaupt behoefte is om geestelijk bezig te zijn hier. De topics over de bijbel of prediking worden eigenlijk helemaal niet beantwoord. Voor mij een reden om verder te kijken..
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 17:37

MAR608 schreef:
Das weer zo'n typische mannen-die-tekortkomen-reaktie...ik ga dr niet op in chat, je bent zielig
Kijk, jij stelt een idiote vraag, ik merk alleen op dat je op deze manier die vraag niet kunt stellen.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 18:54

ZEELAND736 schreef:
Wat een rare reactie....denk je nog echt dat Maris hier een antwoord op geeft?...En zeker niet het antwoord wat jij suggereert!!!!
Kwestie van goed lezen Zeeland: Mar vraagt aan Mariska hoe het met haar boezem is..
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 18:47

MAR608 schreef:
Oordeelt niet, opdat ge niet geoordeeld wordt Maris!!!! Hoe zit het met jouw boezem?
Mar, denk aan wat je schrijft, ik zou toch niet graag een antwoord willen hebben in de trant van de maat, de cup of de vorm...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 3 mei 2012, 18:47
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 18:44
BerichtOnderwerp: Vallen in de Geest

Laten we een ding duidelijk stellen. Een aantal mensen zal hier altijd het werk van de Geest ontkennen. Gewoon omdat ze niet meer geloven in de kracht van de Geest in deze tijd, of dat ze liever met occulte zaken bezig zijn.

Wil je goed kunnen discussiëren over dit onderwerp zou je in eerste instantie de vraag willen beantwoorden of je wel gelooft of Gods kracht nog zichtbaar is via tekenen en wonderen. Mijn antwoord daarop is ja. Ik geloof nog steeds dat Gods' kracht werkt. Maar als je daarvan uit gaat dan moet je ervan uitgaan, dat er wonderen en tekenen kunnen gebeuren tijdens een dienst. Als je alles verwerpt op dit gebied, verwerp je natuurlijk dit gebeuren ook. In die zin heeft ook geen zin om hier te antwoorden, want dat antwoord kennen we al.

De vraag is te oprecht om het door mensen die helemaal niet geloven in bovennatuurlijk kracht in deze tijd te laten verpesten. Ten eerste heb ik al aangegeven dat ik hiermee in mijn bediening te maken heb gehad. De keren dat het me overkwam, dat mensen vielen, was het totaal onverwacht, was het niet opgezweept en ze ontvingen daarbij toch een zegen. Ik geloof dus dat het kan en dat het bestaat, maar het grote gevaar is, als men er een bepaalde waarde of interpretatie in legt. Ik kan dat niet en wil dat ook niet. Wat ik net als Jol252 lijkt het in de meeste gevallen niet te gaan om mensen die bekend staan als diepgelovig, maar juist meer om mensen die nog gevuld zijn met allerlei zondes. (ik weet dat dit niet helemaal goed geformuleerd is, maar neem vanwege de discussie even genoeg met de gebrekkige definities). Het vallen in de Geest lijkt in die zin vaak op een oordeel, niet op een bevestiging van een heilig leven... Maar ook deze interpretatie is subjectief. Ik ga er maar gewoon van uit, dat als men valt in de Geest dat ze dat gewoon nodig hebben. En als ze niet vallen klaarblijkelijk niet...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 18:28
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.

MARISKA601 schreef:
hier gaat het over hoe iemand die van een veronderstelling een groot verhaal zit te maken en 2 mensen daarmee zwart zit te maken,
en zelf de grote onschuld zit te spelen.
Ook daarin vind ik dat je het niet goed ziet. Ik kan me heel goed voorstellen hoe de reactie geweest is en ik zie daar geen kwaardaardig gedrag in.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 15:00

WILLEM618 schreef:
We gaan het nu over dingen hebben, die prive zijn. Er is ook geen bedoeling geweest om iemand zwart te maken. Het enige wat ik er mee heb willen bereiken, is duidelijke afspraken maken. En volgens mij waren die er, maar blijkbaar niet duidelijk genoeg.
Wat mensen samen doen, is hun verantwoording, en ook niet mijn doel geweest dit aan groot publiek te tonen. Wel vind ik het jammer dat er prive gesprekken worden gebruikt om mensen in kwaad daglicht te trekken.
Niemand verdient het om op forum persoonlijk aangevallen te worden.
Mijn verhaal is eerlijk en duidelijk. En verder, iedereen mag mij daar op aanspreken, maar ik kan het niet hebben dat mensen uitgescholden worden en hun naam kwaad word aangedaan, om dat ze mijn naam niet willen noemen.
Vandaar mijn reactie.
Die integriteit siert je. Je hebt geen andere belangen en dat maakt het voor mij alleen maar geloofwaardiger.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 12:44

FRANKT627 schreef:
Wat is nu de meerwaarde van het feit dat 2 mensen al dan niet 'iets' gedaan zouden hebben???

