Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 15:48
Onderwerp: Incest
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Mooi verwoord Willem. |
inderdaad mooi verwoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 15:39
Onderwerp: Identiteit
|
|
|
moeiilijk je leven inrichten na gods wil.voor mij persoonlijk is dat soms een heel gevecht. en ik weet god heeft het beste met me voor, zijn geboden zijn er om ons ook te beschermen. en dan de vraag, wat wil god eigenlijk hoe ik verder ga in mijn leven? met die vraag zit ik al lang,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 15:25
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee is om te flossen |
wat je niet allemal met een man kan doen, van flossen met zijn borsthaar tot de vuilnisbak buiten laten zetten
eh vliegenvangers, hing me huis vorig jaar vol mee, dankzij de buurman die vogels, echt honderden in de tuin had,in een kooi, die stonk.... nu zijn de vogels weg en de vliegenvangers.en het schrikdraad, want owee als er een kat in de tuin kwam, dus me schutting leek meer op een gevangenis hek. maar ik loop er gewoon altijd onder door, alleen inderdaad, komt er een man die zijn wat groter. ha ha zo stooten die ook nog es hun hoofd tegen me lampen, die hangen niet zo hoog bij mij, of nog lueker, maak ik koffie of thee, klap ik het keukenkastje open, gaat bij mij gewoon goed, maar als er een man achter je staat dus niet. best onhandig als je groot bent, vooral met vliegenvangers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 13:03
Onderwerp: Bidden
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=xolvGqXgsCo
Veilig in Jezus' armen, veilig aan Jezus' hart; Daar in zijn teer erbarmen, daar rust mijn ziel van smart. Hoor, 't is het lied der eng'len, zingend van liefd' en vreê, Ruisend uit 's hemels zalen, over de glazen zee. Veilig in Jezus' armen, veilig aan Jezus' hart; Daar in zijn teer erbarmen, daar rust mijn ziel van smart.
Veilig in Jezus' armen, vrij bij mijn Heer en Borg, Vrij van 't gewoel der wereld, vrij van verdriet en zorg, Vrij van de vrees en twijfel, vrij van der zonden macht; Nog slechts een weinig lijden, nog slechts een korte nacht. Veilig in Jezus' armen, vrij bij mijn Heer en Borg, Vrij van 't gewoel der wereld, vrij van verdriet en zorg.
Jezus, mijn dierb're toevlucht, Jezus, Gij stierft voor mij! Dat op die rots der eeuwen, eeuwig mijn hope zij. Heer, laat mij lijdzaam wachten, totdat het duister vliedt, En 't oog aan gindse kusten uw heillicht gloren ziet. Jezus, mijn dierb're toevlucht, Jezus, Gij stierft voor mij! Dat op die rots der eeuwen, eeuwig mijn hope zij.
<><
Zwaan
|
vind het plaatje erg mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 12:49
Onderwerp: Over Vissen en vrouwen;)
|
|
|
VISSER278 schreef: | De lichtjes zijn uit hoor . Ze zijn nu veranderd in groene en rooie tonnen. Oftewel....BOEIEN.
dus , je kan weer gewoon , rustig een ritje meedoen. |
ha ha das ook een sport, proberen op zo,n boei te klimmen en niet te verzuipen,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 12:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee , ik kom daar enkel maar voor vis. Maar de gemeente is daar wel goed bezig dan denk ik door de graffitti te verwijderen. Heb zelf pas nog een mail naar de gemeente gestuurd vanwege de loslopende honden daar. Er was op een avond haast niet te vissen omdat je de honden zo in de gaten moest houden. Er stond er één bijna tegen mn viskoffer te pissen , een andere dolde ff tussen mn hengels . Maar de gemeente heeft beloofd dat te zullen aanpakken. Een peuk op het strand , die met de vloed toch wel weg spoelt , daar schenken ze meer aandacht aan. Tssss , bij iedere strandovergang hebben ze asbakken geplaatst zogenaamd om het strand schoon te houden. |
zeker bij iedere strandovergang waar jij altijd door heen loopt, dat moet je toch tot nadenken zetten, ja toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 01:08
Onderwerp: Het weer
|
|
|
zo ik kan weer slapen hier trekt het onweer weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 01:00
Onderwerp: Bidden
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Das een waar ding!! Ik heb het momenteel weer even erg zwaar lag net op bed en kon alleen maar huilen en dan denk je geen gebed kan ik bedenken en alleen maar stamelen Heere help me ik kan het niet alleen, daarna mocht ik rustig worden!! Het hoeft geen mooi gebed te zijn Hij hoort ons en ziet ons aan zoals wij op dat moment zijn! Dat is het mooie van een Vader in de Hemel!!! |
schuilen in gods armen, lieve knuffel voor je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:22
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja zal wel Visser,heb ik ook wel is..
