Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 12:40
Onderwerp: De klik...
|
|
|
de klik...............= als je verliefd voelt de klik...............= als de ogen in elkaar weven de klik...............=
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zondag 13 januari 2013, 12:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 11:54
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
GERRIT603 schreef: | kan jij die dan thuis voor de deur kwijt
daar heb ik geen ruimte voor, heb al moeite om een plaatsje voor m'n auto te vinden |
smart nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 11:52
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Denk dat..het dat JUIST is... Zien wat je zelf ook kan...zelfwaardering....(Wauw...dat kan ik) Tenminste...zo werkt het bij mij... Er zijn dagen dat er NIETS uit mijn handen komt... Maar vorige week even hulp gehad....schuur opgeruimd...berging ook...
En volgende week staat de vliering op de planning... Bij mij is het meer het opruimen...sorteren....weggooien.. (ik kan niets weggooien) Bij mij heeft het te maken met afscheid nemen... Zo heb ik onlangs de hal geschilderd... Ik heb een grote drempel om dingen te ondernemen, maar lukt het wel...geniet ik er ook echt van!!! |
(ik kan niets weggooien) troostje ik ook, alleen mijn ruimte is niet zo groot, gelukkig maar Mooi geschreven, het is ook verrijking van je eigen ik, en de zin: met het afscheid nemen, zo zie ik dat ook, bewust ermee bezig zijn leven in het nu, gisteren in verleden nu is vandaag en morgen.............. morgen is toekomst..... leef vandaag........
Je doet het goed Zeeland...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 11:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Verslaving hoeft niet hoor Joannie... Soms is het echt even nodig om van de kaart te wezen... Een goede nachtrust is daarentegen wel belangrijk... |
Ja zeeland je heb gelijk, toch probeer ik nog even zo!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 11:43
Onderwerp: Zondagmorgen - Ida Gerhardt
|
|
|
JANS221 schreef: | Zondagmorgen
Het licht begint te wandelen door het huis en raakt de dingen aan. Wij eten ons vroege brood gedoopt in zon. Je hebt het witte kleed gespreid en grassen in een glas gezet. Dit is de dag waarop de arbeid rust. De handpalm is geopend naar het licht.
Ida Gerhardt (1905-1997) |
mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 11:42
Onderwerp: Pesten...
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Precies, vertrouwen en achterdocht, en zich anders dan anderen voelen, maar gelukkig wel weten dat ze verder moeten, en niet stil blijven staan. |
goed geschreven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 19:07
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Niet te filmen zeg.....de hele week kan je niet slapen, nu moet ik weg Zit ik hier moe te zijn
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 12 januari 2013, 19:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 15:04
|
|
|
En toch als je ziet wat ik allemaal doet en energie heb, snap er niks ervan!
In ieder geval, de ontplofte kamer, zo leek het wel! is opgeruimd heleboel weggedaan, de kleren te groot, en die gaan naar kringloop! en ook de slaapgedeelt is een stuk lichter geworden, tjonge ik heb een zee van ruimte nu de effect die ik wilde bereiken is goed gegaan, nu nog iemand lief aan kijken voor de gaatjes boren........ voor mijn plankje speciaal voor de foto's erop te doen! en ik heb een idee, alleen nog iemand zoeken die het voor mij kan uitwerken..........! Echt mijn nestje geworden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 14:55
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Toeeeevallig hier hetzelfde weer Maarre ik wil ook wel die sneeuw van Leanne |
ja zeg ik niet hoor................................
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 12 januari 2013, 14:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 14:52
Onderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
|
|
|
GERRIT084 schreef: | En eigenlijk precies zo, als jou eerste reactie |
ja goed gezien Gerrit en ik vindt het plaatje met tekst ook mooi!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 12 januari 2013, 14:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 14:40
Onderwerp: Wat vind jij het belangrijkste van een vriendschap?
|
|
|
wat ik zelf belangrijk vindt en doe het ook zelf , elkaar accepteren in wie we zijn! En vooral respect, wat voor achtergrond je ook heb!
zelf heb ik een kleurrijk vrienden! Gelovig en niet gelovig, er zijn een paar erbij waar ik heel close ermee bent! en andere weer gezellig bij elkaar eten, of creatief ! of uitgaan! Ik geef zelf wel duidelijk de grenzen aan, er zijn ook wel eens die gaan me claimen! en dan doe ik bewust al stappen achteruit en laat ook merken dat ik het niet fijn vindt! En blijft het gebeuren, dan neem ik bewust afstand ervan! ! Ik vindt ook fijn om bij hun te zijn en hun zijn altijd blij als ze me zien en dat doet me erg goed! En ik ben dankbaar ervoor!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 12 januari 2013, 14:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 10:50
Onderwerp: Het weer
|
|
|
wolkjes in de blauwe lucht, de zon erbij, heerlijk fris, gezonde lucht.....!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 10:42
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Idd, het ene hart zoekt het andere hart. Als die elkaar gevonden hebben dan vormt zich het 1 zijn tussen man en vrouw. Zoals God het bedoeld heeft.
