Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 13:06
Onderwerp: Gebedsroom 15 september
|
|
|
Gebedsroom donderdag 15 september van 20 tot 21 uur.
Allen die iets op hun hart hebben, zijn uitgenodigd om dit woorden te geven. Woorden gericht aan onze Almachtige Vader. Dicht bij zijn Vaderhart kunnen we rust vinden en Hij tilt ons op. We doen dit samen in verbondenheid als broeders en zusters van één kerk: De kerk van Jezus Christus. Via Hem komen we tot de Vader, en we mogen samen voor alles bidden: voor de wereld, voor kennissen die ons nauw aan het hart liggen, voor onze vijanden, voor onze zieken, onze dagelijkse zorgen die soms als "hars aan ons blijven kleven", de vervolgde broeders en zusters, onze diepste wensen, familieleden, onze kinderen, voor meer geloof op cm ....
En zoals vorige week starten we de "bidstonde" met zijn allen met God groot te maken en te eren. Hem erkennen als onze heiland en redder want wie "God eert, zal geëerd worden".
"Here, U bent een goed God Almachtige, Trouwe en Barmhartige Waarom Here, waarom ? hebt U dat speciale plan met mij ik, gekneed tot een zeshoekige steen, en toch bouwt U Uw huis met mij. Groot is Uw naam te prijzen in alle eeuwigheid want U haalt de scherpe kantjes eraf."
Amen
Herman Martha Vandam
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 14 september 2011, 13:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 19:22
Onderwerp: Oproep om een christen te redden van de dood !!!!!!!!!!!
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Inderdaad. Heb daar ook behoorlijk de pest over in...
Als meisje van 13, elke ochtend met de bus naar school. en élke ochtend gezeik van die achterlijke gasten uit Sri-Lanka bij de bushalte... zo van""pssst, pssst, he meisje, lekker n@#$%#....... En dan aan me zitten......
En opvallend: de nederlandse jongens en mannen lieten mij wel gewoon met rust. |
Shianta,
Wat jij te beurt viel is erg teleurstellend en heb met je te doen. Spijtig dat er op zulke wijze misbruik gemaakt wordt van onze gastvrijheid.
In Jesaja 56 lezen we volgende interessante profetie over "Redding ook voor buitenstaanders"
"... De vreemdeling die zich met de Heer heeft verbonden om Hem te dienen en Zijn naam lief te hebben, om dienaar van de Heer te zijn - ...- hem breng ik naar Mijn heilige berg, hem schenk Ik vreugd in Mijn huis van gebed; zijn offers zijn welkom op Mijn altaar. Mijn tempel zal heten "Huis van gebed voor alle volken".
Weet echter dat iemand die God eert, zeker geen overlast zal bezorgen aan anderen. Dat zijn voorzker mensen, broeders en zusters, waar we kunnen voor opkomen. Maar je weet ook heel goed dat in de gesloten landen christenen vervolgd worden en men vervolging tot de dood riskeert.
Groet, van Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 11 september 2011, 19:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 07:44
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik ben juist daarom weer dolgelukkig dat ik in Duitsland woon. onze rechtszaken hebben hier een kop en een staart dus kunnen niet in het oneindige doorgezet worden, de verzekering gooit ons er dus niet uit.
in nederland had een rancuneuze ex die recht heeft op rechtsbijstand ongelimiteerd kunnen procederen totdat de kinderen 18 zijn. dat had geen verzekering gepikt dus hadden we aan de bedelstaf geraakt door die idiote regelgeving in die bananenrepubliek. |
Beste Pieter,
De bijbel zegt dat we gastvrij moeten zijn voor de vreemdeling en in deze geest zie ik deze petitie. En als er een leven van af hangt, is dit mijn christelijke plicht om te helpen. Gezien de tijdsgeest wordt het moeilijker en moeilijker om een rechte weg in deze materie te bewandelen, keuze's te maken. Maar in Gods nabijheid leven, heeft het voordeel dat je geleid wordt om het kaf van het koren te onderscheiden. Misbruiken dienen echter bestreden te worden, laten we ook hier onze verantwoordelijkheid opnemen. Ieder op zijn plaats door God voorbereid. Alleszins tof dat je getekend hebt. Groetjes, Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zaterdag 10 september 2011, 07:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 07:35
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | Hier weer een update van 08-09-2011
HALLO allemaal
goed nieuws over Roneela Adeel is een man die samen met roneela evangeliseerde en moest vluchten uit pakistan ze zijn samen naar nederland gekomen adeel heeft van de recht bank een ja gekregen en dat betekend dat hij hier mag blijven dus de kans is groot dat roneela ook mag blijven de I N D moet ook nog zijn mening geven en daar kan je nooit van opaan laten we sterk bidden dat de I N D ook een positief advies geeft aan de rechtbank roneela is nog in rotterdam in de gevangenis en deze week of volgende week hoort ze of ze naar een azc mag GOD bepaalt gelukkig hoe het verder gaat met roneela en niet de mensen OZO
groeten ad |
Gebed is krachtig, ook op cm merken we dit, prachtig dat de Heer omziet naar zijn kinderen. Heer U bent een trouw God U een levende God !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 12:49
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | Heel veel dank dat jullie hebben getekend.