|
duh dan stond er wel een mooiere man, eentje met borsthaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:05
|
|
|
die man blijft daar misschien wel de hele nacht nog staan.... ha ha zeeland stond die daar vandaag ook toen jij daar gereden had?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:00
|
|
|
ANNA415 schreef: | Jij ziet hem ook?! GELUKKIG ik ben toch niet gek |
vreemd dat jij hem niet ziet, ha ha misschien heeft hij wel geen borsthaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 23:57
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vanavond nog over heen gereden...en het verveeld nooit!!!!!!!!! |
ha ha als je weer gaat geef effe de tijd door, kunnen we je zien, maf zo,n cam eigenlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 23:53
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Aaaaaaaaah. Zielige naaktslak |
wel er waren er nog twee, die heb ik snel ergens anders neergezet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 23:51
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Mooi Visser..woW!..echt viswater.. |
maar beter aan het strand met je benen in de zee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 23:50
|
|
|
ANNA415 schreef: | Kan er niks aan doen. Ik klik op de link en zie er 1 met een mobiel. De zee ziet zwart. Dus hoe kan ik nu de vissen zien dan? Valt niets te zien daar. (behalve dan die ene met mobiel) |
ha ah net gekeken er staat inderdaad iemand, volgens mij is hij niet aan het vissen, wat hij doet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 21:38
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
met me blote voet in een naaktslak getrapt, gest hij splette uit elkaar en het zat allemaal aan me voet dus met 1 been na binnen gehinkt richting kraan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 21:13
Onderwerp: christelijk ''daten''?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Laat ik dan maar eens duidelijk maken, dat het bij mij dus niet alleen om de kids gaat, maar dat het een aspect is, waarom ik geen afstandsrelatie wil hebben. Omdat je eigenlijk niet kunt vragen van elkaar om de omgeving waarin men leeft en werkt voor de ander op te geven. Daarin spelen kids wel een rol, maar het is meer dan dat alleen. |
dat ligt eraan of die persoon dat wil, opnieuw ergens settelen, nieuwe baan zoeken, nieuwe vriendenkring, kan het me van jou wel voorstellen, verhuizen , opnieuw beginnen is ingrijpend,aan de andere kant is het ook een nieuwe uitdaging, en als je echt verliefd bent..... bij mij is het enige me kids.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 20:56
|
|
|
ha ha die had ik ooit al ooit ontdekt als je effe na de zee wil kijken bij vlissingen best leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 20:55
Onderwerp: Genezings...diensten?
|
|
|
PETRA944 schreef: | www.youtube.com/watch?v=YXctd2uyTkA
over serieuze dingen op you tube, dit is een stukje waar iemand vertelt over zijn ervaring met een engel, die ik mooi vind en ook sereius neem |
maar ja als link plaatsen lukt me niet ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 20:54
|
|
|
www.youtube.com/watch?v=YXctd2uyTkA
over serieuze dingen op you tube, dit is een stukje waar iemand vertelt over zijn ervaring met een engel, die ik mooi vind en ook sereius neem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 20:45
|
|
|
DJAB697 schreef: | ah leuk, laat me weten wat je vond. ik vind niet snel wat op youtube dat echt goed en Bijbels verantwoord is. dit is 1 van die uitzonderingen. |
net nog een stuk geluisterd, aangezien ik niet zo veel gestudeert heb, is het moeilijk , goed opletten of ik de woorden in engels wel goed versta, wat ik tot nu toe begrepen heb is het een man die alles onderzoekt met de bijbel, zeker interessant dankje, maar iets wat ik effe 2 keer wil luisteren en tijd voor moet zien te vinden zonder storende kids om me heen.... het begin is goed gezegd, alleen god creeert nieuw leven met woorden, maar dan denk ik toch eh als wij iemand zegenen dan spreken we ergens toch leven over iemand uit, niet dat we leven creeeren, en als we iemand vervloeken kunnen we daadwerkelijk iemand het slechter maken in het leven, dat is weer iets anders als hoe noem je het, eh bv tegen je portemonee zeggen, daar gaat 2000 euro inzitten en ik twijfel of ik zijn woorden echt goed begrijp dus ga het za nog es goed luisteren, desnoods met een engels woordenboek, dus reactie volgt over paar dagen denk ik. is zeker wel interesant, ben het ermee eens dat beplaade new age dingen de kerk insluipen bij sommigge gelovigen , maar jammer niet in nederlands
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 20:02
Onderwerp: Identiteit
|
|
|
HANNAH810 schreef: | carmen; Als je bent wedergeboren (tot het geloof gekomen dat de Heere Jezus ook voor jou is gestorven) dan ligt inderdaad je identiteit IN Christus.