Het zijn potdorie 2 volwassen mensen en geen tieners van 15 jaar. Wat hebben wij ons te bemoeien met dat feit??? En wat als ze nu eens echt niets gedaan hebben??? Waar gaat dit om??? Zijn wij de hoeders van onze broeders??? Zouden we dan niet beter allemaal in een commune gaan leven zodat we iedereen in de gaten kunnen houden??? Ik begrijp er geen donder meer van...dit is net een gehakketak van een hoop gefrustreerde mensen die meer baat hebben bij een goede hulpverlener dan aan een vrijetijdsbesteding zoals deze site.
Goed, de meerwaarde is wat mij betreft heel duidelijk. Ten eerste zit je op een chr. site en als je dan een weekend op stap gaat, kun je heel geschokt zijn als mensen dit doen. Sommige mensen kunnen hun geloof hierdoor verliezen. Ten tweede is de organisator dermate beschadigd, dat ze de volgende keer niet meer mee wil. Dit gaf ze al meteen aan na het weekend. Moet ik nog even doorgaan? Mensen zijn gewoon teleurgesteld in het gedrag van anderen...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 12:32

FRANKT627 schreef:
Vertel eens wat Willem zag??? Vertel niet wat Willem interpreteerde want dat is erg subjectief en doet niet ter zaken.
Je kan zelf toch lezen? Ik vind het een zuiver en objectief verhaal. Hij maakt een duidelijk onderscheid tussen wat hij zag en hoe hij het interpreteerde. En dan hem als loopjongen voor Hannah af te schilderen vind ik heel gemeen...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 12:24

ROOS489 schreef:
Dit vind ik niet reeel chat het is nog steeds een verhaal wat nooit met zekerheid verteld kan worden. En hier wordt heel veel schade mee berokkend. En nog steeds is het een verhaal dat mensen zelf intrepreteren.. Het is heel belangrijk dat mensen zich kenbaar maken in dit geheel. En voor jouw is het belangrijk dat je van blaam ben gezuiverd. En dat ben ik het met pieter eens...Maar dat kenbaar maken had veel eerder moeten gebeuren en dan face to face besproken moeten worden.
Hier worden twee mensen helemaal door de shit gedouwd zonder dat mensen werkelijk weten wat er is gebeurt.
Zullen we het dan eens over redelijkheid hebben hier? Zelf ben ik beschuldigd van roddelaar, aanstichter en stoker...Hannah krijgt daarna de zwarte piet toegeschoven en tot slot wordt Willem afgeschilderd als loopjongen voor Hannah. Dan is een sorry een mager antwoord en dan moeten wij maar redelijkheid betrachten?
Wat mij betreft absoluut niet bevredigend. Voorlopig sta ik achter de conclusies van Willem, omdat ik denk dat die het dichtst bij de waarheid zijn. Willem ken ik als integer, van anderen betwijfel ik het.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 2 mei 2012, 12:27
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 10:05
BerichtOnderwerp: 20 mei a.s. 2Bfree dienst !

HENKEMAN399 schreef:
thx...maare ik bereid niets voor hoor...zit niet in de organisatie.... Ik plaats het hier voor eventuele belangstellenden Lachende smiley
Ik kom weer met een auto vol, Henk. Ik hoop dat het dan wat warmer is dan de vorige keer.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 09:49
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..

PIETER649 schreef:
klopt helemaal Thomas.
ooit heb ik de fout gemaakt te daten met iemand wiens foto ik nooit gezien had...
veiligheidshalve had ik het nummer van mn 2e mobiel klaargezet op mn 1e mobiel.
via broekzakbellen liet ik mobiel 2 overgaan en ik hield met mn eigen broekzakmobiel een gesprek dat er op neer kwam dat ik wegens storing direct naar de fabriek moest... Verlegen lachende smiley
euh.. sorry, maar ik moet nu gaan, we mailen... doei Clown smiley

daarna maakte ik nooit meer die fout te daten met iemand waar ik de foto niet van had gezien.
want ja, ik kom er eerlijk voor uit alleen met knappe vrouwen te willen daten, uiterlijk is voor mij erg belangrijk Coole smiley met zonnebril
Ik heb juist een andere ervaring ermee gehad. Bij een date was het aan het begin al duidelijk dat er geen enkele klik tussen ons was en zou komen, we hebben toen een heel gezellige ontspannen middag gehad.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 09:44
BerichtOnderwerp: vrede en vriendschap op een datingsite