Update: 21-08-2011
Hallo allemaal
vanmiddag zijn regine en ik naar de gevangenis in rotterdam gegaan om te kijken of we iets te weten konden komen we hadden geen afspraak dus kwamen we er niet in ze wilden/ konden ook niet zeggen of roneela er nog was
vanavond belde joke schild en die was bij roneela geweest ze heeft een NEE van de rechtbank gekregen maar haar advocaat heeft weer hoger beroep aangetekend dus mag ze in ieder geval nog blijven tot de uitspraak er is wanneer dat is weten we niet
het NEE van de rechtbank was heel moeilijk voor haar maar joke heeft haar met teksten bemoedigd ze gaat gewoon door met het bidden en bemoedigen van moslims en andere mensen ze wordt daar met respect behandeld omdat ze er voor iedereen is
joke heeft ze ook een kaart gestuurd en die kwam gewoon aan en daar was roneela heel blij mee dus stuur roneela een kaart met een tekst uit de bijbel die haar bemoedigd en als het kan in het engels bv john 1 v 12 dat is genoeg
IDEE: LATEN WE HAAR BEDELVEN ONDER DE KAARTEN dan weet ze hoeveel mensen voor haar bidden en meeleven en dat ze er niet alleen voor staat
Roneela iljaz ADRES detententiecentrum Rotterdam portelabaan 7 3045 AT Rotterdam
Update : 03-09-2011
Gisteren belde Joke schild en die was weer bij Roneela geweest vorige keer had Roneela het moeilijk maar nu straalde ze weer het gaat goed met haar en ze bid voor iedereen die dat wil en dan zegt ze dat ze alleen bid tot Jezus ook voor moslims en die vinden het goed dat ze voor hen bid ze heeft daar een groep mensen uit verschillende landen waar ze mee en voor bid en de groep wordt steeds groter ze doet wat er in de bijbel staat: evangeliseren dat is onze plicht en GOD regelt de rest dat is niet haar verantwoording een soldaat hoeft er ook niet over in te zitten of hij eten krijgt, hij is er alleen om te vechten dat zei Roneela een half jaar geleden al ze denkt en wil niet praten over terug keer naar pakistan alleen over GOD groot maken een rechter beslist nog over haar of dat ze in rotterdam moet blijven of dat ze terug naar het azc mag wees in geen ding bezorgt HIJ regelt alles |
Bedankt Marco dat je dit bericht plaatste zodat ik ook mijn christelijk steentje kan bijdragen. Mooi dat je het verder opvolgt en ons op de hoogte houdt. Grt, herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 6 september 2011, 12:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 16:59
Onderwerp: Gebed op do 18 aug vanaf 20 u.
|
|
|
We nodigen iedereen uit om mee te bidden en te danken, Hem lof en ere toe te brengen in gebed of zang. We bidden voor noden in de wereld, , voor zieken, persoonlijke problemen waarin je zelf geen uitkomst (meer) ziet, etc, Je bent vrij om mee te doen, we dringen niemand iets op! Dus als je bepaalde zaken op je hart hebt, be in time.
Hartelijk, Martha Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 20:56
Onderwerp: Gebedteam "eindtijdtekenen" donderdag 20 u.
|
|
|
Beste allemaal, lieve mensen,
Momenteel hebben we het op ons hart om donderdag te bidden voor hetgeen in Noorwegen is gebeurd. Onze machtige Heer is genadig, laten we bidden dat er beelddragers van Hem mogen zijn om slachtoffers en familie bij te staan in Zijn liefde. Gebed is dan ook meer dan nodig opdat de vrucht van de geest mag inwerken in de harten van mensen. "Here wij zijn zo klein in Uw schepping, help ons en werp een dam op tegen het kwade welke rondgaat als een briesende leeuw". De wereld in nu geschokt door het verschrikkelijk gebeuren en dit raakt ook ons christenen in hart en nieren. Laat ons donderdag samen bidden voor troost en kracht voor de nabestaanden, voor Noorwegen, ...
We houden elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 bidstond, je kan de gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en de gebedsroom aanklikken. Ook uw gebed is meer dan welkom !!! Martha & Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op maandag 25 juli 2011, 22:46
|
|
Naar boven |
|
|
|
|