zoals ik het zie, volgt daarná het proces jezelf te leren zien door de ogen van Christus, met de waarde-oordelen die bij een leven met Hem horen. In die zin ben ik het dus niet helemaal met willem eens die schrijft dat je dan exact als de Heere Jezus zou (willen) gaan leven.
ik zie het meer zo dat je dezelfde persoonlijkheid blijft qua karakter eigenschappen, maar.................je basis, je werkelijke persoonlijkheid, je diepere IK ligt verankerd en veilig in Hem. Dit versterkt je basis gevoel en het besef "er te mogen zijn, en jezelf te mogen zijn". Mijn ervaring is dat je hierdoor een stabieler, sterker, evenwichtiger en doelgerichter persoon wordt. (of dit voor ieder mens op zou gaan durf ik overigens niet te stellen, ik geef alleen aan dat dit mijn persoonlijke ervaring is.) |
mooi geschreven hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 14:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het gaat hier ook over 2 verschillende woorden....ZORGEN...
Nee in feite zorg ik niet meer voor hen...(kleding ...voedsel) Maar ik heb het dan nog meer over...zorgen die je kunt hebben over je kinderen... Je kunt kinderen hebben met zorgen...problemen... |
toen mijn dochter haar kindje verloor, was ze hier iedere dag, even bij mama, en het is fijn voor ze dat als ze je effe nodig hebben dat je er bent, die uit huis zijn hebben een sleutel kunnen altijd na binnen ook in de nacht. En dat is een kind zonder zorgen, problemen, en dan nog kan er wat in het leven gebeuren dat ze hun moeder voor bepaalde dingen effe nodig hebben. dus begrijp wat je bedoelt kinderen met zorgen, die hebben je nodig. en fijn als je er voor ze bent, het is niet af als ze volwassen zijn en uit huis zijn. ha ha en kom maar op met die kleinkindjes... leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 14:39
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En zo kan het dus ook andersom zijn: ik wil in de buurt van mijn ouders blijven wonen om voor hen te kunnen zorgen.
Helaas is het aanzienlijk meer geaccepteerd dat ouders in de buurt van hun kinderen willen blijven wonen, dan andersom!
Wanneer ik aangeef dat ik, vanwege de zorg, in de buurt van mijn ouders wil blijven, krijg ik al snel de reactie: "Je bent toch niet met je ouders getrouwd? Je hebt toch ook een eigen leven? Er is toch genoeg zorg voor handen door instanties, dat hoef jij toch niet te doen?"
Mijn ouders hebben jaren voor mij gezorgd, mag ik nu iets terugdoen? |
lief van je dat je graag bij je ouders wilt blijven voor als ze oud zijn en hulp nodig hebben, ze zijn gezegend met een dochter zoals jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 11:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zeker als je kinderen hebt...(nog meer als ze thuis wonen) is het niet altijd eenvoudig.. Als ze wat ouder zijn kun je het wel bespreekbaar maken...maar ik vind dat het moeilijk blijft... Natuurlijk mag je gaan voor je eigen geluk..en je leven... Maar toch ...die kinderen zijn er...ook naar hen moet je luisteren... Zijn het dan ook nog kinderen met problemen...is het heel erg moeilijk... Dat is mijn ervaring... Je wilt kiezen voor jouw geluk, maar er is daar je kind...of je kinderen... En inderdaad...ook voor mij stond er een bungalow klaar.... Maar toch.... |
klopt en kinderen blijven je ergens altijd nodig hebben zeeland. 1 van mij woont in amsterdam, andere gaat daar studeren 1 tje in mijn woonplaats, andere verderop en probeeert een huis in mijn woonplaats te krijgen. want die mogen graag effe langs wippen, als je ver weg woont kom je zo officieel op bezoek, leef je anders met elkaar, dus die man met paard zal moeten blijven bij mij, maar dat is weer gemeen van mij want dan laat die man zijn kids achter en effe andere baan zoeken ha ha en zo zit ik hier nog wel voorlopig effe een paar jaar op cm. met beperkte aantal mannen in mijn omgeving... ha ha die bungelow, dat is toch allemaal bijzaak, materieele dingen, wat is de kern, de mensen van wie je houd toch, inclusief de kids. en je kan wel denken dat ze je niet nodig meer hebben totdat er iets gebeurt met ze en ze je wel nodig hebben.... ik zouz elf niet gelukkig kunnen zijn als ik van me kinderen zelf ver weg ging wonen, kiezen kids er zelf voor, is oke, maar als ik ervoor zou kiezen is het als of ik ze in de steek laat voor mijn gevoel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 10:43
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Het gaat wat mijn mening ook is hier,gewoon hoe men er persoonlijk mee om wilt gaan. wanneer je op een site zit als deze..kan ik me indenken dat je iemand kan tegen komen die door profiel of foto erbij je al kan aantrekken bijvoorbeeld. Zie je later dat zij of hij in verwegnistan woont..en je moet over noor wegen die hobbelig zijn;), dan blijft het toch zo..vooral wanneer je iets van een vlinder voelt..dat je zo maar niet je nieuwsgierigheid maar meteen aan de kant kan zetten.