ROELANDE345 schreef:
He Beun ik ben hier ook nog maar net en vind dat Bassie een punt heeft. Maar wat me wel opvalt in dit topic is dat jij hoewel je hem gelijk geeft erg veel recht voor zn raap bot reageert. Je schrijft zelf al ik ga ook niet vrij uit maar 't komt op mij een beetje tegenstrijdig over
Je geeft terecht aan ,dat je hier nog maar pas bent, net zoals Bassie. Ik vind het bijzonder knap dat je dan al meteen een oordeel klaar hebt over hoe we met elkaar omgaan...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 09:31
BerichtOnderwerp: Vallen in de Geest

JOL252 schreef:
Naar mijn smaak is minstens 90% en wel meer dan dat fake, gepush, gebral, gemanipuleer en beïnvloeding en daar heb ik niet zoveel mee. Ik heb een paar diensten hiervan meegemaakt (onderzoek alle dingen Engeltje smiley ) waarbij steeds dezelfde mensen naar voren gingen die bij mij bekend stonden als toch wel met een emotioneel gat en veel behoefte aan aandacht. Het kwam bij mij niet erg authentiek over. Wat gezien werd als "het vallen in de geest" kan heel veel andersoortig zijn.
Inderdaad is de persoonlijke relatie met God het allerbelangrijkst en ja je kan leven met Hem zonder deze fratsen.

En toch denk ik aan het kind Kussende smiley met het badwater. Niet weggooien dus.
Verder is psalm 23 wel een leuke: Hij doet mij nederliggen... geen dienst of spreker voor nodig.
Ik denk dat het gewoon kan voorkomen, maar dat mensen er niet op uit moeten zijn. Want dan wordt het een truucje.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 09:12

SIMSIM368 schreef:
Willem laat je niet voor het karretje spannen, de pap is gemorst de ware aard is bekend. Wel grappig dat jij dit hebt gezien.
Ik denk dat Willem oud en wijs genoeg is, dat zelf te beslissen. En ik heb geen enkele reden aan zijn ogen en aan zijn interpretatie te twijfelen. Dat jij iedere keer andere schuldigen zoekt, is in mijn ogen slechts een afleidingsmanoeuvre.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:35

BASSIE783 schreef:
bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.
Zo Bassie, dus wie het niet met je eens is, is liefde tekort gekomen? Een rare redenatie.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:31

TINEKE986 schreef:
ik heb je dat wel eens vaker zien zeggen Chatuliem. dat van die virtuele wereld. en net als toen vraag ik me toch af of je daarin wel gelijk hebt.
in een virtuele wereld zijn de mensen niet echt. zo als in een spelletje. de sims bijvoorbeeld.

hier zijn echte en reele mensen bij betrokken die via deze site een nieuwe levenspartner hopen te vinden (omdat ze dat in hun eigen omgeving niet vinden of omdat deze site meer mogelijkheden biedt ivm verlegenheid of zo). achter elke naam zit een persoon. een persoon met gedachten, ideeen en gevoelens (waar de een wat beter mee overweg kan dan de ander).

dat hier op deze topic gevraagd wordt naar meer positiviteit en vriendelijkheid lijkt mij net zo goed mogen als dat iemand een andere topic opent met wat de ander bezig houdt.

een nieuw persoon met een frisse wind kan je toch beter welkom heten dan hem/haar te ontmoedigen met de woorden zo zit het en je doet het er maar mee?
Als je eens naar uitjes komt, zul je zien wat ik bedoel. Je mist hier teveel aanknopingspunten om een goed oordeel over iemand te vormen. Je kunt hopeloos de plank mis slaan.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 1 mei 2012, 20:33
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:10

BASSIE783 schreef:
en zo gaat het dus op veel topics men reageert op een topic en een ander reageert dan op de persoon die een mening heeft .

