ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNA415
Ga naar pagina Vorige 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 86 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNA415
Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 20:21
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...een voetwassing in de zomer??? Ik doe dat alleen maar op Witte Donderdag...dan laat ik mijn voeten wassen... Engeltje smiley

Zieke smiley hopelijk wordt er dan een gasmasker voor de wasser bijgeleverd Clown smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 20:18
BerichtOnderwerp: De knipoog....

ROELANDE345 schreef:
Ik knipoog altijd gewoon weer terug. Desnoods vaker dan 1 keer Lachende smiley
Als die ander dan echt iets wil zeggen komt ie daar wel mee

Knipoog smiley ik knipoog ook graag naar kerels Coole smiley met zonnebril

en als ik er eentje krijg, bedank ik altijd ffies, en inderdaad komt dan wel vaak de reden.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 17:24

ROELANDE345 schreef:
ik was het niet van plan maar heb het wel gedaan: in mn arm gezaagd met de takkenzaag terwijl ik een dode brem probeerde te verwijderen uit mijn oerwoud Boze smiley Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen

EHBO?!!!!! Clown smiley

Kusje erop? Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 17:11
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM

PETRA373 schreef:
klopt, ooit moet ik het doen... ha ha, maar duhhh als frank ook komt en ik laat een s....t , word hij vast heel kwaad Twijfelende smiley

das toch best een goeie smoes Knipoog smiley

ach we zitten toch buiten.... zeggen we gewoon dat een boer aan 't gieren is Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:10

PETRA373 schreef:
ach anna Kussende smiley

ooit ineens is die ene er, die jou d e leukste vrouw vind Lachende smiley

petra, die na voor het eerst na 8 jaar een man heeft ontmoet die echt wel heeeel erg leuk is
hij heeft zelf zijn abbo niet verlengd Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
warom zou hij ook, als ik op dit moment de leukste vrouw voor hem ben Smiley die vol vragen zit Clown smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley

zelf blijf ik nog effe, had net me abbo voor drie maanden verlengd, voor de gezelligheid enzo Knipoog smiley

gezellie kun je mooi met die leuke man naar de picknick/bbq komen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:08
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

STEENTJE178 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Dan verklapt Floshke het vast ook niet Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond

Nee Flosh weet vast het password niet meer Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:07

STEENTJE178 schreef:
Hoe zouden kwade duivengehaktballen smaken? Coole smiley met zonnebril

Wist je dat.......

.. kwaaie duivengehaktballen de hele maand door gemaakt kunnen worden? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:06

NATASCHA642 schreef:
de duiven hebben water gekregen maar dan tegen het hok aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

de liefde is er nooit geweest heb een hoop getolereerd maar nu ist genoeg pff kan niet eens in me tuin zitten Huilende smiley, smiley in tranen Kotsende smiley

dank je en lief van je

haha, ik weet nog een flauwe grap....
de buurman fokt duiven en jij ziet ze vliegen Clown smiley

en wat anders dan vliegen doen ze ook
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 10:52
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide

we willen op
zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (7 jaar)
anna415, al jaren 25 jaar, regio 0546
roelande354, 54 jaar, regio 342
natascha642, 43 jaar, regio 0546
shanita130, 41 jaar, regio 078
Rainbow930, 35 jaar (ovb)
Mira349, 43 jaar (ovb)

willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar)
harald940, 38 jaar, regio 038
pieter619, jong van geest; taxi-chauffeur....
lanfy127, 43 jaar, regio 0318
crossroad317 (ovb)
frankt627, 49 jaar (ovb)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 10:50

PETRA373 schreef:
Eerst maar Es' kijken of ik kan anna Knipoog smiley
En of ik durf Zieke smiley

Frank gaat radijsjes eten, dus geen groene soep ofzo....