God wil een ieder hart dat Hem toe behoort aanraken om het te genezen. Ons emotionele leven staat niet los van ons geestelijk leven. Ik kan leren om me niet te laten beheersen door mijn emoties maar me te laten leiden door de Heilige Geest en Gods Woord. Hij, die de diepten der harten van de mens doorziet, kan je vertellen wat jouw hart nodig heeft en wil je genezen en vrij zetten om je Zijn vreugde en vrede te doen smaken. |
idd En dat is juist zo mooi. Mooi geschreven ..............!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 08:38
|
|
|
Mooie gekleurde lucht in de ochend...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 22:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja weet dat het zo moet maar de uitvoering ervan is twee |
zegt dat wel Erika en je zit al tegen de nacht op te kijken en denk zal wel weer zo lange moeilijke nacht worden en ik vertik het met de slaap pillen aan het werk te gaan! Dat is ook niet alles, als je niet uitkijkt zit je daaraan vast en kan je bijna niet meer vanaf komen! Ik weet zelf goed wat het vandaan komt, alleen oplossen gaat het niet zomaar!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 11 januari 2013, 22:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 22:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | hoeeeeeeeee doe je dat |
Ja heel gewoon, zware kledingkast, die wilde ik in de andere hoek , ging bijna goed! Ik dacht als ik mijn kracht even zo gaat staan dan heb ik die kast tegen de muur, ja ik ook dus, tegen de muur die net geschilderd was, nu ben ik nog witter geworden maarrrrrr de kast staat, de deuren zitten nog erin......trouwens de deuren lopen beter dan eerst.........toch een voordeel weer
Als Joannie ff eigen goed boos maakt, dan lukt het meestal wel weer, alleen vraag niet hoe
Een echte emancipeerde vrouw.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 20:28
|
|
|
Dat ik vandaag vastzat, tussen de muur en de kast............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 20:27
|
|
|
ANNA415 schreef: | |
wil je erover praten...............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 20:23
Onderwerp: gratis afhalen
|
|
|
[quote=KEITH722]partij kapotte gloeilampen (24)
voor donkere kamer! (fotografie)[/quote
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 11 januari 2013, 21:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 20:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vind het veel knapper om te slapen |
Pfffft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 14:44
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Horen.....zien.........zwijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 10:43
Onderwerp: Het doel van 2013
|
|
|
Doorgaan waar ik aan begonnen bent in 2012. Dankbaar en genietend Verder gaan Samen met Hen jezus Hij gaat mij voor En ik volg Hem In Zijn treden...........
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 11 januari 2013, 10:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 10:33
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het is maar net wat je zoekt, gaan we eerst proberen, één vlees te worden, of gaan we eerst kijken, samen één hart te vormen.
Ik heb het een keer geprobeerd eerst bij het eerste te beginnen, maar dat liep op niets uit, waar ik op latere leeftijd best een schuld gevoel aan heb over gehouden. De tweede en laatste keer, toen het tweede, en dat is ook niet gelukt, het andere hart was te diep, of in ieder geval, al diep gekwetst. De fout van ons mensen is dit, vergelijken, met die ander met wie het mis is gegaan, nou geen één hart is het zelfde, elk hart is er één apart. Maar ook ik weet het, het is makkelijker, één vlees te worden, dan één hart. Twee verschillende harten, mogen best de kans krijgen, één nieuw hart te gaan vormen, nog voor er sprake gaat worden, één vlees te zijn. |
Het is juist zo mooi,2 verschillende harten, ieder uniek. Als het 1 hart wordt dan wordt het een invulling voor de andere! Mooier is juist een aanvulling, voor de beide harten, jezelf kunnen blijven en toch 1 zijn samen! Dat is ook mijn ervaring geweest, wij waren 2 verschillende mensen, we waren wel aanvulling voor elkaar! En dat was een weef touw dat ons harten bij elkaar brachten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 10:20
|
|