Een lichaam ,vele leden
Zo kun je het niet stellen Bassie. CM is geen gemeente en wil dat ook niet zijn. Dit is een virtuele wereld en dat je daar moeite mee hebt is duidelijk. Ga er nu maar van uit, dat als je mensen ziet, ze heel anders zijn dan achter de pc...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 19:31

SIMSIM368 schreef:
De dame in kwestie ben ik. En ja, ik ben enorm gekwetst door dit verhaal dat nergens op slaat.
Heb de hele keuken nooit gezien waar ik zogenaamd een "ontmoeting" heb gehad.
Ik heb met niemand, wat dan ook, gedaan. Heb alleen een keurige zoen gehad en een tik op mn billen van de andere hoofdrolspeler.
Daarna ben ik naar mijn kamer gegaan, deur op slot en alleen gaan slapen.
Ik walg van de mensen die dit verhaal in de wereld hebben geholpen en ik walg van iedereen die dit verhaal zomaar als waarheid aanneemt.
Waarom de naam van chatuliem hierin voorkomt? Omdat, voor zover ik weet, het verhaal hier vandaan komt. Ik heb het hem zelf gevraagd.
Hij wil geen andere bron noemen.
En daarmee veroordeelt hij mijn reputatie tot het laagste beeld wat ik binnen cm ooit heb gehoord. Walgelijk vind ik dat.
Het is terecht dat simsim dit hier aankaart.
Ella, we hebben het op msn uitvoerig gehad. En ik heb je uitentreure uitgelegd hoe je het beste om kunt gaan met roddels. Dat jij daar anders over denkt, is geheel jouw zaak. Maar dat je me als hoofdschuldige aanwijst is beneden alle peil. Sorry Mo, je valt niet in mijn doelgroep, dus jaloers ben ik niet. Het idee dat je dat al suggereert is belachelijk. Ik zou het maar loslaten als ik jou was, dat is het allerbeste...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:27
BerichtOnderwerp: zeg me wie uw vrienden zijn

HEIDE115 schreef:
Er blijft toch genoeg over dacht ik..

Ook als je alleen al ziet,dat geen van de jongeren er zich in willen of durven mengen..

Natuurlijk spreekt je hier op cm op verscheidene groepen..dat is waar.
Maar moeten we geen voorbeeld zijn als ouderen..die gescheiden,weer vrijgezel werden of anders hebben moeten meemaken?

Misschien is het goed om is eerlijk wat onderwerpen te plaatsen over;

-Hoe weet ik dat God van mij af weet?
-Mijn lot,of door mijn zonde?
-wat is Gods bedoeling in mijn leven?
-Hoe ervaar ik,God lief te hebben boven alles?

Mochten er al onderwerpen zijn over het hierboven genoemde
Laten we het opnieuw opzoeken,en hier dan mee verder gaan.

Ergens zei ik al,door de zonde(erfzonde) voelen velen zich eenzaam en verlaten..
Een ieder in zijn eigen omstandigheden.
Ookal zeggen we dit het liefste niet van ons zelf.

Zien we die nood nog bij elkaar?

Als iemand zegt..ja dit zie ik..
Dan verwacht ik net zo goed van jou een onderwerp..wat dan jou troost
is in een weg van vele vragen.

p.s Natuurlijk zijn onderwerpen,zoals mensen die zich in zetten om met elkaar weg te gaan ook prachtig.

Heide
Er zijn hier heel veel goede onderwerpen besproken op het forum. Vaak was de discussie op het scherpst van de snede en het zorgde ervoor dat er wederzijdse waardering kwam voor elkaars geloofsbeleving. Dus, voordat je te snelle conclusies trekt, wat jij onder ruzie verstaat, kan voor een ander als een gewoon meningsverschil zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 22:10

Zelf denk ik dat mensen een te hoge verwachting hebben van deze web site. Dit is niet te vergelijken met een relatie in het echt. Je kent de ander niet echt, het is een virtuele wereld. En dan komen de misverstanden snel om de hoek kijken. Ik noem eens een voorbeeld.

Ik vind de psalmen en gezangen niet te zingen, geef mij maar opwekking.

Nu zullen er vast wel een paar mensen zijn,die zich beledigd voelen en persoonlijk aangevallen. Anderen lezen hier gewoon een mening in. De vraag is, hoe heeft de schrijver dit bedoeld?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 22:06
BerichtOnderwerp: 6 oktober grote ontmoetingsdag in Den Haag.

BEUN656 schreef:
Je bedoeld deze man toch...?

http://www.rejoicenow.nl/page/wilkin-van-de-kamp-dwaalleer-dwaalleraar-nl
tjonge, weinig inhoudelijk hoor, Beun. Als hij een dwaalleraar zou zijn, zou ik daar toch iets grondiger werk van verwachten. Dit is rotzooi..
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CHATULIEM619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 169 Volgende
Pagina 27 van 169