On topic:
er zijn zat leuke mannen op CM, maar blijkbaar ben ik niet de enige leuke vrouw Huilende smiley, smiley in tranen Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 10:14

PETRA373 schreef:
Is het echt zo erg nataschja?
Ik bedoel ik moet ook iedere dag me tafel en bank effe schoonmaken
verder heb ik geen last van vogels, ik heb een hele rij musjes vaak op me schutting zitten, ha ha ongelooflijk zei gisteren nog iemand tegen me, ze zitten gewoon langs je. eh gisteren een op me kopje drinken... die moet je dus niet onbewaakt laten.
ze maken hun veertjes schoon in een stukje zand in me tuin en soms geef ik ze wat te eten.
en dan zijn er zeemeeuwen met hele grote poepen...ach ja dan maak je dat stukje raam effe schoon...
weet dat duiven heel erg kunnen zijn
maar is het echt zo erg????
wat is erger? iedere dag effe schoonmaken, of hoog geirriteerd de hele dag zijn en met risico op een uit de hand gelopen irritatie met misschien buren ruzie???
Wat zou voor jezelf het beste zijn? Die duiven zitten er en die blijven let maar op....
Nu heb ik een andere buurman, daarvoor een buurman die zich steeds boos maakte als er een zeemeeuw op zijn raam poepte, boos mopperend ging hij dan zijn raam wassen
en dan dacht ik waar maak je je druk om, ten eerste hoef je niet je hele raam te wassen, maar klein stukje, maar zonde van je dag, en van je zelf, hoe je je nu druk loop te maken?
petra hopend dat het mee valt en je er mee kan leven in rust en vrede
ik heb een speciale emmer en sponsje in me schuur voor iedere dag effe wat poepjes van zon tig musjes en wat zeemeeuwen op te ruimen

't is toch wat. Frank is er weer en jij praat weer over poepjes Clown smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 17:37

zo eens de 10 kilometer gaan kijken en dan de bbq aan en dan Lee Towers in de achtertuin Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:43
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.

SHANITA130 schreef:
Wat u niet mag weten: http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=5376:het-smerige-vaccinatie-propagandaspel-video&catid=17:gezondheid&Itemid=30

Slaap lekker, en oogjes toe. Slapende smiley

tja is het de waarheid of is het complottheorie. Ze zeggen de volgende doestelling te hebben:

Niburu begeleidt bij de kwantumsprong in bewustzijn die eenieder mag gaan maken en helpt graag mee een nieuwe wereld te creëren, gebaseerd op onvoorwaardelijke liefde, vrede en saamhorigheid.

In mij werkelijkheid is er maar Een die een nieuwe wereld kan creëren. Ik vertrouw liever op de Waarheid dan op een site die denkt een nieuwe wereld te kunnen creëren.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:20
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?

ZEELAND736 schreef:
Wat istie erruuuuuug!!!!!!!!!!!!!!

Echt erruuuuug Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:16
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

vis
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 07:29

PETRA373 schreef:
Je bent ook nog steeds welkom voor een barbequene hier frank, iets wat ik hoelang geleden al gevraagd hebt Gefrustreerde smiley

zal er geen gehakt ballen opdoen

Ik zie jouw naam nog niet in het lijstje voor 27 juli........?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 07:28

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...Lap dat heb ik weer. Die Flosh zit hier maar wat te tikken en binnenkort moet ik dus met jou gaan wokken...en Anna zal het ook weer vragen...wanneer krijg ik nu eens eindelijk rust?

Coole smiley met zonnebril Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:08
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik ben altijd blij...denk ik

Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:31

KLUS667 schreef:
Ja......en dan jullie was wegstrijken? Nee dank je de koekoek, dan komt er voor de mannen geen vlees aan te pas. "Echt waar Klus, wij strijken ons ondergoed en sokken altijd hoor en voor de hygiëne dragen wij ze 1x per jaar. Dit is slechts was van 10 maanden." Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley

Dan zouden wij zeggen wat een leuke man Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:18

FRANKT627 schreef:
De maatschappij bepaald nu eenmaal de normen van het uiterlijk. Ben je te zwaar of te dun of je heb 'afwijkende' looks het zal meestal meespelen in de kansen die je krijgt om je innerlijke te tonen. Hoe knapper je bent hoe meer aandacht je krijgt en hoe meer je jezelf kan of mag laten zien van de binnenkant. Er zijn genoeg mensen met mindere looks die innerlijk heel mooi zijn maar toch weinig respons krijgen. Heb je eens het geluk met iemand contact te maken dan kan je je zelf eens laten zien wie en hoe je bent. Het is meestal een gelukstreffer.