Het gebeurd nu eenmaal dat mensen ongeacht hun huidige situatie toch voor elkaar willen gaan. En wat moet er in de werkelijkheid nog veranderen,wanneer je elkaar al in liefde gevonden hebt?.. in de tijd van de bijbel,hadden ze misschien een date door op een paard dagen te moeten reizen..ik noem maar iets geks.
Uit de bijbel; En ook moest iemand zoveel jaren meer werken bij zijn oom voor een ''2de vrouw'' die hij LIEF had...en dat werken kon je ook als afstand zien denk ik.
Daarom gaan dingen zo..hoe ze ook moeten gaan. Als iemand in deze tijd een EIGEN keuze maakt..en zijn regio van zoeken via een vakje invult, dan beperkt hij of zij ook zelf de mogelijkheden..om mensen tegen te komen..die wel bestaan. |
hmmm is ook wel zo, alleen als ik ooit nog verliefd word wil ik toch ooit ook trouwen ergens in de verre toekomst denk ik....en dan...ha ha als ik daar zo bij nadenk, nooit ga ik meer uit me woonplaats weg , heb zo vaak moeten verhuizen voor ex, stabiliteit voor de kinderen is het belangrijkste. punt twee al zal hij harstikke rijk zijn en een villa hier aan het water hebben, eh mijn huis opgeven met het risico dat het misschien toch over gaat en je met kids weer de straat op staat toen ik 19 was vroeg me exman of ik met hem mee wou, dat hij zijn leven met me wou delen, niet met paard maar met een nisssan z. ha ha, ben zo gegaan , want was verliefd. nu is alles anders moeilijker als je er over nadenkt. beperk ik me mogelijkheden, ja zeker, je word gevormd door je ervaringen, denkt te veel na, durft geen maffe risico,s te nemen met kids, so wie so kun ej niet je kids effe paar dagen alleen laten om emt paard naar je geliefde te reizen,. en ja samen door eht leven gaan, ook met latrelatie is toch samen af en toe dingen doen en er kunnen zijn voor elkaar, effe bakje koffie en verder met je eigendingen zoals chatelaum schreef
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:49
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Eh ik ben 53 en werd 2 jaar geleden vierliefd op het moment dat ik HEM tegenkwam.En gelukkig was dat wederzijds. Het was veel heftiger dan ik ooit had gedacht dat je verliefd kon zijn, veel heftiger dan toen destijds met mijn ex. Eind april heb ik deze relatie beëindigd om verschillende redenen. Ik kwam hem vorige week tegen en wham het was er weer. we hebben besloten om het nog een kans te geven want zo'n liefde maak je denk ik niet zo vaak mee in je leven. Dus het kan heel goed erger zijn dan toen je 16 was |
wauw geweldig voor je roelande alle geluk toegewenst samen. jee dus het maakt echt niet uit je leeftijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:43
|
|
|
CARMEN073 schreef: | 180 km is ver als je achter een rollator loopt, jah.... |
gewoon een electrische rollater nemen waar je op kan zitten en effe opvoeren dat ding
ha ha zal me benieuwen of ik nog ooit verliefd word, denk het wel want mannen blijven leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je begrijpt elkaar in twijfels....in verlangen....je verleden...je toekomst... Ik heb weleens gezegd...(en dat is toch waar denk ik) Als het komt...dan komt het... Heel hard rennen...van...IK WIL...IK MOET...??DAT...werkt niet.. |
dat is mooi gezegd, oke ik ga voor die man van 60 over drie jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:30
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jazeker...je kunt weer helemaal vlinders voelen hoor...weer net als vroeger... Toch hoor ik ook veel mannen zeggen...(vrouwen ook hoor) dat ze na de scheiding...het alleen zijn...ook weer op een andere manier invullen... Je bent getrouwd geweest...gaat zo weer een eigen leven beginnen...bouwt weer wat op.... Ook wat zich er afgespeelt heeft in je huwelijk...de scheiding...kan zoveel hebben teweeg gebracht...dat het weer heel moeilijk is om een man/vrouw toe te laten...Je kunt zeggen...dat moet je dan vergeten...nou...ik vergeet het NIET... Het heeft mijn leven getekend en gevormd...
Maar weer verliefd worden...zeker...het kan... |
dat klinkt alsof je moeite hebt om in te zien dat de ene man anders is als de andere en je moeilijker kunt vertrouwen of zie ik dat nou verkeerd
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|