Ik weet dat het een christelijke site is maar als de mensen dan zeggen: 'ach, God houdt van jou ongeacht je er uitziet' ben je er ook niet altijd wat mee. De meeste onder ons hebben toch de wens een partner te vinden die voelbaar is, die je kan knuffelen en zo meer.

ach ja wat is knap?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 07:34
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

PETRA373 schreef:
Duiveltje smiley twee vliegen in 1 klap noemen ze dat
weg spinnen
weg kabouters Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley

Die stofzuiger gooi ik weg

De buurvrouw vroeg me laatst al, heb je ook zon last van spinnen? toen zei ik nog nee Twijfelende smiley

laat het deze winter maar min 20 vriezen. Duiveltje smiley

Leer de kabouters spinnen vangen Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 07:32

we willen op
zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

Mira349, 43 jaar (ovb)

johan209 38 jaar, regio 073
crossroad317 (ovb)
frankt627, 49 jaar (ovb)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 07:28

ROELANDE345 schreef:
tja en toch is dat wel hetgene wat gebeurd. Ik ben de afgelopen tijd om gezondheisredenen 18 kilo afgevallen. Sinds ik mn nieuwe foto op CM heb staatn waarin ik dus slanker ben, krijg ik veel meer aandacht van de mannen. Dus slanker vinden ze dus blijkbaar aantrekkelijker. Als ik heel eerlijk ben vind ik het mezelf ook beter staan, maar misschien komt dat ook door wat je omgeving ervan vind. Als ik in een of ander afrikaans land zou wonen waarin dikke vrouwen mooi gevonden worden, vond ik mezelf nu lelijk. Knipoog smiley

Als je je haar blondeert ook Knipoog smiley

Ach mannen.....

Maar ja dromen vrouwen ook niet van een knappe prins? En zeg nu eerlijk, lijkt je date nu echt op dat plaatje?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 07:21
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

weer iemand die denkt dat ie God is......

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21700680/___Hoofdtransplantatie_snel_mogelijk___.html
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:53

ROELANDE345 schreef:
wat een super idee Frank Clown smiley Verliefde smiley

Ik sluit me daar helemaal bij aan Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 20:09

FRANKT627 schreef:
Misschien kom ik ook wel...

Niet vergeten een wokpan mee te nemen hoor Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 20:08

we willen op

johan209 38 jaar, regio 073
crossroad317 (ovb)
frankt627, 49 jaar (ovb)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 19:44

EVERDINA396 schreef:
Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden?
Want iemand kan er nog zo mooi uit zien van buiten, maar oh zo slecht zijn van binnen.
Zelf heb ik het een paar keer mogen ervaren (waar ik mezelf overigens niet door uit het veld laat slaan).
En kreeg dan te horen, je bent toch geen persoon voor mij.
Natuurlijk dat kan, maar soms vroeg ik er weleens op door en kreeg ik dan te horen, ik heb toch liever iemand die slanker is.
Ik kan dan toch zo boos worden, wat heeft een volslank iemand niet, die een slank iemand wel heeft.

Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover?

Niets meer of minder, want dan is de haarkleur niet goed ofzo Gefrustreerde smiley Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 17:08

ZEELAND736 schreef:
Wisten jullie dat...de engelse-mailschrijvende-meneer...

ALWEER WEG IS???

Ben wel erg benieuwd wie er mail van deze man heeft gehad...

ik ook niet Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 06:41
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?

KLUS667 schreef:
Daar knap ik dus van af!! Eén man komt voorbij en alle vrouwen van CM zijn alweer afgeleid.

O nee, dit doort eigenlijk thuis in topic waar mannen op afknappen bij vrouwen Smiley met dichtgeplakte mond

Klus ik leg het nog een keer uit ......... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNA415
Ga naar pagina Vorige 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 86 Volgende
Pagina 26 van 86